quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 25.04.14 16:29
|
|
|
V6 Diisel suitseb
Audiks on A4 2.5tdi 110kw 1997a.
Nimelt siis on hakanud mootor sinist suitsu sumbutist välja ajama. Turbo välistaks, kuna see seest kuiv ning lõtkud puuduvad. Peal juba kolmas turbo
muidu. Põhimõtteliselt 60km peale norm õli. Suitseb kuni 3000rpm-ini, üle selle suits kadunud, aga on kadunud ka jõud. Rõngad ei tohiks ka otsas olla
kuna talvel külmadega polnud mingit probleemi käivitamisega. Ehk oskab aidata keegi?
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 25.04.14 18:35
|
|
|
Ma ei tahaks sarkastiline olla, aga osta bensiinimootor ja see mure on kadunud - igaveseks.
Või vähemalt normaalne diisel, mis ei haise ning suitse, kui pean olema Sinu taga liiklev autoomanik, kelle auto salong ja hingetorud on Sinu auto
tekitatud sinist jama täis.
Vii oma auto remonti, kui enda mõistus peale ei käi ja lõpetage see rõve keskkonna reostamine.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 25.04.14 19:57
|
|
|
Ma ei tahaks sarkastiline olla, kuid viimaste päevade jooksul olen just bensiiniautode järel sõites mõtelnud, et miks ometi inimesed normaalset kütust
põletavaid autosid osta ei taha.
Diagnostika oleks ilmselt antud juhul abiks, kirjeldatud sümptomite põhjal ma pakuks välja, et turbo välistamine ei ole ilmselt mõistlik.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 25.04.14 20:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Ma ei tahaks sarkastiline olla, aga osta bensiinimootor ja see mure on kadunud - igaveseks.
Või vähemalt normaalne diisel, mis ei haise ning suitse, kui pean olema Sinu taga liiklev autoomanik, kelle auto salong ja hingetorud on Sinu auto
tekitatud sinist jama täis.
Vii oma auto remonti, kui enda mõistus peale ei käi ja lõpetage see rõve keskkonna reostamine. |
Probleemile tuleb leida lahendus, mitte põgeneda tema eest. Ei usu, et kolm turbot järjest samasugused on. Huvitav just, et peale 3000rpm-i on suits
kadunud, aga sellest alla suitseb.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 26.04.14 02:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattrodiisel
Ei usu, et kolm turbot järjest samasugused on. Huvitav just, et peale 3000rpm-i on suits kadunud, aga sellest alla suitseb. |
Kui sul need "uued" turbod on kõik ~500+ tuhat sõitnud, siis pole midagi imestada.
Kas peale igakordset vahetust oled ka vahejahuti puhtaks teinud?
|
|
|
|
ats909
huviline
Registreerunud 11.09.10
Asukoht: kiviõli
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.4d A6 c5 2.5TDI
|
postitati 26.04.14 04:31
|
|
|
Esimese asjana võiks teha diagnostikat. mul samamoodi suitseb,haiseb põlemata küte järele,veaks 00542-Needle lift Sensor(G80),30-10 OPEN or Short to
Plus-Intermittent,juht pihusti elektrooniline osa ei toimi ehk siis juhtpihusti ei anna signaali ajule,viimane keerab süütenurka hilisemaks,tulemuseks
käivitumine soojast peast teisest kolmandast pöördest,haisev sinakas suits,õlikulu max 200 gr. 15000 km peale ja seegi kogus kaob läbi karteri
tihendi,alt märg. Autoks A6 2.5 tdi 110 kw AFB 97a . Targemad parandage kui panen mööda.
|
|
|
WVP
huviline
Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.14 10:04
|
|
|
Kui 60km. peale normi jagu õli võtab siis pakun , et kolvile on auk sisse põlenud.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 26.04.14 10:31
|
|
|
Seal peavad jah juba õlirõngad vms täiesti ära kulunud olema, kui õli rohkem võtab kui kütust Odavam vist juba uus mootor osta.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.14 11:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mtaudi
Ma ei tahaks sarkastiline olla, aga osta bensiinimootor ja see mure on kadunud - igaveseks.
Või vähemalt normaalne diisel, mis ei haise ning suitse, kui pean olema Sinu taga liiklev autoomanik, kelle auto salong ja hingetorud on Sinu auto
tekitatud sinist jama täis.
Vii oma auto remonti, kui enda mõistus peale ei käi ja lõpetage see rõve keskkonna reostamine. |
Kui juba jutt selliseks läks, siis osta endale auto, millel on õhukvaliteedi sensor peal ja korralik filter vahel, et Sulle salongi ei tule seda
sinist jama.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.04.14 12:50
|
|
|
Oot, kas mitte vanematel v6'tel mingit karterituulutuse jama pole?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
WVP
huviline
Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.14 14:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Oot, kas mitte vanematel v6'tel mingit karterituulutuse jama pole? |
Jah on küll.
|
|
|
ats909
huviline
Registreerunud 11.09.10
Asukoht: kiviõli
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.4d A6 c5 2.5TDI
|
postitati 26.04.14 18:25
|
|
|
Jah võtke karteri tuulutuse filter lahti ja peske puhtaks või ostke uus ,enne kui avate töötava mootori pealt õlisissevalamis korgi.Mõtlemis ainet on
igaljuhul.
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.04.14 17:52
|
|
|
Oli täpselt sama jama V6 diisliga, sinine suits oli taga ja põhjuseks oli karterituulutus, see oli täiesti umbes. Vaata proovi käiva mootoriga õlikork
maha keerata, kas käib suts või ei st. kas on surve sees või mitte .
|
|
|