Lehekülgi: 1 2 |
Raigole
huviline
Registreerunud 28.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.14 20:16
|
|
|
Audi S4 2,7BiT 2000a - Raigole
Kuidagi naljakate asjaolude kokkusattumisel otsustasin osta endale igapäevaseks kasutamiseks sellise isendi, tegelikult on b5 s4 juba aastaid
meeldinud, kuid eelnevad kogemused Audidega on nagu tagasi hoidnud.
Siiani olen autoga väga rahul, nii head autot polegi vist nagu varem olnud, see auto kuidagi kohe pakub sellist positiivset emotsiooni ja isegi keerab kurvis(siiani pidasin audit puhtalt otsesõidu autoks, vähemalt sellist
quattrot mis tänavale mõeldud).
Varustuse kohapealt on ilmselt S nagu S ikka, must lagi ja navi on vist sellised asjad mida kõigil pole, aga muidu üsna baas varustuses S ilmselt.
Mingi aeg teeb korralikud pildid kah asjast, aga vähemalt saab mingi ettekujutuse autost.
Auto ise oli ostes 100% stock ja on seda põhimõtteliselt tänaseni kui välja arvata see, et mõned päevad peale ostu sai ikka OBD kaudu jõudu juurde
suratud niipalju kui see stock-ina võimaldab(isegi katid on all), sest see 195 stock kw-d on ikka nats vähe , nüüd on juba täitsa hea tänaval.
Tuleviku plaanidest niipalju, et eks seda jõudu tuleb siia juurde nagunii ennast teades, seda kuidas ja kuipalju seda jõukest siia tuleb näitab tulevik, kuid praegu tundub, et selline 500hj oleks mõistlik ja piisav.
See nv lähen ka Haapsallu dragile proovima mis aega selline chipitud ja muidu 100% stock S4 sõita suudab täislastis, loodan et sidur stardid vastu
võtab ja libisema ei hakka
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 28.05.14 20:44
|
|
|
Must lagi on just neil kõigil, navi tõesti paljudel ei ole.
Kas autol VKM'is tehtud soft? Palju jõulisa tuli?
Siiani kiireim softiga S4 on sõitnud 13.2x, saad oma tulemusega võrrelda
|
|
|
Raigole
huviline
Registreerunud 28.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.14 20:57
|
|
|
Võimalik, et must lagi on kõigil S4-jadel, pole nii kursis veel Audidega,
kas 13,2s on sõitnud stock S4 va. chip? Tundub maru kiire, aga võibolla tõesti. Olen suhelnud mõne audimehega ja 13,0 peaks sõitma pill millel on
rs4-ja turbod, pihustid, maf, meta pritse ja custom soft(ja dünos 293kw ette näidata) seega tundub see 13,2 stock tehnikaga S4-ja jaoks nats ulme, aga
samas nagu ütlesin pole ma audidega nii sinapeal.
Soft on VKM-i oma jah. Nö Stage 1 228kw ja 475nm.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost & Audi S4 Avant
"With great power, comes great responsibility"
|
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 29.05.14 05:07
|
|
|
Ulmega ei ole siin midagi seotud, softiga ja kattideta S4 sõidab edukalt 13.2-13.3, minevikus ise ka seda teinud. Must lagi on jah neil kõigil. Kas
seal tehti miskine custom soft või lasti "laiatarbe kaup" peale? Stock S4 sõidab sinna 14.1-14.3 juurde, seda samuti ise teinud. Ühesõnaga softiga
auto on ikka tuntavalt kiirem, originaalina on tõesti tunne, et midagi on puudu
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 29.05.14 07:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raigole
Võimalik, et must lagi on kõigil S4-jadel, pole nii kursis veel Audidega,
kas 13,2s on sõitnud stock S4 va. chip? Tundub maru kiire, aga võibolla tõesti. Olen suhelnud mõne audimehega ja 13,0 peaks sõitma pill millel on
rs4-ja turbod, pihustid, maf, meta pritse ja custom soft(ja dünos 293kw ette näidata) seega tundub see 13,2 stock tehnikaga S4-ja jaoks nats ulme, aga
samas nagu ütlesin pole ma audidega nii sinapeal.
Soft on VKM-i oma jah. Nö Stage 1 228kw ja 475nm. |
Neil on lisaks ka katalüsaatorid tühjaks tehtud, kui õigesti mäletan siis üks auto sõitis kattidega 13.6-7 ja kohe peale eemaldamist 13.2-3.
