Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 B5 laeriie (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2526)
Tann505
huviline



Registreerunud 18.01.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 Avant 1.9 TDi AVF Quattro

postitati 14.06.14 22:10 Tsiteeri
A4 B5 laeriie



Tere, teema küll enne läbi käinud aga mure siis nagu ikka laeriidega et määrdunud ja lahti ja nagu parandada enam ei taha, sooviks ära vahetada musta riide vastu. Siit ka küsimus,kas kellelgi on isiklikku kokkupuudet sellise tegevusega olnud,kes oskaks aidata nii nõu kui jõuga et täpselt mis riie ja mis liim ja mis töö järjekord jne......
Soovitusi on netis palju aga tahaks nõu inimeselt kes teab täpselt kuidas asi käib
Ette tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 15.06.14 21:51 Tsiteeri


Üldjoontes peaks asi nii käima (B3 tegin nii, ei usu, et B5 midagi väga teisiti on):
1. Sangad, sirmid, piilarikatted maha
2. Laepolster eemaldada, võibolla tuleb mingisse alasse fööni anda, kui on kuskilt liimitud. Seejärel sobivamast uksest välja saada kuidagi
3. Vana riie maha, kui on all vana poroloon, siis see ka maha kraapida, nii et see papp või plastik jääks puhas ja tasane
4. Müüakse spetsiaalselt laeriiet, nt. Tartus, Sohvameistris, seal peaks ka musta olema (all porolooni kiht). Sobivas suuruses tükk välja lõigata, piisava varuga muidugi.
5. Kõige parem on sprei liimiga (nt. Noore tehniku see must balloon või sobib ka Moment sprei, võiks võtta 2 tk, peaks piisama). Liimi pihusta nii laepolstri kandvale osale kui ka laepolstrile, aga enne kokkupanemist peaks liim olema puutekuiv, nii, et kui näpu paned õrnalt vastu ja siis ära tõmbad, et tule liim ära, vaid võtab kergelt kinni. Üldjuhul on see aeg 5-15 minutit, olenevalt liimist. Kogu laele liimi ei soovita korraga panna, ei suuda kõike korraga kohe õigesti vb paika panna. Ma paneks enne suuremad alad lae keskel näiteks, pärast saab neid külgmisi muhke ja lohke teha paremini. Nende puhul siis nii, et paned liimi nagu ikka, seejärel hakkad keskelt servade poole riiet külge suruma. See riie on hea sellepärast, et igasuguseid muhke ja lohke on hea teha, venib piisas mahus.
6. Kui kõik riie igalt poolt kõlge pandud, siis vastupidises järjekorras nr. 1 ja 2 uuesti ette võtta. Tund peaks nende liimide puhul kuivamisajaks küll olema (enda puhul sai 10 minuti pärast lagi juba tagasi pandud).

Edu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 26.08.14 22:07 Tsiteeri


Avandi ja luukpära (coupe) omanikel veab antud juhul päris tõsiselt, sest kogu selle polstri saab välja tõsta tagaluugi ava kaudu. Sedaani puhul mingit lihtsalt teostatavat varianti ette kujutada ei oskagi, sest sirgelt see ukseavadest välja mahtuda ei taha. Ilma katuseluugita autodel on ka suur eelis, sest luugi ümber on polstri kõige nõrgem koht.

Enda autol pidi polstri välja koukima, sest riie vajus selle küljest lahti. Lahtikiskumine oli päris tülikas töö, kuna see polster on (vähemalt ilma katuseluugita autol) vähemalt 80% ulatuses katuse külge täiega kinni liimitud - vähemalt avandi puhul, kus seda võib osalt mõista ka polstri suurest pindalast tulenevalt.

Peale kogu kupatuse lahtisaamist on teine suur töö katuse külge jäänud polstri- ja liimijääkide kättesaamine ning katusepleki puhastamine enne kõige tagasiliimimist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prix666
huviline

Avatar


Registreerunud 24.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 27.08.14 12:10 Tsiteeri


A4 lagi ei ole liimitud pleki külge ja sedaani lagi tuleb välja esiuksest. Esiistmed tuleb välja võtta ja siis saab kätte küll. Seda mustas purgis liimi ma ei soovita, suvel kuumaga kipub lahti laskma laematerjali. Sohvas olemas ka valges purgis kuuma kindlam liim, mis ei maksa palju rohkem, tollega pole probleeme esinenud.


Nahksisud ning istmete parandustööd.
Roolide nahatamine, käigukangikotid, -nupud. Kõik võimalike detailide katmine, piilarid, laed, kosoolid. Kaatrite sisud ning tsikli istmed, baaride sisustusest lennuki salongideni. Küsi hinda !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 21.8% - SQL: 78.2%]