Lehekülgi: 1 2 |
Autorace
huviline
Registreerunud 22.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.14 18:09
|
|
|
Küsin nõu. Soov osta A4 quattro 2,5TDI
Tere.
Sooviks abi asjatundjatelt.
Soov siis osta Audi A4 quattro 2,5TDI
2004 aasta sedaan.
Lisad on kõik ok aga...
Kuidas on küttekuluga. Olen kerge jalaga.
Kas mootor vastupidav?
On kellelgil kogemusi ja oskab midagi nii head, kui vead välja tuua.
Tänud ette.
|
|
|
Autorace
huviline
Registreerunud 22.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.14 18:30
|
|
|
A4 quattro
Leidsin juba teemad ülesse siit foorumist.
|
|
|
Autorace
huviline
Registreerunud 22.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.14 19:48
|
|
|
A4 quattro
Aga väga keeruline olukord.
Tundub, et seda pilli ei tohi osta.
Kas tõesti nii hull?
Samas lugesin, et, kui nukkvõllid ära vahetatud 240 000km-i peal, et siis nagu võiks.
Minu huviorbiidis oleval pillil 300 000km. Esinduses vaadatud. Eestis sõitnud pole.
Homme uurin täpsemalt, et kas on need kuramuse nukkvõllid vahetatud või ei.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 22.05.14 19:51
|
|
|
Ega see nukkvõll seal ainuke remondirõõm pole...
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.14 19:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Ega see nukkvõll seal ainuke remondirõõm pole... |
Ja pealgi pole see 2.5tdi teab mis öko ka,kui see tähtis on.
|
|
|
Typhome
|
postitati 22.05.14 20:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Autorace
Aga väga keeruline olukord.
Tundub, et seda pilli ei tohi osta.
Kas tõesti nii hull?
Samas lugesin, et, kui nukkvõllid ära vahetatud 240 000km-i peal, et siis nagu võiks.
Minu huviorbiidis oleval pillil 300 000km. Esinduses vaadatud. Eestis sõitnud pole.
Homme uurin täpsemalt, et kas on need kuramuse nukkvõllid vahetatud või ei. |
Lase kuskil pädevas töökojas üle vaadata (mootori õlileke, jms). Ise omasin 2.5TDI 132kW ca paar kuud kuni automaatkastiga midagi viga oli &
mootoril õlileke, siis müüsin ruttu maha. Muidu kerge jalaga sai maanteel 6-7L sajale kätte.
Remont pole muidugi odav. Ise ostsin sellise mootoriga auto 3900'ga ning matsin veel 1000 euri sellesse.
|
|
|
Autorace
huviline
Registreerunud 22.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.14 20:15
|
|
|
A4 quattro
Tänud.
No öko kohta niipalju, et ise rahuliku sõidustiiliga.
Linnas 8,5-9l/100km kohta saaks oleks väga hea.
Maanteel vast kõik ühe kiirusega ja siis 6,5l/100km oleks norm.
Eks lasen üle vaadata mootori ja õlilekked.
Hetkel pea ikka väga pulki täis. Hetkel tundub, et ost jääb katki. Nii maha ikka tehakse.
Krt. Kuna kindlat margi soovi pole siis ei teagi mida nüüd osta. Võiks nii 4000-5000euro kanti jääda.
|
|
|
Typhome
|
postitati 22.05.14 20:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Autorace
Tänud.
No öko kohta niipalju, et ise rahuliku sõidustiiliga.
Linnas 8,5-9l/100km kohta saaks oleks väga hea.
Maanteel vast kõik ühe kiirusega ja siis 6,5l/100km oleks norm.
Eks lasen üle vaadata mootori ja õlilekked.
Hetkel pea ikka väga pulki täis. Hetkel tundub, et ost jääb katki. Nii maha ikka tehakse.
Krt. Kuna kindlat margi soovi pole siis ei teagi mida nüüd osta. Võiks nii 4000-5000euro kanti jääda. |
Peaasi, et auto on ikka korralikult hooldatud (lase üle vaadata & kontrolli esindusest hooldusajalugu jne)... Tahad ökonoomsemat & diislit,
võta 1.9TDI - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=34593
|
|
|
Autorace
huviline
Registreerunud 22.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.14 20:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Typhome
Tsitaat: | Algselt postitas: Autorace
Tänud.
No öko kohta niipalju, et ise rahuliku sõidustiiliga.
Linnas 8,5-9l/100km kohta saaks oleks väga hea.
Maanteel vast kõik ühe kiirusega ja siis 6,5l/100km oleks norm.
Eks lasen üle vaadata mootori ja õlilekked.
Hetkel pea ikka väga pulki täis. Hetkel tundub, et ost jääb katki. Nii maha ikka tehakse.
Krt. Kuna kindlat margi soovi pole siis ei teagi mida nüüd osta. Võiks nii 4000-5000euro kanti jääda. |
Peaasi, et auto on ikka korralikult hooldatud (lase üle vaadata & kontrolli esindusest hooldusajalugu jne)... Tahad ökonoomsemat & diislit,
võta 1.9TDI - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=34593
|
Tauf autos siis see isend. http://www.auto24.ee/used/1723615
Auto rooli keerates tegi see häält. Juhtisin sellele tähelepanu ja homme hommikul lubati korda teha.
Igatahes küsisin auto kohta infot ja siis näidati mulle ilusti terve ajalugu ära. Ütlesin ka, et lähen koju ja õhtu veel ja uurin.
Niikuinii pean ootama, et see rooli asi korda tehakse.
Kas keegi oskab kohe eraldi soovitada, kuhu minna kontrollima ja kus saaks ka diagnostika ära teha.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 22.05.14 20:40
|
|
|
Kontrolli läbisõitu ka kindlasti . 240000 tuhande juures ei juhtu nukadega
veel midagi kui korralikult hooldatud on. Kui see kuskilt välismaalt toodud on siis olen päris kindel, et 100-200000 on maha keritud 
|
|
|
Reino
huviline
Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: RR Vogue & E30 cabrio
|
postitati 22.05.14 20:41
|
|
|
Niisiis natuke kogemust 2,5 TDI kohta. Oman ise sarnast autot ja muresid on, aga minu arust on seda iga autoga. 
Mootori koha pealt nii palju, et selle nukad on tõesti hell koht. Täpset kilometraazi ei mäleta, aga seal 250 000km juures lasin ka endal mootori
ülemise osa ära teha. Maksis see jämedalt 2500€(jupid+töö). Õeldakse, et kõrgsurvepump läheb üldiselt samal ajal, kui nukad, kuid minul vedas - jäi
1000€ taskusse.
Praegu on läbisõit 288 000 tuuris(kontrollitud, aus läbisõit) ning vaikselt annab turbo väsimuse märke. Lekib õli. Selle remondiga võib ka kuskil 500€
arvestada.
Kütusekulu on minul 7,6(keskmine - rõhutan) ning kohe saab aasta täis. Olen rahul. Maantee kõige väiksem on senini olnud 5,8L/100km, kuid pigem on mul
mitte väga kerge jalg 
Kui sa jahid automaatkastiga pilli, siis arvesta juba varakult kasti remondiga ka. Tavaline lugu on see, et viskab kasti avariireziimi(vilgub punaselt
armatuuris PRNDS tabloo) See tähendab, et vaja kast laiali võtta ning k.kasti ajule külmjooted teha. Audi puhul loomulik väljaminek alates 400/500€
lõpetades ligemale 2000€ väga-väga halval juhul (uued õlid, filtrid, kasti seadistamine hinnas)
Lisa siis muud hooldused + pisemad tüüpvead kondi, navi jms ning kalkuleeri enda jaoks kõik läbi.
Kui neid välja minekuid ei karda, siis soovitan - hea auto ikkagi.
Samas oleks mul sulle pakkuda 3500€ oluliselt tüüpvigade vabam auto, aga sellest juba U2U kaudu, kui huvi.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.14 20:44
|
|
|
Palju sa aastas sõidad üldse?
Otsi 1.8T näiteks ja palju murevabam elu kindlasti.
|
|
|
Autorace
huviline
Registreerunud 22.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.14 20:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Kontrolli läbisõitu ka kindlasti . 240000 tuhande juures ei juhtu nukadega
veel midagi kui korralikult hooldatud on. Kui see kuskilt välismaalt toodud on siis olen päris kindel, et 100-200000 on maha keritud |
Ajalugu näitas(mitte eesti oma), et 2011a. oli sõitnud 261000. Ise arvan, et paneme siia 40 000 otsa.
|
|
|
Autorace
huviline
Registreerunud 22.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.14 20:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Reino
Niisiis natuke kogemust 2,5 TDI kohta. Oman ise sarnast autot ja muresid on, aga minu arust on seda iga autoga. 
Mootori koha pealt nii palju, et selle nukad on tõesti hell koht. Täpset kilometraazi ei mäleta, aga seal 250 000km juures lasin ka endal mootori
ülemise osa ära teha. Maksis see jämedalt 2500€(jupid+töö). Õeldakse, et kõrgsurvepump läheb üldiselt samal ajal, kui nukad, kuid minul vedas - jäi
1000€ taskusse.
Praegu on läbisõit 288 000 tuuris(kontrollitud, aus läbisõit) ning vaikselt annab turbo väsimuse märke. Lekib õli. Selle remondiga võib ka kuskil 500€
arvestada.
Kütusekulu on minul 7,6(keskmine - rõhutan) ning kohe saab aasta täis. Olen rahul. Maantee kõige väiksem on senini olnud 5,8L/100km, kuid pigem on mul
mitte väga kerge jalg 
Kui sa jahid automaatkastiga pilli, siis arvesta juba varakult kasti remondiga ka. Tavaline lugu on see, et viskab kasti avariireziimi(vilgub punaselt
armatuuris PRNDS tabloo) See tähendab, et vaja kast laiali võtta ning k.kasti ajule külmjooted teha. Audi puhul loomulik väljaminek alates 400/500€
lõpetades ligemale 2000€ väga-väga halval juhul (uued õlid, filtrid, kasti seadistamine hinnas)
Lisa siis muud hooldused + pisemad tüüpvead kondi, navi jms ning kalkuleeri enda jaoks kõik läbi.
Kui neid välja minekuid ei karda, siis soovitan - hea auto ikkagi.
Samas oleks mul sulle pakkuda 3500€ oluliselt tüüpvigade vabam auto, aga sellest juba U2U kaudu, kui huvi. |
Tänud vastuse eest.
Ole hea ja saada siis U2U kaudu oma pakkumine.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 22.05.14 21:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Autorace
Tsitaat: | Algselt postitas: Reino
Niisiis natuke kogemust 2,5 TDI kohta. Oman ise sarnast autot ja muresid on, aga minu arust on seda iga autoga. 
Mootori koha pealt nii palju, et selle nukad on tõesti hell koht. Täpset kilometraazi ei mäleta, aga seal 250 000km juures lasin ka endal mootori
ülemise osa ära teha. Maksis see jämedalt 2500€(jupid+töö). Õeldakse, et kõrgsurvepump läheb üldiselt samal ajal, kui nukad, kuid minul vedas - jäi
1000€ taskusse.
Praegu on läbisõit 288 000 tuuris(kontrollitud, aus läbisõit) ning vaikselt annab turbo väsimuse märke. Lekib õli. Selle remondiga võib ka kuskil 500€
arvestada.
