silver115
huviline
Registreerunud 26.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.14 09:27
|
|
|
A6 c4 2.5 tdi 103kw käivitub halvasti ka soojade ilmadega
Mure siis selline, et külmalt käivitub eelnimetatud mootor halvasti, isegi siis kui väljas +20 kraadi. Soojalt käivitub hästi.
Siit leitud DIY õpetuse järgi sai tehtud endale ka eelsüüte lüliti. Kui anda +20 kraadiga veidi eelsüüdet, siis jällegi käivitub korralikult. Äkki
oskab keegi pakkuda variante, mis võiks viga olla.
|
|
|
taunts123
huviline
Registreerunud 26.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.14 13:14
|
|
|
Endal sama teema. Kui masin terve öö seisnud ja hommikul käima panna, siis ketrab veidi kauem kui tavaliselt ja lööb eelsüüteküünla vilkuma, suretan
välja ja panen uuesti käima siis läheb koheselt poolest pöördest ja eelsüüteküünla tuli ei vilgu!
Milles probleem? See ainult hommikuti esimese käivitamisega nii.
Masin seisab põhimõtteliselt terve päeva tööjuures ja tööpäeva lõpus käivitada siis läheb koheselt ja ei tee sellist vigurit nagu hommikuti, kuigi
masin seisab pea 8 h
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 14.08.14 13:33
|
|
|
Ilmselt on pumba seest süütereguleerimis jublakas kinni. Arvuti järgi ja sellega natuke manuaalselt liigutamisega peaks asja korda saama.
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.14 13:59
|
|
|
Üks samasugune Audi (täpsemalt GWallace oma) ka ei tahnud käivituda ilma eelsüüdeta suvel, süüde sai varasemaks keeratud ja oli ka talvel täiesti
normaalselt ilma eelsüüte küünalde lülititi kasutamata käima läinud.
|
|
|
silver115
huviline
Registreerunud 26.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.08.14 10:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Ilmselt on pumba seest süütereguleerimis jublakas kinni. Arvuti järgi ja sellega natuke manuaalselt liigutamisega peaks asja korda saama.
|
Alles 2 kuud tagasi käis mul pump remondis (vedrud olid puruks) ja peale seda sai süüde paika pandud ja arvuti poole pealt tundus kõik korras olevat.
Olen täheldanud ka seda, et kui pöörded lähevad üle 3000-e hakkab tagant ikka päris hoolega musta tulema, ise mõtlesin kas asi võiks olla näiteks
pihustites?
|
|
|
silver115
huviline
Registreerunud 26.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.08.14 11:37
|
|
|
Niisiis, arvuti taga käidud, süüde paigas, pigem gramm varajasem kui hilisem, mis variandid veel on?
|
|
|
hall300
huviline
Registreerunud 14.01.07
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3.0TDI quattro
|
postitati 29.08.14 21:12
|
|
|
Minul ka täpselt sama viga,et kui auto on öö läbi seisnud siis ilma eelsüüteta vaevu puterdab käima.Ja seda ka 20+ kraadidega.Süüde on niigi
varajane,peaaegu 7 kraadi.Küttekogus on 4,7mg ja pihustid on uued,muidugi suuremad kui originaalid (0.280).
Soojalt või küünaldega läheb poolest pöördest käima.
|
|
|
|
silver115
huviline
Registreerunud 26.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.09.14 18:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hall300
Minul ka täpselt sama viga,et kui auto on öö läbi seisnud siis ilma eelsüüteta vaevu puterdab käima.Ja seda ka 20+ kraadidega.Süüde on niigi
varajane,peaaegu 7 kraadi.Küttekogus on 4,7mg ja pihustid on uued,muidugi suuremad kui originaalid (0.280).
