Lehekülgi: 1 2 |
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 27.05.14 19:12
|
|
|
Audi Coupe (8B3)/Cabrio (8G7) - spetsiifiline teemanurk
Kuna ise olen erinevate Cabrio teemadega maadelnud ja välismaistest foorumitest ka abi olnud, kuid EAC foorumis just seda spetsiifilist informatsiooni
nii vähe on või on juba antud isendite vanuse tõttu raskesti leitav, siis tekkis mõte nende kahe keremudeli arutelud kõik ühte teemasse kokku koondada
- just nimelt kahe, kuna paljud detailid ja spetsiifika on sarnased või lausa samad. Neid isendeid ei teki ka kuskilt väga juurde ja jääb järjest
vähemaks, mis innustab veelgi rohkem seda "know how"-d koondama. Siia saaks koondada kõik küsimused just spetsiifiliste detailide kohta ja ka kõik
teadmised, mis on tekkinud B3/B4 Coupe-i või B3/B4 Cabrio-t pidades. Arutelu, kas tegu on siiski B3 või B4 mudeliga, ei ole antud teema kontekstis
oluline ja las jääda siit teemast väljapoole ning sarnaselt muudele spetsiifilistele teemadele võiks jääda teema mudelipõhiseks (8B & 8G).
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 27.05.14 19:26
|
|
|
Et mitte teema "niisama igaks juhuks" tehtuna ei saaks olema, siis on tekkinud ka mõned küsimused, millele ootaks asjatundlike kommentaare, et miks
see nii on ja mis see on ja kuidas töötab.
Avastasin nädalavahetusel helisüsteemi uuendades ja juhtmeid vedades nii mõndagi huvitavat, mida tahaks jagada ja ka nõu küsida:
1. Pagasiruumist polstreid eemaldades avastasin, et vasaku tiiva sisekülje ülemises osas on kahe kummipuksi vahel üks selline kena "metallkobakas",
mis on kahe puksi vahel ja piki kerepikkust ei liigu eriti, aga piki pukse annab keerata. Sarnase "vidina" leidsin ka parema tagatiiva allosas, kuid
umbes kolm korda pikema ja sellevõrra ka raskema. Milleks sellised lisamassid on 8G Cabriole lisatud ja mis eesmärki need peaksid täitma?
2. Kuidas peaks töötama Cabrio pagasiluuk ja kas keskluku avanedes peaks ka luuk avanema? Teada on, et katusega opereerides lukustub tagaluuk, et
kahte luuki ei oleks võimalik "kokku põrgatada", kuid kas peale katuse kokkupakkimist ja kaane sulgemist või katuse väljavõtmist ja peale selle
sulgemist ei peaks mitte pagasiluuk ise lukust lahti uuesti minema? Kui pagasiluuk seda ei tee, siis kust peaks viga otsima? Olen lugenud, et selle
pagasiluugi sulgemis/avanemis mehhanismi ja loogikaga on teistelgi probleeme olnud - kuid kuidas seda lahendada ja kus see poltergeist ennast
tavaliselt peidab?
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 27.05.14 19:35
|
|
|
Nr 2 kohta võin öelda. Et kesklukust/puldist avades, avaneb ja sulgeb ka pagasi luuk Cabriol. Kui võtmega pagasiluugi lukku keerata, tundub olema 3
astet.
Nr 1 teemal märkasin ise ka, ning need võiks/peaks olema kere tugevdus, kui ma õigesti aru olen saanud sellest.
E: Märgin ära, et väga hea ja kasulik teema ka minu jaoks. Kuna Cabrio on minu jaoks uus, siis saab nii mõndagi huvitavat kindlasti.
Defu - Matu
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 27.05.14 19:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MatuAudi
Nr 1 teemal märkasin ise ka, ning need võiks/peaks olema kere tugevdus, kui ma õigesti aru olen saanud sellest.
|
Njaa - kuid kuidas need sõna otses mõttes raskused peaksid kere tugevdama?! Pigem on tegu sõna otses mõttes massiga ja kui selget seletust sellele ei
saa, siis tekib kole tahtmine need sealt minema visata, kuid mingi mõte neil kindlasti on, et need tehasest on külge pandud. Kas on tegu mingitviisi
tasakaalustustega vms., kuid tahaks päris kindlasti teada, ennem, kui need ülejäänud vanametalli hunnikuga tuttavaks teen.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 28.05.14 05:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Tsitaat: | Algselt postitas: MatuAudi
Nr 1 teemal märkasin ise ka, ning need võiks/peaks olema kere tugevdus, kui ma õigesti aru olen saanud sellest.
|
Njaa - kuid kuidas need sõna otses mõttes raskused peaksid kere tugevdama?! Pigem on tegu sõna otses mõttes massiga ja kui selget seletust sellele ei
saa, siis tekib kole tahtmine need sealt minema visata, kuid mingi mõte neil kindlasti on, et need tehasest on külge pandud. Kas on tegu mingitviisi
tasakaalustustega vms., kuid tahaks päris kindlasti teada, ennem, kui need ülejäänud vanametalli hunnikuga tuttavaks teen. |
Tasakaalustusega? Kui palju need siis kaaluvad?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 28.05.14 05:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tasakaalustusega? Kui palju need siis kaaluvad? |
No tundub, et vasak ülemine on kuskil viie kilo kanti ja parem alumine 15kg kanti. Päris suured kolakad.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 28.05.14 05:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tasakaalustusega? Kui palju need siis kaaluvad? |
No tundub, et vasak ülemine on kuskil viie kilo kanti ja parem alumine 15kg kanti. Päris suured kolakad. |
Siis ikka suht kerged ja isegi kui on kasutatud pooleteist tonnise masina tasakaalustamiseks selliseid asju, siis nende ära viskamine küll midagi ei
muuda
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 28.05.14 06:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Siis ikka suht kerged ja isegi kui on kasutatud pooleteist tonnise masina tasakaalustamiseks selliseid asju, siis nende ära viskamine küll midagi ei
muuda |
Ma lihtsalt mõtlen, et mis eesmärki need täitma peaksid seal - eks tuleb netiavarustesse sukelduda ja vastust otsida.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 28.05.14 06:41
|
|
|
Tasakaalustus raskused on need. Varuosakoodid:
(nr.39) 8G0810653
(nr.39A) 8G0810653A
(nr.40) 8G0810654B
Detailid nr. 39 ja 40:
|
|
|
|
mihkelmihkel
huviline
Registreerunud 04.03.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.14 11:33
|
|
|
Päris vägevad raskused on. Hakkab täitsa kohe huvitama, et kuidas sellised raskused autot tasakaalustada aitavad.
Pagasi luuk läheb minul kesklukust lukku küll, aga lahti puldist ei tule. Ainult võtmega tuleb lahti.
Aga kui see katuseriiul on lahti, siis on pagasi lukk jõuga kinni, nii et isegi võtmega seda lahti ei saa. Ei lase lihtsalt võtit keerata.
Igasuguse pagasiluku ja mütsiriiuli elektriprobleemide puhul soovitan esimese asjana vaadata üle/ asendada juhtmekimp, mis jookseb pagasiluuki. Mul
nimelt alguses ei töötanud see nupp, mis mütsiriiulit avab ja samuti ei reageerinud pagasi lukk kesklukule üldse. Juhtmed igatahed olid murdekohast
puruks. Vedasin uued juhtmed ja sain tööle riiuli avamisnupu ning pagass läheb puldist ka lukku. Mingil põhjusel ta lahti siiski ei tule puldist, aga
vähemalt kinni läheb ja mütsiriiulit ei pea ka mehaaniliselt enam avama.
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 04.06.14 19:22
|
|
|
Kuna huvilised mu autoteemat ei näe, siis kirjutan oma hiljutisest kogemusest ka siis teemasse.
Nimelt sellest, mida teha, kui Cabrio tagaaknasse on tekkinud praod, mõrad või on lausa pragu vahel.
Selle vastu aitab Sakslaste toode, mida saab ebayst osta ja ka mul on veel üks komplekt koos juhendiga üle, mille soovi korral võin kellegile maha
müüa. Tegu on sisuliselt külmkeevitusega ja täitevahendiga ühes.
Tegu on siis niiöelda vedela plastikuga, mis ongi mõeldud PP ja PE materjalist akende parandamiseks - toote vaatamiseks klikka siia
Väga kerge kasutada ja juhend on üsna põhjalik kaasas nii saksa kui ka inglise keeles.
Paar pilti ka - ennem ja pärast:
Pragu:
Vahetult peale plastikuga katmist:
Ja peale kuivamist - pildil näha, et ma ei saanud pikalt peal olnud teibi liimijääkidest veel lahti, kuid selles osas juba mõtted liiguvad:
Tootja annab sellisele parandusele elueaks u. 5 aastat - oleneb, kui tihti ja mis temperatuuridel katust kokku ja lahti lapata, kuid iseenesest jääb
see koht kenasti elastne, nagu ka ülejäänud aken ja kui hästi hoolikalt teha, et mullikesi sisse ei jää, siis jääb see triip veel vähem näha -
tagantjärele tarkus, kuid eks vaatab - ehk teen ka ise sellele veel töötlust ja kordan protsessi, kui väga häirima hakkab. Aga kordi parem, kui mingi
teibiga mässata, mis suht kiiresti lahti tuleb.
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 04.06.14 21:12
|
|
|
Mingit lahendust oleks vaja selle klaasi jaoks, nimelt mul on kohati natuke tuhm, oleks nagu kokku voltmise voldid sees. Äkki saab poleerida seda
materjali millegi kindlaga näiteks? Ideid, soovitusi?
Defu - Matu
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 05.06.14 07:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MatuAudi
Mingit lahendust oleks vaja selle klaasi jaoks, nimelt mul on kohati natuke tuhm, oleks nagu kokku voltmise voldid sees. Äkki saab poleerida seda
materjali millegi kindlaga näiteks? Ideid, soovitusi? |
Ise olen kasutanud tulede poleerimiseks mõeldud pastat - saab päris kena. Pärast olen katnud ka veel vetthülgava klaasivahaga, mis annab klaasile kena
sära. Eks poleerimise tulemus sõltub suuresti viitsimisest ja ajast, mis sellele kulutada, kuid vaatama peaks jah pastasid, mis on mõeldud
polüetüleeni poleerimiseks. Ja muidugi tuleb sama protsess ka seestpoolt ära teha.
P.S. Kui aken on pragudeta ja korralikult puhtaks pestud, siis võib ka natuke soojapuhuriga üle lasta, mis samuti tuhmust vähendab, kuid sellega tasub
väga ettevaatlik olla, et materjali ära ei riku ja pärast võib veel hullem olla. Ainult kergelt pealt üle lasta ja siis ikkagi poleerida lõpuks, kui
on maha jahtunud.
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 08.06.14 17:14
|
|
|
Terve päeva mässamist ja lappimist, ning pagasiluugi lukk hakkas jälle kenasti tööle. Luugi sisse minevad juhtmekimbud olid mõlemal pool kas puruks
või kohe purunemas. Huvitav lugu on ka see, et kui katuse juhtmoodul korraks ilma vooluta jäi, hakkas ka "comfort" funktsioon tööle, mis sulgeb
aknad, kui uksed sulgeda.
Nüüd on aga järgmine jama - enam ei tule katuse hoiustamise ruumi luuk lahti - kuulda on, et juhtmoodulis releed plõksuvad ja luugi sulgur teeb ka oma
töö ära, aga see katuse luuk ikka lahti ei tule. Mingi väike kahtlus on kallal, et see keskmoodul ei taha enam hästi tööd teha. Uus maksab pea 400
euri ja ei tahaks ehku peale ostma hakata. Midagi peab seal olema, et see akende sulgemise funktsioon peale "restarti", ehk voolu eemaldamist tööle
hakkab, kuid mõne aja pärast unustab jälle ära. Kontrollin veel korra ka pagasiluugi mikrolüliti üle, kuid ma ei usu, et viga seal on.
Sellega seoses küsiks, kas keegi teab kedagi või äkki oskab ise sellele karbile pilgu peale visata ja võimalikke elektroonilisi probleeme kõrvaldada?
Üks võimalus oleks selle mooduli vealisus kindlaks teha, kui saaks kellegi teise oma korraks peale panna, et näha, kas siis ka jaurab või hakkab tööle
- siis saab ühe võimaliku vea kindlaks teha või välistada.
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 09.06.14 10:28
|
|
|
Kuna akende comfort funktsioon töötab, nagu tahab ja nüüd on siis ka see luugi jama, siis tuhnisin päevi netis ringi, kuni leidsin sellise müüja
ebays-st nagu audibits2. Tundub, et tegu on miskitviisi lammutusega, kuid temalt
on võimalik palju erinevaid 8B ja 8G7 -le sobivaid detaile saada ja seda suht kommiraha eest. Tellisin sealt samast ka enda masinale uue (kasutatud)
katuse kontrollmooduli. Maha on see tulnud sama aasta auto pealt ja peaks
1:1-le sobima.
Aga, et kui keegi veel midagi spetsiifilist otsib ja uue detaili hind pea lõhkema paneb, siis võib sealt uurida. Isegi kui listis ei ole, siis küsida.
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 19.06.14 17:38
|
|
|
Luugilukk ei tööta
Ei aidanud ka täna saabunud "uus" aju - käitub ikka täpselt sama moodi. Tundub, et tagaluugile antakse küll signaal, et sulgeda, kuid sealt ei tule
midagi tagasi, et nüüd on suletud. Aju püüab kaks korda luuki sulgeda ja siis loobub ning katuseruumi luuki ei ava. Kas keegi pädevam oskaks öelda,
millist juhet mööda aju signaali saab, et luuk on nüüd lukus ja võib katuse panipaiga luugi avada - elektriskeem on siin (lk 36 peaks õige olema). Teeks
sinna kasvõi otse ühenduse vms. et see süsteem jälle tööle hakkaks, kuid praegu seda luuki käsitsi avada on paras jama. Et kas see vea tekitaja on
nüüd luuki sulgev mootor või luku küljes olem mikrolüliti?!?
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 14.07.14 07:21
|
|
|
Panin sama asja tähele, et puldist ei avata pagasiluugi lukku. Ongi selline loogika või peaksin viga hakkama otsima?
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 14.07.14 08:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Panin sama asja tähele, et puldist ei avata pagasiluugi lukku. Ongi selline loogika või peaksin viga hakkama otsima? |
Olen päevi skeemides tuhninud, juhtmetega mässanud ja katsetanud - tundub, et ei peagi avanema. See mootor töötab ainult ühte pidi, ehk siis tõmbab
lukku ja hoiab kinni, kui katusega opereeritakse, kuid luuki ei ava. Peale katusega opereerimist avatakse kinni hoidev lukk, kuid lahti ei tee.
The "Positioning Motor" is actually the boot lock solenoid that locks the boot when the roof is being operated.
Vanematel, millel see juhtimine veel vaakumiga oli ['94 ja vanemad], tuli ka ustega koos luuk lahti - elektriajamiga asendades kadus ka see võimalus
- miks - ei tea.
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 30.08.14 17:43
|
|
|
Garaazi koristamise käigus tuli välja B4 coupe keskkonsool koos lisakelladega. Kellade ümbris ja tuhatoosi kate hele puit.
Huviline kirjutab privasse
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 19.10.14 05:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Panin sama asja tähele, et puldist ei avata pagasiluugi lukku. Ongi selline loogika või peaksin viga hakkama otsima? |
Pagasi lukk töötab ikka mõlemat pidi. Kui võtmega juhiuksest avada, teeb pagasiluugi ka lahti. Ühendasin süsteemi sinna ja kõik toimib inimlikult.
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 29.11.14 07:16
|
|
|
Minu omal oli küljes see algselt, praegu olen selle välja tõstnud koos suusakotiga. Ma arvan, et see ei ole vaeva väärt, kuna see woofer oma plast
raami sees pole ka suurem asi. Ilmselt pagassi kasti asetamine pole ka kõige parem, kuna see ei mängi sealt välja eriti.
Väljamaa foorumites on mõõdud ja joonised, kuidas ehitada sinna suusakoti tunnelisse, sealt saaks ilmselt kõige parema lahenduse.
Defu - Matu
|
|
|
|
huljes
huviline
Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q
|
postitati 22.02.15 14:17
|
|
|
Hei,
Kas kellegil värskeid kogemusi ka eestis Cabrio tagaakna vahetusega? Või jääb ikkagi Ebay ja DIY mõistlikumaks lahenduseks?
Iseenesest on mul peal originaal katud ja too ,,aken´´ tõmblukuga, kui lihtsalt see tõmblukuga variandi vahetus läheb?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |