Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A3 1.6 - 1997 - keeRISTOrm (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 7952)
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.07.14 15:06 Tsiteeri
Audi A3 1.6 - 1997 - keeRISTOrm



Tere,

Sai elukaaslasele pisikest ja ökonoomset autot otsitud. Kuna sõitmist on väga vähe, siis sai vaadatud odavama otsa masinaid, millel oleks töötav kliimaautomaatik. Lõpuks osutus valituks Audi A3. Mõtlesin siia ka jälle väikese remondipäeviku teha.

Täpsemalt masinast siis.

Esmane reg: 04/1997
Mootor: 1.6 (74 kW) bensiin
Läbisõidumõõdiku näit: 292 000 km
Vedav sild: esivedu
Käigukast: manuaal
Värvus: tumesinine metallik

Turva- ja ohutusvarustus:
roolivõimendi
kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
turvapadi x2
signalisatsioon
immobilisaator
lisapidurituli

Mugavusvarustus:
kliimaautomaatik
elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid
2x peeglid päikesesirmides
kohtvalgustid

Sisustus:
veluurpolster
istmed reguleeritava kõrgusega
tagaistme seljatugi allaklapitav
reguleeritav roolisammas
nahkkattega käigukanginupp
nahkkattega käsipidurikang
käetugi ees (laekaga)

Audio, video, kommunikatsioon:
6x kõlarid
kompuuter

Muu varustus:
12v pistikupesad
välistemperatuuri näidik
tagaklaasi soojendus
veokonks (teisaldatav)

Paar kiiret pilti ka kohe peale ostu:
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/IMG_3772.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/IMG_3739.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/IMG_3733.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/IMG_3751.jpg

Jaanuaris (287500km) on vahetatud hammasrihma komplekt (GATES), lamerihma pinguti, lamerihm, veepump, tagumised pidurikettad ja klotsid.
Aprillis on vahetatud katalüsaator, summuti keskosa, kõik süüteküünlad ja tehtud ülevaatus.

Mis teeb kohe ära:
1) Homme hommikul läheb auto keemilisse puhastusse, salong on ikka üsna räpane.
2) Vahetab ära õhu-, salongiõhu- ja kütusefiltri. Õlifiltrit ja õli veel ei vaheta, see on alles tehtud, tsekk olemas.
3) Ette lähevad uued rattalaagrid, kergelt undavad mõlemad.
4) Tiivapealsed suunad tellisin valged.
5) Uued raamita kojamehed.
6) KKK tihendi peaks ka ära vahetama.
7) Ette on uus number ka tellitud, hetkel on ees tiba kõver number.

Lisapiduritulel vahetasin juba osad pirnid ära ja tagumine ja esimesed aknapesu düüsid said ära puhastatud ja paika sätitud.

Üks küsimus ka. Mida see nupp peaks tegema? Asub juhipoolses b-piilaris. Vajutades vilgub korra keskluku tuluke, aga aru küll ei saa, et see midagi muudaks...
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/IMG_3785.jpg

Ja küsin selle õlinäidu nullimise ka juba ette ära. Lugesin, et seda näiduki nuppudega teha ei saa nagu 98a A4 näiteks. Kas Vag-com on ainuke lahendus?

Terv,
Risto


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Patrick
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero

postitati 16.07.14 15:56 Tsiteeri


Hakkad ise ka sõitma sellega vahel? :D. Muidu selline mõnus väike linnasõidupunn :D.


Ja see nupp piilaris peaks olema seotud mahuandurite sisse/välja lülitamisega. Näiteks jääb koer autosse, kui poodi lähed ja vaja auto signa alla panna aga andurid hakkavad koera liikumise peale tööle-see nupp aga lülitab sees olevad andurid välja ja koera liikumise peale auto kisama ei hakka. Mina olen sellest nupust sedasi aru saanud :).

Ja servise nullimist tuleb eeldatavasti ikka kaabliga teha.
(Mina oma 1996-l teen, muud võimalust pole)


TQ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.07.14 17:54 Tsiteeri


Eks vahepeal ikka sõidan, muidu teevad ehk linnud pesa mootoriruumi :D
Naljakas on see, et 1.6 mootorist ootasin üsnagi kalendriautot, aga suutis mind üllatada. Üsna hästi liigub sellise kohta :) No tühimass ka 1165kg.

