Lehekülgi: 1 2 3 |
tomz
huviline
Registreerunud 27.07.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.08.14 09:22
|
|
|
Audi A8L 4.2 - 2004 - tomz
Terv,
Viskan siia teema püsti - autoteema on alati kaasa aidanud hilisemale automüügile, kui tegevused on dokumenteeritud.
Auto ajalugu on olnud varasemalt Bayeri hõnguline ja 4x BMW märgiga liikurit.
Viimati sai maha müüdud 330xd (210kw ja 600nm+) lowlifer ja vahelduseks pidi tulema mugavam kulgur.
Varasemalt paar 750'i (v12) ja mõni mikromootoriga võrr ka.
Varustust on enamvähem, nipet näpet on puudu aga kõik oluline on olemas - 4x el, vent, massaaz istmed jms.
Audi varustuse listi ei oska ma kusagilt välja võluda kahjuks.... Kui keegi aitab, siis panen kirja.
Mootor 4.2bens - ei hooli diislitest eriti peale bmw kogemust. Öko võib ju olla aga ikkagi traktor
Käidud sai Audi esinduses ostueelses kontrollis 2 tundi - leitud mõned pisivead, mis lähiajal likvideerime (vanal autol leiab alati pisiasju).
Küsiks ka ühe küsimuse (BMW'del on realoem.com, kust saab sellised asju välja otsida)
Pildilt on ka näha tagumise rattajuurest on plastik lahti (mingi polt puudu) - mis on selle poldi tootekood, telliks
ära ja kruviks ise külge - käed on küljes ja iga pisiasjapärast ei näe mõtet tõstukile sõita.
Fotoshoot on veel tegemata, hetkel jäädvustus pisut räpasest autost.
Nädalalõpus tehakse ära tulede poleer ja välipesu, siis teen mõne asjalikuma kaamera klõpsu.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 04.08.14 10:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tomz
Küsiks ka ühe küsimuse (BMW'del on realoem.com, kust saab sellised asju välja otsida)
Pildilt on ka näha tagumise rattajuurest on plastik lahti (mingi polt puudu) - mis on selle poldi tootekood, telliks
ära ja kruviks ise külge - käed on küljes ja iga pisiasjapärast ei näe mõtet tõstukile sõita. |
http://www.vagcat.com/ - registreeri ära (täiesti tasuta) ja seal on olemas online varuosa
kataloog, kust saad peaaegu kõik tootekoodid. Kui aga viitsimist, siis soovitaks hankida ETKA omale (see online asi on ka muidu ETKA põhjal tehtud,
aga online on siiski online ja ei toimi nii mugavalt ja hõlpsalt).
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 04.08.14 10:30
|
|
|
partsbase.org aitab ka.
Kuna kompressor peale läheb?
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 05.08.14 10:11
|
|
|
Kumb sa nüüd olla tahad? Wanamees või tomz?
|
|
|
|
tomz
huviline
Registreerunud 27.07.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.08.14 08:55
|
|
|
Dimitri ära ahvatle!
Aga ma kardan, et kompressori install maksab vähemalt pool auto hinnast ja iga aastase autovahetajana pigem ei tasu ära.
Siiski korralikku kompressori 40% ja suurem jõukasv oleks magus.
Detail 26 peaks vist ka õige bolt olema, mida otsin?
www.h2.ee maksab 10 eurisenti.
Erinevates kohtaes erinev kasutajanimi, läks sassi pealkirjas.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 06.08.14 20:06
|
|
|
Välimus on hea..õige pakett D3´me jaoks. Must, pikk kere ja need veljed..
|
|
|
tomz
huviline
Registreerunud 27.07.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.14 13:52
|
|
|
Velg tuleb vbl järgmine suvi uus, kui enne isu otsa ei saa autost
Hetkel liiga korralikud rehvid peal, ei viitsi vahetusega tegeleda.
Eile lendas selga korralik vaha.
Lähipäevil teen ära nahahoolduse.
Siis kosmeetilise poole pealt mõneks ajaks muretu.
|
|
|
tomz
huviline
Registreerunud 27.07.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.08.14 10:38
|
|
|
Kust leiaks facelift tagatuled?
Ebays on 700+ euri eest originaale liikvel.
Lammaritest veel uurinud pole.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
|
tomz
huviline
Registreerunud 27.07.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.14 12:30
|
|
|
Kurdan oma rasket elu ja ehk on kellelgi mõtteid milles probleem ja kuhu pöörduda.
Kui keegi probleemi ära lahendab või juhib lahendust viiva isikuni, siis võin ka kasti õllet välja teha
Oktoobri alguses käis auto hoolduses ja auto ostul leitud vead (esinduses täiskontroll) + hooldus sai tehtud. ABS tulukesi jms probleeme enam pole ja
sillas ka jubinad tip-top.
Küll aga tekkis vahetult enne hooldusesse viimist üks hetk maanteel sõites jube imelik ikarusi heli kõrgetel põõretel - kuuldav ka 3-4 tuhande
juures aga eriti käib autost läbi see heli 6-7k rpm juures.
Olulist(märkimisväärset vibratsiooni pole, lihtsalt kõrvulukustav heli, mis tuntavalt kogu autost läbi käib.
Kuuldav nii kohapeal seistes tühikäigul kui ka sõites.
Käinud olen selle murega neljas kohas (kõik antud automargiga hästi kursis ja võiksid olla pädevad) ja nüüd järgmine nädal viiendasse - keegi ei leia
lahendust.
1) Koht, kus autot remonditi ja hooldati, ütles alguses, et see normaalne heli - pärast kui ise kättpidi kuulama vedasin mehaaniku, kinnitasid, et jah
tõesti pole õige - uurimisel pakkusid, et mootor või väljalase.
2) Esinduses jäi vajaka aega, sest parandati esimese töökoja praaki (või täpsemalt uuriti tegemata jätmisi) ja pakuti käigukasti. Kui mujal abi ei
saa, tuleb sinna põhjalikumalt uurimisse viia - seal ju ometi peaksid spetsid olema.
3) Kolmas koht pani ajud liikuma - proovisid ilma rihmata (see rihm, mille taga genekas, roolivõimupump jne) - ilma rihmata häält pole, käisin ka ise
kuulamas. Sai taastatud genekas (mis oli oluliselt kulunud) ja vahetatud metalli puru täis roolivõimu pump (süsteem läbi pestud) ja rullikud.
Johhaidii, probleem ikka alles.... vähetamata jäi ainult kliimapump ja mingi suur lamerullik (vbl eksin nimetusega) - esimene kuuldavalt häält ei tee
ja teine peaks tekitama ka vibratsiooni probleemide korral.
4) Neljas koht oli roolivõimendite spets - kartsime, et kuna metallipuru sees, et ehk midagi süsteemis üldisemalt mäda - aga võta näpust, kõik korras,
kutt kuuleb ja kinnitab probleemi ja pakub väljalaset.
Järgmine nädal viiendasse kohta...
Ilma rihmata seda heli pole aga kõik on nagu vahetatud - kas ja kuidas siin otsida seost väljalaskega?
Mida veel uurida või kelle juerde viia, kes oleks hästi antud mootoriga/autoga kursis?
Erinevate ebapädevuste (ei süüdista ja näpuga ei näita, aga esimeses kohas oli probleeme), varuosade venimiste jms tõttu olen viimase paari kuu
jooksul vbl paarkend kiltsa saanud autoga sõita, suurema osa ajast seisnud, oodanud juppe, diagnoosi jnejne
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 05.12.14 12:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tomz
Vahetamata jäi ainult kliimapump ja mingi suur lamerullik (vbl eksin nimetusega) - esimene kuuldavalt häält ei tee ja teine peaks tekitama ka
vibratsiooni probleemide korral.
|
Kui need jäid vahetamata ning ülejäänud korras siis ikkagi vaataks mina nende kahe detaili poole kriitilise pilguga. Kliima pumbal võib teha häält
magnetsidur. Kui kliima tööle/välja lülitada kas siis muutub midagi?
|
|
|
tomz
huviline
Registreerunud 27.07.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.14 10:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rkrimm
Kui need jäid vahetamata ning ülejäänud korras siis ikkagi vaataks mina nende kahe detaili poole kriitilise pilguga. Kliima pumbal võib teha häält
magnetsidur. Kui kliima tööle/välja lülitada kas siis muutub midagi? |
Kliima täiesti OFF ja heli on ikka alles - see peaks suure tõenäosusega selle välistama.
Ehk järgmine nädal on praegusest targem.
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 06.12.14 11:02
|
|
|
Kusjuures ei välista. Kliima ratta sees on ka laager mis võib häält teha. Illustreeriv pilt
Ei ole küll tegemist audi detailiga kuid süsteem on sama.
|
|
|
tomz
huviline
Registreerunud 27.07.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.12.14 17:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rkrimm
Kusjuures ei välista. Kliima ratta sees on ka laager mis võib häält teha. Illustreeriv pilt
Ei ole küll tegemist audi detailiga kuid süsteem on sama. |
Käin ka selle mõtte homme välja.
Ehk siis lähen käin ka viiendas kohas ära ja ehk saan targemaks - kopp ees juba
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 08.12.14 20:54
|
|
|
Sealt selgelt näha, et kui laager ära on kliimapumbal, siis hakkab nussima.
Krt seda peaks ju kuidagi stendida saama. Panna mingisugune teine asi rihmülekandega sinna peale ja mingi väike rihm ajutiselt ning tuld. Peaks kohe
kuulda olema.
|
|
|
|
tomz
huviline
Registreerunud 27.07.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.14 16:50
|
|
|
Viiendas kohas käidud.
Öeldi suhteliselt kindlalt, et generaator ikkagi pekkis - ju siis ei piisanud laagrite vahetuses ja midagi korralikult parlanksist väljas.
Homme saan teada kas ja millal saab geneka pinki viia, et asi täitsa kindel oleks - kuna genekas vesijahutusega, siis vbl ei saagi pinki...
Ei teagi, kas nutta või naerda
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 09.12.14 19:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tomz
Viiendas kohas käidud.
Öeldi suhteliselt kindlalt, et generaator ikkagi pekkis - ju siis ei piisanud laagrite vahetuses ja midagi korralikult parlanksist väljas.
Homme saan teada kas ja millal saab geneka pinki viia, et asi täitsa kindel oleks - kuna genekas vesijahutusega, siis vbl ei saagi pinki...
Ei teagi, kas nutta või naerda |
Juhul, kui tõesti ongi tuvastatud viga ja saab korda, siis pöörduks eelnevalt käidud kohtade poole ja uuriks, mis vastavad oma pädevuse kohta.
Andmebaasis peaks nendel mingi aja probleemi kirjeldus ju säilima?
Auto on aga aus, mii laik it.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
tomz
huviline
Registreerunud 27.07.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.12.14 10:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Juhul, kui tõesti ongi tuvastatud viga ja saab korda, siis pöörduks eelnevalt käidud kohtade poole ja uuriks, mis vastavad oma pädevuse kohta.
Andmebaasis peaks nendel mingi aja probleemi kirjeldus ju säilima?
Auto on aga aus, mii laik it. |
Homne päev toob selgust - genekas võetakse maha ja läheb stendi, kus saavad genekat mootorist eraldi käiata.
Vist tuleb hoida põidlad pihus, et probleem leiaks lõpuks lahenduse.
Mis puudutab erinevate töökodade asjaajamisse, siis siit olen juba esialgsed järeldused teinud.
Küll aga ei hakka interneti avarustes kellelegi näpuga näitama ja lärmi tekitama - kui pean vajalikuks suhtlen ise viisakalt nendega - eks kõigil on
siit midagi õppida.
|
|
|
tomz
huviline
Registreerunud 27.07.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.14 17:06
|
|
|
Auto on korras!
Suured tänud Forss'i meestele - teenindus väga kiire, korrektne ja tulemuseni viiv.
Vea tuvastamine võttis pool tundi - stendi ei saatnudki, sest poisid olid täiesti kindlad ja vähemalt teenindaja ütles, et kui antud parandus viga ei
eemalda, siis töö eest raha nad küsida ei saa. Paari tunniga viisin neile uue varuosa ja järgmise mõne tunniga pandi see ka külge.
Ühesõnaga viga oli ikkagi genekas - nüüd uus (kasutatud garantiiga) osa küljes ja saab jälle V8 häält kuulata.
Aga oli seda jama nüüd 2 kuud vaja tuvastada? Enda närvi ja ajakulu ning
muidugi ka ebavajalikud finants väljaminekud.
Tegelikkuses suhteliselt lihtne ja tüüpiline viga (ebatüüpiliselt polnud viga laagrites vaid midagi muud - labas kõverad balansist väljas? ei tea
täpselt geneka ülesehitust).
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 11.12.14 22:46
|
|
|
Minu jaoks on müstika selles, et kui genekas remondis käis, miks seal seda probleemi ei tuvastatud.
Ma hakkan üldiselt igasuguste keerulisemate osade remondis vaikselt pettuma… kastid… kardaanid… genekad… sageli tehakse asja remondis hoopis
hullemaks, kui enne oli
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 12.12.14 11:25
|
|
|
Endal sarnane kogemus roolivõimu pumba renoveerimise ja turbo renoveerimisega. Ei usalda renoveeritud asju enam. Kokkuvõttes on mõlemad renoveerimised
mulle kordades kallimaks läinud kui kohe uue ost...
|
|
|
|
Kassu321
huviline
Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 97 2,8 quattro
|
postitati 15.12.14 13:05
|
|
|
Päris kena kulgur, väga mugav ja piisavalt võimekas. Kui varustuse listi vaja, võid vin-koodi PS-i visata, saadan sulle listi.
Kaspar
|
|
|
|
tomz
huviline
Registreerunud 27.07.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.12.14 09:23
|
|
|
Auto on korras ja mõnus - panen passiivselt müüki - kiiret pole.
Lähiajal vaja pisut teisi investeeringuid teha ja pole mõtet raha kinni hoida.
Rohkem pilte ja juttu
www.a8sale.com
www.auto24.ee
|
|
|
mkendra
huviline
Registreerunud 27.08.06
Asukoht: St. Julian's, Malta
Kasutaja on eemal
Auto: mis iganes kätte juhtub
|
postitati 26.12.14 14:03
|
|
|
Küsimus, et kas sellist rooli pandi ainult pre-facelift mudelitele peale? Olen vaadanud 2009a a8'id, kuid ühelgi pole sellist rooli. Minu arust on
see ilusam, kui kõik need kandilised. Kas vanemad roolid lähevad facelift mudelitele peale?
MK
|
|
|
|
tomz
huviline
Registreerunud 27.07.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.14 12:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mario20031
Küsimus, et kas sellist rooli pandi ainult pre-facelift mudelitele peale? Olen vaadanud 2009a a8'id, kuid ühelgi pole sellist rooli. Minu arust on
see ilusam, kui kõik need kandilised. Kas vanemad roolid lähevad facelift mudelitele peale? |
Jep, 2006 aastal faceliftiga tuli kandiline rool... Ümar ilusam ja vahepeal isegi uuematele audidele pandi uuesti ümar. Päris uuel A8'l vist jälle
mingi imelik lapik...
http://images.thecarconnection.com/lrg/2011-audi-a8-nwb_100233971_l.jpg
Üks tagant poolt pilt ka.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |