niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 11.06.14 18:15
|
|
|
Audi A4 2,0tdi chip tuuningu update + õli leke segusiibrisse
Mure pealkirjas nimetatud autoga.
Nimelt käivitades käib autost läbi meeletu vibratsioon. Seda ainult käivitamise hetkel. Tühikäigul probleeme pole. Mootor läheb ilusti pöördesse.
Ise kahtlustasin alguses pihusteid, et mõni nendest ei toimi.
VCDS näidud sellised:
Teine viga seisneb selles, et nädalas ca.2-3 korda jäävad pöörded peale. Väljendub see nii, et kui vabastan gaasipedaali enne valgusfoori siis pööded
jäävad ca 1500 p/min peale. Et pöörded tühikäigule saada on selleks kaks varianti. Kas vajutan piduripedaali kuni, mootori pöörded langevad ca. 1150
pöördeni siis saab mootori asju vms. aru, et peab pöörded tühikäigule langetama. Teine variant on käigukast D asendist N -i peale lülitada siis
kukuvad pöörded kohe.
Kahtlustasin alguses käigukasti, kuid eile sai Hõbenooles kastile õlivahetus tehtud ning softi uuendus. Täna hommikul kordus sama asi.
VCDS ühtegi aktiivset viga ei näita.
On kellegil selliseid probleeme esinenud? Või oskab ehk keegi suunata mida kontrollida?
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 30.09.14 08:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
Mure pealkirjas nimetatud autoga.
Nimelt käivitades käib autost läbi meeletu vibratsioon. Seda ainult käivitamise hetkel. Tühikäigul probleeme pole. Mootor läheb ilusti pöördesse.
Ise kahtlustasin alguses pihusteid, et mõni nendest ei toimi.
VCDS näidud sellised:
Teine viga seisneb selles, et nädalas ca.2-3 korda jäävad pöörded peale. Väljendub see nii, et kui vabastan gaasipedaali enne valgusfoori siis pööded
jäävad ca 1500 p/min peale. Et pöörded tühikäigule saada on selleks kaks varianti. Kas vajutan piduripedaali kuni, mootori pöörded langevad ca. 1150
pöördeni siis saab mootori asju vms. aru, et peab pöörded tühikäigule langetama. Teine variant on käigukast D asendist N -i peale lülitada siis
kukuvad pöörded kohe.
Kahtlustasin alguses käigukasti, kuid eile sai Hõbenooles kastile õlivahetus tehtud ning softi uuendus. Täna hommikul kordus sama asi.
VCDS ühtegi aktiivset viga ei näita.
On kellegil selliseid probleeme esinenud? Või oskab ehk keegi suunata mida kontrollida? |
Vahepeal on vahetatud turbo, kuna see lekkis märkimisväärselt õli ning kahtlus oli, et sealt võib mootor saada "lisa kütust" õli näol.
Kuna mootorile lasin suvel chipi teha (jyrisool) ning sellega koos EGR-i välja kirjutada, siis kas on võimalik, et see on valesti või ebapädevalt
tehtud ?
|
|
|
|
komtuur
huviline
Registreerunud 18.08.03
Kasutaja on eemal
Auto: Golf
|
postitati 30.09.14 08:42
|
|
|
Tsitaat: |
Teine viga seisneb selles, et nädalas ca.2-3 korda jäävad pöörded peale. Väljendub see nii, et kui vabastan gaasipedaali enne valgusfoori siis pööded
jäävad ca 1500 p/min peale. Et pöörded tühikäigule saada on selleks kaks varianti. Kas vajutan piduripedaali kuni, mootori pöörded langevad ca. 1150
pöördeni siis saab mootori asju vms. aru, et peab pöörded tühikäigule langetama. Teine variant on käigukast D asendist N -i peale lülitada siis
kukuvad pöörded kohe.
|
Autol on DPF peal? Minu auto tegi sarnast asja, et hoidis pöördeid peal aga see oli automaatne kübemefiltri tühjakspõletamine, mingit teadet ta
sellest ei anna ja toimetab omapäi, kestab see nii 15-20min.
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 30.09.14 10:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: komtuur
Tsitaat: |
Teine viga seisneb selles, et nädalas ca.2-3 korda jäävad pöörded peale. Väljendub see nii, et kui vabastan gaasipedaali enne valgusfoori siis pööded
jäävad ca 1500 p/min peale. Et pöörded tühikäigule saada on selleks kaks varianti. Kas vajutan piduripedaali kuni, mootori pöörded langevad ca. 1150
pöördeni siis saab mootori asju vms. aru, et peab pöörded tühikäigule langetama. Teine variant on käigukast D asendist N -i peale lülitada siis
kukuvad pöörded kohe.
|
Autol on DPF peal? Minu auto tegi sarnast asja, et hoidis pöördeid peal aga see oli automaatne kübemefiltri tühjakspõletamine, mingit teadet ta
sellest ei anna ja toimetab omapäi, kestab see nii 15-20min. |
Autol on DPF peal küll. Aga minu autol kestab see suht pidevalt. Ehk valgusfoorile või mõnel muul juhul kiirust vähendades jäävad pöörded peale, ja
täiesti erinevalt, mõnikord 1400, 1200 või hoopis 1100 pööret ning siis kukuvad alla tühikäigule.
Mis kõige rohkem häirib üldse kogu selle asja juures on see, et auto on kohalt võttes uimane.
Tean, et multitronic kast on külmast peast aeglane ning tahab kannatust, kuid mul on ta kohalt minnes alati uimane. Õigemini teeb nii ,et gaasi
vajutades ( mitte varaba otsaga vaid rohkem ikka) hakkab liikuma ca.2-3m siis poob korra hingest kinni ja pärast seda lajatab nii kuis jaksab. Kas
näiteks seguriibrit vms on võimalik testida? Kui auto juba liikumises toimib kõik nagu peab.
|
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.14 11:10
|
|
|
jyrisoo kohta ropendatakse paljudes foorumites, teised jälle kiidavad... Kas enne muudatusi ka sama pull oli?
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 30.09.14 18:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yks
jyrisoo kohta ropendatakse paljudes foorumites, teised jälle kiidavad... Kas enne muudatusi ka sama pull oli? |
Enne oli ka mure, kuid siis oli kaks viga ka küljes. Esiteks EGR oli tuksis, ummistas sisselaske kollet ära ning hiljem selgus, et turboga lekib
õli.
Ma otseselt ei süüdista, kuid lihtsalt tahaks teada kas EGR-i väljakirjutamisel võis miskit valesti minna.
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 08.10.14 07:52
|
|
|
Kellegil pole miskit ideed pakkuda?
Täheldasin sellist asja, et kui foori alt ära minna nii ,et lasen jala piduri pealt lahti ja auto hakkab vaikselt ise liikuma ning alles siis
gaasipedaali vajutada siis seda "tühimikku" ei tekki ja auto hakkab kohe korralilut kiirendama. Kuid kui kohalt minnes 1/4 gaasi vajutada siis on
hingest hinni 1-2 sek. ja siis liigub normaalselt.
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 06.11.14 09:27
|
|
|
Update
Vahepeal sai käidud PRJ-i juures ning vana "hea" jyrisoo chip ajust minema visatud ning prj kirjutas sinna oma softi peale.
Mis muutus:
1. Kohalt minnes kadus ära meeletu viide
2. Esimest asjast tulenevalt on tunda, et turbo rõhk muutub lineaarselt ning ei tekki sellist momenti nagu varem, et kohalt startides oli jõuetu ning
järgmisel hetkel tuli turbo maksimaalselt järgi ning rattad hakkasid tühja käima mille tulemusena rakendus kohe ESP.
3. Jõu vahet on tunda ka möödasõitudel. Nii legaalsetel kui vähem legaalsetel kiirustel.
See asi peaks nüüd korras olema ning süda rahul. Ei taha küll midagi halba kellegi kohta öelda, kuid oma kogemuse põhjal tekkib küll mitu küsimust
mõne mehe pakutava teenuse kohta. Mismoodi saab teha minu autole "custom tuuning chip-i" kui autost loetakse maha ainult originaal soft ning ca.1-2
tunni pärast laetakse ninna tagasi nii-öelda uus "custom chip". Selle juures autot mitte testides ega proovides, et kas kõik toimib nii nagu peab.