Kütusekulu on minul 7,6(keskmine - rõhutan) ning kohe saab aasta täis. Olen rahul. Maantee kõige väiksem on senini olnud 5,8L/100km, kuid pigem on mul
mitte väga kerge jalg 
Kui sa jahid automaatkastiga pilli, siis arvesta juba varakult kasti remondiga ka. Tavaline lugu on see, et viskab kasti avariireziimi(vilgub punaselt
armatuuris PRNDS tabloo) See tähendab, et vaja kast laiali võtta ning k.kasti ajule külmjooted teha. Audi puhul loomulik väljaminek alates 400/500€
lõpetades ligemale 2000€ väga-väga halval juhul (uued õlid, filtrid, kasti seadistamine hinnas)
Lisa siis muud hooldused + pisemad tüüpvead kondi, navi jms ning kalkuleeri enda jaoks kõik läbi.
Kui neid välja minekuid ei karda, siis soovitan - hea auto ikkagi.
Samas oleks mul sulle pakkuda 3500€ oluliselt tüüpvigade vabam auto, aga sellest juba U2U kaudu, kui huvi. |
Tänud vastuse eest.
Ole hea ja saada siis U2U kaudu oma pakkumine. |
Päris huvitav jutt. 1000€ siia 2500€ sinna 500€ tavaline pauk ....WTF
nagu auto maksab 5000€. Pane parem kohe see remondiraha auto hinnale juurde ja osta mingi norm pill. See on siililegi selge, et see 2,5 v6 tdi on
p...k ja sellest on nämmutatud siin aastaid juba. Eks see on juba nii, et kui inimene mingi asja ostab kallilt ja saab mingi s...a pähe siis seda on
raske tunnistada ja üritatakse asja ilusaks rääkida 
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 22.05.14 21:37
|
|
|
Ma ka ei saa aru, taod need mitmed tuhanded sisse ju tavahoolduste kõrvalt ka veel. Mis vastu saad - suhteliselt tavalise ja mitte kõige ökonoomsema
diisli.
Kui oled rahakoti peale väga vihane, siis otsi mingi 2,5 tdi multitronicuga. Tahad normaalset b6, siis võta 1.8T või 1.9 tdi ja soovitatavalt
quattroga.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.14 21:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Ma ka ei saa aru, taod need mitmed tuhanded sisse ju tavahoolduste kõrvalt ka veel. Mis vastu saad - suhteliselt tavalise ja mitte kõige ökonoomsema
diisli.
Kui oled rahakoti peale väga vihane, siis otsi mingi 2,5 tdi multitronicuga. Tahad normaalset b6, siis võta 1.8T või 1.9 tdi ja soovitatavalt
quattroga. |
Selle postitusega on vist kõik siia teemasse ära öeldud.
|
|
|
Reino
huviline
Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: RR Vogue & E30 cabrio
|
postitati 22.05.14 21:45
|
|
|
Mida siin ilusaks rääkida või mõelda? Rääkisin nii nagu asi on või kust sina näiteks tead, mis hinnaga antud auto tuli minu kasutusse? Peale mootori
remonti ja kõike muud on auto täiesti nauditava sõiduga, pask on ta ainult inimesele, kes ei jaksa seda hooldada korralikult ja hakkab igasuguste
odavate juppidega remontima ning enne kui jupi vahetatud saab, on see juba katki.
Ökonoomsuse koha pealt ei saa ma väga aru, millest te neid järeldusi teete - keegi kuskil rääkis? Saab 2,5tdi-ga samuti ökolt sõita. Kellelgi siin
reaalset tulemust on ette lüüa?
Kasutatud auto ost ei ole kunagi kasulik tehing ning püüdsin küsimusele vastata nii nagu asjad on. Kui soovite emotsioonituid autosid, ostke Toyota!
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.14 21:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Reino
Mida siin ilusaks rääkida või mõelda? Rääkisin nii nagu asi on või kust sina näiteks tead, mis hinnaga antud auto tuli minu kasutusse? Peale mootori
remonti ja kõike muud on auto täiesti nauditava sõiduga, pask on ta ainult inimesele, kes ei jaksa seda hooldada korralikult ja hakkab igasuguste
odavate juppidega remontima ning enne kui jupi vahetatud saab, on see juba katki.