Eeldasin ka seda mahuandurite värki. Jätsin akna lahti ja proovisin mitu korda nuppu vajutada ja lehvitasin käega aknast sisse, ei olnud mingit muutust. Äkki peab peal hoidma või midagi muud ka samal ajal vajutama või jumal teab mis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 16.07.14 18:02 Tsiteeri


Jube kuidas vedav tagasild ja veel väheke pudi-padi kaalu lisavad, mu auto tühimass 1495kg.

Õlivahetuse nullimist saab sellel kaabliga teha jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MpunktRpunkt
huviline



Registreerunud 04.07.12
Kasutaja on eemal

Auto: Ootel: SEAT Leon ST 1.4TSI 2017. Eelmine: A3 1.8 92kw '97

postitati 16.07.14 20:19 Tsiteeri


Tore näha, et pisemaid audisid ka aeg-ajalt siia satub.

Õlivahetuse märguannet saad resettida ka ilma kaablita. Selleks hoia spidomeetri juures asuvat parempoolset nuppu all ja siis samal ajal keera süüde sisse. Ette peaks tulema OIL kiri, siis lased lahti nupust ja tõmbad kohe vasakul (kellaaja juures) olevat nuppu ja tõmbad väljapoole (võib-olla pead hoidma paar sekundit). Lased lahti ja ongi kõik (võid süüte välja keerata). Kui nüüd järgmisena kummitab ka "INSP(ect)" seal, siis sellest saad samamoodi lahti. Vajutad parempoolse nupu alla, keerad süüte sisse...jne.

Sama aastanumbriga 1.8 mootoriga isendil just täna proovisin järgi. :P


EDIT: Vabandused! Alles nüüd märkasin, et mainisid, et sinul ei toimi see.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.07.14 20:29 Tsiteeri


Ei ole maininud seda ;) Pole proovinud, aga lugesin siit foorumist, et alates 98a toimib see nuppude süsteem. Aga tore kuulda, et mingi variant ikka on. Eks peab siis proovima, kui õlivahetuseks läheb. Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.07.14 07:40 Tsiteeri


Nii, täna sai auto keemilisest kätte. Täiesti öö ja päev on ikka erinevus. Kui algul tundus, et juhiiste on kohati kulunud, siis tegelikult oli see lihtsalt mudane olnud :D Õhk ka värskem kohe autos. Võiks öelda, et sisu nagu uus! Kuigi eks neid täkkeid ja kriime jms ikka leiab :) Kerel oli ka jõle palju pigi olnud. Eks varsti peab ise veel kerele suurema pesu tegema ja ära vahatama.

Uus registrinumber sai ka ette. Nüüd ootab siis laagreid, kojamehi ja nipetnäpet. Filtrid vahetan ka ehk pühapäeval, kui aega saan.

Üks probleem ka - keemilises jäi esimene käetugi ülesse lukku ja enam alla ei tule. Peab vist kuidagi algosadeks võtma. Või on selle jaoks mingi nipp, kuidas lihtsalt alla tagasi saada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Patrick
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero

postitati 18.07.14 10:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: keeRISTOrm
...

Üks probleem ka - keemilises jäi esimene käetugi ülesse lukku ja enam alla ei tule. Peab vist kuidagi algosadeks võtma. Või on selle jaoks mingi nipp, kuidas lihtsalt alla tagasi saada?



Ma ei usu, et A3-l nüüd käetugi palju erineb A4 B5-e omast. Üks liugnupp on käetoe kaane lahti tegemiseks ja veidi allpool on mul selline suurem nupp kohe, mida vajutades saab nn. lukust lahti. Või on tõesti A3-l teistmoodi?! :P


TQ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MpunktRpunkt
huviline



Registreerunud 04.07.12
Kasutaja on eemal

Auto: Ootel: SEAT Leon ST 1.4TSI 2017. Eelmine: A3 1.8 92kw '97

postitati 18.07.14 11:05 Tsiteeri


Käetugi ilmselt sama mis B5-l (vähemalt tööpõhimõtte poolest). Arvan siiski, et härral see üsna levinud häda, et nupp vms. on katki läinud ja käetugi on lukustunud ühte asendisse. Ise pole seda veel (õnneks) kogenud, aga netis kolades on mõned analoogsed teemad silma jäänud.

Näiteks: http://00626e1.netsolhost.com/formoshun/s3/Armrest.htm

Igatahes tean vaid nii palju, et kui teisiti lammutada ei saa ja tahad käetoe päris autost välja võtta, siis pead tagaistujate tuhatoosi sisu välja tõstma ja selle alt avaneb üks polt/kruvi. Keerad selle lahti ja käetugi ongi käes. Loodan, et saad korda! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.07.14 16:13 Tsiteeri


Enda kunagisel A4'jal olen käetoe ise juurde pannud, seega tean küll kuidas ta seal käib. Lootsin, et on mingi kiirem moodus selle lahenduseks :)

Edit:
Väikse kruvikeerajaga leidsin nupu külgedelt aukudest mingid nagad ja kui neid vajutasin, siis sain toe alla tagasi. Mingi aeg peaks lahti võtma ja korda tegema selle nupusüsteemi. Väga ei liiguta tegelikult seda tuge nagunii, aga võiks ju toimida. Tänud viite eest MpunktRpunkt ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.07.14 16:23 Tsiteeri


Uuendame natukene teemat. Vahepeal sai masin kõik uued raamita kojamehed, ostsin uued numbrilauad, vanad olid erinevad ja kulunud. Ja siis sai natukene suunatulede näol masinat värskendatud.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/20140723_184409_HDR.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/20140724_145250.jpg

Täna hommikul vahetati ära mõlemad esimesed rattalaagrid ja siis käisin Mart Pere juures sillaregullis.

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/20140724_153201_HDR.jpg

Eile võtsin maki armatuurist välja, et üle kontrollida ega seal mingit imet jälle tehtud pole. Kõige hullem pole, aga mõned ühendused joodan üle ja katan termorüüga. Sellega seoses, aga üks mure ka. Hetkel on makk pideva voolu taga, aga tahaks panna süütevoolu taha. Paraku maki taha ei jõua süütevoolu... Võtsin originaal juhtmekimbu otsast ja mõõtsin testriga - ei ole voolu. Mis variandid veel peale katkise juhtme on? Ei tahaks uskuda, et see juhe armatuuri sees katki on läinud. Armatuuri kõrvalt kontrollisin kõik kaitsmed üle ja tunduvad korras. Paar tühja auku vaatasin ka üle, neid lisasid mul pole. Mis veel? Kapoti all on ka tõenäoliselt kaitsmeid veel, aku peal nägin paari, aga mujale pole süvenenud veel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MpunktRpunkt
huviline



Registreerunud 04.07.12
Kasutaja on eemal

Auto: Ootel: SEAT Leon ST 1.4TSI 2017. Eelmine: A3 1.8 92kw '97

postitati 24.07.14 19:24 Tsiteeri


Ei tea kas siin on erinevus pre-FL ja FL versioonide vahel, aga oleksin nagu kuulnud miskit, et A3 8L puhul ei jooksegi maki juurde klassikalises mõttes süütelukust juhet. Et originaalmakk töötas läbi K-Bus süsteemi või midagi taolist. See aga aftermarket makkide puhul ei toimi. Seega otseselt voolujuhet süütelukupõhjast maki juurde ei jookse. On küll võimalik ise see juhe vedada. Olen kuulnud, et veetakse kaitsmekarbist ja et (vähemalt osadel) A3-del on seal isegi üks ühendamata pesa olemas (mis on justkui pre-K-Bus süsteemi rakendamiseks)? Viimases pole küll päris kindel. Ise aga olen läinud laisemat teed ja teen endiselt seda ekstra nupuvajutust. :P

Lisaks selle K-Bus süsteemi kohta ühest teisest foorumist:

"But my old Audi Chorus/Concert head unit turns off with the ignition?" I hear you say. Thats because they use something called a Kan-Bus or K-Bus. They basically have one permanent live power supply that's always on. The K-bus is a system that senses when the ignition is turned off and just sends a signal to the head unit to power down. It doesn't actually supply any power. This is a problem for the Alpine, as it doesn't use K-bus to power down, it uses switch live instead. It needs two power supplies - a permanent live to keep all the settings and a switch live to turn the head unit off with the ignition."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.07.14 20:32 Tsiteeri


Või hoopis sellised lood... Aga siis tekib küsimus, et mis eesmärk sellel kollasel juhtmel seal kimbus on? Sest jookseb ta ju kokku ISO pistiku ACC juhtmega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
955
huviline



Registreerunud 13.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A3 1.8T

postitati 31.07.14 12:38 Tsiteeri


hm, huvitav, mina võtsin originaal mitte - bose maki välja, testriga vaatasin kus vool tuleb ja panin uue maki sisse. Alpine. Nüüd ostsin uue alpine ja töötab samamoodi...
Üks juhe +12v otse mälude jaoks, teine +12 siis kui süüde sees, mass loomulikult ja kollane vist oli taustavalgustuse oma? Või siis ei olnud, ei mäleta enam...
Pane tester külge ja saad teada kas ja millal kollases vool sees on...
A3 1.8T 98a

E: tegin raamatust pildi:
https://www.upload.ee/thumb/4183725/DSC_1183.JPG

1. aku, 4. kaitsmekarp aku peal
2. süütelukk
3. salongikaitsmed
5. releede pesa kus kõik vool tuleb
25. raadio
Nagu näha siis:
süütelukust nr 86s Ye/Rd - süüte toide
Kaitsmekarbist nr 42a Rd/Wh - pidev toide

Gr/Bl tundub olevat valgustus hoopis? Ehk siis kollane peakski olema süüte +12V


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.07.14 18:01 Tsiteeri


See sama 86s Yellow/Red (kollane punase triibuga) ongi vooluta. Vahet pole kas süüde väljas, sees, või mootor käib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MpunktRpunkt
huviline



Registreerunud 04.07.12
Kasutaja on eemal

Auto: Ootel: SEAT Leon ST 1.4TSI 2017. Eelmine: A3 1.8 92kw '97

postitati 31.07.14 18:24 Tsiteeri


See, mis ma rääkisin oli vaid nii nagu ise netist uurides teada olen saanud. Isiklikult ei oska midagi kindlat öelda. Osad ütlevad, et see K-Bus süsteem on ainult facelift masinatel ehk, et audi hakkas seda kasutama circa 2000+ aastal. Teised ütlevad, et kõigil. Ise olen enda masinal (A3 aastast 1997) proovinud ühendada juhtmed nii (nagu õpetuses öeldud), et peaks voolu saama süütelukust, aga sellega makk õigesti toimima ei hakanud. Uurisin natuke netis ringi ja leidsin infot selle K-Bus teema kohta. Seega järeldasin, et ju siis on ka minul sellega tegemist või lihtsalt kollane juhe katki/ühendamata või midagi kolmandat.

Seega andsin alla ja ei vaevunud autot lammutama hakkama ning hetkel on ühendatud endal juhtmed nii, et kollane endiselt kollasega ja punane punasega (võin värvide osas eksida, ei mäleta täpselt) ehk nii nagu õpetuste järgi olema peaks, et nupule vajutusega läheks makk tööle (mitte automaatselt süütega). Nii ta igatahes toimib ja seaded püsivad mälus samuti. Nüüdseks olen ise juba nii harjunud selle nupuvajutamisega ja kohati on IMHO mugavam kui saad maki tööle panna ka ilma võtmetega mässamata. :P

But that's just me. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
955
huviline



Registreerunud 13.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A3 1.8T

postitati 01.08.14 10:08 Tsiteeri


Asjale on väga lihtne lahendus. Räägin enda autost, ei tea kas teil on teisiti?
Juhi jalgade peal on releeplaat (nr5), kuskohast tulevad kõik voolujuhtmed.
Sealt saab ühe klemmi alt võtta +12 kui süüde sees, sealt saab ka tuua pideva +12 kui huvi makile kõik uued voolujuhtmed tuua...


http://www.audiworld.com/tech/elec130.shtml


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.08.14 15:31 Tsiteeri


Vaatan mingi aeg selle asja üle :)

Vahepeal on nii palju toimunud, et auto jättis omaniku teele. Nimelt oli käigukasti hoovastikus üks plastikust jubin ära väsinud. Täpselt selle nimetust ei tea, aga umbes 10cm pikk ta oli ja mõlemas otsas oli munaka pesa. Sai see siis uuega asendatud.

Avastasin, et kõik pidurid on kergelt peal. Tõenäoliselt tuleva nädala sees lasen selle korda teha ja ette tulevad uued kettad ja klotsid ka. Ja kui enne mainisin, et KKK-tihend lekib, siis tegelikult lekib hoopis karterituulutus. See läheb ka vahetusse.

Üritasin eile kütusefiltrit ka vahetada, aga ei õnnestunud. Filter on nii ropult roostes ja voolikute otsad ei taha kuidagi lahti tulla. Kuna tegin seda nii lollis kohas, et 50:50 - lahti või katki ei viitsinud mängida ja uuesti nööri otsas vedada, siis lasen selle samal tuttaval ära teha, kes pidurisüsteemi ette võtab.

Üks pilt ka, tagasihoidlik punn kõvasti huvitavamate pillide seas :)
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/20140802_171357_HDR.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.08.14 14:59 Tsiteeri


Lisan jälle natukene infot ja pilte, mis vahepeal tehtud.

Esimesed klotsid ja kettad said uued ja pidurid said hooldatud. Pilt vanadest ketastest:
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/uued_vs_vanad_esikettad.jpg

Õlivarras sai uus, sest eelmine läks näppude vahel katki.
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/20140813_172915_HDR.jpg

Ja kütuse-, õhu- ja salongiõhufiltrid said vahetatud. Venitasin õhufiltritega, sest siin enne vihmasid oli väga tolmune ja kodukandis lendas nii meeletult palju kase seemneid (?), et ei tahtnud kohe uusi sisse pannagi. Mootoriõhufiltri kopsik sai kõik lahti võetud ja leotuspesu tehtud. Päris must oli. Salongiõhufiltrist ei hakka rääkimagi.
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/20140813_165942kaks.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/20140819_175103.jpg

Maki taguse juhtmestiku tegin ka korda. Makk jäi siiski süütevoolu taha panemata, sest elukaaslasele meeldib nii rohkem. Juhtmetelt maailma kõige kleepivamat ja määrivamat teipi maha võttes avastasin, et need on lihtsalt näppude vahel kokku keeratud. Lõikasin otsad maha, puhastasin uuesti ära, jootsin kenasti kokku ja panin termorüü peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.14 12:36 Tsiteeri


Küsimus suurele ringile. Kui algul oli märgata, et esimesed kojamehed käivad vahepeal nõksutades ja aeglasemalt, kui võibolla peaks, siis eilsest on süsteem täiesti kasutu. Kojamehed käivad väääga vaevaliselt ja tihtipeale surevad alla tagasi minnes poole klaasi peale ära. Seejärel natukese aja pärast võtavad ennast kokku ja suruvad lõpuni ära. Eeldan, et surnud on kojameeste mootor? Aga mõtlesin, et küsin enne igaks juhuks üle, kui uue mootori järgi lähen. Hoovastik vaevalt nii ära väsib? Korra lõi pähe, et ehk on lülid roostes või mida iganes, aga pigem vast mitte. Või on veel ehk mingi variant, mis võib läbi olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 04.09.14 12:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: keeRISTOrm
Küsimus suurele ringile. Kui algul oli märgata, et esimesed kojamehed käivad vahepeal nõksutades ja aeglasemalt, kui võibolla peaks, siis eilsest on süsteem täiesti kasutu. Kojamehed käivad väääga vaevaliselt ja tihtipeale surevad alla tagasi minnes poole klaasi peale ära. Seejärel natukese aja pärast võtavad ennast kokku ja suruvad lõpuni ära. Eeldan, et surnud on kojameeste mootor? Aga mõtlesin, et küsin enne igaks juhuks üle, kui uue mootori järgi lähen. Hoovastik vaevalt nii ära väsib? Korra lõi pähe, et ehk on lülid roostes või mida iganes, aga pigem vast mitte. Või on veel ehk mingi variant, mis võib läbi olla?


Hoovastik lahti ja korralik määrimine, tihtilugu paakub völl kinni, lihtsalt munakute määrimisest pole tolku ja völlile öli lisamine asja ei muuda, kuna see ei läbi tihendit ja tihendi alt just paakumine toimubki.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.09.14 18:42 Tsiteeri


Tänud vihje eest!
Uurisin natukene selle hoovastiku puhastamise ja määrimise kohta. Tihtipeale pidi ikka tükk tegemist olema, et võlle lahti saada. Seega tundus mõistlikum variant uus osta, kuna vanal munakad ka nagunii ajast ja arust. Uus hoovastik koos juhthoovaga oli Alvadis vaid 20€. Vahetamise käigus sai siis see süsteemi alune ruum ka ära puhastatud, seal oli kohati ikka korralik mulla kiht juba, eriti aju karbi ümber. Plekki läikima ei hõõrunud, sest tegin kõike lageda taeva all ja poole tegemise pealt hakkas korralikult vihma ka sadama, aga suurema jama kraapisin lahti ja tõmbasin tolmuimejaga ära. Vanal hoovastikul oligi juhipoolne võll kinni ja nüüd toimib kõik jälle :)

http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/20140909_155717.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/20140909_155731.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/20140909_181034.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.14 12:20 Tsiteeri


Eile sai mootor uue õli ja õlifiltri (läbisõit 296580km). Sisse läks Castrol GTX 10W-40. Kirjutan siis teistele ka sellest näiduki nullimisest täpsemalt. Sai teha küll nuppudega, nagu MpunktRpunkt varem kirjutas, aga natukene teistmoodi. Algul tegin täpselt nii, aga ei saanud INSP kirja eest.

Hoiad parempoolset spidomeetri nuppu all ja keerad süüte sisse, ette tuleb OEL (oli vist) kiri. Siis lased parempoolse nupu lahti ja tõmbad sekundiks välja vasakpoolse kella nupu, kuni OEL asendub --- näiduga. Siis keerad süüte välja.

Seejärel jääb kummitama aga INSP kiri. Siis hoiad parempoolset nuppu all ja keerad süüte sisse, ette tuleb jälle OEL kiri. Siis lased nupu lahti ja vajutad korraks uuesti alla ja OEL asendub INSP kirjaga. Seejärel tõmbad vasakpoolse nupu korraks välja kuni INSP asendub jälle --- näiduga. Siis keerad süüte välja ja ongi kõik korras.

Samuti sai auto uue parempoolse tagumise pidurisupporti, sest eelmine oli jälle peale jäänud ja lähemal vaatlusel selgus, et sellest enam asja ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.14 19:00 Tsiteeri


Külmemate ilmadega on väike anomaalia tekkinud. Kui sooja mootoriga masin käima panna, siis kisub sekundiks pöörded väga madalale ja lööb tulukesed hõõguma, nagu sureks kohe välja, aga siis tõmbab kiirelt hinge sisse ja lööb pöörded normaalseks ja edasi kõik toimib. Külma mootoriga läheb ilusti käima. Mis väsinud võib olla? Kas keegi oskab mõistlikku audi diagnostika kohta/tegelast välja pakkuda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
keeRISTOrm
huviline



Registreerunud 15.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.12.14 00:07 Tsiteeri


Täna osales masin liiklusõnnetuses ja sai üsna palju viga. Tõenäoliselt taastamine läheks mõttetult kalliks. Kahju, oli tehniliselt täitsa korralik pill. Kuna endal lammutamise ja jupp-jupi kaupa müümisega aega tegeleda pole, sai juba erinevatest romulatest hinnapäringud võetud ja parim pakkumine tehti 500€, nii et maki ja rehvid koos velgedega jätab endale. Kui kellelgil on huvi rohkem pakkuda, siis kirjutage postkasti. Jagan iga nurga alt pilte ja täpse info, mis autoga aasta jooksul tehtud on ja enamus arved on ka olemas.

Panen siia viga saanud küljest mõne pildi ka:
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/_MG_8014.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/_MG_8016.jpg
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/_MG_8018.jpg

Kahjuks peale ostu päeva piltide siia ühtegi head pilti korralikult puhastatud autost ei jõudnudki. Panen siis vähemalt ühe sisu pildi, hea võrdlus keemilise puhastuse tulemusest, ometigi et juba pool aastat on möödas.

Enne:
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/IMG_3733.jpg

Pärast:
http://i1194.photobucket.com/albums/aa373/keeRISTOrm/Audi%20A3/_MG_8030.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.7% - SQL: 60.3%]