oudi
huviline
Registreerunud 01.05.12
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.14 15:36
|
|
|
Kas osta A4 B7 3.0 Quattro
Juba pikemat aega plaanis soetada uus auto perele.Ise endale meeldib B7 kerega A4,aga ei oska arvata mootorite valikutest väga.Kuna ise neid ei ole
remontinud siis ei oska arvata kah.Muidu endale meeldiks rohkem bensukas,aga 95 protsenti autodest on diislid.
|
|
|
KristjanE
huviline
Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3Q
|
postitati 10.05.14 17:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: oudi
Juba pikemat aega plaanis soetada uus auto perele.Ise endale meeldib B7 kerega A4,aga ei oska arvata mootorite valikutest väga.Kuna ise neid ei ole
remontinud siis ei oska arvata kah.Muidu endale meeldiks rohkem bensukas,aga 95 protsenti autodest on diislid. |
Oleneb, kas sõidad lõhikesi otsi või pikkasi otsi. Kui lühikesi, siis ensakas ja kui pikkasi siis diisel. Muidugi oleneb ka aastasest läbi sõidust.
Kuna ise oman samasugust audit, ja peres on kaks bensukat( küll aga vanemast põlvkonnast ja 2liitrise mootoriga) ütleks et kütte kulu on diisli kasuks
isegi ja see 3 liitirine diisel käib selle kere peal väga hästi edasi. Muidugi tuleks ennem käia ostueelses kontrollis kui ostma hakkata jne.
|
|
|
oudi
huviline
Registreerunud 01.05.12
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.14 18:39
|
|
|
Pooleteise aastaga olen vana autoga sõitnud üle 40 000-de ja iga aastaga tuleb rohkem sõitmist kuna sai suvemaja soetatud.Sinna on koguaeg asja.Hetkel
oman Audi A4 B5 1.8 Turbo Quattrot.Lihtsalt tahakski vähe ökonoomsemat ja uuemat autot.Tahakski tglt teada kui palju probleeme selle mootoriga ja
üldse selle autoga on?
|
|
|
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
postitati 10.05.14 18:45
|
|
|
Minu soovitus on: võta üks õhtupoolik, kirjuta otsingusse 3.0 tdi ja naudi lugemist. ostuabis on sel teemal juttu olnud päris palju, lisaks diselpower
alagrupis. Ehk saad nii kiiremini oma vastused kätte, kui siin oodates. 
Sõidame ikka mõistusega !
|
|
|
|
oudi
huviline
Registreerunud 01.05.12
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.14 18:51
|
|
|
Arvutiga suht võhik,aga eks proovin miskit leida.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.05.14 09:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: oudi
Muidu endale meeldiks rohkem bensukas,aga 95 protsenti autodest on diislid. |
Meeldib või on lihtsalt eelarvamus?
Tegelikult tasuks mainida ka, et diisli kohta küsid, kuna B6 peal on veel igati kena ilma FSI-ta 3.0 bensukas ka olemas. Pidin isegi hetkel üle
vaatama, kas see B7 peale ka üle tuli või ei.
|
|
|
|
priidik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.05.14 09:34
|
|
|
Kui praegu sõidad 1.8T-ga ja sooviks oleks küttekulu alla saada, siis ilmselt tuleks mõelda diisli peale. Linnas võtab ehk samapalju kui su praegune,
kuid maantee peaks hoopis teine lugu olema. Ega see V6 3.0 bensiin mingi ökopill just ei ole. Hoolduskulud on enamvähem ühte auku kõigil. Kuid lõpuks
soovitaks ikkagi vaadata selle järgi, mis hinnaga, milline kooslus ja millises seisukorras pill kätte satub juhtuma...
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 11.05.14 09:44
|
|
|
3.0TDI dünaamika peaks ikka tunduvalt teine olema kui 1.8T puhul. Eelkõige 171kw versioonil 
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 11.05.14 11:02
|
|
|
Sõitsin sellise 171kw kolmese B7-ga pool aastat, midagi ei meenu halba, peale selle, et sama ajastu A6 on PALJU mugavam, vaiksem, ruumikam ja
hinnaklass suht-koht sama. Palju oleneb ka varustusest. Igal juhul tasuks kellegil oskajal lasta tehnilist seisukorda uurida, mõni kriim kerel on
köömes selle kõrval. Pane mõni konkreetne link ka, siis parem nõu anda.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 19.05.14 16:30
|
|
|
Sai ka sel nädalavahetusel paljude teiste masinate hulgas proovitud b7 3,0 TDI quattro automaati, 150kw siis. Naise isa jaoks otsisime ja pidi olema
universaal ja automaat (pigem tiptronic, seega pigem quattro, aga see selleks), need ju väga suures enamuses diislid, seega kui b7, siis ilmselt
diisel. Küsimus selline, et kaks proovitud masinat olid sellised, et kiirendus vähemalt nullist linnakiiruseni masendavalt aeglane, vajutad gaasi
põhja ja sekund kaks ei toimu sisuliselt üldse mitte midagi, siis hakkab vaikselt kerima ja no 50 peal on juba kiirendus umbes nagu minu TT-l.
Iseenesest max vääne on sel diislil korralik ja juba 1400 pöörde peal, aga no need proovitud masinad olid küll nali, võimalik, et maanteel on teine
asi, aga kas see automaat peabki nii unine olema? Tehas näitab nullist sajani automaadil sinna 8sek kanti, pole nagu aeglane. Äkki kellelgi veel
sellist kogemust olnud, ei usu, et kaks masinat sarnaselt vigased, mootori temp oli mõlemal umbes poole peal, päris soojaks ei hakanud proovimasinaid
töristama. Endal võrdluseks tuttava c6 165kw aut, see hoopis teine maailm, kas siis kastist sõltubki see vahe põhiliselt?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 19.05.14 19:01
|
|
|
Mina oskan selle kohta ainult niipalju õelda, et omasin vahepeal B7 3.0TDI Quattro ja Tiptronic, mis oli samuti 150kw versioon. Ja see auto liikus
ikka väga hästi edasi linnavahel, kohapealt ja igast asendist. Kuna olen igasugu kiireid autosid omanud siis pidi see auto ka reaalselt liikuma, kuna
kiirendusega nii ära harjunud. Suure tõenäosusega olid sinu proovitud masinad "küpsised" 
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 19.05.14 19:33
|
|
|
Fakt on see, et korras mootoriga b7 3.0 tdi liigub pea igast asendist hästi ja kiirelt. Kui muus osas on b7 põhimõttelist nagu b6, siis
mootoriruumikuludega saad ennast kurssi viia samade mootorite a6 ja a8 baasil.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.05.14 07:33
|
|
|
Selge, siis peab edasi uurima, tundus mullegi see asi kahtlane
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
oudi
huviline
Registreerunud 01.05.12
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 22.05.14 10:33
|
|
|
Kas DPF on ise eemaldatud (mis põhjusel) või kohe tehasest ilma? Uuri järgi. Hele põrand meie kliimas on maitse asi, istmesoojenduste puudumine viitab
"soojale maale". Muu on nagu ikka, arvuti järgi, pihustite, jms. kontroll.
Ketiklõbinat kuuled alles järgmisel hommikul, kui on kulunud. Ülemiste vahetus u. 500eur. Ekraan on õige, sinna saad ka Eesti kaardi panna. Edu.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 22.05.14 17:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
istmesoojenduste puudumine viitab "soojale maale". |
Aasta tagasi Prantsusmaalt tulnud.
|
|
|
oudi
huviline
Registreerunud 01.05.12
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.14 18:22
|
|
|
Kusjuures panin kah alles nüüd tähele,et autol hele põhi.Leidsin veel ühe varjandi mis oleks mõeldav.http://www.auto24.ee/used/1736983
Kas oskab keegi öelda kus saaks mingi VIN-kalkulaatori,et näha mis auto sisaldab .
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.05.14 05:40
|
|
|
Mis te selle heleda põranda kohta räägite? Aastaid omatud, elan maal ja lisaks sellele heledad matid ka veel AC kaudu tellitud kõige heledamad ja
absoluutselt ei ole määrdumise probleemi, jalad käivad ju mati peale, suht pseudokas see probleem IMO
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
oudi
huviline
Registreerunud 01.05.12
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.05.14 14:52
|
|
|
Ma päris ninapidi vastu ekraani ei vaata pilte,alguses vaatasin,siis kuidagi jäi mulje,et ainult jalamatid heledad.Kuna peres väike laps kah kelle
jalad ja igasugune söök;jook ei püsi seal kus vaja siis heledat väga ei taha.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.05.14 15:53
|
|
|
Mina elan ka maal ja põrand samuti hele, kaks last ja probleemi pole. Kui hele matt ei istu, siis sinna sobib ka ideaalselt tume originaal riidematt.
Kui autokasutaja on ikka kärsaga sündinud, siis pole vahet mis värvi sisu on.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 23.05.14 16:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Mina elan ka maal ja põrand samuti hele, kaks last ja probleemi pole. Kui hele matt ei istu, siis sinna sobib ka ideaalselt tume originaal riidematt.
Kui autokasutaja on ikka kärsaga sündinud, siis pole vahet mis värvi sisu on. |
Kärsaga on sündinud tavaliselt need, kel omal autot pole ja igast asendist suudavad kilo sitta sisse kanda.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 26.05.14 16:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
Fakt on see, et korras mootoriga b7 3.0 tdi liigub pea igast asendist hästi ja kiirelt. Kui muus osas on b7 põhimõttelist nagu b6, siis
mootoriruumikuludega saad ennast kurssi viia samade mootorite a6 ja a8 baasil. |
Tehaseandmete kohaselt kiirendab Avant 150kw Quattro Tiptronic kastiga 0-100km/h 7,9 sekiga. Liigub aga hästi ja kiirelt nüüd küll mitte. Selleks on
Audil vähe teised mootorid
|
|
|