Aga see selleks. Eks igaüks teeb omad järeldused ning kui soovib chip tuuningut teha siis mõtleb enne, kas teha ühe korra ning korralikut või …..
Samas on üks mure veel autoga millest pole ise jagu saanud.
Nimelt tekkib seguklappi mingil põhjusel õli ning see põhjustab hommikul ebaühtlast käivitust. Turbo on vahetatud ca. 2000 km tagasi (renoveeritud
turbo). Kas võib olla, et karterituulutus on umbes ning see mõjutab asja kuidagi? Kui kellegil oleks võimalik kogu karterituulutuse ahel siia
postitada oleks väga tänulik. Mootor 2,0 tdi 2006.a. mootori kood BPW
Muud ettepanekud on ka teretulnud.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.11.14 09:50
|
|
|
Siiber ei tohiks käivitust mõjutada, see peaks olema käivituse hetkel täiesti lahti.
Diislil on selle asja õigem nimetus suretusklapp, sest segu ta ei reguleeri ning seda kasutatakse kas EGR-i jaoks lisavaakumi tekitamiseks (seda
praegu see auto enam ei tee) või siis mootori välja suretamisel selleks, et mootor sujuvalt seisma jääks. Ning ka avariiolukorras, et "lõhkuv
mootor" peatada.
Üldiselt on tüüpviga, et neisse õli satub ja pahandust teeb. Ilmselt uue tüki panek aitab.
Samas käivitust ta ei tohiks mõjutada. Ka ei ole multritronicuga diislil nn. "sooja käivituse probleemi", see on ainult manuaalkastiga autodel.
Ebaühtlane käivitus on tavaliselt diislil põhjustatud kas mitte töötavatest eelsüüteküünaldest - näiteks kui üks nõrk on, siis ei pruugi veel ajus
viga olla, aga sellest piisab, et mootor lonkaks või siis väsinud pihustitest.
Eelsüütega on nii, et kui puterdab ainult külmalt käivitades, siis on see suure tõenäosusega kurjajuur.
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 06.11.14 16:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Siiber ei tohiks käivitust mõjutada, see peaks olema käivituse hetkel täiesti lahti.
Diislil on selle asja õigem nimetus suretusklapp, sest segu ta ei reguleeri ning seda kasutatakse kas EGR-i jaoks lisavaakumi tekitamiseks (seda
praegu see auto enam ei tee) või siis mootori välja suretamisel selleks, et mootor sujuvalt seisma jääks. Ning ka avariiolukorras, et "lõhkuv
mootor" peatada.
Üldiselt on tüüpviga, et neisse õli satub ja pahandust teeb. Ilmselt uue tüki panek aitab.
Samas käivitust ta ei tohiks mõjutada. Ka ei ole multritronicuga diislil nn. "sooja käivituse probleemi", see on ainult manuaalkastiga autodel.
Ebaühtlane käivitus on tavaliselt diislil põhjustatud kas mitte töötavatest eelsüüteküünaldest - näiteks kui üks nõrk on, siis ei pruugi veel ajus
viga olla, aga sellest piisab, et mootor lonkaks või siis väsinud pihustitest.
Eelsüütega on nii, et kui puterdab ainult külmalt käivitades, siis on see suure tõenäosusega kurjajuur. |
Tänud vastuse eest.
Eelsüüteküünlad vahetasin ära ca. 2 nädalat tagasi. Lisaks vahetasin ära ka kütusefiltri, et külmad tulemas ning vaevalt see halba teeb.
Täna panin sellist asja hommikul tähele, et vibratsioon on ainult esimese käivtusega. Käivitasin auto ning auto käis maksimaalselt 30 sekundit ning
suretasin välja. Uuesti käivtades oli kõik nii nagu mootor oleks soe juba.
Täna võtsin kogu süsteemi alates turbost kuni "segusiibrini" lahti ning puhastasin ära. Arvatavasti oli coolerisse vanast turbost veel õli jäänud
ning arvatavasti see oligi see mida nägin. Turbo oli seest kuiv.
Häirib veel see, et vahepeal jäävad ikka pöörded peale. Kahtlustan ise gaasipedaali, kuigi VCDS asja jälgides muutusid % sujuvalt.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 06.11.14 19:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Siiber ei tohiks käivitust mõjutada, see peaks olema käivituse hetkel täiesti lahti. |
Lisan siia juurde, et see on juba enne käivitust lahti. Avatakse peale suretust ~10 sekundi jooksul.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 06.11.14 20:31
|
|
|
Selge, selle võib siis hetkel välistada.
Käisin tegin õhtul väike sõidu ning logisin mõningaid parameetreid.
1. mootori pöördeid
2. kütuse kogust
3. gaasipedaali asendit
Kõik toimis nii nagu võiks.
Kui pedaali põhja vajutasin, tõusid ilusti pöörded ning kütuse kogus suurenes.
Vastupidi oli ka nagu kõik korras, Pedaali asend 0 %, kütuse kogus 0,00 (pärast seda oli olin põhjagaasilt jala ära võtnud), kuid pöörded kukkusid ca
1500 peale ning sealt edasi hakkas auto nagu hüppama, kuni mõne hetke pärast kukkusid pöörded tühikäigule.
Mitte ei mõista, et mis seda põhjustab. Pöörded peaks ju kohe alla kukkuma tühikäigule kui enam kütust peale ei anta. Ning siis peaks kütust jälle
ennetavalt peale tulema kui pöörded sinna piirkonda jõuavad.
Kas on mingi võimalus, et seda põhjustab käigukast? Õli on vahetatud suve alguses ning peale sai ka uus soft ( hõbenooles).
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.11.14 23:53
|
|
|
Kui sul on kütusekogus 0.00 ja ikkagi pööre on 1500 ja alla ei tule, siis ainus seletus on, et sul kuskil õli sisselaskesse! Ja see läheb mootoris ise
detoneerima.
Ehk siis mootor käib õli pealt!
Kontrolli, et turbo ei lekiks sisselaskesse ja et cooler poleks vanast turbost tulenevalt õli täis.
Vaata õli tase üle. Ega üle maksimumi ei ole?
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 07.11.14 12:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kui sul on kütusekogus 0.00 ja ikkagi pööre on 1500 ja alla ei tule, siis ainus seletus on, et sul kuskil õli sisselaskesse! Ja see läheb mootoris ise
detoneerima.
Ehk siis mootor käib õli pealt!
Kontrolli, et turbo ei lekiks sisselaskesse ja et cooler poleks vanast turbost tulenevalt õli täis.
Vaata õli tase üle. Ega üle maksimumi ei ole? |
Endal oli sama kahtlus ning sellepärast eile pesin kogu ahelda turbost kuni segusiibrini läbi. Coolerist tuli küll õli välja, kuid lõpuks tuli ainult
pesuaine mida pesukas kasutasin. Turbost välja minev toru oli kuiv ning õli sealt praegu ei leki.
Homme hommikul kontrollin õli taseme üle.
Tänud vastamast!
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 09.11.14 12:47
|
|
|
Õli kontrollitud ning oli normi piires.
Võtsin coolerist tuleva toru lahti ning see oli täiesti kuiv.
Tekkis endal selline mõte, et äkki on pihustite O- tihendid ära. Kuna sellel mootoril on pihustid õli sees, siis kui ühel pihustil peaks O ring
lekkima siis võib hommikuks õli sealt vahel läbi lekkida ning sellest tulenevalt on hommikul vibreeriv käivitus kuna kütus ning õli on segamini. Ning
sama võib sõites olla.
Kontrollin igastahes järgi.
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 13.11.14 19:40
|
|
|
Väike uuendus jälle.
Virbatsioonist on auto vaba nüüd. Põhjuseks oli parem esimene mootoripadi mis oli õlist tühi ning nii alumine kui ülemine kinnituspolt oli padja
küljest ära murdunud.
Vahetasin ära ka pihustite O - tihendid. Forsist ostsin BOSCH-i komplektid ja kõik said uued.
