Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.04.14 15:44
|
|
|
3.0tdi eelsüüteküünlad
Jõudu kaaskannatajad!
Äkki on keegi kokku puutunud sellise probleemiga,et küünalde juhtmele ei tulegi nagu vool peale testriga mõõtes.
Mootor oli täiesti külm kui mõõtsin. Ise auto näitab,et paneb küünlaid(kiiresti nagu c6 ikka).
Testriga mõõtes tundusid küünlad ise korras olevat. Netiavarusest lugesin,et 3.0tdi-il kahte tüüpi küünlaid kasutatakse. Eristatakse värvi järgi
küünla otsas.
Kas võib olla mingi relee või kaitse kusagil mis sellist jama korraldab?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 13.04.14 21:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Jõudu kaaskannatajad!
Äkki on keegi kokku puutunud sellise probleemiga,et küünalde juhtmele ei tulegi nagu vool peale testriga mõõtes.
Mootor oli täiesti külm kui mõõtsin. Ise auto näitab,et paneb küünlaid(kiiresti nagu c6 ikka).
Testriga mõõtes tundusid küünlad ise korras olevat. Netiavarusest lugesin,et 3.0tdi-il kahte tüüpi küünlaid kasutatakse. Eristatakse värvi järgi
küünla otsas.
Kas võib olla mingi relee või kaitse kusagil mis sellist jama korraldab? |
Nii pidevat voolu sinna ei tulegi. Küünlaid soojendatakse juhtploki kaudu impulssidega. Kordamääda klõpsitakse küünlaid sisse. Kui sa testriga mõõdad
arvab juhtplok, et küünal on katkestuses ja voolu sinna ei lastaga. Kontrolli kontrollambiga. Üldiselt kui vigu mootori juhtplokis pole siis on kõik
ok.
|
|
|
TFK
klubiliige
Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.14 11:03
|
|
|
Lihtsalt infoks:
Minu autol näitas tester kohe konkreetset viga 6 silindri küünlale ja testriga takistusi mõõtes nii oligi.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.14 14:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Jõudu kaaskannatajad!
Äkki on keegi kokku puutunud sellise probleemiga,et küünalde juhtmele ei tulegi nagu vool peale testriga mõõtes.
Mootor oli täiesti külm kui mõõtsin. Ise auto näitab,et paneb küünlaid(kiiresti nagu c6 ikka).
Testriga mõõtes tundusid küünlad ise korras olevat. Netiavarusest lugesin,et 3.0tdi-il kahte tüüpi küünlaid kasutatakse. Eristatakse värvi järgi
küünla otsas.
Kas võib olla mingi relee või kaitse kusagil mis sellist jama korraldab? |
Nii pidevat voolu sinna ei tulegi. Küünlaid soojendatakse juhtploki kaudu impulssidega. Kordamääda klõpsitakse küünlaid sisse. Kui sa testriga mõõdad
arvab juhtplok, et küünal on katkestuses ja voolu sinna ei lastaga. Kontrolli kontrollambiga. Üldiselt kui vigu mootori juhtplokis pole siis on kõik
ok. |
Tegelikult vaatasingi kontrolllambiga.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.14 11:32
|
|
|
Mõõtsin vist kuidagi kehvasti,kontrollisin ennast veidi üle ja tegelikult tuleb vool peale.Testriga mõõtes olid küünlad ka korras aga eks tõde selgub
siis kui kõik küünlad maha keerata ja akupeal järgi proovida.
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 13.05.14 12:07
|
|
|
Enne ikka vaata, mis pingepealt küünlad töötavad.Kõik küünlad 12 v pealt tööta, lõhud nii omal kõik küünlad ära
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.14 12:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raimo21
Enne ikka vaata, mis pingepealt küünlad töötavad.Kõik küünlad 12 v pealt tööta, lõhud nii omal kõik küünlad ära |
Annab siis äkki juhiseid täpsemaks tegutsemiseks. Olen kursis et 3.0tdi kasutatakse kahte erinevat küünalt aga paraku arvasin,et kõik 12v pealt.
|
|
|
KristoK
huviline
Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.14 14:20
|
|
|
165/171kw mootorite küünlad töötavad madalama pingega kui 12V, äkki oli midagi 5V kandis.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 13.05.14 15:32
|
|
|
Pinge 4,4V, seega ei tasu aku pealt otse kärsatada neid.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|