Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: audi 100 c4 2,5tdi 6-käigulise kasti probleem (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1802)
janar1989
huviline



Registreerunud 24.01.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5tdi

postitati 07.04.14 14:15 Tsiteeri
audi 100 c4 2,5tdi 6-käigulise kasti probleem



Probleem seisneb selles et 3. ja 4. käik lähevad raginaga sisse aga teised käigud mitte. Äkki oskab keegi nõu anda kas on mõtekam kast remontida või hakata uut kasti otsima?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 07.04.14 14:38 Tsiteeri


Sünkronisaatorid läbi. Remont on kordades odavam.


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar1989
huviline



Registreerunud 24.01.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5tdi

postitati 07.04.14 14:40 Tsiteeri


oskad sa öelda palju see umbes läheb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 07.04.14 14:47 Tsiteeri


Ei tea, see nii orienteeruv. Kas teed ise, kus lased teha, mis veel vaja seal teha. Kui kasti remonti viid, siis ole nõus juba suurema võimaliku väljaminekuga. Vb vaja seal midagi veel teha.


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar1989
huviline



Registreerunud 24.01.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5tdi

postitati 07.04.14 14:49 Tsiteeri


oskad sa viljandis äkki mõnda kohta soovitada kuhu tasuks auto viia et kasti remonti teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 07.04.14 14:58 Tsiteeri


Mul üks tuttav suure-jaanis on. Saadan privasse numbri, võid helistada ja küsida.


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar1989
huviline



Registreerunud 24.01.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5tdi

postitati 09.04.14 16:09 Tsiteeri


Kõige imelikum on see, et kui auto käib kohapeal ja siduri alla vajutan ja käike hakkan laduma siis lähevad kõik ilusti sisse, ilma raginata. Äkki tuleks midagi muud enne proovida kui kast remonti viia?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 09.04.14 16:40 Tsiteeri


Kohapeal lähevad nad muidugi ilma raginata sisse, kastis ju ükski komponent põhimõtteliselt ei liigu. Kui sõites ragistab rahulikul käiguvahetusel, siis on sünkrod lihtsalt otsas ega saa enam oma tööga hakkama. Kui juba vahetusse läheb siis miinimumkava on vahetada ka mõned simmerid ja 1-5 käikude sünkrod.
Võid katsetamiseks veel topeltsidurdamist ja muid vanakooli nippe proovida, kuid kasti remontimisest see ei vabasta.

Ega ei ole tegu valge universaaliga? Ühte sellist sai eelmisel aastal proovitud, turbo läg oli hullem kui bensiinikal (ilmselt korralikud rõhulekked või turbo omadega otsas) ja 3-4 läksid korraliku raksuga sisse. Omanik veel väitis, et tegu on reguleerimata hoovastikuga :D


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
yrks
huviline



Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI

postitati 09.04.14 16:42 Tsiteeri


Siis pead iga käigu vahetusega siduri ka vabastama. Sest kui siduri alla vajutad ning käike laduma hakkad, siis võllid seisavad, sellepärast nad siis ilusti lülituvadki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar1989
huviline



Registreerunud 24.01.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5tdi

postitati 09.04.14 17:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Kohapeal lähevad nad muidugi ilma raginata sisse, kastis ju ükski komponent põhimõtteliselt ei liigu. Kui sõites ragistab rahulikul käiguvahetusel, siis on sünkrod lihtsalt otsas ega saa enam oma tööga hakkama. Kui juba vahetusse läheb siis miinimumkava on vahetada ka mõned simmerid ja 1-5 käikude sünkrod.
Võid katsetamiseks veel topeltsidurdamist ja muid vanakooli nippe proovida, kuid kasti remontimisest see ei vabasta.

Ega ei ole tegu valge universaaliga? Ühte sellist sai eelmisel aastal proovitud, turbo läg oli hullem kui bensiinikal (ilmselt korralikud rõhulekked või turbo omadega otsas) ja 3-4 läksid korraliku raksuga sisse. Omanik veel väitis, et tegu on reguleerimata hoovastikuga :D



Universaal on küll aga mitte valge. Sõites on ka nii et vahepeal läheb raginaga aga vahest harva läheb ilusti ka. Aga tänud vastamast :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 12.04.14 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janar1989
Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Kohapeal lähevad nad muidugi ilma raginata sisse, kastis ju ükski komponent põhimõtteliselt ei liigu. Kui sõites ragistab rahulikul käiguvahetusel, siis on sünkrod lihtsalt otsas ega saa enam oma tööga hakkama. Kui juba vahetusse läheb siis miinimumkava on vahetada ka mõned simmerid ja 1-5 käikude sünkrod.
Võid katsetamiseks veel topeltsidurdamist ja muid vanakooli nippe proovida, kuid kasti remontimisest see ei vabasta.

Ega ei ole tegu valge universaaliga? Ühte sellist sai eelmisel aastal proovitud, turbo läg oli hullem kui bensiinikal (ilmselt korralikud rõhulekked või turbo omadega otsas) ja 3-4 läksid korraliku raksuga sisse. Omanik veel väitis, et tegu on reguleerimata hoovastikuga :D



Universaal on küll aga mitte valge. Sõites on ka nii et vahepeal läheb raginaga aga vahest harva läheb ilusti ka. Aga tänud vastamast :).


Siis nad lähevadki ilusti, kui pöörete vahemik klapib kiirusega.


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar1989
huviline



Registreerunud 24.01.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5tdi

postitati 15.04.14 14:04 Tsiteeri


Täna avastasin, et hoopealt pole võimalik 1. käiku sisse panna. Siduri lahutan ilusti ära aga ragiseb hirmsat moodi ja sisse ei lähe. Ma hakkan juba arvama et mõtekam on kasutatud kast osta ja see sinna alla panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.7% - SQL: 64.3%]