Hetkel pole auto pöördeid nii palju peale jätnud kui varem (1400-1500 rpm), kuid mulle ikka ei tundu asi õige.
Nimelt gaasipedaal vabastades jäävad pöörded ikkagi "kergelt" peale. Silma järgi pakuks 1100-1200 pöörde vahele. Foori alla pidurdades kukuvad need
lõpuks ikkagi tühikäigule (ca. 900 prm), kuid varasemate automaatkastidega autodel on üldjuhul need kohe kukkunud sinna pärast gaasipedaali
vabastamist.
Jällegi tekkis mõte, et kas üks pihustitest (või mitu) ei või lekkida? Kuidas seda kontrollida reaalselt saab?
Ehk oskab keegi kellel on samsugune auto, et mismoodi need pöörded seal käituvad pärast gaasipedaali vabastamist.
Auto täpsemad andmed: Audi A4 2,0 tdi 103 kw , BPW- mootor, esivedu ning multitronic käigukast.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 13.11.14 20:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
Väike uuendus jälle.
Virbatsioonist on auto vaba nüüd. Põhjuseks oli parem esimene mootoripadi mis oli õlist tühi ning nii alumine kui ülemine kinnituspolt oli padja
küljest ära murdunud.
Vahetasin ära ka pihustite O - tihendid. Forsist ostsin BOSCH-i komplektid ja kõik said uued.
Hetkel pole auto pöördeid nii palju peale jätnud kui varem (1400-1500 rpm), kuid mulle ikka ei tundu asi õige.
Nimelt gaasipedaal vabastades jäävad pöörded ikkagi "kergelt" peale. Silma järgi pakuks 1100-1200 pöörde vahele. Foori alla pidurdades kukuvad need
lõpuks ikkagi tühikäigule (ca. 900 prm), kuid varasemate automaatkastidega autodel on üldjuhul need kohe kukkunud sinna pärast gaasipedaali
vabastamist.
Jällegi tekkis mõte, et kas üks pihustitest (või mitu) ei või lekkida? Kuidas seda kontrollida reaalselt saab?
Ehk oskab keegi kellel on samsugune auto, et mismoodi need pöörded seal käituvad pärast gaasipedaali vabastamist.
Auto täpsemad andmed: Audi A4 2,0 tdi 103 kw , BPW- mootor, esivedu ning multitronic käigukast. |
Kas nii mitte olema ei peagi? Sõitsin eelmine nädal täpselt sama autoga ja minuarust toimis samamoodi. Kui auto veereb siis ta ju pidurdab ka
mootoriga. Ma ei tea mis automaatidega sa sõitnud oled kuid enamus korras kastidel ei kuku pöörded gaasi vabastamisel kindlasti tühikäigule vaid
toimub käiguga pidurdus nagu manuaalkastiga kui käik sees on. Või saan ma valesti aru millestki?
Netis mingi suva video kakeri algusest 2. minuti peale)http://www.youtube.com/watch?v=fnsFWhwndTE
Ma arvan, et sa otsid viga mida pole. Tavalise automaadiga seda päris võrrelda ka ei saa kuna tegu varjaatoriga. Mina arvan, et sul kõik ok ja naudi
seda kasti niikaua kui ta veel normaalselt töötab.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 13.11.14 20:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Kas nii mitte olema ei peagi? Sõitsin eelmine nädal täpselt sama autoga ja minuarust toimis samamoodi. Kui auto veereb siis ta ju pidurdab ka
mootoriga. Ma ei tea mis automaatidega sa sõitnud oled kuid enamus korras kastidel ei kuku pöörded gaasi vabastamisel kindlasti tühikäigule vaid
toimub käiguga pidurdus nagu manuaalkastiga kui käik sees on. Või saan ma valesti aru millestki? |
Koheselt alla kukkudes oleks küll imelik. Ise ehmataks küll ära.
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 13.11.14 22:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
Väike uuendus jälle.
Virbatsioonist on auto vaba nüüd. Põhjuseks oli parem esimene mootoripadi mis oli õlist tühi ning nii alumine kui ülemine kinnituspolt oli padja
küljest ära murdunud.
Vahetasin ära ka pihustite O - tihendid. Forsist ostsin BOSCH-i komplektid ja kõik said uued.
