Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi 90 quattro 2.3 20v - 1989 - kolmelehmajook - müüdud varuosadeks (Vastuseid: 56 | Vaatamisi: 18802)
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 27.07.14 21:28 Tsiteeri
Audi 90 quattro 2.3 20v - 1989 - kolmelehmajook - müüdud varuosadeks



Tere!
Sai siis leitud endale pealkirjas antud auto. Autole on külge pandud b4 esiots ning b4 avanti tagatuled.

Lisavarustust:
* 2x el. aknad
* el. peeglid
* vändaga katuseluuk
* quattro sisu
* suusaboks
* istmesoendused
* tulede regull
* abs
* esimesed udutuled
* roolivõim
* lisakellad
* välistemp näidik

Esisillas on vahetatud sharniirid ja rooliotsad.
Tagasillas on vahetatud sharniirid, kokkujooksuvardad(?), stabikavardad, kõik 3 diffri patja ning alumiiniumist poolraamipuksid.
Pidurite remont on tehtud nii ees kui taga. Tutikas boschi bensiinipump sai külge pandud. Vahetatud sai ka kütusetorustik terves pikkuses. Sinna ka siis uus bensiinipaak.
Uued suunatuled, udutuled jne.

http://i.imgur.com/EdGrlDy.jpg
http://i.imgur.com/EtUsKqC.jpg
http://i.imgur.com/OOU7ji3.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AikoA93
huviline

Avatar


Registreerunud 10.01.12
Asukoht: Otepää/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 14a

postitati 28.07.14 10:34 Tsiteeri


Kust kohast sa sellise veel leidsid ? :O :D Muidu ponks pill.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 28.07.14 12:20 Tsiteeri


Masina leidsin vanarauast, oleks peaaegu pressi alla läinud juba, a sain ennem endale. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 20.09.14 10:56 Tsiteeri


Täna said külge pandud tagumistele õõtsadele uued puksid.

http://www.upload.ee/image/4269295/2014-09-20_11.31.17.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 20.09.14 11:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kolmelehmajook
Masina leidsin vanarauast, oleks peaaegu pressi alla läinud juba, a sain ennem endale. :cool:

Millisest vanaraua kohast ja palju selle eest küsiti ka?
Muidu täitsa ok välimusega. :)


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 20.09.14 11:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: kolmelehmajook
Masina leidsin vanarauast, oleks peaaegu pressi alla läinud juba, a sain ennem endale. :cool:

Millisest vanaraua kohast ja palju selle eest küsiti ka?
Muidu täitsa ok välimusega. :)


Vastasin privaatsõnumiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 17.10.14 17:44 Tsiteeri


Täna sai siis lõpuks bensiinifilter ära vahetatud, kuna ei tahtnud üldse edasi liikuda ning mootor ei saand kätte.
Peale vahetust ärkas mootor ellu ja keris edasi küll.
Parem esimene pidur on kinni jäänd ajaga, homme ajan selle ka korda.
Vaja esituled kuskilt leida ja siis peaks enam-vähem valmis olema.
Mootori või käigukastipatja on ka vaja, miskit kolksub ja käigukang käib ka edasi-tagasi, kui sidurit lahutada sõites.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaupokommer
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.12
Asukoht: lõuna eesti Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90 coupe 2,3 automaat audi b4 avant tdi audi 90 stayl

postitati 17.10.14 18:05 Tsiteeri


See mis kolksub ja kangi liikutab võib olla kardaani pukk, endal sama jama pukk läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 23.10.14 14:04 Tsiteeri


Uus bensiinifilter, mis külge sai pandud on jälle umbes. Seekord sai siis paak maha võetud ja vaadatud milles asi. Selgus, et paak on roostes seest ja kuskil midagi umbes.

http://i.imgur.com/Pr3XYRf.jpg

Oskab keegi öelda, millega paagi seest puhtaks saaks või on targem uus paak leida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 23.10.14 15:45 Tsiteeri


Mul on üks samasugune paak üle. Asub Lääne-Virumaal. Kui huvi on võta ühendust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 23.10.14 16:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kki
Mul on üks samasugune paak üle. Asub Lääne-Virumaal. Kui huvi on võta ühendust.


Kirjutasin privaatsõnumi teile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 25.10.14 16:33 Tsiteeri


Nonii, sumps on all ja paak küljes. Paak küll ideaalne ei olnud (torul oli kerge pragu sees, immitses), aga see probleemiks ei jäänd. Kruvisin oma katkised pikad tuled külge tagasi ja nüüd peale paagi vahetust lõpuks liigub oma mootorile vastavalt edasi. Paagi vahetusega kaasnes ka see, et bensiinipump ei inise enam. Nüüd oleks vaja rooliotsadele need stopperseibid leida, otsida üles mis asi paugub käiguvahetusel ning siis korralikud rattad alla & sillastend. Jahutusega on ka probleem, ei taha ventikat käima panna, kui temperatuur ideaali lähedale hakkab jõudma (~95c). Keerad süüte välja, siis hakkab vent huugama, keerad sisse - jääb vait.

http://photos-e.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfp1/10005181_767937656600596_1998675050_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 29.12.14 17:25 Tsiteeri


Täna sai külge pandud tagasilla reguleervarraste stoppermutrid, sellega seoses avastasin, et nende varraste rooliotsad (audi 80 esisilla omad) ei sobi sinna. Lõhkus kummid ära ja rooliotsad olid täiesti vedelad. Asemele läksid Toyota Hiace rooliotsad ja sai täitsa tihe teine.
Sai ka talverehvid ära ostetud, master nordic 2-ed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim105
huviline



Registreerunud 02.01.11
Asukoht: Räpina
Kasutaja on eemal

Auto: Vw GolfLD mk1 '79 Vw JettaTX mk1 '83 Audi B3 2.0 '89 Audi Avant C3Q '87 Vw Passat B3 '88

postitati 29.12.14 21:05 Tsiteeri


Terv.

Kas jahutus probleemile oled rohtu leidnud? Enda sigaril kimbutab sama probleem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 30.12.14 10:08 Tsiteeri


Hetkel pole sellega tegelenud, vahetasin vana roostese jahutusvedeliku uue vastu ja panin radika küljes asuva temp anduri uue. Pole nii pikkasid otsi teind, et kas hakkab vent tööle või mitte.
Arvatavasti lähen lihtsamat teed pidi ja nupuga sundjahutus, kuna auto läheb siiski jäärajale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 31.12.14 12:23 Tsiteeri


Pauguvad sul käiguvahetusel tõenäoliselt kardaani vahepukk, difri tagumine suur padi, käigukasti padjad. Kui need vahetatud ja ikka paugub - siis on kardaani otsad omadega läbi. Ja kui endiselt on mingeid hääli kuulda, on tegemist lõtkudega difris ja käigukastis endas ja nendest sa lahti ei saa, kui uhiuut riistvara ei osta. Lihtsamast lihtsam.


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 07.01.15 14:57 Tsiteeri


http://photos-e.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfa1/t51.2885-15/10890659_765145226895868_2144113716_n.jpg

Üks niisama pilt talvekonditsioonis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 21.01.15 12:03 Tsiteeri


Tekkis üks küsimus. Millest võib rool väriseda sellise 70-100km/h kiiruse juures, kui sillastend on tehtud ja rattad tasakaalustatud? Rattapoldid on kõik ilusti kinni.
Ja mootoril alla nelja tonni pöörde jõudu pole, maanteekiirusega gaas põhjas ja kiirus langeb. Ajad mootori kurjaks, siis rapsab korralikult edasi minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
butan
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: (80Q 20V ex :( ) A4 1.9TDI

postitati 21.01.15 12:25 Tsiteeri


Äkki pihustite viga, nendel peaks see tüüp viga olema


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 21.01.15 16:56 Tsiteeri


Deto andur võib samuti segast panna.


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 21.01.15 21:35 Tsiteeri


Selle mootoriga praegult kiiret pole, tahaks siiski ennem sillad korda saada. Pole siiamaani viga üles leidnud. Täna katsetamas käisin, siis avastasin, et geneka rihm oli ka kuskile ajama pand. Tuleb uus soetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 04.02.15 17:12 Tsiteeri


Probleem siis nüüd parema esimese piduriga. Kuna vana ketas oli arvatavasti kõver, siis sai kogu kupatus ära vahetatud (mitte küll uute juppide vastu). Nüüd selline probleem, et kui rattal polte kinni ei keera, käib vabalt ringi, aga kui poldid kinni, siis pidur nii hea, et ei saa kohapealt minemagi. Ei oskagi kuskilt otsast alustada enam, ehk keegi aitab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
egert57
huviline



Registreerunud 26.11.10
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 q, w passat, rover 420

postitati 04.02.15 19:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kolmelehmajook
Probleem siis nüüd parema esimese piduriga. Kuna vana ketas oli arvatavasti kõver, siis sai kogu kupatus ära vahetatud (mitte küll uute juppide vastu). Nüüd selline probleem, et kui rattal polte kinni ei keera, käib vabalt ringi, aga kui poldid kinni, siis pidur nii hea, et ei saa kohapealt minemagi. Ei oskagi kuskilt otsast alustada enam, ehk keegi aitab?


Kas ketas vastu kelke/liugureid hoidvat raami ei lähe, ketas oli ennem ventileeritav või mitte ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
butan
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: (80Q 20V ex :( ) A4 1.9TDI

postitati 04.02.15 20:00 Tsiteeri


Äkki uus kasutatud ketas tuli B4 pealt? nendel on erinevad mõõdud, tegelikult vahe on umbes 5mm (B3 ketta kogu paksus servast kuhu käib velg servani kuhu käib sisemine klots on 51,5mm B4 aga 56,23mm).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kolmelehmajook
huviline



Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 / A6 C5

postitati 04.02.15 20:38 Tsiteeri


Ketas tõesti tuli B4 kere pealt. Eks siis tuleb poest uus ketas tuua.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.0% - SQL: 55.0%]