Lehekülgi: 1 2 |
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 04.08.14 18:50
|
|
|
Imelik mure vanema kliimaga.
Tervist.
Mul teistlaadi mure oma vana V8-ga.
Nimelt täna sai täitmises käidud, pandi ilus kogus sisse, natuke aega tuli ka külma.
KUID peale mootori seiskamist ja taaskäivitamist ta seda enam ei tee.
Kõige naljakam on sellejuures see, et Süsteemis on õige külma aine kogus ja rõhk.
Pump aktiveerub, ja pumpa veetakse kaasa.
Torud enam külmaks ei lähe.
ning nüüd kolmas kord kontrollides, oli siiski ilusti 6.5 bar-i rõhku süsteemis sees..
Kas on veel mingeid agasid kusagil või on võimalik sellisel kliimapumbal endal ka lihtsalt katki minna?
|
|
|
|
KorK
huviline
Registreerunud 14.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.08.14 19:00
|
|
|
Ilmselt on süsteemis viga sees ning sidur ei rakendu. Sarnane teema oli just ja siis tuli välja, et kliima rõhu andur oli läbi. Kõige lihtsam on minna
www.autokliima.ee töökojast ja saad oma murele kiire lahenduse.
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 04.08.14 19:03
|
|
|
Siin ongi see aga, et sidur rakendub, kuna väliselt on näha ilusti, et kas veab pumpa kaaasa või mitte, siis kaasa ta siiski käib.
Süsteemi rõhk on 6.5 bari aga torud ikkagi külmaks ei lähe.. seal pumbas minuarust ei saa väga midagi katki minna, samas ma ei ole ka uurinud pumba
ehitust.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.08.14 19:06
|
|
|
See tagant rõhk ei tähenda palju midagi. Seal nn suures trassis võib leke olla ja sellest ka selline olukord. Kuidas täideti? Kas suur vaakumitest oli
ok?
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 04.08.14 19:09
|
|
|
See 6.5bari kui mootor välja suretatud on terve trassi peal, nii low pressure kui high pressure liini peal.
Käisin terve trassi ka hämaras UV valguse ja prillidega läbi, no ei näinud midagi absoluutselt, kuna olen ennist palju kontrollinud kuda lekked välja
näevad ning meile õpetati seda, siis sellist rohelist ollust nagu ei olnud.
Vaakum testi kohta ei näinud ma midagi muud kui oli tükk aega ootamist ja see oli ekraanil samuti OK.
Ennist on vahetatud kliimal pea kõik O rõngas tihendid ja tegin eraldi detailidele surve teste.
Vastavalt kuna torudel ja asjadel vanust on siis pidi seda tegema.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.08.14 19:12
|
|
|
Arvutiga vaatad või manomeetriga?
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 04.08.14 19:13
|
|
|
Ma pakuks, et seal pumba peal olev surveklapp on otsad andnud. Kas kaabliga vaadates pinge muutub, kui kliima järgi panna? Seda täites ka vaadati?
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 04.08.14 19:13
|
|
|
Manomeetrid mis suruvad need niplid alla ja peale seda kohe manomeeter.
Arvutiga selle ajastu masinal ei näe väga midagi.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.08.14 19:19
|
|
|
Ma jälle pakun, et siis kuivati juures olev kontaktsensori sokk. Pane selle otsad kokku ja vaata, kas magnet läheb ja jääb peale.
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 04.08.14 19:21
|
|
|
Nagu ennist mainitud, magnet tõmbab selle suure rõnga endale ilusti vastu ja ta käib ilusti ringi.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.08.14 19:23
|
|
|
Segane olukord siis. :S Kindel, et külmaine grammid õiged?
Kohe vaatasid pärast täitmist UV? Või siis, kui teistkordselt käivitasid?
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 04.08.14 19:28
|
|
|
Selles osas ongi nüüd täiesti segane seis endalgi, grammid on pandud r12 järgi, ehk 1100g sealhulgas ka õli.
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 04.08.14 19:33
|
|
|
Kui kliimasüsteemis piisavat kogust külmainet ei ole siis pumpa järgi ei lülitata.
Viga võib olla pumbas isegi siis kui seda ringi veetakse, pump lihtsalt ei tooda.
Viga võib olla ka filtris mis tavaliselt asub ühe täiteotsa lähistel toru sees.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.08.14 19:35
|
|
|
Võimalusel vast siis täitmise protseduuri korrata ja kohe esimese asjana UV kontroll. UV lamp kohe täitmise ajal töös hoida.... kinnituste ja radika
liidesed esmajoones vaatluse alla.
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 04.08.14 19:39
|
|
|
Faktid on:
Pump lükatakse järgi (sidur tõesti rakendub), külma aine kogused on siiski õiged. hetke seisuga on külm tekkinud esimesel korral peale täitmist,
tootis ka külma niikaua kui käis, peale taaskäivitamist ei tootnud enam, käivitus oli alla 5 minuti välja suretamise hetkest.
Teisel korral AINULT siis kui kontrollisime kogust ja toimus tühjaks/täitmis protsess ja märkisin enda teadmiseks süsteemi rõhu.
Kolmandal korral seda ei teinud, gaasi ei liigutatud ja külma ei tulnud, siis sai tehtud ka UV kontroll koos süsteemi rõhu kontrolliga ja lekkeid ei
olnud.
Edit: tõesti peab seda protsessi siis kordama.
Kas see on reaalne, et süsteemi rõhk ja külma aine on nagu eraldi asjad ?
et kui külma aine teeb *leebet* siis süsteemi rõhk jääb samaks ? kuigi see pole reaalne, rõhk siiski peaks alanema, sest leke on leke.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.08.14 19:44
|
|
|
Rõhk ja külmaaine kogus ei oma korrelatsiooni. See võib asja keeruliseks muuta.
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 04.08.14 19:49
|
|
|
Arusaadav.
Ühesõnaga, kui homseks uuesti ette valmistuda siis mida peaks silmas pidama?
Hetkel lekkeid ei ole.
Kui tõesti see tühjendamine ja täitmine uuesti ei aita, siis järgmised asjad oleksid mis ?
Kuivati?
Pump ise ?
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.08.14 20:00
|
|
|
Kompressori töö/jõudlus on küsimärk(?) Külmaine bilanssi vaja ka vaadata. Kahtlane on see, et esimese käivituse ajal suudab tsirkulatsioonitootluse
luua ja siis kutu... see gaas ilmselt siiski ka väheneb - pakun senise info järgi. Imeolukordi on vahel nii lekke, kui pumbaga. Välistada ei saa ka
rõhuandurit aga siis pead saama releed manipuleerides igatahes kondi töö taha saama.
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 05.08.14 13:06
|
|
|
Hetke seisuga siis on nii, et tõmbasime nyyd juba mitmes kord systeemi tühjaks ja lasime t2is. Gaasi kogus sama mis sisse sai lastud. Ning hetkel asi
toimib. Aga nn performance on nigel. 30 kraadise välisõhu suudab jahutada vaid 20 kraadini.
On veel kellegil ettepanekuid ?
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.08.14 13:11
|
|
|
Kas rõhuregulatsioon toimub? Sidur käib ühtlase intervalliga peale-maha?
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 05.08.14 13:23
|
|
|
Ei k2i. Pidevalt on taga. Miski nagu takistaks ringlust v ei suuda r6hku toota.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.08.14 13:33
|
|
|
Jah; pump või midagi kägistab. Teada on, et õli puudumine tekitab ajaga setteid ja muud häda. Kuskil on seal ka sõel ja ka kuivati vajab kontrolli.
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 05.08.14 13:39
|
|
|
Arusaadav. Neid ma kontrollima ei hakka vaid l2hevad kindlalt koheselt vahetusse.
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 05.08.14 19:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RKsilver
Arusaadav. Neid ma kontrollima ei hakka vaid l2hevad kindlalt koheselt vahetusse. |
Ma korra juba kirjutasin, et kontrolli sõel üle. See asub ühe toru sees, täpselt täitmisotsiku juures. Selleks tuleb süsteem uuesti tühjaks
tõmmata!
http://www.jcwhitney.com/ac-delco-oe-replacement-ac-orifice-tube/p3041614.jcwx selline näeb see asi välja
Uut ei pea ostma, piisab kui see ära puhastada.
|
|
|
|
M.T
huviline
Registreerunud 15.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.08.14 20:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
Tsitaat: | Algselt postitas: RKsilver
Arusaadav. Neid ma kontrollima ei hakka vaid l2hevad kindlalt koheselt vahetusse. |
Ma korra juba kirjutasin, et kontrolli sõel üle. See asub ühe toru sees, täpselt täitmisotsiku juures. Selleks tuleb süsteem uuesti tühjaks
tõmmata!
http://www.jcwhitney.com/ac-delco-oe-replacement-ac-orifice-tube/p3041614.jcwx selline näeb see asi välja
Uut ei pea ostma, piisab kui see ära puhastada. |
Minu autol oli umbes sama jama nagu RKsilveril!
kõik oli nagu korras aga külma ei puhunud ja peale selle filtri vahetust on kõik korras!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |