siim1314
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2006 171kw
|
postitati 25.04.14 14:07
|
|
|
Kütuse trassi surve kõrge?
Sai ka endale 3.0 171kw masin soetatud, läbisõiduks märgitud 331k
Kui õli taset vaatasin mingi hetk, oli üllatus suur - korralikult üle normi. Nii imesin siis osa välja esialgu, et teda vähemalt liialt palju seal ei
ole. Hetkel ei ole rohkem erilist tõusu märganud kuid kahtlus siiski on (sõitnud ka suhteliselt vähe, siiski hakkasin asju juba uurima)
Mingi asi paneb seal ikka segast vist...
Nmelt eelkõige postitustele FOORUM tuginedes, tundub et trassi surve on kohati liiga suur. Vahepeal on normis, sooja mootoriga seal ilusti 220+ kandis, aga
vahepeal 480.
Eile oli külmast peast käivitades koguaeg 480 kuni kohapeal ennast soojaks käis. Mõtlesin et lähen siis teen väikse tiiru, sõidust tagasi tulles (max
2km) oli kõik tiptop- tühikägul jälle 220 kandis. Õhtupoole käima pannes vaatasin ainult külma mootoriga, siis ka jälle nagu okei.
Täna hakkasin linnapeale minema ja panin ka arvuti tööle- algus on jälle kõik ilus ja hea. Sihtkohta jõudes ei olnud veel mootor töötemperatuuri
saavutanud- ootasin seal natukene. Mingi hetk kui pöörded kukkusid 819 pealt 777 (umbes täpselt 75 kraadi juures) peale viskas plaksti surve jälle 480
peale. Nüüd õhtul oli ka 480 juures, kordagi väiksemat numbrit ei näinud (tegin mingi logi ka sellest, aga suht keeruline seda lugeda .xls fail).
Seal teemas on juttu õhulugeja lahtiühendamisest, et mingil masinal läks siis kohe normaalseks (katsetuseks lihtsalt). Kuidas seda teha/proovida? Võib
selle mootori käimise ajal lahti ühendada (lolliks ei lähe midagi??) või tasuks vahepeal seisma jätta ja süüde välja keerata? Või kas üldse tasub
niimoodi jobutada sellise autoga?
Mõned VCDSi andmed ka.
Pihustite näidud ja surve eile hommikul külma mootoriga
Surve eile sooja mootoriga (see 475 vilksas väga harva, põhiline oli ikka 482)
Surve täna tühikäigul ja 75 kraadi saavutamisel.
Leidsin mingi seletuse tahmafiltri näitude vaatamiseks ka link
Minul seal küll väga mingeid numbreid ei näidanud. Samas käisin seal suhteliselt külma mootoriga(35-40 kraadi)- aga näite ikka oleks võinud näidata
ju?
Või peab ennem sinna selle "koodiga" sisse minema, et näite nägema hakkaks? Või on see üldse eemaldatud?
Pildimaterjal vastavatest lahtritest
|
|
|
siim1314
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2006 171kw
|
postitati 27.04.14 08:57
|
|
|
Ei oska keegi midagi tarka öelda?
Kasvõi selle õhulugeja lahti ühendamise kohta
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 02.05.14 00:05
|
|
|
Raili rõhul pole mitte midagi viga, see sõltub ka EGR-i asendist, mis pika idlemise peale vahepeal kinni pannakse ning miljonist muust tegurist.
Kogu see kunagine "kõrge trassisurve/õli tõusmise" teema siin foorumis on bullshit.
Õlitase kõrge tähendab DPF probleemid või surnud pihustid. Ega õli kuskilt juurde ei tule. Kõrge õlitase on põhjustatud sellest, et post injectioni
ajal lendab 30-40% kütust karterisse või sellest, et pihusti kuseb. Ehk siis vaheta KOHE õli ära, mitte ära ime seda diisli/õli segu sealt vähemaks.
Või siis oota veel natuke ja vaheta õli koos mootoriga…
DPF-i kohta pole sul ükski kuvatud blokk seal. DPF-i staatus on 104.
|
|
|
|
siim1314
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2006 171kw
|
postitati 04.05.14 23:32
|
|
|
Uus õli juba autos ootamas ja läheb lähipäevil vahetusse
Sain DPFi näidu ka kirja, ei ole seegi eriti hull ju?
14,5ni langes näit umbes pärast 20km sõitu. Linna ja maja ette jõudsin (ca 30km), siis oli näit 10,5
Olgu öeldud, et sõitsin suhteliselt rahulikult
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.05.14 08:25
|
|
|
DPF välja ja ajust välja, siis laheneb antud autol ka õlitaseme tõusmise probleem.
Ka kütusekulu langeb ilmselt märgatavalt.
|
|
|
|
siim1314
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2006 171kw
|
postitati 05.05.14 09:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
DPF välja ja ajust välja, siis laheneb antud autol ka õlitaseme tõusmise probleem.
Ka kütusekulu langeb ilmselt märgatavalt. |
Tõsi, sa oled ilmselt siin foorumis üks targemate seast... Aga on mingeid kindlaid asju ka millele tuginedes sa väidad, et siis enam õli juurde ei
tule? Ning mille tulemusena või mis seal mootoris praegu toimub, et praegu kütus karterisse jookseb ja pärast seda enam ei toimu. Et mis nagu muutub
peale DPFi eemaldamist.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.05.14 10:22
|
|
|
Post injectionit enam ei toimu kui DPF-i ei ole ja ajust välja kodeeritud on.
Selle kohta kirjutasin juba eelmises postituses.
Kui sul selles osas mingid kahtlused on, siis võta mõni korralik diisli raamat kätte ja loe läbi. Ma ei viitsi seda siin nämmutada.
|
|
|
|