nm5
huviline
Registreerunud 09.02.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3.0tdi
|
postitati 02.07.14 20:37
|
|
|
Audi A6 3.0tdi Q - 2005 - nm5
Nii, pole küll olnud aktiivne foorumipostitaja kuid väikese autopäeviku võiks küll teha. Eelnevalt olen olnud BMW ridades, kuid tekkis soov midagi uut
proovida ja marki vahetada. Kuna eelnevaid kogemusi saan kõige paremini võrrelda E39ga siis antud Audi on ikka peajagu üle E39st (arusaadav, uuem
mudel siiski) ainus häiriv asi on rehvimüra, E39 oli ikka märgatavalt vaikne, aga millegi muu üle küll kurta ei saa. Hetkel läbisõit üle 315000km kuid
autot on isuga hooldatud ja hoitud, ning on võrreldav müüdavate "150k" läbisõiduga masinatega
Vahepeal oli probleeme eelsüüte küünaldega. sai neid korduvalt vahetatud, isegi relee vist käis vahest vahetuses ning asi kulmineerus aju
vahetamise/remondiga. Nüüd pole probleeme olnud sellega.
Lisade nimekiri:
0G7 = Tiptronic
0GG = Emission standard EU4
0JL = Weight category front axle weight range 11
0YJ = Weight range 9 installation control only no requirement forecast
1BE = Sports suspension/shock absorption
1KD = Disc brakes rear
1LG = Disc brakes front
1N3 = Speed-related variable steering assist (Servotronic)
1SA = Without additional engine guard
1XX = Leather trimmed multi-function sports steering wheel w/ Tiptronic
2K1 = Reinforced bumpers
3FE = Electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind
3L3 = Manual height adjustment for front seats
3NZ = Rear seat bench unsplit backrest split folding
3Y0 = Without roll-up sun screen
4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield
4K4 = Radio remote controlled central locking
4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
4X4 = Side air bag front and rear with curtain air bag
5D7 = Carrier frequency 868 MHz without panic button
5RU = Right exterior mirror: convex (large viewing field)
5TD = Decorative aluminum inserts
6XK = Exterior mirrors: automatically dimming electrically foldable/adjustable/heated
7G2 = Preparation for VTS with driver card (vehicle tracking system)
7K0 = Without tire pressure warning light
7X1 = Park distance control
8ED = Bi-functional headlight with gas discharge lamp for driving on the right
8G3 = Masked high beam
8GV = Alternator 180 A
8Z5 = Not hot country
9QA = Without identification light preparation
C4D = Alloy wheels 8J x 17
D1T = 6-cyl. turbo dies. eng. 3.0 l/165 kW 24VBase engine is T41/TE1/TH1
E0A = No special edition
F0A = No special purpose vehicle standard equipment
J0Z = Battery 520 A (110 Ah)
S8L = SKD control for Indonesia
T41 = 6-cylinder diesel engine 3.0 L unit 059.D
U2A = Instrument insert with km/h speedometer radio-controlled clock tachometer and trip odometer
X0A = National sales program Germany
Algselt peale vahatamist selline:
Ostes olid tagatuled juba mõrasid täis, olen paljudel isenditel sellist viga täheldanud. Ehk mingi tehase praak või midagi. Vihmase ilmaga sõites
jooksid tuled kohe vett täis ja pirnid lakkasid korralikult töötamast. Iga kuu sai keskmiselt 0,5-1l vett välja valatud tagatuledest Nüüd sain Gup Tuningust kätte uued LED tagatuled (siinkohal väga suured tänud
Gup Tuningu meestele, küsimise peale tehti suurepärane hinna alandus ja väga abivalmis klienditugi), mis on meeldivalt originaaliligidase välimusega.
Kui kunagi auto juurde satun, siis krutin kohe külge.
IRL on kordades ilusama välimusega
Salongis väga erilisi lisasid pole, kuid minu jaoks kõik vajalik on olemas.
Kuna aga edevuse pisik on sees siis oli vaja ka uued jalavarjud muretseda. Saigi siis foorumist soetatud 18x9 BBS Lemans replicad. Mõeldud on nad küll
MBle ja 20mm flantsiga on koopast ikka väga väljas, katsun ka seda veidi inimlikumaks saada, eriti tore oleks kui kellelgi on soovi vahetata 1 paari
18x8 BBS LM minu 9" vastu, saaks eest ka veljed veidi rohkem koopasse. Hetkel näeb pisut kentsakas välja nii. Kuna aga vedrustus on suht jäik, siis
kuhugi vastu ei käi (kui just hullu muidugi ei pane )
Muidu seisukord on autol väga hea, peale tulede tahab veel üks parkimisandur vahetust. Kui see saab tehtud, siis ei oskagi ühtegi viga ette heita.
|
|
|
miqu
huviline
Registreerunud 09.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2.0TDI
|
postitati 02.07.14 20:44
|
|
|
Väga omapärane ja lahe, pole varem sellist A6-t näinud, edu autoga!
