Martinkuke
huviline
Registreerunud 16.11.11
Asukoht: Tartu-Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3.0TDI 233kw Quattro B8
|
postitati 20.04.14 16:19
|
|
|
3.0TDI-le suurem intercooler
Tere, autoks siis a4 b8, mootoriks 3.0TDI chipituna peaks ta olema nüüd 211kw (originaalis 176kw) Kas sellele oleks mõitslik osta suurem intercooler?
Ehk keegi asjalik oskab õelda nt mis mõõtmetes ja kus kohast või, et kas see üldse tasub ennast ära. Olen lugenud netis, et pidi ikka jõudu juurde
tulema ning ka kütusekulu pidi langema.
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 20.04.14 16:34
|
|
|
Link
|
|
|
Martinkuke
huviline
Registreerunud 16.11.11
Asukoht: Tartu-Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3.0TDI 233kw Quattro B8
|
postitati 21.04.14 13:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Link |
Sooviks rohkem ikka eestist osta ning mõne targema arvamust, et kas sellel on üldse mõtet.
|
|
|
marekM
huviline
Registreerunud 27.06.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 1986 B2 2.2 100kw/ Audi 5000s avant 1985/Audi S3 Quattro 2003/ Audi 90 2.0 R5 1985
|
postitati 21.04.14 14:16
|
|
|
VKM - Jõujaam abiks
Foorumis kasutaja PRJ
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 21.04.14 19:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Martinkuke
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Link |
Sooviks rohkem ikka eestist osta ning mõne targema arvamust, et kas sellel on üldse mõtet. |
Inglismaalt tellimine ei ole enam ammugi eriti raskem kui Eestist ostmine
Eestist vaevalt konkreetsele autole sobivat toodet leiad, pigem peab keegi costum cooleri tegema spetsiaalselt sellele autole.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.04.14 19:33
|
|
|
Kui sa tahad seda autot reaalselt võimsamaks ehitada, siis võid meie poole pöörduda.
Saame teha nii cooleri, kui ka kõik muud asjad, et auto kiirem oleks.
Korrektseid modifikatsioone tehes ei ole probleem reaalseid dünos mõõdetavaid 250kw antud mootorist saavutada.
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 22.04.14 08:26
|
|
|
Küsimus siia selline, et kuidas on lood erinevate käigukastidega. Millise piiri seab ette automaat käigukast nende mootoritega autode puhul. C6 ja B8,
ka Q7 näiteks. Kas seda infot siia keegi jagaks. Siis ei tekiks jõujaama ukse taha järjekorda inimestest, kes tahaksid võimatut.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 22.04.14 20:28
|
|
|
Seda kasti infot ei ole otsest mõtet jagada mul, kuna see on minu leib ning pika töö tulemusena välja selgitatud erinevatel mudelitel ja kastidel, kus
see mootor peal on.
Nii, et tulge aga ukse taha
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 23.04.14 12:59
|
|
|
Aja siis vesistama poisid, et mis võimsuseid erinevatel mudelitel välja võtnud oled. Kuskil peab ju reklaami ka tegema.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 23.04.14 15:52
|
|
|
Kusjuures 176kw-ga polegi dünosse jõudnud.
Küll olen hulganisti dünonud bemmi kolmest diislit.
170kw ja 173kw autodel on tulemused tulnud 220-230kw ainult DPF eemalduse ja chipiga, graafikud fb-s üleval kõik.
Selles mõttes, et saab ju rääkida. Kui lubatud tulemust ei tule dünos, siis maksan raha tagasi
|
|
|
|