RS4 tehnikaga auto võiks ikka 12.5 ja isegi alla selle sõita Eks see
veerandmiili aeg on suures osas tihendis kinni ja aja puhul mängib start väga suurt rolli. Nende 13.2-3 sõitnud autode lõppkiirus oli 164-165km/h,
vähe võrreldavam asi kui ainult aeg.
|
|
|
Raigole
huviline
Registreerunud 28.05.14
Kasutaja on eemal
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 29.05.14 18:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raigole
... mul on üks teine auto mis pidi olema mõnus daily driver, kuid aastate jooksul läks kuidagi lappama(tänavaseade 870hj) ja kahte sellist hullust
pole mõtet kah pidada.
|
Kuidas pidi olema? Ise pole paremat sirgeks siis ajanud vöi?
Ilmselt on tegu universaaliga, mis oli Viljari ja tema poiste turgutada?
Aga edu mõlema "looma" pidamise puhul.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Raigole
huviline
Registreerunud 28.05.14
Kasutaja on eemal
|
|
Raigole
huviline
Registreerunud 28.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.14 19:15
|
|
|
Dragil käidud ja tulemus järgmine 13,5s @172km/h 2,1s 60feet. Nagu 60feet-i ajast näha siis korralikku starti ei saanud (parim 60 jalga selle autoga
minul 1,9s).
Korraliku stardi korral peaks olema kuskil 13,1-13,2s ainult vormistamise küsimus
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost & Audi S4 Avant
"With great power, comes great responsibility"
|
|
|
|
Mikkk
huviline
Registreerunud 22.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 + A6 C7
|
postitati 02.06.14 20:31
|
|
|
Taaskord üks teema, mida suure huviga jälgida saab!
Pelgalt stage 1 chipiga päris korralik 1/4 miili aeg, võrreldes siin eelpoolmainitud aegadega.
Sõber käis õnnetu 530-ga mitmeid kordi Tartu VKM-is ja nüüd uue mootori ja "muudatuste" lõpptulemiga väga rahul.
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 02.06.14 20:38
|
|
|
Seda "katki väänatud" pooltelge on enne ka õnnestunud näha, aga nüüd siis õnnestus terve auto ka ära näha.
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 03.06.14 07:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raigole
Dragil käidud ja tulemus järgmine 13,5s @172km/h 2,1s 60feet. Nagu 60feet-i ajast näha siis korralikku starti ei saanud (parim 60 jalga selle autoga
minul 1,9s).
Korraliku stardi korral peaks olema kuskil 13,1-13,2s ainult vormistamise küsimus |
Päris viisakas lõppkiirus, polegi vist veel ühtegi K03'dega S4 näinud üle 170km/h veerandmiilil sõitmas.
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 03.06.14 11:07
|
|
|
Jaa, lõppkiirus on tõesti hea, järelikult on auto heas seisukorras ja lekkevaba.
|
|
|
|
Uk_
klubiliige
Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 RS4
|
postitati 03.06.14 22:07
|
|
|
Mine tee miil kah ära, siis hea võrrelda mul.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast
you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
|
Raigole
huviline
Registreerunud 28.05.14
Kasutaja on eemal
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 04.06.14 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raigole
Miili jaoks on see auto liiga aeglane, ei viitsi isegi proovima minna.
Miilile tuleb minna siis kui on eesmärk 300+sõita |
Nu ma võtan miski mütsi maha ja vist söön ära ka , kui saad 2.7 pajaga
kätte 300+ km kiiruse.
Minu 2.7 ehituse isu lõppes 268 km miilil, tegelikult isu veel isegi oli aga rahast hakkas juba kahju
|
|
|
|
Raigole
huviline
Registreerunud 28.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.06.14 18:21
|
|
|
Polegi plaanis selle autoga 300km/h sihtima hakata miilil, pigem pidasin silmas seda, et ei näe mõtet minna miili sõitma kui vähemalt 300+km/h ära ei
tule, sest teine hobiauto kah ju olemas millega juba eelmine sügis miilil 308km/h sõitsin. Kui veel miilile lähen siis bmw-ga, sest tegelikult polnud
ju see õnnetu 308km/h see mida sihtisin.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost & Audi S4 Avant
"With great power, comes great responsibility"
|
|
|
|
Raigole
huviline
Registreerunud 28.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.06.14 18:47
|
|
|
Kuna pidurid tahaksid nagunii üle käimist siis on tekkinud mõte teha väike piduri upgrade selle käigus, plaan oleks kasutada taga 300x22mm kettaid
kahe kolviga brembo sadulatega ja eest 330x28mm kettaid nelja kolviga brembo sadulatega. Sellise upgrade puhul tuleks muidugi käsipidur hüdrauliliseks
teha.
Kuna on plaanis ka ringrajale sõitma minna aegajalt ja kunagi ilmselt tuleb ka jõudu sellele autole juurde siis võiks vist piduri upgrade ära teha
juba ennetavalt.
Kuskilt peaks otsima ka s8-sa veljed mis näevad välja samasugused nagu all olevad, aga on 18 tolli
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost & Audi S4 Avant
"With great power, comes great responsibility"
|
|
|
|
Raigole
huviline
Registreerunud 28.05.14
Kasutaja on eemal
|
|
Raigole
huviline
Registreerunud 28.05.14
Kasutaja on eemal
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 21.06.14 19:06
|
|
|
Järelikult uurisid kehvasti. Nimelt kasutatakse just nimelt originaal by-passe, isegi suurte jõudude juures. Need toimetavad selle mootori küljest
kõige paremini ja ei ole mingeid probleeme kui uued panna
|
|
|
|
Raigole
huviline
Registreerunud 28.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.06.14 19:14
|
|
|
Siis ilmselt uurisin jah kehvasti, jäi silma, et kasutatakse ka teiste audide omasid(olid äkki TT omad), kuid jäi mulje, et Forge omad on kestvam
lahendus.
Enam pole vahet, sest nagu öeldakse, et mis on tehtud see pole tegemata
Ilmselt pole Forge omad ka halvemad kui uued originaalid(tegelikult olen selles üsna kindel).
Tegelikult olen nüüd jõudnud selle auto hingeellu nüüd nats paremini süveneda ja selliseid murekohti orig tehnikas ikka on, kõige suurem neist ilmselt
sisselaske temp. Sisselaske temp. andur näeb ikka väga kõrgeid numbreid ka niisama cruisides(peenestades näit pigem kukub kui tõuseb) sellega seoses
on tekkinud mõte andur nihutada vahetult peale coolerit, aga pole veel julgenud, sest äkki ongi see näit torus nii kole ja viga pole selles, et ta on
lollis kohas mootori peal kus palju kuuma on. Teine teema on muidugi stockis cooleritele õhuvool, see on küll paras huumor.
Ühesõnaga igav ei hakka ja isegi orig. turbodega paistab arenguruumi olevat.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost & Audi S4 Avant
"With great power, comes great responsibility"
|
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 22.06.14 09:02
|
|
|
Jahutuse kohapealt on naeruväärsed pigem stock coolerid Aga jah,
sisselaske temp läheb küll väga kergelt lakke, ma ei tea kas anduri ümber paigutamine on nüüd päris see lahendus mis olema peaks. Kõigepealt tuleks
investeerida korraliku vesi/metanooli pritse peale, siis saab juba temperatuuri normaalseks ja püsima. Coolerid võid RS4 omad otsida, see on vast
nende suhtes kõige odavam variant, mingit suurt käkki ette aretama küll ei ole mõtet hakata. Samas peaks originaal turbodega originaal cooleritest ka
piisama kui on kasutusel vesi/metanooli pritse.
Aga rääkides sellest üritusest mis oli nädalavahetusel, kas kuskil on mingi ajatabel ka, ja mis aega/kiirust sa reaalselt sõitsid?
|
|
|
|
Raigole
huviline
Registreerunud 28.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.06.14 18:05
|
|
|
Coolerite pidasin silmas pigem seda, et õhuvool nendeni on väga nadi, pole veel uurinud palju nurkades ruumi on, aga idee poolest võiks ju ka ise
sinna uued teha(paksemad ja võibolla ka nats suuremad).
IAT anduri kohapealt niipalju, et see on lihtsalt nii rumalas kohas, et andurit kuumutatakse ka kapotialuse soojuse poolt ja see näit on üldjuhul
kõrgem kui tegelikult mootorisse mineva õhu temp. seda kinnitab ka see, et kui esimese kapoti tihendi ära võtsin siis maanteel cruisides õhu temp.
langes oluliselt.
Mis puudutab ajatabelit siis ei teagi kas seda kuskil näeb, aga mingit parandust ei tulnud, sest by-passid lekkisid ju.
Praegu endiselt parim ET 13,5s @ 172km/h esimeselt etapilt
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost & Audi S4 Avant
"With great power, comes great responsibility"
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 22.06.14 18:15
|
|
|
Sellise kiirusega võiks isega alla 13 sõita, kui auto kergem oleks.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |