hash
huviline
Registreerunud 02.05.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.03 07:40
|
|
|
Paisupaagis tosool õliga segamini...
Paar nädalat tagasi hakkas auto (a100 2.6 v6 `93a) jamama.Hommikul kui auto käima panna siis ei tahtnud õli surve tõusta ,tuli natuke pöördeid anda
enne kui surve tõusis ja kui auto u.15 minti seisis siis samam jama ning eelmine nädalavahetus suri täitsa ära.Milles võib probleem olla?Äkki kelelgil
on kogemusi,sellise asjaga...
|
|
|
Skeldo
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal
Auto: Hybrid
|
postitati 02.05.03 07:45
|
|
|
ei noh, kui paisupaagis tosool õliga segamini, sii ju eeee.. ploki tihend läbi(andestust kui mööda panin, ma pole nii tark, yritan lihtsalt näida
siuke)
|
|
|
|
MarkoC
huviline
Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3xx bemuur
|
postitati 02.05.03 07:49
|
|
|
tihend jah kiirelt vahetada vaja ....
|
|
|
|
hash
huviline
Registreerunud 02.05.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.03 09:49
|
|
|
nüüd tuli lagedale veel selline asi ,et vänt on kinni...
|
|
|
mike
huviline
Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 Q
|
postitati 02.05.03 10:14
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja hash
nüüd tuli lagedale veel selline asi ,et vänt on kinni... |
see on üheselt tingitud õli ja jahutusvedeliku segunemisest, st õli kaotas oma määrdeomadused.
viga üldjuhul jah plokikaane tihendis, aga nüüd oled selle vahetamisega hiljaks jäänud.
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.03 10:24
|
|
|
Njah, enam vaid tihendi vahetusest ei piisa - liiga kaua ootasid sellega.
Elu õpetab.
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
hash
huviline
Registreerunud 02.05.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.03 07:35
|
|
|
aga mis võis põhjustada seda ,et õlirõhk ei tõusnud korralikult...pump on korras.Ma olen kuulnud mingist reduktsioon klapist,kas se on k kuidagi selle
õli survega seotud...
|
|
|
ur666
huviline
Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: A8,ur&coupeQ 20v
|
postitati 03.05.03 07:40
|
|
|
kas oli on puhas?
|
|
|
hash
huviline
Registreerunud 02.05.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.03 13:38
|
|
|
paisupaagis on õli tosooliga segamini,mingi kollakat tooni.Karterist väljalastud õli on puhas.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.05.03 08:52
|
|
|
Omal kogemus sellise asjaga olemas ja viga ei olnud mitte plokikaane tihendis... Täpselt sama asi oli üks hommik ja sai auto remonti viidud...
lammutati kõik laiali ja vahetati ära plokikaane tihend, lihviti plokk, klapi tööpinnad soveldati... nu niiöelda pea et kap. remont ülemisele osale.
Ülejärgmine hommik täpselt sama jama uuesti remonti, võeti uuesti laiali ja
saadeti plokikaan survestamisele, et äkki pragu sees... ei olnud.(raha asja eest läks nii 7K)
Iseenesest on tegelt nii ju et kui plokikaane tihend kutu siis tosool läheb õli sisse mitte vastupidi... ja siis lõpuks selgus tõde... Õlifiltri ja
mootori vahel on torooligi jahutatav selline väike kamber ja seal oli pragu sees... 500.- krooni uus julla ja asi korras.
|
|
|
|
hash
huviline
Registreerunud 02.05.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.05.03 08:48
|
|
|
teema lukku .ostsin uue mootori,ja kellel on vaja mingeid mootori juppe 2.6 V6 93a,siis 056503843...
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 14.05.03 10:55
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja hash
teema lukku .ostsin uue mootori,ja kellel on vaja mingeid mootori juppe 2.6 V6 93a,siis 056503843... |
Koos uue ōLIJAHUTIGA soovitatavalt
|
|
|
komtuur
huviline
Registreerunud 18.08.03
Kasutaja on eemal
Auto: Golf
|
postitati 09.08.04 07:47
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Omal kogemus sellise asjaga olemas ja viga ei olnud mitte plokikaane tihendis... Täpselt sama asi oli üks hommik ja sai auto remonti viidud...
lammutati kõik laiali ja vahetati ära plokikaane tihend, lihviti plokk, klapi tööpinnad soveldati... nu niiöelda pea et kap. remont ülemisele osale.
Ülejärgmine hommik täpselt sama jama uuesti remonti, võeti uuesti laiali ja
saadeti plokikaan survestamisele, et äkki pragu sees... ei olnud.(raha asja eest läks nii 7K)
Iseenesest on tegelt nii ju et kui plokikaane tihend kutu siis tosool läheb õli sisse mitte vastupidi... ja siis lõpuks selgus tõde... Õlifiltri ja
mootori vahel on torooligi jahutatav selline väike kamber ja seal oli pragu sees... 500.- krooni uus julla ja asi korras. |
njah, ei leidnud nimetatud õlijahutit sealt üles, vaadates selle lehe järgi http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E
8%F1%EA&btsnr=115-55&cid=114 siis nr 27 vidin puudub täiesti, õlifilter kinnitub otse 1a külge, ma ei tea kas selline asi normaalne vms.
võibolla asub kuskil mujal, jahutusvedeliku lõdvikudest ei lähe ka ühtegi ülearust otsa kuskile. Kas saab olla, et see vahelt ära võetud või 1Z
mootoril ei peagi see sedasi olema....ei mõista välja. Mõni targem ehk
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.08.04 08:03
|
|
|
Seda kõikidel mudelitel ei olegi kusjuures, et viga võib vabalt ka milleski muus sinu kone puhul olla.
|
|
|
|