Helkurm
huviline
Registreerunud 02.06.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.14 21:34
|
|
|
Audi A4 B7
http://www.auto24.ee/used/1747723
Pole Audiga varem tegemist olnud,ehk oskavad teadjad aidata.Põhiliseks sooviks oleks,et jäksaks käru vedada ja oleks üsna öko.
Kas antud autot tasub ültse vaadata?
Otsingut kasutades on üsna vähe infot B7kohta.
|
|
|
Typhome
|
postitati 02.06.14 21:45
|
|
|
Küsi VIN koodi ja vaata kas on avariisid olnud & mitu omanikke olnud jne. Agajah hind on kahtlaselt odav.
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 02.06.14 22:53
|
|
|
Omades ise B7 kerega autot neljandat aastat ja teades ka paari tuttavat sama autoga on kõikidel neil esimeste poritiibadega värvi servadest irdumise
probleem. Tagaosas on hellad kohad tagaratta juures stange ja kere liitekohas ning luugi peal lisapiduritule ümbrus. Seal kipub rooste mullitamist
esinema. Need kolm kohta tasub ostes üle vaadata.
Sellel konkreetsel autol tundub piltide järgi, et tagumise kojamehega on miski jama olnud. Esiteks pole ta õiges asendis ja teiseks on klaasipesu düüs
viidud piduritule kõrvale üles. Mul endal ka jäi kojamees kinni, sest läbi mootori tulev klaasipesu vedeliku toru oli mootorisse lekkinud ja seal
asjad rooste ajanud. Esistange tahab ka reguleerkruvidest ülespoole keeramist, vahed väga paigast. Pisiasjad aga jäid silma.
Põhiline oleks ikkagist margiesinduses või sarnaselt pädevas asutuses ostueelne kontroll lasta teha. Kallis ta on aga võib säästa nii mõnestki
hilisemast ebameeldivast üllatusest.
Muidu 1.9tdi on diisli mootorivalikust vist kõige odavam üleval pidada. Kütusekulu osas ka pole kuulnud, et keegi kisaks, et palju õgib korras
mootoriga. Ise sõidan 2.5tdi mootoriga ja proovides 1.9tdi automaati, jäi viimane häirivalt tuimaks. See müügis küll manuaal kastiga ja kogemus
puudub.
Siin veidi rohkem 1.9tdi audi mootoritest juttu: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=34593&page=1
|
|
|
zander91
postitusõiguseta
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 b7 3.0Q
|
postitati 03.06.14 04:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Typhome
Küsi VIN koodi ja vaata kas on avariisid olnud & mitu omanikke olnud jne. Agajah hind on kahtlaselt odav. |
Pole ka mingeid lisasi sellel oli siin foorumis ka ennem kellegi teise pool küsitud sama autokohta.
püsikat pole, 2 el aknad, cd?kuigi kirjas,et boks on kahtlane ?Navi kuskohas?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 03.06.14 05:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zander91
Tsitaat: | Algselt postitas: Typhome
Küsi VIN koodi ja vaata kas on avariisid olnud & mitu omanikke olnud jne. Agajah hind on kahtlaselt odav. |
Pole ka mingeid lisasi sellel oli siin foorumis ka ennem kellegi teise pool küsitud sama autokohta.
püsikat pole, 2 el aknad, cd?kuigi kirjas,et boks on kahtlane ?Navi kuskohas? |
Kust tead, et püsikat pole? Iseenesest värviline ekraan, MF rool ja kompuuter viitaks nagu sellele, et püsika lisamine võiks olla
kang+juhe+aktiveerimine, kui seda pole. CD box ei olegi tavaliselt ju salongis armatuuri peal või muus kohas, et see pildil näha peaks olema, ilmselt
ikka kindalaekas ja navi plaat pagasnikus, navi ise asub ilmselt kellades, see väike värviline ekraan ja juhtimine toimub kahe istme vahel nähtavast
nupust, nagu ikka. Kui sa oleksid sutike googeldanud, siis oleksid paljudele küsimustele ka vastuse leidnud
Mulle jäi aga silma MF rool, see ei ole audidel üleliia levinud lisa! Mina otseselt ei näe, et miskit olulist puudu oleks, tagumisi elektriaknaid
mõnel autol ei kasutata rohkem, kui kord aastas ja isegi siis ainult sõbrale näidates, kuidas puldist aknaid avada ja sulgeda Istmed võiks võibolla sportlikumad olla, aga see on ka kõik.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 03.06.14 06:15
|
|
|
Käru vedamiseks oleks äkki V6 diisel natuke parem variant kui R4?
|
|
|
|
marko416
huviline
Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi
|
postitati 03.06.14 07:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Helkurm
http://www.auto24.ee/used/1747723
Pole Audiga varem tegemist olnud,ehk oskavad teadjad aidata.Põhiliseks sooviks oleks,et jäksaks käru vedada ja oleks üsna öko.
Kas antud autot tasub ültse vaadata?
Otsingut kasutades on üsna vähe infot B7kohta. |
Oman ise samasuguse mootoriga isendit juba 3 aastat,seedan kerega.Minu masin nõudis 190000 km hooratta vahetust(vibra ja kolina lõi keresse) ja turbo
puhastust(minek uimane),
kesklukustus vahest streigib(uksed ei avane vahest ja ei lukustu).Muid probleeme nagu ei ole olnud.Mina pole kûll kuulnud ega nâinud ,et rooste kuskil
kummitab.Nii nagu ûks foorumlane soovitas,et kàru vedamiseks v6 vôta,siis v6 oleks tàitsa môistlik valik.
|
|
|
Helkurm
huviline
Registreerunud 02.06.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.14 09:42
|
|
|
Tänud arvamuste ja soovituste poolest.Algul kaldusin ka v6 poole vaatama aga kuna seda käru vedamist üsna harva siis pole vast mõtet.
Muidu kuda suhtuda 2,0 s line?
näit selline http://www.auto24.ee/used/1717138
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 03.06.14 11:04
|
|
|
Piezo toitesüsteemiga 2.0tdid tasuks vältida, 2007 ja üless commonrail on juba märkimisväärselt vastupidavam.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 04.06.14 05:22
|
|
|
Parandage mind, kui ma eksin, aga kas mitte multitronic ei pidanud olema ülitundlik käru vedamise suhtes? On jäänud kuskilt meelde selline väide...
|
|
|
rihonet
huviline
Registreerunud 26.06.12
Kasutaja on eemal
Auto: Hilux 2012, superb combi 2016
|
postitati 04.06.14 06:15
|
|
|
Endal on audi a4 aastast 2005 2.0tdi 103kw ja nüüdseks siis Eestis sõitnud kaks aastat. Ei ütleks küll, et toitesüsteemiga mingit hullu jama oleks,
kuid nüüd siis läheb siduri ja hooratta vahetuseks. Kui sain oli odo 157000 ja nüüd siis 194000, silla jubinad veel originaalis.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 04.06.14 07:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rihonet
Endal on audi a4 aastast 2005 2.0tdi 103kw ja nüüdseks siis Eestis sõitnud kaks aastat. Ei ütleks küll, et toitesüsteemiga mingit hullu jama oleks,
kuid nüüd siis läheb siduri ja hooratta vahetuseks. Kui sain oli odo 157000 ja nüüd siis 194000, silla jubinad veel originaalis. |
Noh ega need masinad nüüd nii jamad ka pole, et 37tuh km-ga peaks hakkama toitesüsteem kindlasti jamama. Need on asjad, kus tasub uskuda statistikat
rohkem, kui isiklikke kogemusi, sest kasutatud auto ostjal hakkavad vähemal või rohkemal määral jamad ikkagi statistilise tõenäosuse järgi.... läks
vist suti käest ära Aga point vast arusaadav.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
rihonet
huviline
Registreerunud 26.06.12
Kasutaja on eemal
Auto: Hilux 2012, superb combi 2016
|
postitati 04.06.14 11:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: rihonet
Endal on audi a4 aastast 2005 2.0tdi 103kw ja nüüdseks siis Eestis sõitnud kaks aastat. Ei ütleks küll, et toitesüsteemiga mingit hullu jama oleks,
kuid nüüd siis läheb siduri ja hooratta vahetuseks. Kui sain oli odo 157000 ja nüüd siis 194000, silla jubinad veel originaalis. |
Noh ega need masinad nüüd nii jamad ka pole, et 37tuh km-ga peaks hakkama toitesüsteem kindlasti jamama. Need on asjad, kus tasub uskuda statistikat
rohkem, kui isiklikke kogemusi, sest kasutatud auto ostjal hakkavad vähemal või rohkemal määral jamad ikkagi statistilise tõenäosuse järgi.... läks
vist suti käest ära Aga point vast arusaadav. |
Seda küll ja eks kõigil autodel ole omad vead.
|
|
|