qba112
huviline
Registreerunud 14.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.14 16:29
|
|
|
2.5td kütuse kogus
Tervitus kõigile!Kas keegi oskab seletada mulle diislivõõrale inimesele kuidas audi a6 2.5td 85kw kütuse kogust muuta nimelt olen 99% kindel et kütuse
kogus liiga suur..süüde sai paika pandud 5 kraadi peale ja tagant tleb liiga palju põlemata kütuse lõhna ja musta suitsu..lolliks pole vaja sõimama
hakata ma olen siiamaani 2.8l bensukatega uhanud ja diislitest suurt midagi ei tea tänud vastuste eests
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.14 17:14
|
|
|
Vaata ikka arvutiga üle mis kütusekogus on, vb ei olegi asi ültse küttekoguses. Arvutiga sai ka kütusekogust muuta mingis ulatuses.
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.14 17:35
|
|
|
NB! Kui arvutiga muuta tahad, aga sa väga täpselt ei tea mida sa teed, siis ära tee. Reguleeri mehaaniliselt - ehk pumbakaane liigutamisega. Kindlasti
peab kaabli ja vastava tarkvaraga muutust jälgima, seda tunde järgi ei saa teha.
|
|
|
qba112
huviline
Registreerunud 14.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.14 19:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: J.Aru
Vaata ikka arvutiga üle mis kütusekogus on, vb ei olegi asi ültse küttekoguses. Arvutiga sai ka kütusekogust muuta mingis ulatuses.
|
Selle vcds 12.12 programmi ja kaabliga sai süüte kraadid kontrollitud peale selle nuka ratta lahti keeramist ja kinni keeramist aga kütuse kogust ei
lasknud muuta vms..
|
|
|
qba112
huviline
Registreerunud 14.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.14 19:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spool
NB! Kui arvutiga muuta tahad, aga sa väga täpselt ei tea mida sa teed, siis ära tee. Reguleeri mehaaniliselt - ehk pumbakaane liigutamisega. Kindlasti
peab kaabli ja vastava tarkvaraga muutust jälgima, seda tunde järgi ei saa teha. |
Ma tean et seal mitte miski tunde järgi ei käi..aga mismoodi see pumba kaane liigutamine välja näeb?kuskil mingit teemat sellest pole üleval.Muidu ei
hakkaks sellega tegelema üldse aga kiirendades ikka selline lont taga et hoia ja keela ja sai siin ühe diislimehega vaadatud et kütust ilmselt peaks
maha võtma..loll lugu on ka käivitumisega peale süüte paika ajamist külmalt käia vähemalt 7sekundit ja siis läheb alles käima..soojast peast poolest
pöördest.
|
|
|
qba112
huviline
Registreerunud 14.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.14 19:22
|
|
|
tegin kiire otsingu ja asi selge üritan homme kütust vähemaks siis saada
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.14 21:04
|
|
|
Ma saan su jutust aru, et panid süütenurga paika kuid auto hakkas tossama, kuidas enne seda oli? Kuidas kütusekogus ise muutus, kui keegi torkinud
pole?
|
|
|
Foshow
huviline
Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro
|
postitati 02.07.14 23:53
|
|
|
Süüde 5 kraadi varaseks on vist tehaseseade...proovi see panna 6 või 7 kraadi varaseks. Auto on vana ja detailid kulunud. Päris tehaseandmeid kasutada
ei saa. Keera 6-7 kraadi varaseks ja pill peaks kohe käivituma.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 03.07.14 06:01
|
|
|
Tehasest on ettenähtud siiski 0 kraadi. 5 Kraadi on suht ideaal sellele mootorile, kui varajasem siis läheb asi lärmakaks. VCDS 12.12 Sellega näeb
ilusti küttekogust ning saab asjad paika panna.
|
|
|
qba112
huviline
Registreerunud 14.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.07.14 16:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattrodiisel
Tehasest on ettenähtud siiski 0 kraadi. 5 Kraadi on suht ideaal sellele mootorile, kui varajasem siis läheb asi lärmakaks. VCDS 12.12 Sellega näeb
ilusti küttekogust ning saab asjad paika panna. |
5 kraadi peal ta ongi..enne tossas ka..no kuidas saab olla et kütuse hais üleval ja must taga koguaeg peab ju olema jõle palju kütust mis ära ei
põle..kui kaabli kätte saan siis hakkan vaatama seda asja..algul oli 17 kraadi peal vaks vahet ju..kaanele kraabitud paar sügavat jälge ilmselt keegi
siis on üritanud ikka seda kütuse kogust ka muuta seal vms..
|
|
|
qba112
huviline
Registreerunud 14.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.07.14 16:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spool
Ma saan su jutust aru, et panid süütenurga paika kuid auto hakkas tossama, kuidas enne seda oli? Kuidas kütusekogus ise muutus, kui keegi torkinud
pole? |
tossas algusest peale ..
|
|
|
qba112
huviline
Registreerunud 14.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.07.14 16:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Foshow
Süüde 5 kraadi varaseks on vist tehaseseade...proovi see panna 6 või 7 kraadi varaseks. Auto on vana ja detailid kulunud. Päris tehaseandmeid kasutada
ei saa. Keera 6-7 kraadi varaseks ja pill peaks kohe käivituma. |
kaabli postist kätte saan siis krutin 7me peale ja siis vaatan kuidas asi on..
|
|
|
kiljotiin
huviline
Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 TDI Q
|
postitati 04.08.14 13:47
|
|
|
On jõuetu ka tossamise pärast?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 04.08.14 14:01
|
|
|
Korras 2.5 TDI käivitub tehase süütenurgaga poolest pöördest.
Tahmamine on sageli põhjustatud sellest, et keegi oskamatu on pumpa tagunud ja tehase kalibratsioonist pumba kaan väljas või siis täiesti läbi ja
kusevatest pihustitest.
|
|
|
|
vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.08.14 11:57
|
|
|
See tahmamine võib tulla ka siis kui turbo ei tõõta korralikult, õhufilter umbes või pihustiotsad kusevad.
Ma kontrolliks ennem need üle.
|
|
|
h.u
huviline
Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 BiTDI
|
postitati 06.08.14 07:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Korras 2.5 TDI käivitub tehase süütenurgaga poolest pöördest. |
OT: Kas seda võiks väita ka chipitud variandi puhul? Või tahmavadki need rohkem?
|
|
|
|
qba112
huviline
Registreerunud 14.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.14 19:34
|
|
|
Jõuetu pole see mootor kunagi olnud..süüde sai 5 kraadi peale ja kütus 3.0 peale siis läks ja jäigi minema..müüsin auto edasi ehk siis teema lukku
|
|
|