Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5TDI ei käivitu (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2395)
vare271
huviline



Registreerunud 05.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.14 20:25 Tsiteeri
2.5TDI ei käivitu



Sai toodud omale mittetöötava mootoriga 98.a. 2.5TDI 110kw A6 quattro.Eelmise omaniku sõnul oli ta teinud mootorile survepesu ja peale seda enam käima masin ei läinud.Siis oli märganud, et pumba kaane juures 2 juhet lühises.Tegemist siis pihustitoru aukude all oleva solenoidi vms. juhtmetega.Võttis ta pumba autolt maha ning jootis juhtmed tagasi ja peale kokkupanemist seis sama, ei käivitu.Ise käisin VCDS-iga auto üle ja mootori vigades oli G28(engine speed sensor).Sai see maha võetud, ära puhastatud igast jamast ning tagasi pandud.Viga kadus.Rohkem vigu auto ei näita ja käima ta ikka ei lähe.Sai proovitud käivitusgaasiga ja sellega käivitus koheselt.Kuna esimene audi ja nende mootoritega kursis ei ole, siis tekib küsimus kõrgsurvepumba vahetusega.Phmlt pump vahetatakse ära ja suvaliselt rihm peale? S.t mingite märkide järgi rihma tagasi ei panda? Kellegil äkki ideid mida kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
xpr
huviline



Registreerunud 10.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: e46 330d

postitati 14.06.14 23:01 Tsiteeri


Lugemist. Neid 2.5 teemasi siin foorumis jagub.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=44100

Tehakse selliseid müügitrikke, räägitakse et lihtsalt peale pesu enam käima ei läinud... või lõhutakse midagi ära, et kolinaga mootor käima ei läheks jms.
Üldiselt on see kulunud pumba või nukkade probleem olnud. Lase kusagil üle vaadata, ennem kui varuosasi kokku ostad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vare271
huviline



Registreerunud 05.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 15.06.14 09:02 Tsiteeri


Kuna auto sai tuttava käest ostetud siis välistan täiesti selle, et midagi on ära lõhutud või tehtud, et masin käima ei lähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
vare271
huviline



Registreerunud 05.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 15.06.14 13:32 Tsiteeri


Samuti ei saa VCDS-iga diesel pump-a sisse.Ei saanud ka töötava mootoriga A6-l sinna.See mingi uuem teema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
saidless
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a

postitati 16.06.14 09:04 Tsiteeri


Mõõda silindrite surved ära. Ning vaata ega sul küttesüsteemis õhku pole. Need 2,5tdi v6-ed on jube tundlikud igasuguse õhu suhtes.


Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 16.06.14 09:13 Tsiteeri


Keera pihusti lahti ja käivita. Vb on pumbas õhk sees ja sellepärast ei lähegi käima.

Kui pihustist kütet ei tule, siis proovi kõigepealt ära õhutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vare271
huviline



Registreerunud 05.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.14 17:02 Tsiteeri


Rääkige sellest õhutamise protsessist lähemalt.Et nagu mis ja kuidas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
vare271
huviline



Registreerunud 05.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.14 20:15 Tsiteeri


Täna proovisin õhutada.Nuta või naera kuid pumbale ei tule küte peale.Filtris on kõik olemas ja edasi ei tule.Pumpasin sellest pihusti ülevoolust ikka päris kaua ja tulemus 0.Kütet on paagis kolmveerand.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 18.06.14 20:27 Tsiteeri


Õhutamiseks pane käsipump kütusefiltrist väljuva toru vahele. Pumpad kütte üless ja siis starterit ja samaeg koguaeg pumpad kütust. Nii saab alati ruttu ja ilma starterit piinamatta asja käima. Pump annab ka otsad selle kuiva käiamisega. Täna toodi just üks hitler mis peale filtrivahetust ei käivitunud, max üks minut läks õhutamisega ja asi käis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vare271
huviline



Registreerunud 05.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.14 14:46 Tsiteeri


Sai auto viidud ühe tegelase kätte ja veaks kõrgsurvepump.Täpsemalt pidi olema seest ära roostetanud vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
vare271
huviline



Registreerunud 05.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 20.06.14 15:46 Tsiteeri


Autol uus pump peal ja töötab nagu peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 26.0% - SQL: 74.0%]