Okei, lugesin siin paari teemat ja ei saanud nagu lõplikult aru - kas selle regulaatori võib asendada "otsetoruga" või mitte? Üks ütles, et läheb
jamaks, teine jällegi et paremaks - mis on tõde?
Loogiliselt võttes peaks talvel ABS kõvasti rohkem ragistama ning kurvides pidurdades tahab kah tagaotsa ette visata.
Kas on loogiline, et 2 asja korraga seda põhjustab, regulaator + voolikud/torud?
Edit: Vagcat uurides, siis tundub, et quattrotel on kõigil samasugune see" brake force regulator". Samuti näitab, et ühel pool on veel "brake
pressure regulator" vahel. AAN-le pakub ta mingit erilist veel kui on "suspension leveling system", amordid on mul küll tavalised ja mingeid
spetsnuppe ka armatuuris pole - seega seda vist pole vaja vaadata. Kas peaks need 2 "force" ja "pressure" regulaatorit ka varuma valmis enne, kui
auto alla liikuda?
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|