labbongs
huviline
Registreerunud 27.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.14 09:25
|
|
|
Audi 80 b3 - 1989 - LabBongs
Selline isend siis.
|
|
|
Patrick
huviline
Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero
|
postitati 17.06.14 09:30
|
|
|
Päris sisukas teema.
TQ
|
|
|
|
labbongs
huviline
Registreerunud 27.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.14 09:35
|
|
|
Teha om palju lootsin ,et siina rahvas sab aidata nõu ja jõuga.
Tehtud tööd:
*Nahksisu
*õlivahetus
*makk võim ja woofer
Esiuksed ära vajunud käivad kolksuga kinni kas neid annab kuidagi ära timmida?
Pagassis auk vaja keevitada kas keegi tln keevitab soodsalt?
Kust saab audiclubi numbrimärgi aluseid?
Tegemist tahavad veel keskluku vaakumpump mis undab minuti umbes kui usksed lukku keeran ja jahutus ventilaator mis ei jõua kuumust korralikult maha
lükata ja seistes läheb kuumaks.
Lähiajal proovin paremaid pilte saada ja vaikselt nokitseda.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 17.06.14 09:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: labbongs
...
Esiuksed ära vajunud käivad kolksuga kinni kas neid annab kuidagi ära timmida?
Pagassis auk vaja keevitada kas keegi tln keevitab soodsalt?
Kust saab audiclubi numbrimärgi aluseid?
Tegemist tahavad veel keskluku vaakumpump mis undab minuti umbes kui usksed lukku keeran ja jahutus ventilaator mis ei jõua kuumust korralikult maha
lükata ja seistes läheb kuumaks.
... |
Timmida ehk annab ka midagi, aga tõenäoliselt inged tahaks vahetust.
Keevitamise osas ei oska nõu anda.
Numbrialuste kohta loe siit: 3.1.2. Numbrialused.
Keskluku vaakumpump on vast korras (kui asi nii jätkub, siis KINDLASTI mitte kauaks), hakka otsima parem voolikutes leket ja paranda see kiiresti,
enne kui pump laiali lendab pikast töötamisest. Kesklukk peab käima mõne sekundiga kinni ja lahti.
Ma ei kahtlustaks jahutusventilaatorit vaid hoopiski termostaati või kui ventilaator tööle ei hakka, siis radika küljes olevat ventilaatori
termoandurit.
|
|
|
|
labbongs
huviline
Registreerunud 27.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.14 09:55
|
|
|
Termostaat korras sest ventilator hakkab ilusti tööle aga undab ja ei jõua sooja maha lükata.Kui panen salongi sooja siis läheb temperatuur
normaalseks.
Sõidu ajal ka temp alati normis.
Keegi oli oma audi sisu võsa vahele visanud ja seal üks selline vedeles.
Ega kellegil tagumist parempoolset suunatule klaasi ei vedele?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 17.06.14 10:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: labbongs
Termostaat korras sest ventilator hakkab ilusti tööle aga undab ja ei jõua sooja maha lükata.Kui panen salongi sooja siis läheb temperatuur
normaalseks.
Sõidu ajal ka temp alati normis.
... |
Mulle tundub selle järgi just, et viga kas termostaadis või radikas (mingit saasta täis ja ei jahuta enam piisavalt), kui oluliselt väiksem salongi
radikas ja väiksema võimsusega salongi ventilaator suudab mootori temperatuuri normi viia. Sõidu ajal jahutab õhuvool ka pisut mootorit vast. Või äkki
õhk süsteemis sees kusagil?
|
|
|
|
kki
huviline
Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR
|
postitati 17.06.14 10:53
|
|
|
Ma ei ole küll moderaator ega mingi ütleja, aga nõu võin anda küll. Loe uuesti eelpool viidatud juttu numbrialuste kohta. Kui on teada, et sellise
sümboolika kasutamine viitab klubiliikme staatusele, siis ei ole hea mõte enda masinat nendega ehtida. Ei ole ka ju mingi "must-have" asjadega, mis
heppasid juurde annab või tüdrukuid ligi meelitab. Võrdluseks võib tuua näite, kus sõjaväenimelises "klubis" reamees kannab kapteni paguneid või
kannad selle kooli lõpusõrmust, mida sa lõpetanud pole.. Just my humble opinion
Aga teemast ka, et kui jahutusega probleeme, siis viga tuleks jah otsida ahelast radikas-termostaat-andur-vedeliku tase-näidik. Kui salongi sooja
paned ja temp läheb madalamaks, tähendab seda, et juhid osa soojust salongi, ehk võtad radikalt koormust maha. Ise panustaksin radikale. Enne, kui
radikat vahetama tormad, teeksin süsteemile läbipesu, see eeldab ka vedeliku vahetust ja seejärel süsteemist õhu eemaldamist.
Andurite ja termostaadi korrasolekut saad kontrollida täiesti ilma rahata. Kui multimeetri ja termomeetriga sina peal oled, ei ole raketiteadust. Kui
süsteemi läbipesu teed ja vedeliku välja lased, saad ka termostaadi kätte, et seda kontrollida.
|
|
|
|
labbongs
huviline
Registreerunud 27.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.06.14 18:20
|
|
|
Numbrialus sai leitud suht avalikust kohast audi prygi seest mis ei heida eriti head varju audi klubile.
Hetkel ylekumenemine ei sega linnasoite v2he ja soites k6ik ilusti timmis.Aga tuleb puhastus ette v6tta!
Selline kysimus kui sooviksin vahetada esi ja taga sillapukse, et autot vaiksemaks saada
palju selline asi maksma l2heks ja mida t2psemalt vahetada ?
Kui taguratast k2tega k6vasti kummist liigutada siis on tunda loksu sees milles asi ja mida vahetada tuleks?
|
|
|
Patrick
huviline
Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero
|
postitati 20.06.14 19:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: labbongs
...
Kui taguratast k2tega k6vasti kummist liigutada siis on tunda loksu sees milles asi ja mida vahetada tuleks? |
Tõenäoliselt rattalaager läbi.
TQ
|
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.06.14 20:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Patrick
Tõenäoliselt rattalaager läbi. | Kui on koonuslaager (mida ta ka peaks olema) piisab arvatavasti ka natuke peale pingutamisest kui
laager häält ei tee.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 23.06.14 21:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: J.Aru
Tsitaat: | Algselt postitas: Patrick
Tõenäoliselt rattalaager läbi. | Kui on koonuslaager (mida ta ka peaks olema) piisab arvatavasti ka natuke peale pingutamisest kui
laager häält ei tee. |
Mingiks ajaks vb töesti peale keeramine aitab, kuid löpuks tuleb laagrivahetus enivei ette vötta, alati loksuga koonuslaager häält ei tee.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
labbongs
huviline
Registreerunud 27.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.07.14 19:57
|
|
|
Auto väike kuuri läbi teinud.
Selline küsimus autosse läks liiga palju õli natuke üle maxi on kas tuleks osa sellest välja lasta või ei tee asi midagi hullu?
Tagurpidi ja rattad väljakeeratud sõites käib mingine ragin lõgin millele peaks tähelepanu pöörama?
|
|
|
labbongs
huviline
Registreerunud 27.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.07.14 19:58
|
|
|
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.07.14 22:12
|
|
|
Tsitaat: | Tagurpidi ja rattad väljakeeratud sõites käib mingine ragin lõgin millele peaks tähelepanu pöörama? | Mõni
veovõlliots on läbi.
|
|
|
Audar
huviline
Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80, A4, A6
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 24.07.14 06:25
|
|
|
Kõige lihtsam asi ju see õli normi ületamise parandus. Milleks üldse mõelda. Sellel saab pmst ka pikkade käte olemasolul kapotialt karteriõlipunni
lahti keerata ja selle 200ml või 0.5L välja lasta. Mis üleliigne on, see
peab kuhugi mahtuma, sitemal juhul lööb kusagilt koos tihendiga minema.
PS! Elektriauto on, et seal parkida võib?
|
|
|
|
labbongs
huviline
Registreerunud 27.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.14 11:18
|
|
|
Uksepolstrid on tavaline kalts jah m6tlen selle vahetamisele kas keegi on teinud seda ja kuidas töö on?
Käetugi väga mugav ja ei teagi kuidas kinnitub pidi usa varjandilt pärit istmed.
Teen lähiajal paremad pildid ja üritan pilte väiksemaks teha.
Kas veovõlli otse vahetus hull töö on keegi ettevõtnud?
PS. Ainuke koht kus oli vari et mäcci süüa.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 25.07.14 11:29
|
|
|
Välimist veovõlli otsa täiesti lebo vahetada. Kaitsekumm võta igatahes mingi korraliku tootja oma. Samuti klambrid on soovitatav panna midagi etemat
kui need mis on kaasas.
Seda tagaluuki võiksid ka paremaks timmida, jubedalt mööda on need jooned sealt taga.
|
|
|
|
labbongs
huviline
Registreerunud 27.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.14 11:38
|
|
|
Tagaluuk ültse vähe väsinud peab alt suruma, et kinni läheks pagassi amordid käivad suht tühja.
Hetkel proovin veovölli ja rihma ära vahetada siis vaatan seda pagassi asja.
Külmalt käivitades ei taha tööle jääda peab natuke gaasi peal hoidma ja tuurid kõiguvad aga soojalt probleemi pole kas mingi lihtne viga?
|
|
|
labbongs
huviline
Registreerunud 27.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.12.14 14:37
|
|
|
Auto jäi paariks nädalaks seisma ja enam ei tööta korralikult.
Säde liiga nõrk vahetaisn kaane kyynlad juhtmed rootori siis käib külmana korralikult ja soojana sureb jälle välja.
Kas viga võib olla süütepoolis või millegis muus?
|
|
|