Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 c4 2.5 tdi 103kw käivitub halvasti ka soojade ilmadega (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3009)
silver115
huviline



Registreerunud 26.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.14 09:27 Tsiteeri
A6 c4 2.5 tdi 103kw käivitub halvasti ka soojade ilmadega



Mure siis selline, et külmalt käivitub eelnimetatud mootor halvasti, isegi siis kui väljas +20 kraadi. Soojalt käivitub hästi.
Siit leitud DIY õpetuse järgi sai tehtud endale ka eelsüüte lüliti. Kui anda +20 kraadiga veidi eelsüüdet, siis jällegi käivitub korralikult. Äkki oskab keegi pakkuda variante, mis võiks viga olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taunts123
huviline



Registreerunud 26.05.14
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.14 13:14 Tsiteeri


Endal sama teema. Kui masin terve öö seisnud ja hommikul käima panna, siis ketrab veidi kauem kui tavaliselt ja lööb eelsüüteküünla vilkuma, suretan välja ja panen uuesti käima siis läheb koheselt poolest pöördest ja eelsüüteküünla tuli ei vilgu!

Milles probleem? See ainult hommikuti esimese käivitamisega nii.

Masin seisab põhimõtteliselt terve päeva tööjuures ja tööpäeva lõpus käivitada siis läheb koheselt ja ei tee sellist vigurit nagu hommikuti, kuigi masin seisab pea 8 h


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 14.08.14 13:33 Tsiteeri


Ilmselt on pumba seest süütereguleerimis jublakas kinni. Arvuti järgi ja sellega natuke manuaalselt liigutamisega peaks asja korda saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.14 13:59 Tsiteeri


Üks samasugune Audi (täpsemalt GWallace oma) ka ei tahnud käivituda ilma eelsüüdeta suvel, süüde sai varasemaks keeratud ja oli ka talvel täiesti normaalselt ilma eelsüüte küünalde lülititi kasutamata käima läinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
silver115
huviline



Registreerunud 26.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 20.08.14 10:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Ilmselt on pumba seest süütereguleerimis jublakas kinni. Arvuti järgi ja sellega natuke manuaalselt liigutamisega peaks asja korda saama.


Alles 2 kuud tagasi käis mul pump remondis (vedrud olid puruks) ja peale seda sai süüde paika pandud ja arvuti poole pealt tundus kõik korras olevat. Olen täheldanud ka seda, et kui pöörded lähevad üle 3000-e hakkab tagant ikka päris hoolega musta tulema, ise mõtlesin kas asi võiks olla näiteks pihustites?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
silver115
huviline



Registreerunud 26.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.14 11:37 Tsiteeri


Niisiis, arvuti taga käidud, süüde paigas, pigem gramm varajasem kui hilisem, mis variandid veel on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hall300
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.07
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.0TDI quattro

postitati 29.08.14 21:12 Tsiteeri


Minul ka täpselt sama viga,et kui auto on öö läbi seisnud siis ilma eelsüüteta vaevu puterdab käima.Ja seda ka 20+ kraadidega.Süüde on niigi varajane,peaaegu 7 kraadi.Küttekogus on 4,7mg ja pihustid on uued,muidugi suuremad kui originaalid (0.280).
Soojalt või küünaldega läheb poolest pöördest käima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
silver115
huviline



Registreerunud 26.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 01.09.14 18:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hall300
Minul ka täpselt sama viga,et kui auto on öö läbi seisnud siis ilma eelsüüteta vaevu puterdab käima.Ja seda ka 20+ kraadidega.Süüde on niigi varajane,peaaegu 7 kraadi.Küttekogus on 4,7mg ja pihustid on uued,muidugi suuremad kui originaalid (0.280).
Soojalt või küünaldega läheb poolest pöördest käima.


Niisis sümptomid selged, aga kuhu koer on maetud? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
texas0303
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI

postitati 02.09.14 15:20 Tsiteeri


Tunduks nagu mõni temperatuuri andur esitaks ajule valesid andmeid. Minu loogika ütleb, et kui sunnid küünlaid, siis saab aju aru et väljas külm, ning käivitatakse autot teistes seadetes? Vaevlen vahel täpselt sama probleemi ees (kuus paar korda ikka), oleneb täitsa auto tujust :D. Seal ainult kaks andurit ongi, et vb see sama andur, mis eelsüüte küünlaid juhib. Kui loogiline on, et mingitel temeperatuuridel võib temperatuuri anduri takistuse väärtus kõikuda katekooriliselt ja siis mingitel temperatuuridel olla kooskõlas aju parameetritega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.14 11:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: texas0303
Tunduks nagu mõni temperatuuri andur esitaks ajule valesid andmeid. Minu loogika ütleb, et kui sunnid küünlaid, siis saab aju aru et väljas külm, ning käivitatakse autot teistes seadetes? Vaevlen vahel täpselt sama probleemi ees (kuus paar korda ikka), oleneb täitsa auto tujust :D. Seal ainult kaks andurit ongi, et vb see sama andur, mis eelsüüte küünlaid juhib. Kui loogiline on, et mingitel temeperatuuridel võib temperatuuri anduri takistuse väärtus kõikuda kateKukooriliselt ja siis mingitel temperatuuridel olla kooskõlas aju parameetritega?
Kui lüliti vahele pannakse siis katkestatakse temperatuuri anduri ahel ja aju "arvab", et väljas -40 kraadi, sellepärast annab ta kütet käivitamisel rohkem peale ja soendab eelsüüte küünlaid. Temp. anduri viga ei usu sellise vea puhul. Igaks-petteks võib veel arvutiga enne käivitamist süüde sees vaadata mis temperatuuri aju näeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.09.14 11:46 Tsiteeri


Kui mootor on kulunud, siis käivitubki halvasti, eriti suvel, sest küünlaid ei ole taga ja kompressiooni ka ei ole piisavalt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
silver115
huviline



Registreerunud 26.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.14 13:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kui mootor on kulunud, siis käivitubki halvasti, eriti suvel, sest küünlaid ei ole taga ja kompressiooni ka ei ole piisavalt.


Mootor remondis hiljuti käinud ja hõre ei ole, pigem võib olla tõesti mingi temp anduri viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hall300
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.07
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.0TDI quattro

postitati 04.09.14 19:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: silver115
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kui mootor on kulunud, siis käivitubki halvasti, eriti suvel, sest küünlaid ei ole taga ja kompressiooni ka ei ole piisavalt.


Mootor remondis hiljuti käinud ja hõre ei ole, pigem võib olla tõesti mingi temp anduri viga.
Mootori temperatuuri ajule näitab ainult üks andur (G62) ja selle väärtust saab arvutiga jälgida.
Minu autol see andur töötab igatahes aga mootori kulumise kohta ma ei oska öelda,liigub küll muidu hästi.Pean ilmselt alustama silindri survete mõõtmisest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 04.09.14 20:04 Tsiteeri


Seda teemat ennegi lahatud, milleks see uus teema? Vigu on kindlasti mitu ja temp anduris viga pole kindlasti kui küünalt andes käivitub hästi. Eks kõik asjad ole natuke kulunud kui läbisõit üle poole miljoni on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 21.09.14 15:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Seda teemat ennegi lahatud, milleks see uus teema? Vigu on kindlasti mitu ja temp anduris viga pole kindlasti kui küünalt andes käivitub hästi. Eks kõik asjad ole natuke kulunud kui läbisõit üle poole miljoni on.


Võib küll anduri viga olla. Sp ju seda andurit petetaksegi. Aga jah, konkreetse teema puhul seda ei usu.


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.10.14 16:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Ilmselt on pumba seest süütereguleerimis jublakas kinni. Arvuti järgi ja sellega natuke manuaalselt liigutamisega peaks asja korda saama.
Kuidas täpsemalt see liigutamine välja näeb, ehk on mingit õpetust jagada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.1% - SQL: 68.9%]