Pump
huviline
Registreerunud 04.05.03
Asukoht: Estland
Kasutaja on eemal
Auto: A 90QUATTRO
|
postitati 04.05.03 18:57
|
|
|
Plaan Audi soetada, fännid palun nõu!
Niisiis on soov osta A100 2,0l 1990a. Avant, igati ilus ja korralik isend, hinda küsitakse praegu 35000.-eeku, sealt peaks arvatavasti mõni tuhat veel
alla tulema.
Mida arvate hinnast ja 2liitrisest R4 mootorist?
Tänud ette!
|
|
|
kYbb
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: WRX
|
postitati 04.05.03 19:06
|
|
|
Sellisele kerele sobiks suurem mootor kindlasti paremini n 2,3 98 v
100kw
Kui aga pidevaks sõiduks ja mitte eriliseks rallimiseks vaja, siis uht ökonoomne ja mitte eriti kalli pidamiskuluga mootor. Kas jutt ikka 85 kw
mootorist? Manuaal vist ikka plaanis?

Edu ostmisel!
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 05.05.03 05:08
|
|
|
Kui plaanid audi ostu siis 5cyl.
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 05.05.03 05:32
|
|
|
kui sa kavatsed avanti kasutada ka asjade vedamiseks jne, siis soovitaks võimsamat mootorit, mis kütusekulu sul kohekindlasti ei tõsta. lihtsalt
liigud normaalselt ja ei pea mootorit kõrgetel pööretel vägistama et end ära vedada. kui see R4 mootor on alla 85kw ehk 66kw siis unusta see ära. tean
omast käest, see ei suuda tonni raskust 80-tki ära vedada suurema koormuse korral. 85kw on juba vähe teine teema.
|
|
|
|
vask
huviline
Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Converse
|
postitati 05.05.03 10:39
|
|
|
Kindlalt r5 ja soovitavalt turboga mudu on täizza suss.R4 ikka 80/90 mootorid Aga peamine et endale Audi meeldib )
Hetkel jala
|
|
|
|
Pump
huviline
Registreerunud 04.05.03
Asukoht: Estland
Kasutaja on eemal
Auto: A 90QUATTRO
|
postitati 05.05.03 15:19
|
|
|
Tegu ons ikkagi 5silindriga ja 85kw, müüa oli valesti kuulutanud, pannes kuulutusse 4silindrit.
Igaljuhul neljapäevast olen Audi omanik!
Tänan kõiki vastajaid!!!!
|
|
|
kYbb
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: WRX
|
postitati 05.05.03 15:23
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Pump
Tegu ons ikkagi 5silindriga ja 85kw, müüa oli valesti kuulutanud, pannes kuulutusse 4silindrit.
Igaljuhul neljapäevast olen Audi omanik!
Tänan kõiki vastajaid!!!! | See 5 silindrine 2,0 on jama mootor!!! Edasi ei lähe ja pena võtab palju! Mina seda mootorit ei
soovita
Räägin ühe konkreetse autoga omandatud kogemustest.
|
|
|
sam
huviline
Registreerunud 27.10.02
Asukoht: Tallinn, Kihnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi- A6 2,8 142kw
|
postitati 05.05.03 16:38
|
|
|
enda autol oli samuti originaalis 2,0. lõpuks sai 2,2 peale pandud.
|
|
|
s
huviline
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.05.03 07:14
|
|
|
meil siin mõnel ikka on mingi 2,2 ära müüa? tasuks väikse vahetuse peale mõelda 
K6ik arvamused on isiklikud!
|
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 06.05.03 09:45
|
|
|
Küsimus - küsitakse '90 100 avandi eest 50 000 kilo, see ju palju?
|
|
|
s
huviline
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.05.03 10:10
|
|
|
oleneb mis seal tehtud on?
kui auto tiptop korras sis ei ole nagu palju....
K6ik arvamused on isiklikud!
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 06.05.03 10:24
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja andres
Küsimus - küsitakse '90 100 avandi eest 50 000 kilo, see ju palju? |
Ära loll ole külamees, nagu filmiklassikud on öelnud. Osta minu 88.a 200 avant ära, kui selle peale kooos ostuhinnaga 50k kulutad, saad kullast
käepidemed 
Abiks: http://www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php?tid=1061
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 06.05.03 10:47
|
|
|
Krt, ta vana kerega (ma ei tea, mis ajast uus kere tuli), sestap pelgan ise kalliks.
Oleks uus kere, siis ei mõtleks, aga vana eest ja 50 välja käia? Palju nagu.
|
|
|
Pump
huviline
Registreerunud 04.05.03
Asukoht: Estland
Kasutaja on eemal
Auto: A 90QUATTRO
|
postitati 06.05.03 13:16
|
|
|
Maksin selle Avanti eest 32000.-, ons seda palju?
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.05.03 20:30
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja andres
Krt, ta vana kerega (ma ei tea, mis ajast uus kere tuli), sestap pelgan ise kalliks.
Oleks uus kere, siis ei mõtleks, aga vana eest ja 50 välja käia? Palju nagu. |
Uus tuli 91. kopikatega.
50 kilo eest uut ... üldiselt sellelt ei maksa palju unistada (2.0, pedaalaknad, analoogkell, 4käiku olexs vist max. varustus)
|
|
|
OnuTom
huviline
Registreerunud 21.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,9TDI
|
postitati 08.05.03 19:04
|
|
|
2.0 l ikka suts vähevõitu küll jah.Kindlalt 2,2T soovitaks. Ikkagi 2 tonni tal liigutada... võiksid mms-i pakkumist kaaluda...
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.03 21:54
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja OnuTom
2.0 l ikka suts vähevõitu küll jah.Kindlalt 2,2T soovitaks. Ikkagi 2 tonni tal liigutada... võiksid mms-i pakkumist kaaluda...
|
Pole sellel 2.0-sel suurt häda midagi, rakett pole aga liigub. Ja 2 tonni ta kah ei kaalu 1260 on tühimass (1760 täismass).
|
|
|
audi-äss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
postitati 12.05.03 20:30
|
|
|
ehh mul on avant, kere küll 84 aasta oma mootor 87 ja ka 2,0 85kW liigub küll.....aga kiirendusvõistlusele ple mõtet ronida!!
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 12.05.03 21:43
|
|
|
Sõber omas mingi aeg avanti millel hobujõude tekitas turbodiisel, see tundus üpris mõistlik variant olema. Tõmme maanteesõiduks rahuldav ja kütet kah
mingi 7L sajale, pikaotsaga veits allagi. Ja kui koormat vaja vedada siis diisel ju teada tuntud oma veojõupoolest mis ilmnebki just siis kui midagi
raskemat vaja liigutada. Muidugi miinuseks mootori hoolde suuremad kulud kui bensukal aga selle peaks kompenseerima kütuselt saavutatud kokkuhoid,
seda muidugi juhul kui ei pea mootori kappremonti üle elama see viimane tunduvalt kallim kui bensukal.
|
|
|