Hetkel pole auto pöördeid nii palju peale jätnud kui varem (1400-1500 rpm), kuid mulle ikka ei tundu asi õige.
Nimelt gaasipedaal vabastades jäävad pöörded ikkagi "kergelt" peale. Silma järgi pakuks 1100-1200 pöörde vahele. Foori alla pidurdades kukuvad need
lõpuks ikkagi tühikäigule (ca. 900 prm), kuid varasemate automaatkastidega autodel on üldjuhul need kohe kukkunud sinna pärast gaasipedaali
vabastamist.
Jällegi tekkis mõte, et kas üks pihustitest (või mitu) ei või lekkida? Kuidas seda kontrollida reaalselt saab?
Ehk oskab keegi kellel on samsugune auto, et mismoodi need pöörded seal käituvad pärast gaasipedaali vabastamist.
Auto täpsemad andmed: Audi A4 2,0 tdi 103 kw , BPW- mootor, esivedu ning multitronic käigukast. |
Kas nii mitte olema ei peagi? Sõitsin eelmine nädal täpselt sama autoga ja minuarust toimis samamoodi. Kui auto veereb siis ta ju pidurdab ka
mootoriga. Ma ei tea mis automaatidega sa sõitnud oled kuid enamus korras kastidel ei kuku pöörded gaasi vabastamisel kindlasti tühikäigule vaid
toimub käiguga pidurdus nagu manuaalkastiga kui käik sees on. Või saan ma valesti aru millestki?
Netis mingi suva video kakeri algusest 2. minuti peale)http://www.youtube.com/watch?v=fnsFWhwndTE
Ma arvan, et sa otsid viga mida pole. Tavalise automaadiga seda päris võrrelda ka ei saa kuna tegu varjaatoriga. Mina arvan, et sul kõik ok ja naudi
seda kasti niikaua kui ta veel normaalselt töötab. |
Olen päris mitme erineva Audiga sõitnud. Alates A6-st kuni RS6-ni. Ja minu viga kirjeldusel. Sellega olen nõus, et automaatkast alguses pidurdab nagu
manuaal kastiga kui käik sees. Kuid mingi hetk laseb siduri vabaks enne seda kui auto päris seisma jääb. Sellel videos mis lisasid on ilusti näha, et
pöörded kukuvad alla 1000 rpm enne kui autol kiirus 0km/h jõuab. Minul aga kukuvad pöörded alles siis alla kui ma valgusfoori all seisma jääb ( ehk
siis 1200-1100 pealt ca. 900 peale).
Et asja paremini edasi anda teen homme väike video ning üritan selle kuhugi üles riputada.
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 14.11.14 18:36
|
|
|
Täna juhtus jälle see mis varem. Ehk siis pöördedjäid ca. 1400rpm peale ning auto hakkas jälle jõnksutama.
Nagu lubatud siis väike video ka sellest.
Filmima hakkasin siis kui vabastasin gaasipedaali. Videost on ilusti näha mis auto tegema hakkab. Ja isegi kui korra on näha, et kiirus kasvab siis
mina füüliselt gaasipedaali ei puutunud.
Video: https://www.youtube.com/watch?v=VIMGvikdhSg
Mina oma oletustega arvan, et asi on käigukastis. Kevadel sai Hõbenooles õli vahetatud ning uus soft peale. Plaan uue nädala alguses Hõbenoolde
helistada ja uurida, et kas neil on sellist asja varem ette tulnud. Mina pakuks, et kasti aju saab valet infot või ei toimeta mingi solenoid vms. seal
nii nagu peaks.
Olen avatud teie mõttekäigule!
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 14.11.14 20:54
|
|
|
Kui kiirus kasvab, siis ei saa kast seda küll kuidagi tekitada.
Kast ei saa sellel autol mootoriajule öelda, et pane kütust juurde, siin on midagi muud valesti.
Endiselt arvan, et õli satub sisselaskesse. Mingi tahmafiltri teema võib ka muidugi olla.
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 15.11.14 08:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kui kiirus kasvab, siis ei saa kast seda küll kuidagi tekitada.
Kast ei saa sellel autol mootoriajule öelda, et pane kütust juurde, siin on midagi muud valesti.
Endiselt arvan, et õli satub sisselaskesse. Mingi tahmafiltri teema võib ka muidugi olla. |
Hmm..mina olen suht nõutu juba. Kummaline on see, et kui käigukangi D pealt N peale lükkan siis kukuvad pöörded kohe tühikäigule. Sellest tulenevalt
võiks ju oletada, et käigukast on osaline selles jamas.
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 14.12.14 22:03
|
|
|
Tere jälle,
Kuna vahepeal kasutasin seda autot vähem siis jäi probleem tagaplaanile, kuid nüüd jälle aktiivne.
Nimelt nüüd on kaks probleemi!
Esimene on endiselt pöörete teema, kuid olen sellega nii kaugele jõudnud, et nagu see probleem tekkib siis lülitab käigukasti "S" re˛iimi ning 3-4
km kõrgema käiguga sõitmist ning asi jälle korras. Seega tundub, et prj-i poolt pakutud DPF ummistus tundub täiesti reaalne ning sellega peab läbiajal
tegelema.
Teine probleem on aga hiljutine ( viimased 1500-2000 km jooksul avaldunud). Nimelt on mootor hakanud võtma õli.Kui esimest korda süttis armatuuris
tuli "oil min" siis oli suht üllatunud, et mis nüüd. Valasin ca. 0.5l õli peale ning esimesel võimalusel ning sõit jätkus, kuid endiselt jäi mõte,
et kuidas see õli nüüd min.-i peale jõudis, kuigi õli vahetasin ca. 5000 km tagasi. Sama kordus nüüd nädalavahtusel ning seda siis ca. 1500-2000 km
hiljem. Valasin jälle õli peale, kuid see pole lahendus vaid hetkeline abivahend, et mootoril õli oleks piisavalt.
Mis võib seda põhjustada? Kas umbes DPF võib midagi taolist tekitada vms ?
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 15.12.14 00:22
|
|
|
Võiks kontrollida, ega kuskil õlileket ei ole.
DPF-ga tavaliselt õlitase pigem tõuseb (diisel õlis).
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 15.12.14 05:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
Tere jälle,
Kuna vahepeal kasutasin seda autot vähem siis jäi probleem tagaplaanile, kuid nüüd jälle aktiivne.
Nimelt nüüd on kaks probleemi!
Esimene on endiselt pöörete teema, kuid olen sellega nii kaugele jõudnud, et nagu see probleem tekkib siis lülitab käigukasti "S" re˛iimi ning 3-4
km kõrgema käiguga sõitmist ning asi jälle korras. Seega tundub, et prj-i poolt pakutud DPF ummistus tundub täiesti reaalne ning sellega peab läbiajal
tegelema.
Teine probleem on aga hiljutine ( viimased 1500-2000 km jooksul avaldunud). Nimelt on mootor hakanud võtma õli.Kui esimest korda süttis armatuuris
tuli "oil min" siis oli suht üllatunud, et mis nüüd. Valasin ca. 0.5l õli peale ning esimesel võimalusel ning sõit jätkus, kuid endiselt jäi mõte,
et kuidas see õli nüüd min.-i peale jõudis, kuigi õli vahetasin ca. 5000 km tagasi. Sama kordus nüüd nädalavahtusel ning seda siis ca. 1500-2000 km
hiljem. Valasin jälle õli peale, kuid see pole lahendus vaid hetkeline abivahend, et mootoril õli oleks piisavalt.
Mis võib seda põhjustada? Kas umbes DPF võib midagi taolist tekitada vms ? |
Tuleks enne DPF- i rõhku vaadata arvutiga, kui kahtlustad ummistust. Kuigi auto peaks sellest ise sulle märku andma "tungival toonil". Samas mul
käis muresid kurtmas üks D3, dpf rõhuandur oli pekkis, enne filtrit rõhk kogu aeg nullis ning nii võib umbe sõita vabalt filtri.
Juhile annab sellisest probleemist märku vilkuv eelsüütetuluke, kuid kõik nagu toimib, seega las vilgub...
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|