inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 19.05.14 20:41
|
|
|
Audi Allroad 2.5tdi 152kw - 2002 - inx
Jälle on põhjust siin foorumis targutada ja muidu kõvatada)))
Suure ringiga jõudsin uuesti audi rooli, sedapuhku AllroadŽi rooli. Audi jõudis minuni vahetuse kaudu, seega valida väga ei saanud.
Auto on toodud 2012a lõpp itaaliast ja mina olen kolmas omanik eestis. Autoga sain kaasa ka väljatrüki itaalia hooldusajaloost.
Ajalugu sirvides selgus, et nukad on juba vahetatud, ülejäänud regulaarne hooldus.
Autost:
2002a
2.5tdi 132kw nüüd +20kw
Tiptronic
Lisad:
Navi Rns-D
Kaltsusisu pool elektrilised (ilma soojendusteta)
Kliima
4xel aknad
Esp
Püsikas
Ja sellega ongi luksus otsas.
Tehtud ja tegemata:
Alguses vaevas autot jube uimasus, juhe taha ja näitas viga, et juhtpihusti signaal puudub. Hangitud sai korras pihusti 110kw mootori pealt ja otsa
ära vahetatud (pihusti vahetusel veendusin nukkade korrasolekus). Veateade küll kadus kuid mitte uimasus. Sai siis katid läbi puuritud, et ehk umbes,
kuid tulemusteta. Proovisin teist 100% töötavat õhulugejat, ikka sama, kütusefilter sai vahetatud ja tulemus ikka null.
Arvutiga sai vaadatud, et pump toimetab ilusti ja keerab süüdet nii kuidas aju küsib. Turbo puhus seda mida küsiti kuid vile oli üleval. Hiljem logi
tehes selgus siiski, et turbo jääb rõhuga hiljaks. Lähemal uurimisel selgus, et labad kõik ümmargused.
Sai ostetud uueväärne turbo peale ja uimasusest polnud enam jälgegi.
Algusest peale lekkis üks tagumine õhkpadi kahes alumises asendis, plaan on küll uus osta kuid mõtlesin, et kui keeruline see paikamine ikka on, eriti
veel kui sobiv materjaal selleks niikuinii kodus olemas, 10 minutit tööd ja korras ta oligi.
Kliima ei taha külma puhuda, süsteemis lekked puuduvad kuid kindalaeka taga on üks andur (õhu kvaliteet vms) mis annab veateadet (pole hetkel meeles
anduri kood), eks nv tegeleb asjaga.
Salongis häiris mind väga ära kulunud kliima nupud ja tulede lüliti, muretsetud on juba korralikud ja kulumata osad, nv läheb vahetuseks.
See krdi kaltsust ja muidu lamedad istmed polnud mulle kuidagi meeltmööda ja AllroadŽi originaal nahksisu ei hiilga ka väga välimusega siis seega
saigi täna muretsetud A6-e must sportsisu. Nädalavahetus on igaljuhul sisustatud meeldivalt.
Lisan peale seda ka pilte nii seest kui väljast ja vana vrs uus sisu.
Kulutused mis olen seoses autoga teinud:
Turbo 175.-
Pihusti 30.-
Korralik kliimaplokk 5.-
Chip 150.-
Kliima täitmine 40.-
Tuledelüliti 25.-
Nahksisu 250.-
Xenonid 40.-
Hetkel aga olen autoga rahul ja kohendan vastavalt võimalustele ja vajadustele.
Üks pilt pesemata autost, korralikud õhtul.
|
|
|
Tarmo_j
huviline
Registreerunud 12.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3,0tdi 2004a
|
postitati 20.05.14 07:47
|
|
|
Pilte vaataks küll.
Ja kas panid Jyrisoo chipi ?
Kus auto asub muidu ? Kui tallinnas siis hea meelega prooviks seda chipitud mootorit kui võimalik.
|
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 20.05.14 08:34
|
|
|
Reedeni viibin linnas küll ja uuel nädalal samuti. Pole probleemi kui huvi proovida.
Jyrisoo chipiga on tegu jah.
Piltidega kostitan laupäeval.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 20.05.14 08:55
|
|
|
See õhkpadja "remont" ei olnud küll kõige targem tegu. Googelda ja saad teada, et sa ei ole esimene, kellele see mõte pähe tuli, ning nii mõnigi
mees on kraavis lõpetanud. Katkised asjad veermikus tuleb uutega asendada.
|
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 20.05.14 09:28
|
|
|
Kordades suurem võimalus on, et puruneb rehv mitte padi.
Ja tagumise padja purunemisel maanteel esimeses astmes krvaavi sõita peab ikka kunst omaette olema.
Kuid tõsi, kõik mis katki, on mõistlik uuega asendada ja kindlasti seda ka teen, pealegi uue hind väga mõistlik.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 20.05.14 11:09
|
|
|
Üsna mõttetu on vaielda antud juhul, kuid rehv on palju tugevam ja selle sees rõhk mitu korda väiksem kui õhkpadjas. See ka, et katki läheb õhkpadi
üldjuhul voldi kohas ja ükskõik mis liimiga seda ka ei liimiks läheb ta uuesti samas kohas katki.
|
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 20.05.14 11:20
|
|
|
Mõtetu vaielda muidugi, aga paranduseks sai kasutatud Fritsestone toorkummi mis on mõeldud Epdm'i parandamiseks ja spetsiaalse praimeriga paigaldades
on seda hiljem võimatu maha rebida. Venivus on kuni 300%.
Lapp sai lõigatud sellise suurusega, et kataks padja täies ulatuses.
Kuid rõhutan veel kord, et ei propageeri siin padja paikamist vaid lihtsalt lahendasin olukorra ajutiselt kuniks rahakott lubab uue osta ja seniks
kompressorit säästa.
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 21.05.14 18:39
|
|
|
Küsimus targematele meestele, kas istmesoojenduse toite vedamine lülitist-istmeni ja sinna vahele kuuluvaga on väga suur ettevõttmine?
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 21.05.14 18:49
|
|
|
Oleneb kui hästi elektrist jagad. Ma olen C4 täiselekter istmed koos soojendusega paigaldanud ühe päevaga, selle aja sisse kulus kogu juhtmestiku
valmistamine ja kahe esiistme kinnituste keevitamine. Võin öelda, et töö ei olnud keeruline. Kui istmed, lülitid, pistikud, skeemid ja elementaarsed
teadmised elektrist on olemas siis on lihtne töö.
|
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 21.05.14 19:10
|
|
|
Guru just pole elektri alal, kuid testrit tunnen ja skeemi loen. Kuid kui sügavale armaturi allal/sisse peab c5 ouhul kaevuma, et kõik saaks nii nagu
peab?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 21.05.14 19:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: inx
Guru just pole elektri alal, kuid testrit tunnen ja skeemi loen. Kuid kui sügavale armaturi allal/sisse peab c5 ouhul kaevuma, et kõik saaks nii nagu
peab? |
Alles mingi kuu tagasi paigaldasin oma B5-le soendusega istmed + vedasin toite nimmetoe reguleerimise jaoks. Pmst lülitisse läheb 4 juhet (mass, pidev
12V, süüde ja valgustuse toide), istmesse 4 juhet (lülitist toide, temp andurisse ja 2x mass, millest üks on soendusele ja teine temp andurile).
Lammutada pole rohkem vaja, kui et saaks juhtmed vedada lülitite taha ja istmete alla ning ühendada kaitsmekarbi ja terminalide juurde.
|
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 23.05.14 04:13
|
|
|
Õhtul sai nahksisu sisse visatud, polstreid ei jõudnud veel vahetada, kuid need ka plaanis täna.
