Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1,9 tdi süüte ajastus (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1969)
Mass12
huviline



Registreerunud 30.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 09.08.14 10:21 Tsiteeri
1,9 tdi süüte ajastus



Tere,

peale hammasrihma vahetust sai arvutiga vaadatud ja süütenurk on veidi nihkunud, enne oli peaaegu sinise joone peal, pilt, et mõista millest jutt:

[img]http://i59.tinypic.com/2itls9w.jpg[/img]
Küsimus kuidas afn koodiga 81kw-sel see reguleerimine käib, pumba asendit nagu muuta ei saa, mulle tundus vähemalt. Kuskil mingi polt mida keerata arvuti järgi? Või saab seda ka ainult arvutiga teha? Abi oleks teretulnud;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 09.08.14 10:25 Tsiteeri


Pumpa peab keerama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mass12
huviline



Registreerunud 30.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 09.08.14 12:14 Tsiteeri


Mitu polti seal lahti on vaja lasta, et keerama hakkaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 09.08.14 13:37 Tsiteeri


Ma eeldan, et Audil käib samamoodi sellel mootoril süüte keeramine nagu Passatil... Passatil tuli kolm polti pumbal läbi rihmaratta lahti keerata ja üks polt pumba tagant. Peale seda sai pumpa liigutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mass12
huviline



Registreerunud 30.09.13
Kasutaja on eemal


postitati 09.08.14 15:20 Tsiteeri


Selge tänud, võtsin ülemise rihmakatte maha, ruumi on vähe ja suurt midagi ei näinud ka, pumbaratta kodarad jäävad ka ette, nii, et tuleb veel mootorit keerata, et ligi pääseda. Homme proovin siiski asjaga hakkama saada, täna vaja, et õhtul auto sõidaks kindlasti:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 09.08.14 15:38 Tsiteeri


Ühes asendis saab läbi rihmaratta kõikidele vajaminevatele poltidele ligi. Kokku peab 4 polti lahti laskma. 3 on eespool ja 1 taga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 11.08.14 16:04 Tsiteeri


Lisaks juurde, et pumpa hoiavad kinni veel ka kütusetorud. Ka neid tuleks õrnalt lahti keerata, et oleks pumpa parem keerata ja sellisel juhul ei jää torud pingesse. Süüdet tuleb sättida käiva autoga, arvuti ekraani jälgides. Graafik võiks jääda sinise joone juurde.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 21.8% - SQL: 78.2%]