Audi A6 C5 2.5TDI 110kw automaatkasti mure
Sattus kätte isend, millel probleem järgmine.
Kohapealt minnes esimese käiguga, libistab ja hakkab hüpates minema. Selline oli kirjeldus omaniku poolt. Diagnostika näitas selliselt:
Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.lbl
Part No: 4B0 927 156 B
Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 8915
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
VCID: 264841F2C2301B2ED59
5 Faults Found
18265 - Load Signal
P1857 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent
18169 - Shift Lock Solenoid (N110)
P1761 - 35-10 - Short to Ground - Intermittent
17090 - Transmission Range Sensor (F125)
P0706 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
18232 - Pressure Control Valve 3 (N217)
P1824 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
18227 - Pressure Control Valve 2 (N216)
P1819 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Muidu vahetas käiku korrektselt, ainult kohapealt minnes oli mure. Hetkel ise testida ei saa, sest autol mootoririke. Ühe poole nukadel hambad maas ja
nookurid tükkideks. Küsimus on selles, kas on lihtsam tõsta vahele uus komplekt või kasti saab kergema vaevaga remontida ja vahetada ainult mootor?
Kogun mõtteid, mida autoga edasi teha.
http://moora.ee/001.JPG
http://moora.ee/009.JPG
http://moora.ee/010.JPG
http://moora.ee/016.JPG
http://moora.ee/023.JPG
|
|