Peab mainima, et ma olen ikka väga rahul selle investeeringuga, krdi mõnus on nüüd sõita
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 23.05.14 21:17
|
|
|
Lubatud pildid.
originaal
nüüd
väljast
Aitab ka vast, fotosilma pole ja pilti teeb 2 aastat vana Sony telefon, seega näkku ärge lööge
Ja kui kellelgil tekkis mingil kummalisel põhjusel tahtmine minu vana sisu ära osta, siis see on saadaval koos kõigi polstrite liistude ja käetoega
mille sees on telegoni pesa.
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 25.05.14 13:58
|
|
|
Selline mure nüüd oma lollusest tekkinud, nimelt sai arvutiga huvipärast auto kõrgust muudetud ja seda alguses mitte tasasel pinnal
Peale pikka jebimist sain auto uuesti sirgeks, kuid nüüd tundub olevat teisee astme kõrgus rohkem kui vanasti oli kolmandaga.
Äkki mõni Allroad-i mees viitsiks lindiga ära mõõta ratta tsentrist kuni poritiiva kaareni esimeses ja neljandas astmes.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 25.05.14 18:10
|
|
|
Esimese ja neljanda ning ka kolmanda astme kõrguse mõõtmistulemusega pole sul midagi teha. Teises asendis peab olema 305mm ja seda teab ka auto, kui
sul hetkel on rohkem siis tulebki sisestada lahtrisse see väärtus mis reaalselt on ning auto laseb ise ennast 305mm peale.
|
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 27.05.14 17:18
|
|
|
Kuna ilmad olid palavad ja kliima ei tahtnud puhuda algusest peale juba, sai hakatud otsima andurit mis andis diagnostis viga, G-238 ehk õhu
kvaliteedi andur, selgus et minul oli see ültse kadunud, tühi pistik oli vaid alles.
Ühestki tartu lammarist mul seda leida ei õnnestunud, kuid täna lõpuks tallinnast sain, installida veel ei jõudnud. Samuti sai hangitud korralik
sisemine-esimene poolteljeots millel oli suur lõtk.
Ning päeva krooniks sõitis üks Toyota tagant sisse, õnneks mitte midagi hullu, stangele jäi toyota numbrialuse jälg ja numbrialuse kinnitus poldiga
surus pöidla suuruse lohu sisse.
Saime kenasti kaubale ja asi klaar.
|
|
|
suzi
huviline
Registreerunud 28.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.05.14 18:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: inx
Salongis häiris mind väga ära kulunud kliima nupud ja tulede lüliti, muretsetud on juba korralikud ja kulumata osad, nv läheb vahetuseks.
|
Endal sama mure, et raadio ja kliima nupud kulunud. Kas vahetasid ainult nupud või terve ploki?
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 28.05.14 08:04
|
|
|
Raadio omad olid ok, kliimale panin uued nupud, vanema kliima omad 98-2002aa omad, need paremast materjaalist.
Õnnestus üks kliima plokk leida 5.- euriga.
|
|
|
inx
huviline
Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo
|
postitati 31.05.14 17:56
|
|
|
Algusest peale on autol olnud üks anomaalia aegajalt, nimelt kui sõita 50km/h või kiiremini ja hakkata kiirendama sujuvalt siis auto hakkab raputama
küljelt-küljele just nagu mõni velg oleks kõver või lahti.
Olen juba kardaani vahepuki ära vahetanud ja kõik muud puksid sillas mis vähegi pehmed tundusid kuid tulemusteta.
Muidugi esimest sisemist pooltelge pole veel vahetada mis on lõtkuga, ostsin küll sama aasta, mootori ja kastiga A6-lt kuid siiski Allroadil on
erinev.
Kuid ma ei usu et pooltelg saaks niipidi autot raputada, pigem tekitaks vibrat üles-alla, roolist pole ka midagi tunda.
Krt mõistus juba täitsa otsas.
|
|
|