vare271
huviline
Registreerunud 05.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.07.14 20:06
|
|
|
2.5TDI probleemid
Autoks 98.a. 2.5tdi 110kw AFB quattro manuaal.Alustaks siis sellest, et autole oli aretatud 132kw õhulugeja mis ei töödanud ja mootoris oli veakood
sees.Sai nüüd pandud õige õhulugeja, hakkas tööle kuid auto on jõuetu.Nii kuni 3000 pöördeni on jõuline, peale seda jõud kaob.Ennem kui veakood oli
sees liikus auto korralikult, kuid tagant oli jube tahm koguaeg väljas.Arvuti näitab kütusekoguseks 2.8-3.5.Ja avastasin ka sellise asja, et kui
kliimaplokk välja lülitada siis hakkab mootor vahele jätma(saagima).Kütusekogus kõigub 0-5 vahel.Ja nii kui kliima järgi lülitan lähevad näidud normi
ja töötab nagu peab.Äkki oskab mõni teadjam mees head nõu anda, kuidas jõulisust tagasi saada ning miks kliimaploki väljalülitamisel mootor vahele
hakkab jätma?
|
|
|
vare271
huviline
Registreerunud 05.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.14 15:40
|
|
|
VCDS ei lase mul kütusekogust ka muuta.Kirjuta mis numbrit tahad kuid kogus ikka sama.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 01.08.14 19:43
|
|
|
Kui varem oli veakood sees, siis võib-olla kasutas aju asendusarvu, mis oli parem/suurem kui sinu praegune õhulugeja näit ja seetõttu auto liikus. See
peale 3000 pööret jõu kadumine kõlab nagu turborõhu probleem ja avariireziimi minek, kas mingit veakoodi ei jää sellest?
Veakoodide lugemisest pole alati kasu, vaja on testsõidul vaadata õhulugeja ja rõhu näite.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 01.08.14 19:54
|
|
|
Eks asju tuleb ikka reaalajas vaadata ning sellel enam ei saagi arvutiga küttekogust muuta kahjuks.
|
|
|
vare271
huviline
Registreerunud 05.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.08.14 03:37
|
|
|
Ise kahtlustan ikkagi suurt küttekogust.Turbo rõhk on normis.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 02.08.14 03:52
|
|
|
Kas siis veakoodi ei jää sellest võimsuse järsust kadumisest peale 3000 pööret?
Kui kütusekogust muuta ei saa, siis tühikäigu pöördeid peaks saama küll muuta, see peaks seotud olema koormuse muutumisega kliima sisse-välja
lülitamisel. Aga muidu võiks ikka proovisõidu teha, mootorit maksimaalselt koormata ja jälgida näite grupis 3 ja 11, midagi on seal valesti
arvatavasti ikka.
|
|
|
vare271
huviline
Registreerunud 05.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.08.14 13:12
|
|
|
Ei ole mingit veakoodi.Võtan õhulugejal pistiku tagant ja jõud tuleb tagasi, kuid tagant korralik tahm väljas.Kui veakood sees siis pannakse
õhukoguseks 549.Töötava lugejaga õhukogus nii 400 kandis.Injection quantity on 2.8-3,5.Normaalne pidavat olema 5-5,5.Ehk siis antud näitudega on mul
kütusekogus liiga suur.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 02.08.14 15:07
|
|
|
Kirjutan vist kolmandat korda, et testid tuleb teha sõidu ajal mootorit maksimaalselt koormates. Grupis 3 on kõrvuti ettenähtud ja reaalne õhukogus,
need peavad jooksma umbes kuni 850 täiskoormusel ja võimlikult ühel ajal kasvama. Samasuguse testi saab teha turborõhule grupi 11 all.
Kui manuaal käigukast, siis vahetad käigud ära näiteks kolmandani, aga pöördeid üles ei lase. Siis vajutad lihtsalt gaasi põhja ja ootad kui pöörded
hakkavad vaikselt kasvama ja auto kiirust koguma. Samal ajal jälgid väärtusi arvutiga. Ohutuse tagamiseks võiks olla eraldi inimene arvuti ja rooli
taga!
|
|
|
vare271
huviline
Registreerunud 05.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.08.14 17:55
|
|
|
.
|
|
|
vare271
huviline
Registreerunud 05.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.08.14 19:49
|
|
|
Sai arvutiga koos sõit tehtud.Õhukogus ikkagi liiga väike.Jookseb nii 440-ni ja siis hakkavad numbrid vähenema.Turbo rõhk tundus korras olevat.Üks
remondimees arvas, et peaks proovima teist mootori aju.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 13.08.14 23:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vare271
Sai arvutiga koos sõit tehtud.Õhukogus ikkagi liiga väike.Jookseb nii 440-ni ja siis hakkavad numbrid vähenema.Turbo rõhk tundus korras olevat.Üks
remondimees arvas, et peaks proovima teist mootori aju. |
Ma millegipärast arvan, et selle remondimehe arvamust ei maksaks eriti tõsiselt kaaluda.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|