raygo226
huviline
Registreerunud 05.09.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.08.14 13:37
|
|
|
2.5TDI sõidab 30km ja sureb välja
Audi A8 2.5TDI 110kw '98
Asi algas sellega, et lihtsalt sõites suri välja, vilgutas eelsüüte tuld kui välja suri. Sai auto koju ära sikutatud - pumba pealevoolu toru tühi, sai
siis esimesena filter ära võetud, seest tuli küll vett ja roostepuru. Igaksjuhuks sai proovitud, valasin pumba pealevoolu kütust täis ja teine ots
pudelisse, läks käima ja töötas ilusti. Ostsin siis uue filtri panin kokku - valasin filtri kütust täis, keerasin pihustitorud lahti, kust kütet
hakkas tulema keerasin järjest kinni ja lõpuks siis sai mootori käima. Algul hoidsin 2500 pööret peal ca 30sek, et õhu kindlasti välja saaks, pärast
kui pedaali vabastasin suri välja. Valasin filtri jälle täis ja kordasin esimest protsessi. panin käima. 2000+ pöörtel toimib kõik kenasti, nii kui
pedaal vabastada sureb välja. Ilmselt oli see õhu viga.
Saime auto korralikult tööle, sõitsin 30km ja suri välja. Filter oli kuiv, paakiminev toru kütust täis. Võtsime õhu vahel ja jälle umbes 30km pärast
juhtus sama asi. Enne väljasuremist vilgutab eelsüüte tuld ja natukese aja pärast sureb ära.
Ilmselt suri pumbas midagi ära, et endale tühikäigul enam kütust ei jõua tõmmata? Pöördel pumbal rohkem jõudu ja suudab endale piisavalt peale imeda.
- need mis minu mõtted.
Diagnostikat veel teha pole saanud.
|
|
|
vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.08.14 16:46
|
|
|
Kontrolli torud enne filtert üle. Kui filtrist tuli roostepuru siis äkki enne seda kuskilt mõni toru umbes või paagis midagi ees.
Ei oska õelda kas sellel ka paagis mingi sõel või ei.
Tavaliselt sellised jamad juhtuvad siis kui sõita pidevalt tühja paagiga ja tankida 10l kaupa.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 14.08.14 00:24
|
|
|
Kui eelsoojendusküünalde tuld vilgutas, siis on kindlasti ka veateade mälus olemas, st pole mingit mõtet niisama oletada, esimese asjana kaabel
sappa.
Ma ei tea, kas sel masinal on ka kaheosaline paak ja sellega seonduv eraldi etteandepumbaga täitesüsteem?
Käivitamisel pihustitorude lahti ühendamine annab küll psühholoogilise efekti (kui on näha, et kütust hakkab tulema, siis ka kohe käivitub), kuid minu
hinnangul pihustitorude lahti keeramine pigem takistab käivitumist, kuna sel juhul on süsteemist tarvis välja saada ka sinna lahti ühendatud torude
kaudu juurde lastud õhk. Tegelikkuses mingit pihustitorude lahtikeeramise teel "õhutamist" tarvis ei ole, seesama "õhk" tuleb täpselt samamoodi
läbi pihustite.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
raygo226
huviline
Registreerunud 05.09.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.14 15:30
|
|
|
Paaki minev toru sai 2x läbi puhutud ka enne filtri vahetust.
Tänaseid uudiseid - mõtlesin et proovin korra lihtsalt kanistri pealt tööle panna, et filtrist toru kanistrisse - toimis, imes endale ilusti kütust
peale ja armatuuris enam eelsüüte tuli ei vilkund, puhusin veel korra paaki mineva toru läbi ja ühendasin kõik tagasi. TOIMIB. Ptüi-ptüi-ptüi,
igaksjuhuks panen siiski arvuti järgi ja vahetan kütusetorud ning puhastan paagi.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 15.08.14 17:42
|
|
|
Vähemal osadel nende masinatel on spetsiaalne andur paagis, mis teatab madalast kütusetasemest selles "kausis" paagi sees. Sellisel juhul vilgutab
eelsüütetuld ju lülitab mootori seisma, et õhku süsteemi ei imetaks. Veakood peaks sellisel juhul olema komponendi G210 kohta.
|
|
|
raygo226
huviline
Registreerunud 05.09.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.08.14 17:48
|
|
|
Arvuti käis järgi, üks viga oligi mainitud G210 kohta, teine viga hetkel ei meenu. Aga mul on paagis on kütet nõks alla poole.
Eile sõitsin, tankisin just 10L juurde kui jälle eelsüüte tuli vilkuma hakkas ja auto seisma jäi. Umbes 30km sai sõita siis peale õhu välja
võtmist.
Praegu kustutasime veakoodid ära, ülehomme panen palju uusi voolikuid kapotialla (tagasivoolud, pealevool jne), et välistada kõik mehaanilised vead.
Ja kui siis ka seisma jääb, siis uuesti arvuti järgi ja siis saab juba konkreetsemalt otsida ja arutleda.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 20.08.14 01:18
|
|
|
Siis on ilmselt etteandepumbaga auto, st quattro, st sellest olekski ju võinud alustada?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
raygo226
huviline
Registreerunud 05.09.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.08.14 10:49
|
|
|
Auto on esiveoline!
Praeguse seisuga vahetanud mõne tagasivoolu toru (pumbast filtrini ühe osa, paar pihustivahelist toru) ja lisasin ühe lisaklambri pealevoolu torule.
Sõitsin hetkel 30km ringi, töötab ilusti, pealevoolus ega tagasivoolus õhku näha pole. Eks sõidan jälle senikaua kuni seisma jääb, siis näeb arvutiga konkreetsed vead ära.
EDIT: Muutsin natuke pealkirja ja esimest postitust, sest viga on muutunud.
|
|
|