Deprecated: Implicit conversion from float 32641.999999999996 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Audi A6/S6 2.5 TDi Avant Quattro - 1996 - M.K
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6/S6 2.5 TDi Avant Quattro - 1996 - M.K (Vastuseid: 37 | Vaatamisi: 10427)
M.K
huviline

Avatar


Registreerunud 05.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0Tdi Quattro S-Line, Audi A6 C6 3.0Tdi Allroad

postitati 04.08.14 18:10 Tsiteeri
Audi A6/S6 2.5 TDi Avant Quattro - 1996 - M.K



Kolmanda autona jõudis ka minuni quattro.
Alguses pidin tooma A4 1.9 tdi quattro, kuid sain hea pakkumise ja jõudis minuni hoopis A6.

Masinaks siis 1996 aasta audi A6 2.5 Tdi Quattro. Mootori poolepealt on varasemalt tehtud niipalju et kergem hooratas, audi 100 turbo(täpselt ei tea milline), chip, egr kinni pandud ja tühi toru. Visuaalselt on S6 tiivad, stange tagatulede paneel, S-i kellad, kaltsu sportsisu, 18 tollised AEZ veljed. Varustuselt siis püsikas, kliima, elektriaknad, kompuuter. Auto liigub rahuldavalt ja näeb mõnus välja, Madaldus ja toonklaas on tulevikuplaan. Kuu aja jooksul, mis auto minu käes on olnud, pidin vahetama v.t. külgkaldevarda ning sinna sai Moogi oma hetkel.

Mõni pilt ka:

http://www.upload.ee/image/4191880/10253328_10152580666049530_1090065353_n.jpg
http://www.upload.ee/image/4191891/10565672_10152580665964530_437167103_n.jpg
http://www.upload.ee/image/4191892/10563468_10152580666044530_1037425253_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 04.08.14 18:14 Tsiteeri


Karjub madalduse järgi :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
M.K
huviline

Avatar


Registreerunud 05.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0Tdi Quattro S-Line, Audi A6 C6 3.0Tdi Allroad

postitati 04.08.14 18:15 Tsiteeri


Eks ta nii on jah, aga ei ole suutnud otsustada kas kevadel madalaks või lähiajal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
PEETRIPOEG
huviline



Registreerunud 20.02.12
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C4 2.2T, Q7 2011 176kW

postitati 04.08.14 18:17 Tsiteeri


Liigub küll :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 04.08.14 18:18 Tsiteeri


Omast kogemusest võin öelda, et saab ka madalaga sõita talvel. Mõtlesin endaoma ka kunagi talveks kõgeks tõsta aga siiani pole selleks mõtet näind ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
M.K
huviline

Avatar


Registreerunud 05.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0Tdi Quattro S-Line, Audi A6 C6 3.0Tdi Allroad

postitati 04.08.14 18:21 Tsiteeri


Eks tuleb vaadata jah seda asja, peale auto ostu rahakott suht tühi ning tahaks talveks korralikud naelad ja korralikud valud muretseda, mõtted on Avused muretseda aga eks näha ole mis parasjagu kätte satub, aga kindlasti esimene asi on toonklaas, sest akvaariumiga sõitmist ei salli kohe üldse. Ja siis tulevikus smoked esi suunad ja külgmised ka ning tagumistele tuledele mingi toon arvatavasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.K
huviline

Avatar


Registreerunud 05.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0Tdi Quattro S-Line, Audi A6 C6 3.0Tdi Allroad

postitati 04.08.14 18:23 Tsiteeri


Ah jaa, S-i pidurid on ka ette aretatud, pidurdab küll vägevalt, kuid siiski pidur on kiiruse surm ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 04.08.14 18:27 Tsiteeri


Mingiaeg peaks huvipärast pilli üle vaatama. :) Kui tagumisest kojamehest plaanid ka vabaneda siis fixusest saad augu asemele punni ette. Need lapakad stangede küljes tuleks ka kaugele ära visata :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
M.K
huviline

Avatar


Registreerunud 05.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0Tdi Quattro S-Line, Audi A6 C6 3.0Tdi Allroad

postitati 04.08.14 18:30 Tsiteeri


Eks tõmba sappa kui linna peal näed, eks nokitsemist jätkub jah :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.K
huviline

Avatar


Registreerunud 05.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0Tdi Quattro S-Line, Audi A6 C6 3.0Tdi Allroad

postitati 13.08.14 18:10 Tsiteeri


Kui plaan paika peab, saab järgmise nädala lõpuks S6 ka madalaks, kuid täna oli siis see päev, kui lõpuks jõudsin fixusesse ning ostsin "augukatte" , ühesõnaga tagumine kojamees sai kohe kaugele visatud, tulemus selline:

http://www.upload.ee/image/4207215/IMAG0830.jpg
http://www.upload.ee/image/4207226/IMAG0831.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.14 18:05 Tsiteeri


Mis lisaväärtusi see tagumise kojamehe kaotamine annab siis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 22.08.14 19:27 Tsiteeri


Ega ei annagi, samas ega kojamees ise ka eriti hädavajalik lisa pole (ilu on subjektiivne, mulle meeldib kojamehega rohkem). Mu Essil on kunagi kojamees lihtsalt kinni mädanenud sest polnud üle talve mingit põhjust seda kasutada, kui liikuma ajasin siis nüüd olen vihmase ilmaga ikka kasutanud, saab veidi tööd teha ja ehk ei jää enam kinni.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 22.08.14 19:38 Tsiteeri


Tagumise kojamehe eemaldamise kiiks on nagu uus noorte trend:P Vihmase ilmaga linnas ja maanteel olen seda küll kasutanud, isegi talvisel rajal võib seda vaja minna. Kui klaas on porine ja tolmune, siis ei tõmba kangi nagunii. Avant ilma kojameheta on kui eesel ilma sabata.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 22.08.14 20:19 Tsiteeri


Diisel "S" ju, vahetevahel akent ikka vaja pühkida tahmast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 23.08.14 07:41 Tsiteeri


Õlge parem kas tagaklaasil originaalis quattro kirja ei ole? Ostsin endale ka ja sellel ka ei ole?


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 23.08.14 07:58 Tsiteeri


Ei ole.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
M.K
huviline

Avatar


Registreerunud 05.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0Tdi Quattro S-Line, Audi A6 C6 3.0Tdi Allroad

postitati 23.08.14 13:29 Tsiteeri


Mina isiklikult ei kasutanud seda, mul on kaks peeglit olemas millest seljataha näeb, veevoolik oli ka katki, ning mul on bose subwoofer seal kus veepaak, ühesõnaga väga kehva vett nii või naa valada.

Aga vahepeal võtsin kätte ning tõin endale ABT S6-e madaldusvedrud, sai terve teisipäeva õhtu ning kolmapäev tungraua peal siis vahetatud ning tulemus jäi ikka väga rahuldav võrreldes sellega, mis maastur ta ennem oli, mõned pildid autost ennem, tööst, pärast ning paar sõbrapilti peetripojaga.

http://www.upload.ee/image/4224079/IMAG0833.jpg
http://www.upload.ee/image/4224080/IMAG0834.jpg
http://www.upload.ee/image/4224081/IMAG0836.jpg
http://www.upload.ee/image/4224082/IMAG0838.jpg
http://www.upload.ee/image/4224084/IMAG0840.jpg
http://www.upload.ee/image/4224089/IMAG0846.jpg
http://www.upload.ee/image/4224094/IMAG0847.jpg
http://www.upload.ee/image/4224097/DSC_0052.JPG
http://www.upload.ee/image/4224099/DSC_0053.JPG
http://www.upload.ee/image/4224102/DSC_0055.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.K
huviline

Avatar


Registreerunud 05.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0Tdi Quattro S-Line, Audi A6 C6 3.0Tdi Allroad

postitati 11.09.14 16:51 Tsiteeri


Vahepeal siis mõned uuendused:

Lasin T-Kiledes toonida klaasid , tõin talveks stilauto 7x17 ET37 veljed, sai hooldus tehtud ning sisse läks castrol 5w30 slx õli, sai vahetatud kütuse ning õhufilter ning mõned pildid ka tehtud, kvaliteet pole just kõige parem aga annab mingit aimu ;)

http://www.upload.ee/image/4256620/IMAG0880.jpg
http://www.upload.ee/image/4256626/IMAG0870.jpg
http://www.upload.ee/image/4256635/IMAG0874.jpg
http://www.upload.ee/image/4256642/IMAG0877.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.K
huviline

Avatar


Registreerunud 05.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0Tdi Quattro S-Line, Audi A6 C6 3.0Tdi Allroad

postitati 22.10.14 12:00 Tsiteeri


Tervist tervist, pole vahepeal midagi kirjutada jõudnud ega ka autol midagi suurt teha jõudnud.
Vahepeal soetasin esimesed smoke suunad külgmised smoke suunad ning sportliku huvi pärast proovisin USA stiilis parke.
Kuid üks neiu otsustas vahepeal proovida, kui tugev S6 stange on, ja hetkel olen ilma autota. Õnneks neljap oli kõks ja juba esmasp võeti auto tegemisse, lubati homme õhtuks valmis saada :)
Lisan mõned pildid sellest, millega ta siis hakkama sai.
http://www.upload.ee/image/4320359/10743821_715721431830412_929323390_n.jpg
http://www.upload.ee/image/4320360/10711204_715721451830410_1804279055_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.K
huviline

Avatar


Registreerunud 05.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0Tdi Quattro S-Line, Audi A6 C6 3.0Tdi Allroad

postitati 31.10.14 08:10 Tsiteeri


Vahepeal lõpetas salongivent koostöö, sai ostetud boschi mootor, sinna tiivik ning pistiku osa külge ehitatud ja tulemusega väga rahul, eemaldatud sai ka lisa immo, mis jubedalt närvidele käis, nüüd veel vaja uut geneka pingutit ning visco sidurit ja võib talvele vastu minna, tekkis mõte ka täna naastrehvid alla panna, saab sissesõidu ära teha, varsti mõned pildid ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 31.10.14 09:01 Tsiteeri


Uus mootor oli nagu originaal Bosch? Endal ka varsti see plaanis ära vahetada, sest vahest harva teeb häält ning olen ka vaatanud, et originaal mootor on Boschi oma ja ostaks tolle. Uuest mootorist ka ikka pilti tegid? Kas, siis uue mootori küljes polnud isegi pistiku osa ega ka tiivikut? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M.K
huviline

Avatar


Registreerunud 05.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0Tdi Quattro S-Line, Audi A6 C6 3.0Tdi Allroad

postitati 31.10.14 10:08 Tsiteeri


Kahjuks mootorist pilti ei teinud, originaal mootor revalis oli ligi 200 euri, aga enda oma ostsin carsmardist ning lett oli 70 euri, mootor kuulub volvo 850 93-96a ja sobib üks ühele, vars kuhu otsa tiivik läheb on nõks pikem aga ei sega sest tiivik tuleb lihtsalt rohkem sisse poole lükata, mootor on jah paljas toorik, vana küljest pistiku osal tuleb needid läbi puurida ja uuel mootoril väiksed kruviaugud olemas kinnituse jaoks juhtmed ära joota tiivik külge ja ongi uus, puhub vägevalt ja usun et kestab ka, mingi hiinaka komplektse mootori saaks 40-50 euriga aga ei näe väga mõtet sellel ja samas originaali eest ei raatsi ka sellist summat välja käia. Vajaduse korral saan varuosa koodi ka anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 31.10.14 18:19 Tsiteeri


Mina ostsin kunagi ka endale suure hurraga uue salongi radika ja siis mõtlesin, et kui juba siis juba ja võtsin uue mootori ka firmat küll ei mäleta aga maksis 60 euri. Paar nädalat ja tekkis juba vibra sisse ja 2 nädalat veel ja ei läinud üldse enam käima. Siis andis sama tee läbi elanud inimene nõu, et c3 audi 100 mootor ja sinna külge a6 vent ja toimib juba 2a murevabalt. Maksis see mootor 40euri kopikatega. Mis autosse puutub siis miks usa park ja tava park koos põlema jätsid? Usa park ja alla udu oleks päris popp:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Priit86
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C

postitati 31.10.14 22:17 Tsiteeri


Tegin sama vendi mootoriga, nagu kuno666, kuid seda vurri ei vahetanud. Ei käi samas kusagile vastu ka ja toimetab üle aasta juba kenasti.


Sõidame ikka mõistusega !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
M.K
huviline

Avatar


Registreerunud 05.09.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0Tdi Quattro S-Line, Audi A6 C6 3.0Tdi Allroad

postitati 01.11.14 21:14 Tsiteeri


Usa park on eraldi lüliti all, ma lihtsalt sõidan nii, samas ma ei usu et boschi mootoriga mingeid probleeme tekib ja udukaid stangesse ei taha, siis pole see auto enam see.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.3% - SQL: 61.7%]