Lehekülgi: 1 2 |
jyrgen61
huviline
Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.6
|
postitati 02.03.05 07:13
|
|
|
Kuidas läks.......?
Toredad klubikaaslased! Kuidas teil, siis ka auto tänase külma öö puhul käima läks !? Kas oli väga suuri probleeme?
Terv.
|
|
|
nõlvak
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: väike auto
|
postitati 02.03.05 07:17
|
|
|
Tallinnas polnud küll hommikul külm. Enne kaheksat näitas termomeeter -9`c. Kas lõunapool tuli siis pakast, nagu lubati?
Käivitamise poolest nagu iga teine hommik... st. polnud probleemi.
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.05 07:33
|
|
|
viljandis -15c oli 8 paiku...käima läks ikka nii nagu tavaliselt...ainult roolivõim ja käigukast olid nac harjumatud alguses
|
|
|
jyrgen61
huviline
Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.6
|
postitati 02.03.05 07:33
|
|
|
Heh. Tartus näitas mul autos -20 hommikul..........ni et suht krõbedaks kiskus öösel arvatavsti
Audi - Oma ja Hää
|
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 02.03.05 07:43
|
|
|
Irww... mul oli eile suur probleem minna Tallinnast - Tartusse, kui autos kylmus ära diisel Sõitsime ford Transitiga ning autoomanik arvas, et proovib siis gaasikeevitusega diislitorud soojaks lasta aga mis
sa kostad! Need olid plastikust Kuna kytuse voolikud olid siis
sulanud ei jäänud muud yle, kui pukseerida end ligemasse tõõkotta. Vedasime siis ennast Fordi Lammutusse, kus mehaanik oli eriline debiilik...
toruvahetus oli siis 235.- Saime siis minema sealt. Ja tankisime esimeses tanklas 200.- talvist kytet peale.
Umbes 2kilti sõidetud jälle sama jama... diisel kylmunud Siis lasime end
Fordi Lammarisse tagasi pukseerida ja lasime juba pagi tyhjaks imeda... aga mehaanik nägi ilgelt vaeva, et seda teha... Lõppkokkuvõttes sai tartusse
sõidetud 6 tundi...
PS! Tegu ei olnud sita diislega aga Rootsis myydi veel suvediislit, kuna seal ei ole kylmakraade Päris hea ju
Aga nyyd teema juurde... hommikul läks esimesest laksuse masin tõõle
|
|
|
Rinx
huviline
Registreerunud 11.06.04
Asukoht: TARTU
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.05 07:56
|
|
|
Mind see väike külm ei kõigutand,läks käima nagu tavaliselt
|
|
|
Keeks86
huviline
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 d2 6-manuaal
|
postitati 02.03.05 08:22
|
|
|
-15 kraadi pealt kella 7 paiku läks esimesel katsel tööle.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 02.03.05 09:08
|
|
|
Öösel oli näitanud Tartus -24 C (juhid teevad mul hommikul 03.00 tööd). Igaksjuhuks 2 korda küünalt (ei tea kas on sel jumet) ja läks normaalselt
käima.
|
|
|
jyrgen61
huviline
Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.6
|
postitati 02.03.05 11:29
|
|
|
Heh...! Tundub, et meil, klbilistel, on ikka nii korralikud autod, et mingi 24 kraadi külma on väike asi
Muidugi ju väga tore, pärast saab öelda, et auto läks isegi külma rekordi ajal käima
|
|
|
Jaanus100
huviline
Registreerunud 10.11.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Corolla
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.05 11:46
|
|
|
opeli mehed vastaksid sellise küsimuse peale
kuidas lükkad nõnda läheb
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 02.03.05 14:23
|
|
|
-15C pole mul isegi volvo 303-ga probleeme olnud. Toore klapp peale ja starterit. käiad mõned sekundid ja töötab.
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 02.03.05 15:09
|
|
|
Pärnu oli samuti -15, (ja nii kogu nädal ), ei ole probleeme olnud,
ainult millegipärast ei taha ta nii külmadega hoida pöördeid mitte 1200 peal, vaid kusagil 1000 - 1050 külmkäivituse korral. Päeval sõites, kui
jahtunud, siis tõstab ja hoiab ilusti 1200 peal soojenedes.
|
|
|
airwolf
huviline
Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a
|
postitati 02.03.05 15:33
|
|
|
elvas oli hommikul -26. auto sain käima ilusti.
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 02.03.05 15:54
|
|
|
Minu termomeeter näitas -20,4 kraadi ja auto läks käima nagu paugu pill.
Natukene inetu oli vaadata väikese muigega kuidas naabrimees enda autot käias ja alles 3-ndal katsel käima sai.
|
|
|
Speiss
huviline
Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Ford
|
postitati 02.03.05 16:18
|
|
|
kui tavaliselt seal 0 ringis pean vähemalt 2 korda keerama, et käima saaks hommikul, siis alla -10 (kuni -15 on siiani testimisvõimalus old) läeb mul
esimese korraga ja kiiresti
|
|
|
kaljukoll
huviline
Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4
|
postitati 02.03.05 16:21
|
|
|
haa, -28 oli jõgeva kandis , algul tegi küll õu-õu ja siss partsti ja kuurialune olli tossu täis, a traktor lõksus, poeg (5 aastane) vaatas asja
köögiaknast pealt ja nentis tubastele et issi pani vist kuuri põlema
|
|
|
Jaanus100
huviline
Registreerunud 10.11.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Corolla
|
|
darkSlide
huviline
Registreerunud 11.11.04
Asukoht: Pelgu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8
|
postitati 02.03.05 18:00
|
|
|
suure külmaga signalisatsiooni pasun ei funka ja nats turtsub ka aga mudu on ooode braa
|
|
|
|
CarlosSQ
huviline
Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 Avant TDi
|
postitati 02.03.05 18:02
|
|
|
poolest pöördest, nagu ikka
There's lots of spirit in everyone!!!
|
|
|
|
POZ
huviline
Registreerunud 25.10.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Superb
|
postitati 03.03.05 09:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eroz
opeli mehed vastaksid sellise küsimuse peale
kuidas lükkad nõnda läheb |
Ega ikka ei ütle küll.
Auto seisnud veits üle nädala ja läks esimese korraga.
|
|
|
totu
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,6 V6
|
postitati 03.03.05 10:24
|
|
|
Ei ole sel opelil viga midagi!!!!!!!!!Tulin just soomest ja seal oli -35c külma ja kõik audid millel eelsoojendust ei olnud seisid!!!!!!!Aga opel
kadett käivitus esimesel katsel!!!!!!Ja tal ei olnud soojendust
peal!!!!!!!
Sry kui teemst nac kõrvale kaldusin!!!!!
|
|
|
Eeroz
huviline
Registreerunud 21.05.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 03.03.05 13:51
|
|
|
Proovisin ja -12 kraadi juures läks ka ilma eelsyyteküünaldeta kohe käima
AUDI - Accelerates Under Demonic Influence
|
|
|
|
jesse
huviline
Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5 TDI
|
postitati 03.03.05 13:59
|
|
|
kas külmal ajal tulevad pigem diislitel vead esile, kui bensukatel?
Ja loomulikult on küsimus ju ka mootori suuruses.
Mul tahab see A6 ikka 2-3 korda eelsüüdet ja siis veidi (5-10 sekki) ringiajamist, enne kui käima mürtsatab. Ja mingi imelik pöörete hüplemine on
tekkinud viimastel päevadel.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |