Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2.5TDI Avant Quattro - 1996 - teitur (Vastuseid: 66 | Vaatamisi: 18249)
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 07.04.14 16:51 Tsiteeri
Audi A6 2.5TDI Avant Quattro - 1996 - teitur



Sai eelmine 100 C4 2.3 välja vahetatud veidi parema masina vastu.

http://i302.photobucket.com/albums/nn114/teidla91/Autod/C4Q/IMG_3886_zpsf617fd06.jpg

http://i302.photobucket.com/albums/nn114/teidla91/Autod/C4Q/g_zps48bd0175.jpg

http://i302.photobucket.com/albums/nn114/teidla91/Autod/C4Q/IMG_3929_zps91a66fdf.jpg

http://i302.photobucket.com/albums/nn114/teidla91/Autod/C4Q/f_zpsaad0477d.jpg

http://i302.photobucket.com/albums/nn114/teidla91/Autod/C4Q/e_zps3b75ed3f.jpg

Autoks siis 1996. aasta tumesinine A6 2.5 TDI Avant Quattro.
Kere poolest väga heas korras oma vanuse kohta, ilmselt üle värvitud mingi aeg. Roostet on ainult juhipoolsel esitiival, kuid uus värvitud tiib tuli autoga kaasa, seega vaid vahetuse vaev. Isegi tagaluugi ääres pole roostet leidnud.

Varustuse poolest on olemas:
6k käigukast
Servotronic roolivõim
Kompuuter
Püsikas
Nivooamordid
Sportistmed
2x istmesoojendused
El. katuseluuk
4x el. aknad
Koeravõrk ja pagasikate
Kesklukk puldist (infrapunaga)
Käetugi ees ja taga
Tehasest väga lahja toonklaas
16" valuveljed
Tehase webasto
Valgustuspakett
El. peeglid soojendustega
Tagaklaasisoojendus
Kärukonks

Asjad mis vajaks üle vaatamist:
Tundub, et webasto ei toimeta korralikult. Mõned minutid teeb häält aga siis jääb vait. Põhjalikumalt pole jõudnud veel süveneda.
Ülemised amordipuksid on läbi nii ees, kui ka taga.
Roolivõimupump teeb jubedat kolinat külmalt.
Valgustuspakett ei toimi nii nagu peaks.

Äsja sai läbitud ka ülevaatus ja midagi peale kulunud piduriklotside ja ühe kehva vooliku ei heidetud ette. Tahmatestis tulemus üllatav, 0.28 ühikut lubatud kolmest. Mootor käivitub väga hästi ja käib pehmelt. Tühikäigupöörded hüppavad 20-30rpm ulatuses(oskab keegi kommenteerida?). Küttekulu on praegu natuke suurevõitu selle auto kohta. Maanteesõidul kipub jääma 6.5l kanti. Samas on all ka 225 rehvid ja esiratase kokkujooksu vaja veidi regullida, sealt saaks ilmselt natuke kulu ka alla.


Esiamortide tugipukside kohta küsiks veidi nõu. Mis firmat eelistada? Febi bilstein on korralik? Swagi väga ei usalda kummidetailide puhul ja Lemförder on suht kirve hinnaga jällegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 07.04.14 18:16 Tsiteeri


Puksid võta ikka lemförder, ise olen proovinu8d ka teisi aga ükski ei kesta niihästi kui lemf. Sul veel stock kõrgus siis peaks suht kaua kestma, mul endal mingi 2a juba lemf padjad olnud, mingeid teisi olen ka proovinud ja üle aasta pole kestnud.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 14.04.14 16:04 Tsiteeri


Pukside küsimus lahendatud.

Nüüd küsiks aga roolivõimu pumba kohta. Tegu siis tandempumbaga(kolm ühendust). Mis seal kolisema sees hakkab? Või mismoodi see üldse seest välja näeb? Annab ehk midagi parandada seal või tasub kohe uut otsima hakata?

Kui mu mälu ei peta, siis salongivalgustus(uste avamisel) juhiti kesklukupumbast? Kas seal on ka külmjoodete probleem levinud? See seletaks ka mittetoimiva puldist kesklukustuse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 14.04.14 16:16 Tsiteeri


Esimesena torgatas pähe selline pump.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 14.04.14 20:08 Tsiteeri


Kahjuks ei selgu sealt kolistamise põhjust, aga abiks ikka, nüüd vähemalt tean mis seal sees on ja kuidas töötab. Ju peab mingi aeg pumba lahti kiskuma ja siis näeb mis seal kehvasti on. Kui pump maha kiskuda kas siis pärast vaja süsteemi kuidagi õhutada ka ja kust see toimuma peaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.14 20:54 Tsiteeri


Selline see pump tõesti seest välja näeb. Koos kasutajaga GWallace vahetasime tema Audil roolivõimuõli pumba, vana tegi sellist kolksuvat häält. Hääl kadus siis kui soonrihma õigeks tõstsime rihmaratta peal aga kuuaja pärast viskas millegipärast jälle ühe soone jagu valeks ja hakkas kolksuma. Peale pumba vahetust heli kadus ja rihm seisab ka õigesti peal. Vanal ja ka "uuel" (kasutatud romulast) pumbal rihmarattast kinni võttes on pikivõlli üsna suur lõtk, lisaks teeb ka sellist kolksu kui võlli edasi-tagasi liigutada, "uus" õnneks ei kolksu aga vahetevahel mingit häält vist ikka tegi.

Igastahes kui pumpa vahetasime võtsime voolikud lahti, kruvisime rattaid ühele-teisele poole (vahetasime ühtlasi ka õli ära ja tahtsime latist ka teda kätte saada), pärast kui "uus" pump oli küljes valasime roolivõimuõli potsiku täis, keerasime rattaid ühele-teisele poole, valasime jälle potsiku täis, panime mootori tööle ja kruvisime ka rattaid paar korda edasi-tagasi ning enam õli ei kadunud ehk õhk tuli välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 14.04.14 20:55 Tsiteeri


Sellel lingil oli natuke kehv pilt. Ise sai kasutaja J.Aru-ga rv pumpa vahetatud detsembris ja tegin ka paar pilti. Keri natuke alla poole ja saad lähemalt vaadata. Ehk on abiks. Meile tundus, et eraldi seal midagi vahetada ei saa.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=129797&page=2


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 15.04.14 19:55 Tsiteeri


Lauri, mul on vist kodus üks vana 2,5 tdi pump olemas, kui selle ülesse leian, siis ma võin lasta sul selle peal lahkamist praktiseerida. Mu vana pump hakkas samamoodi korralikult kilisema ja kolisema ning võll loksus sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 01.05.14 14:47 Tsiteeri


Tagumiste amordipuksidega läks nüüd küll vähe kehvasti. Tuli välja, et tellitud osad ei sobigi sinna.

Kasutusel on hoopis kullahinnalised puksid, mida on saada ainult A osana( 441512331 hinnaks 89€ tk :D).
Sellist hinda ma nõus maksma ei ole ja proovin sinna leida alternatiivi. Kes on sama teemaga kokku puutunud, siis igasugu nõuanded on oodatud ;)

Pilt ka millest juttu: http://images.quattroworld.com/proxy.svc/Images/Image?id=899e2e1cd964497896afcee02bcef4ef.jpg
Praegused puksid üsna läbi ja aukudes teevad trummi põrina sarnast häält.

http://i302.photobucket.com/albums/nn114/teidla91/Autod/C4Q/20140429_143715_zps8712158e.jpg

http://i302.photobucket.com/albums/nn114/teidla91/Autod/C4Q/20140429_135632_zps5f1f7eda.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 01.05.14 17:08 Tsiteeri


Kõikvõimas ja mõnus nivoo värk.
Teinekord ei tasu aretus ära, kuna aega kulub, aretuse algmaterjal maksab ka midagi ja lõpuks on ikkagi paras aretis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 01.05.14 17:17 Tsiteeri


Enamus tdiq on sellised padjad taga. Endaomal on mul pandud esiveolise padjad ja amordid ja toimivad ka edukalt ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 01.05.14 19:30 Tsiteeri


Kõikvõimas nivoo tõesti :D

Praegu on oma aega rohkem kui raha, sellepärast ka aretamine tuleb kõne alla. Esiveolise puksid eeldavad nivoosüsteemi minemaviskamist ja ka esiveolise ülemisi kanduriplekke nagu ma aru saan? Nivoode minema viskamine tuleks ehk isegi kõne alla, kui mõelda selle peale, et ka tandempump on pidune ja neid korralikus seisukorras ei liigugi peaaegu. Samas oleks siis ilmselt tükk jamamist, et tagaots ka õigele kõrgusele jääks?

Teine variant mis mulle silma on jäänud:
https://www.eparts.ee/catalog/getImageFromTecDoc/id:4022630/art:KB95705/brand:110
Need siis 80 tagumised amordipadjad millest saaks midagi ehk aretada. Pole neid käes hoidnud aga pildi järgi tundub kuju sobivat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Monka
huviline



Registreerunud 03.04.13
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: c5 avant

postitati 02.05.14 04:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Teine variant mis mulle silma on jäänud:
https://www.eparts.ee/catalog/getImageFromTecDoc/id:4022630/art:KB95705/brand:110
Need siis 80 tagumised amordipadjad millest saaks midagi ehk aretada. Pole neid käes hoidnud aga pildi järgi tundub kuju sobivat.



Üksasi on kuju, teine on läbimõõt, mis minu arust on väiksem 80-el


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 02.05.14 18:49 Tsiteeri


Ei tea, kuidas tollel c4 on, aga minu kunagisel v8 oli see süsteem tegelt väga lihtne ja lollikindel. Hüdro tuli otse roolivõimendi pumbast. Üks hoob ühendas tagasilda ja mehaanilist kõrguse regulaatorit. Kogu süsteemist puudus igasugune juhtmemajandus. Käsitsi liigutades heeblit, võis auto vägagi kikki ajada. Polnud vahet, kui mitu kg rasksut peal oli, auto oli ikka sama kõrge. Iseasi, kui vajalik see süsteem üldse on. Hetke c5 ei oma seda ja ei oska puudust ka nagu tunda.

Kultuurne emaldamine eeldab ilmselt päeva tööd.
Auto tundub aga olema aus ja korralik, seega mina säilitaksin tolle süsteemi, kasvõi aretuse näol.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
must1.9tdb4audi
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: tallinna lähedal
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5tdi Q

postitati 03.05.14 06:31 Tsiteeri


Mul sama värk seal taga nivookaid pole, aga keegi ei taha mulle originaale ja õigeid asju pakkuda, igakord antakse esiveolise omad. Nüüd vähemalt tean mis hinna klassi jääb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 04.05.14 21:07 Tsiteeri


Eks paistab mis nendest nivookatest saab. Annan märku kui aretused on vilja kandnud :D

Vahepeal tekkis aga väike probleem trip-kompuga, nimelt sai paak üsna tühjaks ja range kukkus 50km peale ning hakkas vilkuma. Probleem selles, et range on siiani 50 peal, kuigi paak on ammu täis lastud. Mingit lahendust?

Kompu valetab keskmist küttekulu ka umbes 1,5l suuremaks. Reaalne kulu paaks tühjaks-täis meetodil on 7.5l/100km, kompuuter näitab 9. Hetkekulud on ka kahtlaselt suured, maanteel 90kmh püsikaga siledal teel tavaliselt 6,5...6,6l.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 04.05.14 21:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teitur
Eks paistab mis nendest nivookatest saab. Annan märku kui aretused on vilja kandnud :D

Vahepeal tekkis aga väike probleem trip-kompuga, nimelt sai paak üsna tühjaks ja range kukkus 50km peale ning hakkas vilkuma. Probleem selles, et range on siiani 50 peal, kuigi paak on ammu täis lastud. Mingit lahendust?

Kompu valetab keskmist küttekulu ka umbes 1,5l suuremaks. Reaalne kulu paaks tühjaks-täis meetodil on 7.5l/100km, kompuuter näitab 9. Hetkekulud on ka kahtlaselt suured, maanteel 90kmh püsikaga siledal teel tavaliselt 6,5...6,6l.

Võta kompuuter küljest ja seal külje peal vähemalt b4-l olid väikesed mikrolülitid, kust sai panna +/- 5, 10, 15%, sul oleks siis vaja panna -15%, kui hetkel seal nö nulli peal on, siis läheb enamvähem õigeks. Aga ma ei tea, kas c4-l on nii.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altsu00
huviline



Registreerunud 31.07.08
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 2013 3.0 TDI

postitati 05.05.14 05:50 Tsiteeri


C4 A6-l käib pardakompuutri õpetamine läbi sülearvuti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 07.05.14 21:35 Tsiteeri


Kompuutri viga lahenes akuklemmi eemaldamisega akult.

Käidud ka sillastendis, mis läks kokkuvõttes üsna kalliks. Enamus keeratavad liited olid kinni ja lahti sai ainult kuuma andes.

Kas kuskilt on saada ka nimekirja vms. koodide ja muu kohta mida kasutatakse VCDSis? Et mis koodiga midagi muuta saab jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 25.05.14 21:48 Tsiteeri


Mida aeg edasi, seda rohkem tundub, et mootori juures koliseb hoopis vändaotsa rihmaratas mitte roolivõimupump.
Tuleb asja põhjalikumalt uurida.

Seoses sellega küsiks mis tootja ratast tasub vaadata(kes suudab hea hinnaga pakkuda midagi, siis olen pakkumistele avatud)? Missugused on parimad kontrollmeetodid ratta kontrolliks? Vahetuseks esiots maha või pääseb kuidagi lihtsamalt ka ligi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 26.05.14 17:07 Tsiteeri


Esiots ikka klaariks, muidu ei saa käbipolti õige pingsusega kinni. Jõudu ja jaksu selle vändaotsaga. See on 2,5 tdi haigus. Soovitan sul kiirelt tegutseda ja mitte eriti enam sõita, kui juba hilja pole ja väntvõlli ots peetis pole. Kui sõitu jätkad, siis varsti on rihmaratta kiil maas ja tõmbab hammasrihma ringi, ehk siis lühidalt, klapid ja kolvid koos. Rihmaratas maksab umbkaudu 160-250EUR. Kui korralikku asja tahad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 26.05.14 19:03 Tsiteeri


Enda autol vahetasin rihmaratast 8 kuud tagasi ning asendatud sai tootja Corteco rihmarattaga. Kui õigesti mäletan, siis hind jäi sinna umbes 120 euro kanti. Minu A6-el tegi ta päris kõva laginat kui konditsioneeri sisse lülitasin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 04.06.14 21:04 Tsiteeri


Probleem pole vändaotsas, vaid rihmarattas endas.

Aga tänaseks on vana ratas maha kistud ja uus paigas(odo näit 248220)

Kindel on see, et mina pole viimane kes seda vahetab ja panen siis kirja kuidas see asi käib ning mida vaja on. Ehk on kellegile kasuks.
Järgnevad asjad siis AEL mootorile.

Rihmaratas ise koodiga 074105251N
Originaali hinnaks pakuti forsis 214€
Otsustasin Corteco ratta kasuks mille sain kohalikust poest 137€ eest.
Ja nagu selgus, siis Corteco ratta näol on tegu originaaliga, millel on tehasetähised maha käiatud. Muus osas täiesti identsed.
http://i302.photobucket.com/albums/nn114/teidla91/Autod/C4Q/20140604_203055_zpsbc0f2cd1.jpg

http://i302.photobucket.com/albums/nn114/teidla91/Autod/C4Q/20140604_214918_zpsb2310a82.jpg

Lisaks tuleb vahetada suur polt N 90498002, väikesed M8x25 sisekuuskantpeaga poldid 4tk. Reaalselt olid mul sees M8X30, kuid kirja järgi käivad 8X25.
Veel on ette nähtud vahetada seib 074105193, mis käib rihmaratta ja väntvõlliotsa vahele. Originaali hinnaks pakuti 14€ ja febi bilstein 7€.

Vahetuseks on vaja eemaldada stange ja radiaatorid. Kliima radikat lahti ühendama ei pea, voolikud annavad niipalju järgi, et saab radika kõrvale tõsta. Jahutusradikal lõdvikud lahti, juhtmed võivad külge jääda ja saab samuti kõrvale tõsta.

Siis saab juba ratta maha võtta ja asuda uut paigaldama. Võntvõlli ots ja samuti rihmaratta ots koos seibiga peavad puhtad olema! M8 poltide pingutusmoment on 20NM, suurel poldil 200NM+270 kraadi(poltide keermed ja kaelad tuleks õlitada nt. mootoriõliga)! Mootorit saab paigal hoida näiteks sidurikojas paikneva augu kaudu, kui hooratast heebli vms. abil paigal hoida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 05.07.14 20:02 Tsiteeri


Üks küsimus

Mis õli ja kui palju käib käigukasti ja tag. reduktorisse? Missugused õlid on tehas heaks kiitnud.
Käigukast on kuuene manuaal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
timberman
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal

Auto: MC x 2, AEL

postitati 06.07.14 18:26 Tsiteeri


Endal sama asi hiljuti tehtud ja osta tuli sellised asjad:
CA-SYNTUNIPLUS-1 Transmissiooniõli Castrol (diff) 75W-90 Sy 2 tükki
CA-SYNTRAXLL7590-1 Transmissiooniõli Castrol (kkast) 75W-90 S 3 tükki
Tükk tähendab siis 1L potsikut. Midagi jäi minu arust vahetusest järgi ka, aga ise ei teinud ja ei ole pärast vahetust täpselt uurinud ka, kumba järgi jäi. Igatahes sellise koguse pead tõenäoliselt niiehknaa võtma :)

Mis puutub sellesse eelmise postituse lausesse: "Mootorit saab paigal hoida näiteks sidurikojas paikneva augu kaudu, kui hooratast heebli vms. abil paigal hoida". Mulle on asjatundjad selle kohta öelnud, et see on täisidiootne tegu, mille tagajärjel võivad osad hambad vabalt hoorattalt lahkuda, kuna jõud nii suured mängus. Kõige mõistlikum ikka rakis teha ja sellega keerata. Rakisega ei tundu see vajalik jõud üldse väga suur olevat. Eeldan, et sinu hoorattal jäid siis seekord kõik hambad alles? :D


http://images.spritmonitor.de/556267.png http://images.spritmonitor.de/445659.png http://images.spritmonitor.de/466405.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 73.4% - SQL: 26.6%]