A8 D3 MMI hammasrataste vahetus.
Juhtus see, mida ma lootsin, et minu sõidukiga kunagi ei juhtu, ehk siis ühel ilusal päeval hakkas peale auto käivitamist MMI suunalt raginat kostma.
Kuna kord korralt probleem süvenes ja selge oli, et ilma midagi ette võtmata lõpetab asi peatselt igasuguse koostöö...
Vähe googeldamist, ning selgus, et tegu suht levinud probleemiga. Ühe lahendusena oleks saanud ekraani mootori avatud asendis lahti ühendada, aga
see tundus kuidagi ''odava'' lahendusena, et a'la airbagi tuli põleb- lahenduseks pirn välja.
Uuritud sai ka ''Revalist'' ja ''Forsist'' kuid hind 380.- tundus ebaproportsinaalselt suur kuidagi ja kuna ma rahakoti peale sel hetkel nii
vihane polnud, ei jäänud muud üle kui plaan ''C'' , ehk siis tellida e-bayst pronksist hammasrattad (pakkuda oli nii 1-3 kaupa, plastikut ja
metalli, ostsin full-package, koos saatmisega 45e) ja proovida neid kodustes tingimustes vahetada. Ette rutates ütlen, et tellitud hammakad olid väga
korralikud ja istusid ülitäpselt.
Armatuuri lahti võtmiseks leidsin suht hea video YOUTUBEST .Paar kruvi
küll tuleb rohkem lahti võtta, kui videos juttu, aga üldjoontes hea materjal.
Keerukam muidugi oli screeni enda lahti võtmine, soovitan juba eos mõned pildid teha, et hiljem lihtsam oleks aru saada, kust kaudu need lõpulülitite
ja mootori ja ekraani kaablid jooksevad, kergem pärast kokku panna. Ise kasutasin abimaterjalina SEDA
Ekraani raami lahtiühendamist auto küljest oleks hea teha 2 inimesega, oht on ära kraapida armatuur, kuna kaablid on suht lühikesed ja pusimist
palju, eriti ühe lõpulülitiga.
Kokku kulus väikeste mõttepausidega töö teostamiseks umbes 3h ja osaliselt ka teise inimese abi. Ise ma kahjuks ei tahtnud pildimaterjali tegemisega
aega raisata, aga loodan, et keegi saab vajadusel siiski teemast abi.
|