Ökonoomsuse koha pealt ei saa ma väga aru, millest te neid järeldusi teete - keegi kuskil rääkis? Saab 2,5tdi-ga samuti ökolt sõita. Kellelgi siin
reaalset tulemust on ette lüüa?
Kasutatud auto ost ei ole kunagi kasulik tehing ning püüdsin küsimusele vastata nii nagu asjad on. Kui soovite emotsioonituid autosid, ostke Toyota!
|
Ma usn ,et ei tasu ärrituda. Ininesele taheti siin selgeks teha,et on b6 audi kerepeal olemas ka teisi valikud mis võivad osutada majanduslikult
odavamad/vastupidavamad kui seda 2.5tdi on.
|
|
|
Autorace
huviline
Registreerunud 22.05.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.14 22:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Ma ka ei saa aru, taod need mitmed tuhanded sisse ju tavahoolduste kõrvalt ka veel. Mis vastu saad - suhteliselt tavalise ja mitte kõige ökonoomsema
diisli.
Kui oled rahakoti peale väga vihane, siis otsi mingi 2,5 tdi multitronicuga. Tahad normaalset b6, siis võta 1.8T või 1.9 tdi ja soovitatavalt
quattroga. |
Selle postitusega on vist kõik siia teemasse ära öeldud. |
Arvan sama. Lühike, lööv ja samas konkreetne.
|
|
|
Reino
huviline
Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: RR Vogue & E30 cabrio
|
postitati 22.05.14 22:04
|
|
|
Pole ärritunud, vastasin konkreetselt teema alguses püstitatud küsimustele. Omast kogemusest ning mitte küla pealt laenatud faktidele tuginedes.
Turbo ja käigukasti vead esinevad ka 1,9tdi mootoril. Alati pole mõtet maha matta tervet autot, sellepärast et on 2,5tdi. Üritasin väita, et kui on
korralikult hoitud/hooldatud auto, siis kestab ka see V6 diisel hästi.
That's just my two cents!
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 22.05.14 22:10
|
|
|
Mulle näiteks ei meeldi iga käivitus võti käes väriseda ja mõelda, et kas nüüd tuleb või ei tule. Pole sellel hooldusel ka vahet, see mootor on üks
suur kiiks lihtsalt. Aga kokkuvõttes julgen öelda, et kui oled ikkagi valmis seda raha niimoodi matma b6, siis on üks S algustähega isend olemas -
sealt saad ka midagi vastu nende kulutuste eest.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
postitati 23.05.14 01:49
|
|
|
Eelnev jutt on öige aga härra soovib osta 2004 aasta autot,see aga juba uuema tüübi mootoriga isend ja sellel peaks nuka probleem puuduma.BAU mootor
hakkas tulema 2003 juunist ülespoole.Oman ise sama mootorit ja kui soov omada quattrot ja võimast mootorit siis see õige valik,uuri kas autol
rihmad,rullid vahetatud ja kas ikka remonttööde kohta tsekk olemas.Käigukastil lased teha dünaamiliseõli vahetuse ja peaks kestma see ka.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 23.05.14 03:44
|
|
|
Huvitav fakt lisaks: 1999. aastal võitis ta parima 2-2,5 liitrise mootori tiitli.
2004 ei tähenda veel tootmisaastat, vaid arvatavasti esmast arvele võttu. B algusega mootoreid mis natuke probleemivabamad pandi tõesti alates juunist
2003 peale. Küsiks siiski juurde urki, et kus see hea minek väljendub? 9,4 "sajani" nüüd küll midagi head ei ole, vaid täiesti keskpärane tulemus
minu arvates. Kiibista väiksem diisel ära ja lippab vähemalt sama hästi.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
urki
huviline
Registreerunud 31.01.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: MB 212 3,5 TDI,MB 212 CNG,A4 Q
|
postitati 23.05.14 04:45
|
|
|
Minu 132 kw ära kiibistatud ja minek tunduvalt parem kohe,omanud 1,9 ja 2,5 ridamootorit ja mõlemad tzipidud ja vahe on suur nendel.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |