Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B6 2.5tdi/1.9tdi (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2383)
Skat
huviline



Registreerunud 16.06.13
Kasutaja on eemal


postitati 12.07.14 11:47 Tsiteeri
Audi A4 B6 2.5tdi/1.9tdi



Tervist, oleks huvi nende autode vastu. Kas keegi on neid vaatamas käinud ja oskab midagi rääkida?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1774391
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1761135
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1765936
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1729326

Kas nelikvedu saab ka kuidagi testida et ta töötaks korrektselt? 2.5tdi ja 1.9tdi mootori probleemidest olen teadlik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 12.07.14 12:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Skat
Kas nelikvedu saab ka kuidagi testida et ta töötaks korrektselt?
Kui auto sõidab, siis töötab.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 12.07.14 12:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: Skat
Kas nelikvedu saab ka kuidagi testida et ta töötaks korrektselt?
Kui auto sõidab, siis töötab.

Nojah, võibolla mõnele sellest jah piisab:P
Tegelikult aga sõida erinevatel kiirustel, kuula ega ei ole undamist ega vibratsiooni, mine jõuga kurvi ja anna gaasi, ei tohi olla kloppimist jms, proovi anda järsemalt gaas peale ja siis gaas maha, kuni hakkab mootoriga pidurdama ja siis jälle gaasi, sellega saad vaadata, kui palju lõtku on (see võib tulla ka mujalt muidugi). Esmalt muidugi mine kuival asfaldil järsult kohalt ära, kui nelikvedu ei tööta, siis kaabib (või noh rakendub ESP), kui aga töötab, siis nende mootorivõimsuste juures nelikvedu ei tohiks ringi võtta, 132kw v6 muidugi võib seda ka korraks teha, aga proovisõidul ära nii palju kah masinat piina:) Ja loomulikult visuaalne vaatlus lekete suhtes.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 12.07.14 12:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Esmalt muidugi mine kuival asfaldil järsult kohalt ära, kui nelikvedu ei tööta, siis kaabib (või noh rakendub ESP), kui aga töötab, siis nende mootorivõimsuste juures nelikvedu ei tohiks ringi võtta, 132kw v6 muidugi võib seda ka korraks teha, aga proovisõidul ära nii palju kah masinat piina:)
Kui 01E kast omal jõul liigub, siis ta ka töötab, kui ei usu siis eemalda suvaline veovõll ja proovi uuesti. Kaapimine või ESP vilgutamine kuival asfaltil pole siinkohal seotud nelikveo toimimise või mittetoimimisega, rattaid see V6 veereval stardil naljalt ringi ei võta, selleks on vaja kas launchida või saada mootorist oluliselt rohkem väänet. Üldiselt on see nelikveo töötamine või mittetöötamise küsimus tavaliselt Haldexi meeste mure, päris quattroga on lihtsam - sõidab, siis järelikult töötab.
Igasugu veermiku lõtkud ja loksud tuleks niiehknaa läbi kontrollida ka monoveolisel autol.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Skat
huviline



Registreerunud 16.06.13
Kasutaja on eemal


postitati 15.07.14 17:35 Tsiteeri


Tänan abi eest. Nukkade kohta tean, et õlikorgi alt näeb ühte nukkvõlli ja kui sealt ranti ei ole ehk siis täitsa sile on nukad korras.
Paljudel Audi a4 B6 olen pannud tähele et salongis on kulnud nupud/käepidemed ära. On see tingitud suurest läbisõidust või isegi väiksel läbisõidul kulub? 196 000km sõitnud autol oli kulunud käepidemed ja mõned nupud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 15.07.14 17:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Skat
Tänan abi eest. Nukkade kohta tean, et õlikorgi alt näeb ühte nukkvõlli ja kui sealt ranti ei ole ehk siis täitsa sile on nukad korras.
Paljudel Audi a4 B6 olen pannud tähele et salongis on kulnud nupud/käepidemed ära. On see tingitud suurest läbisõidust või isegi väiksel läbisõidul kulub? 196 000km sõitnud autol oli kulunud käepidemed ja mõned nupud.

Jah kuluvad ka juba väikesel läbisõidul.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 15.07.14 18:57 Tsiteeri


Selliste puhul soovitaks osta autot, mitte läbisõitu. Vaata näiteks 2011a. A4 ja A6 mudeleid ja tee omad järeldused läbisõidust.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.07.14 07:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Selliste puhul soovitaks osta autot, mitte läbisõitu. Vaata näiteks 2011a. A4 ja A6 mudeleid ja tee omad järeldused läbisõidust.

Need nupud lihtsalt on nii õrna kattega kaetud, et kuluvad imekiirelt, eriti kui on pikemad küüned (seda siis tavaliselt naisterahvastel), b7 puhul IMO loobuti sellest mõnusast kummisest kattest, aga vastu peab hoopis paremini. Omi järeldusi ei pea läbisõidu kohta tegema, sest aastane läbisõit võib sõltuvalt inimese vajadustest ja harjumustest olla isegi 10x erinev, seda nii Eestis kui ka Saksas jne, keskmine aastane läbisõit on ikkagi 20k km ringis.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skat
huviline



Registreerunud 16.06.13
Kasutaja on eemal


postitati 17.07.14 15:14 Tsiteeri


Läbisõitu ei oskagi lihtsalt huvipärast küsisin.

Kas ainult need on uuema tüübi mootorid BDG, BCZ, BDH, BAU ?
Ning kas näeb ilma mingit katet mootorilt eemaldamata mootori koodi ära autol?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 18.07.14 07:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Selliste puhul soovitaks osta autot, mitte läbisõitu. Vaata näiteks 2011a. A4 ja A6 mudeleid ja tee omad järeldused läbisõidust.

Need nupud lihtsalt on nii õrna kattega kaetud, et kuluvad imekiirelt, eriti kui on pikemad küüned (seda siis tavaliselt naisterahvastel), b7 puhul IMO loobuti sellest mõnusast kummisest kattest, aga vastu peab hoopis paremini. Omi järeldusi ei pea läbisõidu kohta tegema, sest aastane läbisõit võib sõltuvalt inimese vajadustest ja harjumustest olla isegi 10x erinev, seda nii Eestis kui ka Saksas jne, keskmine aastane läbisõit on ikkagi 20k km ringis.


Muidugi, lihtsalt juhuslik kokkusattumus on see, et 2011a. A4-d on kõik pea 200K sõitnud ja 2006a. A4-d on kõik kirikuõpetajate pühapäevaautod olnud ja ka u. 200K kandis sõitnud. :D:D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 18.07.14 07:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Selliste puhul soovitaks osta autot, mitte läbisõitu. Vaata näiteks 2011a. A4 ja A6 mudeleid ja tee omad järeldused läbisõidust.

Need nupud lihtsalt on nii õrna kattega kaetud, et kuluvad imekiirelt, eriti kui on pikemad küüned (seda siis tavaliselt naisterahvastel), b7 puhul IMO loobuti sellest mõnusast kummisest kattest, aga vastu peab hoopis paremini. Omi järeldusi ei pea läbisõidu kohta tegema, sest aastane läbisõit võib sõltuvalt inimese vajadustest ja harjumustest olla isegi 10x erinev, seda nii Eestis kui ka Saksas jne, keskmine aastane läbisõit on ikkagi 20k km ringis.


Muidugi, lihtsalt juhuslik kokkusattumus on see, et 2011a. A4-d on kõik pea 200K sõitnud ja 2006a. A4-d on kõik kirikuõpetajate pühapäevaautod olnud ja ka u. 200K kandis sõitnud. :D:D

Saksas on kõik sellise läbisõiduga või Eestisse tuuakse? Ma ei öelnud ju, et kõigil õige läbisõit on, lihtsalt on ka võimalik leida õige väikese läbisõiduga masinaid. Ütle mulle, mis tahtmine peaks olema ühel "valgel inimesel" sõita näiteks 100000km aastas? Jah selliseid on, aga kui võimalik, siis sellisest asjast loobutakse.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.0% - SQL: 59.0%]