Soojalt või küünaldega läheb poolest pöördest käima. |
Niisis sümptomid selged, aga kuhu koer on maetud?
|
|
|
texas0303
huviline
Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI
|
postitati 02.09.14 15:20
|
|
|
Tunduks nagu mõni temperatuuri andur esitaks ajule valesid andmeid. Minu loogika ütleb, et kui sunnid küünlaid, siis saab aju aru et väljas külm, ning
käivitatakse autot teistes seadetes? Vaevlen vahel täpselt sama probleemi ees (kuus paar korda ikka), oleneb täitsa auto tujust . Seal ainult kaks andurit ongi, et vb see sama andur, mis eelsüüte küünlaid
juhib. Kui loogiline on, et mingitel temeperatuuridel võib temperatuuri anduri takistuse väärtus kõikuda katekooriliselt ja siis mingitel
temperatuuridel olla kooskõlas aju parameetritega?
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.09.14 11:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: texas0303
Tunduks nagu mõni temperatuuri andur esitaks ajule valesid andmeid. Minu loogika ütleb, et kui sunnid küünlaid, siis saab aju aru et väljas külm, ning
käivitatakse autot teistes seadetes? Vaevlen vahel täpselt sama probleemi ees (kuus paar korda ikka), oleneb täitsa auto tujust . Seal ainult kaks andurit ongi, et vb see sama andur, mis eelsüüte küünlaid
juhib. Kui loogiline on, et mingitel temeperatuuridel võib temperatuuri anduri takistuse väärtus kõikuda kateKukooriliselt ja siis mingitel
temperatuuridel olla kooskõlas aju parameetritega? | Kui lüliti vahele pannakse siis katkestatakse temperatuuri anduri ahel ja aju
"arvab", et väljas -40 kraadi, sellepärast annab ta kütet käivitamisel rohkem peale ja soendab eelsüüte küünlaid. Temp. anduri viga ei usu sellise
vea puhul. Igaks-petteks võib veel arvutiga enne käivitamist süüde sees vaadata mis temperatuuri aju näeb.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 04.09.14 11:46
|
|
|
Kui mootor on kulunud, siis käivitubki halvasti, eriti suvel, sest küünlaid ei ole taga ja kompressiooni ka ei ole piisavalt.
|
|
|
|
silver115
huviline
Registreerunud 26.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.09.14 13:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kui mootor on kulunud, siis käivitubki halvasti, eriti suvel, sest küünlaid ei ole taga ja kompressiooni ka ei ole piisavalt. |
Mootor remondis hiljuti käinud ja hõre ei ole, pigem võib olla tõesti mingi temp anduri viga.
|
|
|
hall300
huviline
Registreerunud 14.01.07
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3.0TDI quattro
|
postitati 04.09.14 19:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: silver115
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kui mootor on kulunud, siis käivitubki halvasti, eriti suvel, sest küünlaid ei ole taga ja kompressiooni ka ei ole piisavalt. |
Mootor remondis hiljuti käinud ja hõre ei ole, pigem võib olla tõesti mingi temp anduri viga. | Mootori temperatuuri ajule näitab
ainult üks andur (G62) ja selle väärtust saab arvutiga jälgida.
Minu autol see andur töötab igatahes aga mootori kulumise kohta ma ei oska öelda,liigub küll muidu hästi.Pean ilmselt alustama silindri survete
mõõtmisest.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 04.09.14 20:04
|
|
|
Seda teemat ennegi lahatud, milleks see uus teema? Vigu on kindlasti mitu ja temp anduris viga pole kindlasti kui küünalt andes käivitub hästi. Eks
kõik asjad ole natuke kulunud kui läbisõit üle poole miljoni on.
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 21.09.14 15:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Seda teemat ennegi lahatud, milleks see uus teema? Vigu on kindlasti mitu ja temp anduris viga pole kindlasti kui küünalt andes käivitub hästi. Eks
kõik asjad ole natuke kulunud kui läbisõit üle poole miljoni on. |
Võib küll anduri viga olla. Sp ju seda andurit petetaksegi. Aga jah, konkreetse teema puhul seda ei usu.
Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!?
|
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.14 16:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Ilmselt on pumba seest süütereguleerimis jublakas kinni. Arvuti järgi ja sellega natuke manuaalselt liigutamisega peaks asja korda saama.
| Kuidas täpsemalt see liigutamine välja näeb, ehk on mingit õpetust jagada?
|
|
|