RaigoAudi
huviline
Registreerunud 27.04.09
Asukoht: Tallinn-Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 Avant 2.0 105kW
|
|
SiimHH
huviline
Registreerunud 25.02.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.04.14 09:59
|
|
|
Tüüpvead:
Ketipingutid - käivitusel kõrin, oleks aeg remondile mõelda. (tõenäoliselt ühekordne kulutus)
Sisselaskekollektoris olevad klapid, DPF, EGR - suhteliselt pseudoprobleem, üsna soodne lahendus lihtsalt eemaldada.
Istmealused airbagi pistikud tahavad kokkujootmist, suhteliselt levinud.
Olen neid lühiajaliselt omanud päris mitmeid - tähelepannud seda, et nii mõnelgi sisemised rooliotsad kolisenud - kiire ja odav remont.
Ülalpidamiskulud: Õlivahetuseks kulub 8,2l, olenevalt õli kvaliteedist ka töö maksumus varieeruv.
Käigukasti ja diffrite õlivahetus võiks elementaarne olla - sõltuvalt läbisõidust harva vajaminev kulutus.
Muud kulutused nagu ka teistel autodel: piduriklotsid-kettad, rehvid, mõni veermikupulk (kuigi ütleks, et suhteliselt hästi peab vastu, nii palju kui
kuulda olnud), mõned pirnid jne.
Parkimisandurid pole ka kuigi vastupidavad (oma kogemuse põhjal, ei tea, kuidas teistel).
Küttekulu linnas - 10-12l/100km - alla 10l suhteliselt keeruline saada, kuid võimalik. Olenevalt sõidustiilist ka võimalik 15l sajale sõita (külm
mootor, külm ilm, kõva tallamine, jne).
Maanteel 5,5-7l oleneb jälle ilmastikuoludest, teest, kiirusest jne.
Väljatoodud auto kohta: mind isiklikult häiriks MF rooli, xenoni ja istmesoojenduse puudumine.
(värvi-salongi kombo pole ka päris see, aga maitsed on erinevad).
Kindlasti on veel igasuguseid nüansse, kuid isiklikult eelistaks3.0TDI iga kell 2,0TDI-le ja bensukal pole sellist dünaamikat.
Ei tasu kirjapandut kullana võtta, kindlasti on teistel oma tähelepanekuid.
|
|
|
RaigoAudi
huviline
Registreerunud 27.04.09
Asukoht: Tallinn-Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 Avant 2.0 105kW
|
postitati 20.04.14 10:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimHH
Tüüpvead:
Ketipingutid - käivitusel kõrin, oleks aeg remondile mõelda. (tõenäoliselt ühekordne kulutus)
Sisselaskekollektoris olevad klapid, DPF, EGR - suhteliselt pseudoprobleem, üsna soodne lahendus lihtsalt eemaldada.
Istmealused airbagi pistikud tahavad kokkujootmist, suhteliselt levinud.
Olen neid lühiajaliselt omanud päris mitmeid - tähelepannud seda, et nii mõnelgi sisemised rooliotsad kolisenud - kiire ja odav remont.
Ülalpidamiskulud: Õlivahetuseks kulub 8,2l, olenevalt õli kvaliteedist ka töö maksumus varieeruv.
Käigukasti ja diffrite õlivahetus võiks elementaarne olla - sõltuvalt läbisõidust harva vajaminev kulutus.
Muud kulutused nagu ka teistel autodel: piduriklotsid-kettad, rehvid, mõni veermikupulk (kuigi ütleks, et suhteliselt hästi peab vastu, nii palju kui
kuulda olnud), mõned pirnid jne.
Parkimisandurid pole ka kuigi vastupidavad (oma kogemuse põhjal, ei tea, kuidas teistel).
Küttekulu linnas - 10-12l/100km - alla 10l suhteliselt keeruline saada, kuid võimalik. Olenevalt sõidustiilist ka võimalik 15l sajale sõita (külm
mootor, külm ilm, kõva tallamine, jne).
Maanteel 5,5-7l oleneb jälle ilmastikuoludest, teest, kiirusest jne.
Väljatoodud auto kohta: mind isiklikult häiriks MF rooli, xenoni ja istmesoojenduse puudumine.
(värvi-salongi kombo pole ka päris see, aga maitsed on erinevad).
Kindlasti on veel igasuguseid nüansse, kuid isiklikult eelistaks iga kell 2,0TDI-le ja bensukal pole sellist dünaamikat.
Ei tasu kirjapandut kullana võtta, kindlasti on teistel oma tähelepanekuid. |
Tänan asjaliku vastuse eest!
Jah, olen ka ise neid 2.0 103kw vaadanud. Küll aga olen aru saanud, et need 103 kw-sed mootorid pidid olema ühed hullemad vastupidavuselt. Ehk siis
kõik laguneb. Miskipärast on neid ka tohutult palju müügis...
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 20.04.14 11:20
|
|
|
Sinu kahest valikust igaljuhul see 3.0 TDI.
Ostueelne ülevaatus teha, veermiku kontroll, arvutiga väike proovisõit ning kui kõik klapib, siis miks mitte.
Samas jah, ilma istmesoojenduseta nahksisuga autot meie kliimasse osta on paras piin.
|
|
|
|
RaigoAudi
huviline
Registreerunud 27.04.09
Asukoht: Tallinn-Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 Avant 2.0 105kW
|
postitati 20.04.14 11:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Sinu kahest valikust igaljuhul see 3.0 TDI.
Ostueelne ülevaatus teha, veermiku kontroll, arvutiga väike proovisõit ning kui kõik klapib, siis miks mitte.
Samas jah, ilma istmesoojenduseta nahksisuga autot meie kliimasse osta on paras piin. |
Kas sa oskad soovitada mõnd head kohta Tallinnas kuhu sellise autoga minna kontrollile?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 20.04.14 12:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
...
Samas jah, ilma istmesoojenduseta nahksisuga autot meie kliimasse osta on paras piin. |
See on minu arust pigem nii, et piinav võib olla see suvine naha kuumus, sest siis ju lühikesed ja õhukesed riided seljas, talvel nagunii soojemalt
riides ja olenemata sellest, et mul mõlemal masinal istmesoojendused olemas, kasutan neid üliharva, pigem kasutan suvel jahutust Ühesõnaga need asjad on IMO vägagi individuaalsed.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.04.14 20:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RaigoAudi
Kas sa oskad soovitada mõnd head kohta Tallinnas kuhu sellise autoga minna kontrollile? |
Võin soovitada meie juurde tulla näiteks 
Signatuuris on kontakt olemas, kui soovid.
|
|
|
|
|