korrado
huviline
Registreerunud 07.06.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 21.04.14 20:58
|
|
|
Audi A6 C4 alumine liisturing
Tere, Küsimus selline, et kus Tallinnast soetada terve alumist liisturingi A6 C4 kerele, internetipoodides silma ei hakanud ja poodides kohapeal pole
jõudnud käia, ehk siis ootaks soovitusi kus neid juppe leida võiks. Saksa ebay-s neid saadaval umbes 40 euroga, aga ehk leiaks kuskilt lähemalt.
Tänan
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 22.04.14 06:38
|
|
|
Selline pood nagu Alvadi. B-osad, hind ja kvaliteet on ka sellele vastavad.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 22.04.14 16:39
|
|
|
Ega need B liistud erilised asjad ei ole, sai ka vahepeal need ostetud. Suhteliselt kiiresti irdus liistu alumine kummiosa metallosast.
|
|
|
|
taavi9
huviline
Registreerunud 09.01.06
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 avant 3,0TDI S-line 09a.
|
postitati 22.04.14 17:16
|
|
|
Mina ostsin auto spetsialistist ca 30euri ring ja kestsid ca pool aastat.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 22.04.14 17:31
|
|
|
Minu autol on eelnev omanik tuimalt kruvidega kinni lasknud servad ja peab küll
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
|
taavi9
huviline
Registreerunud 09.01.06
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 avant 3,0TDI S-line 09a.
|
postitati 22.04.14 18:49
|
|
|
Räägi nendest igavestest natuke, kust saab?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 22.04.14 20:45
|
|
|
No maitea originaal kestab ka ju 15 aastat. Ja viga pole kummis vaid metall sees mädaneb ära. Kui kere korrastada ja siis sinna se 150 euri eest uued
liistud juurde panna pole väga hullu vast.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 23.04.14 05:19
|
|
|
B liistudel irdub kumm enne ära, metallosa jääb külge. Minul nii vähemalt juhtus.
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
No maitea originaal kestab ka ju 15 aastat. Ja viga pole kummis vaid metall sees mädaneb ära. Kui kere korrastada ja siis sinna se 150 euri eest uued
liistud juurde panna pole väga hullu vast. |
|
|
|
|
Petu
|
postitati 23.04.14 11:15
|
|
|
Minul jällegi autol küljes olnutel liistudel kõdunes seest metall ära ning ka teisel autol sama juhtum. Enda omale panin nüüd külge ka vist mitte
A-osa, aga tundub, et ka nendel peale kahte(või isegi kolme) talve on liistu otsad pruunikad ja vaikselt hakkab ära mädanema metall seal sees. Kunagi
need ära kukuvad siis tuleb vist originaali proovida.
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 23.04.14 12:26
|
|
|
B-osa liistul pole metalli sees. Sai ka kunagi ostetud, aga läks paari nädalaga pikuti lõhki.
Ülemised liistud 100-l panin B-osa aasta-paar tagasi, seni on ok.
|
|
|
fm25
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Viljandi Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.04.14 19:43
|
|
|
Ma ka juba tükkaega vaatan oma jube koledaid voltis liiste ja mõtlen tra neil inseneridel arus oli, et siukest asja teha kui keegi teine nii ei teind!
ise mõtlen, et äkki annaks miskit keevitada või mis iganes teha, niiet see liistu osa oleks olematu ilusti uksega nagu konkurentidel.
Jube hästi kogub s..ta sinna ikka
Sama nende saja c4 keskmiste liistudaga!
|
|
|
jorgen
huviline
Registreerunud 04.01.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 1992 2.8
|
postitati 29.04.14 18:31
|
|
|
Olin ka mingi aeg tagasi sama probleemi ees oma 100 C4'ga. Auto sai üle värvitud ning vanu irvakil liiste ei tahtnud enam tagasi panna. Saatsin
hinnapäringu Forssi. Sealt tuli vastus, et ülemine ring kuskil 400€ ja alumine 193€. Võttis esialgu sõnatuks Siis ostsin ülemise ringi Alvadist mingi 30€ ja võib öelda, et olen rahul nendega. Kaasas olevad kinnitused võib
kohe maha kanda. Võtsin vanade liistude küljest originaalid.
Paar kuud hiljem saabus Alvadisse ka alumine ring ning ostsin selle ka. Selle komplektiga enam rahul ei olnud. Esimeste uste liistud olid reaalselt
1.5-2cm pikemad. Ei tahtnud ise neid nüsima hakata ning viisin tagasi. Tänud neile siinkohal mõistliku suhtumise eest! Siis võtsin Revalist
hinnapakkumise ja selgus, et 4 ukseliistu maksavad 157€. Odavam kui Forssis aga Forssi komplektil suure tõenäosusega väikesed otsaliistud ka kaasas.
Mul need olid endal korralikud ja sobis aind 4 ukseliistu väga hästi. Ostsin ära ja sobivad nagu rusikas silmaauku
Ühesõnaga vahest võib odav asi ka asjalik olla aga enamasti mitte. Ja isegi kui peabki neid 30€ ülemisi liiste paari aasta tagant vahetama, võtaksin
ikkagi need. Minu arust krooniajal ei maksnud esinduses kah ülemine ring 6000EEKi (400€).
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 30.04.14 02:47
|
|
|
On varuosi mida kannatab osta odava klassi ehk siis nö B Kategooria omasid. Alumised ukseliistud kahjuks nende hulka ei kuulu. Nagu eelpool juba
mainiti on esiteks probleem liistude pikkuses mis ei vasta enamalt jaolt originaalidele. See on ainult selline pisikene probleem. Nende odavamate
säästuliistude materjali olemusest saab aru kõige paremini korralike miinuskraadide ajal ja eriti siis kui vahepeal on temperatuurikõikumised
toimunud. Ust hommikul avades võite enda ebameeldivuseks avastada, et pool liistust on küljekarbi külge jäätunud ja teine pool veel ukse küljes.
Materjal muutub jäigaks ja rabedaks kui samas A varuosa on ka -20 juures suht pehme ja mängiv.
XZN M16
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 30.04.14 06:32
|
|
|
Kuna jutt käib A6 C4'st, siis ülemised liistud pole päris need, mis 100 C4'jal. Alumised B osad peavad vastu aastaid, aga ainult siis kui nende
pihta ei piiksata kah rääkimata talvel lumehange täie lauluga lükkamist. Põhimõtteliselt sobivadki sellisel juhul kui iga aasta vahetad .
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 30.04.14 07:40
|
|
|
Nähtud ja katsutud B-osa A100/A6 c4 liisturingi, siis too, mis näppu sattus, ei kannatanud mingit kriitikat, pm sama, mis stange plastikust riba välja
lõigata ja uksele kleepida.
Materjal sama, mis stangede alumine seeliku osa, krobeline, kinnitused plastikust ja vähe tugevama töövöttega kohene pilbastumine.
Alumise ringi karpi pole hakanud lahti katkuma, kui juba ülemise osa nägemine köhu lahti ehmatas.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 30.04.14 07:49
|
|
|
Keskmised liistud (b-osad) on sellised 50/50 kvaliteediga, kinnitused on muidugi täielik saast. Stange liistud on samuti loterii-pikkusega, aga
vähemasti on need uuest peast ilma igasuguste kriimustuste, kahjustuste ja osadel juhtudel ka maalritööst tingitud puudusteta. Sobitamine võtab
aega.
Alumised b-osa liistud on sellised, et katsusin juba eos ennetada nende rabedaks minemist ja määrisin korraliku möginaga need üle enne kui külge
läksid. Võin kinnitada, et aitas. Talvel jää neid ei lõhkunud. Otsi lõikuma pidi ka ja vedelad/püdelad on nad samuti. Küljes nad veel püsivad, aga
täielikku esteetilist vaatepilti ei paku nad isegi uuest peast.
|
|
|
MartT
klubiliige
Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,8Q
|
postitati 30.04.14 08:53
|
|
|
Mis võimalus neid alumisi liiste saada oleks kui jätta A varuosa tellimine välja? Keegi kuskil suudaks neid toota või valmistada, mis oleks paremad
kui B osa ja samas hinnalt odavamad kui A varuosa?
Kas ongi üldse mingeid alternatiive C4 alumistele ukseliistudele kui tahta korralikku ja vastupidavat asja? Tuleb ikka A varuosa hankida?
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 30.04.14 12:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartT
Kas ongi üldse mingeid alternatiive C4 alumistele ukseliistudele kui tahta korralikku ja vastupidavat asja? Tuleb ikka A varuosa hankida?
|
Ise küsid, ise vastad.
|
|
|
MartT
klubiliige
Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,8Q
|
postitati 30.04.14 15:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: MartT
Kas ongi üldse mingeid alternatiive C4 alumistele ukseliistudele kui tahta korralikku ja vastupidavat asja? Tuleb ikka A varuosa hankida?
|
Ise küsid, ise vastad. |
Seda ma kartsin aga igaks juhuks parem targemate käest üle uurida.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 01.05.14 02:49
|
|
|
Targad mehed teavad rääkida, et kui leida "Sigari" liistud ja need C4-le paigaldada, siis on need igavesed. Siin kohal enda kogemus puudub aga
väidetavalt kasutati "Sigari" liistude tugevduseks roostevabast terasest karkassi, mis ei idanenud ega mädanenud. Lihtsalt tuli vist veidi mõõtu
lõigata, sest olid veits pikemad. Jutt ikka alumisest ringist. Ja Audi100 meestele, kes seda teemat juhtuvad lugema võiks veel ära mainida et ausalt
öeldes mina paneksin A100-le keskmisteks liistudeks A6/C4 liistud. Veidi nokerdamist aga sobivad paremini
XZN M16
|
|
|
|
Taimo
klubiliige
Registreerunud 23.01.05
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2x C4 Avant
|
postitati 01.05.14 08:01
|
|
|
Audi 100- le A6 keskmiste liistude paigaldamisel on ikka päris palju nikerdamist (eriti, kui uksed on värvitud), kuna A6 liistude otsatüüblite
kinnitused ja aukude asetus erinev 100 omast.
Ja lisaks peaks reljeefsed 100 stangeliistud siledaks saama ning kerevärvi võõpama ja siis ei jää veel ukseliistud stangeliistudega ühele joonele,
tulemuseks mingi A6 ja 100 hübriid.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 03.05.14 12:46
|
|
|
Ise ostsin enda 100-le Alvadist alumise ja ülemise ringi liistud. Ülemised enda arvates kannatavad enam-vähem veel kriitikat, aga alumised on küll
päris jubedad, külgepanemisel natuke rohkema jõu kasutamisel tahtsid kohe käes pooleks minna, sest neil pole ju mingit metallosa seal sees, ainult
mingi tugevdatud plastik. Aga ajavad asja ära, kuna originaalid olid ikka päris irvakil nurkadest jne. Kasutasin muidugi originaalkinnitusi, kuna need
kaasasolevad kinnitused ei kannata absoluutselt mingit kriitikat. Mul vist joppas selle partiiga, et liistude pikkused on 1:1-le võrreldes vanadega.
|
|
|
MartT
klubiliige
Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,8Q
|
postitati 12.05.14 15:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra2005
Targad mehed teavad rääkida, et kui leida "Sigari" liistud ja need C4-le paigaldada, siis on need igavesed. Siin kohal enda kogemus puudub aga
väidetavalt kasutati "Sigari" liistude tugevduseks roostevabast terasest karkassi, mis ei idanenud ega mädanenud. Lihtsalt tuli vist veidi mõõtu
lõigata, sest olid veits pikemad. Jutt ikka alumisest ringist. Ja Audi100 meestele, kes seda teemat juhtuvad lugema võiks veel ära mainida et ausalt
öeldes mina paneksin A100-le keskmisteks liistudeks A6/C4 liistud. Veidi nokerdamist aga sobivad paremini |
Keegi võiks kinnitada või ümber lükata. C3 ukseplekid siis veidi pikemad kui C4'jal?
Ühed C3 liistud olemas, tagumised sobivad pikkuselt aga esimesed on lühikesed, kas siis juba varem keegi lõiganud või on hoopis C3 omad lühemad
hoopis?
Sees muidugi roostevaba metall ja roostet vmt pole näha nägu C4 liistude puhul.
|
|
|