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 02.07.14 21:12
|
|
|
Velgedega lihtne ju, lase madalamaks auto ja siis rehvid stretchi peale ja ongi probleem lahendatud
|
|
|
nm5
huviline
Registreerunud 09.02.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3.0tdi
|
postitati 07.07.14 13:26
|
|
|
Vot madaldada ka väga ei soovi autot. Kavas on muretseda kusagilt esisuporteid ümbritsevat raami (ei oska hetkel õiget terminit öelda) uurida veidi
selle ehitust ja kui kõik klapib siis lasta äärest kuni 10mm maha. Seejärel saaks flansid treida/freesida 10mm õhemaks ning siis peaks jääma täitsa
kena välimus.
Eile said ka uued tagatuled külge krutitud. Kuna auto oli "highline" tagatuledega, mis hõlmavad endas LED piduritulesid, siis sai VCDS lahti võetud
ja ümber kodeeritud nn "lowline" peale, et auto võtaks kenasti need tuled omaks. Eks välimus ole kuidas kellegile aga mulle täitsa meeldivad need
tuled.
Sai ka üks hämar telefonipilt tehtud:
Katsun kunagi ka korraliku kaameraga mõned ilusamad pildid teha
|
|
|
nm5
huviline
Registreerunud 09.02.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3.0tdi
|
postitati 17.07.14 14:36
|
|
|
Jälle veidi aega möödas ja autoga ka natuke nokitsetud. Hiljaaegu vaatasin, et kojamehed on hakanud ebaharilikult aeglaselt tööle ja vahepeal üldse
keset esiklaasi seisma jääma. Algul kahtlustasin, et mootor on läbi minemas, kuid pärast väikest googeldamist selgus, et kojameeste hoovastik oli
kinni roostetanud. Saigi lahti võetud ja no uskumatu kui visa see kojameeste mootor on, kätega ma ei suutnud hoovastikku liigutada, aga näed mootor
veel jõudis veidi. Kiire kõne Audi tartu esindusse, hoovastiku hind ala
300 euri. Tuli kerge pisar juba silma aga siis leidsin ühe c6 varuosadeks Tartu kandis ja sain sealt 60 euriga korraliku hoovastiku.
Lisaks sellele sai ka umbes nädal aega tagasi kasutaja jyrisoo juures veidi aju näppida. Kiitused veelkord talle!
Nüüd kapoti all umbes 200kw/550NM
|
|
|
RL7
huviline
Registreerunud 15.06.14
Asukoht: Räpina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 2.7 TDI
|
postitati 17.07.14 18:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nm5
Jälle veidi aega möödas ja autoga ka natuke nokitsetud. Hiljaaegu vaatasin, et kojamehed on hakanud ebaharilikult aeglaselt tööle ja vahepeal üldse
keset esiklaasi seisma jääma. Algul kahtlustasin, et mootor on läbi minemas, kuid pärast väikest googeldamist selgus, et kojameeste hoovastik oli
kinni roostetanud. Saigi lahti võetud ja no uskumatu kui visa see kojameeste mootor on, kätega ma ei suutnud hoovastikku liigutada, aga näed mootor
veel jõudis veidi. Kiire kõne Audi tartu esindusse, hoovastiku hind ala
300 euri. Tuli kerge pisar juba silma aga siis leidsin ühe c6 varuosadeks Tartu kandis ja sain sealt 60 euriga korraliku hoovastiku.
Lisaks sellele sai ka umbes nädal aega tagasi kasutaja jyrisoo juures veidi aju näppida. Kiitused veelkord talle!
Nüüd kapoti all umbes 200kw/550NM |
Oleks sul natuke viitsimist olnud, oleksid ka selle 60 eurot säästnud, enda omal just võtsin lahti paar päeva tagasi puhastasin ja möllasin ja nüüd
liiguvad nagu uued. Velg on küll kena autol all
|
|
|
nm5
huviline
Registreerunud 09.02.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3.0tdi
|
postitati 18.07.14 06:06
|
|
|
Proovisin ka seda varianti. Hoovastik oli nii kõvasti kinni, et haamriga peksmise peale sai kogemata üks kinnituskõrv ära murtud
|
|
|
nm5
huviline
Registreerunud 09.02.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3.0tdi
|
postitati 31.07.14 12:43
|
|
|
Nii, vahepeal said ka mõned veidi parema kvaliteediga pildid tehtud. Jagaks kah mõnda
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 01.08.14 11:52
|
|
|
Madalamaks, koopad rullida ja bueno. Iseasi on muidugi sõidumugavus siis.
Aga selline kergelt strech rehv ja koopast veidi väljasolek nagu karjuks selle järele.
|
|
|
|