Harri_K
huviline
Registreerunud 08.05.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.14 10:24
|
|
|
2.5TDI-le 2.4d pump
On keegi taolist asja teinud või on see üldse võimalik?
2.4D 60kw ja 2.5TDI 103kw.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 01.04.14 11:07
|
|
|
Minuteada peaks olema see täiesti võimalik. Mingiaeg oli see päris levinud teema BMW de seas. Kus paigaldati siis tds ile mehaaniline pump ja küte ja
rõhk peale . Kui hästi mäletan sis ühel tuttaval oli audiga sama nali
tehtud ja käis see aparaat ikka sigahaigelt edasi
|
|
|
Harri_K
huviline
Registreerunud 08.05.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.14 14:07
|
|
|
Aga 1 point on selles et 524 saab olla TD, äkki on kasutatud turbo pumpa? Muidu jah bemmil samamoodi 2.4d 63kw ja 2.5TDS 105kw ja pannakse viimasele
see 2.4 pump. Aga huvitav kas pannakse 63kw või 85kw pump bemmi puhul?
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 01.04.14 14:41
|
|
|
Uurisin seda asja natuke ja ühesõnaga audile vaja 11 plunserist pumpa. Tavaliselt peaks olema kõik mingi 8-9 sed. Seda õiget pumpa pidi olema suht
raske leida. Vanematel mootoritel kasutati sellist vist. Ma pole eriline diislifanat aga kindlasti siin nii mõnigi oskab nendest täpsemalt rääkida.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 01.04.14 17:40
|
|
|
Võta kontakti kasutajaga Twister, saad temakaudu uue pumbapea tellida ning sedamõõtu mida ise soovid.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 01.04.14 22:18
|
|
|
Mingit erilist mõtet mehaanilist pumpa paigaldada ei ole. Töötab elektrooniline oluliselt paremini, lihtsalt vaja ära häälestada.
Mehaanilise pumbaga ei saa tõstetud võimsusega süüdet normaalselt kõikides vahemikes, kütusekulu suureneb jne.
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 02.04.14 09:32
|
|
|
Kõikidel pole selliseid teadmisi, et elektroonilist pumpa häälestada ja pole ka sellist raha, et lasta seda kuskil teha. Ja millegipärast pole näinud
ühtegi TDS i või 2,5 TDi d mis liiguks oe pumbaga nii hästi kui mehaanilise pumbaga.
Muidugi autodele oli paigaldatud suurem turbo ja siililegi selge, et sellise konfiguratsiooni juures mingi hetk must jookseb
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 02.04.14 12:07
|
|
|
Väga hästi liiguvad nad OEM pumbaga ja suurema plunseriga, seejuures ei lähe asi laiali ka iga 5 minuti tagant ning ei tahma. Lihtsalt meie riigis
siin tahetakse asju teha ainult odavalt, mitte korralikult.
AEL-i on 200+ kw küll ja veel välismaal elektroonilise pumbaga ehitatud. Diffasel on AFN, mis ka 200kw kanti välja annab el. pumbaga.
Common railist ei hakka rääkimagi, see meie maa meistritele tuumafüüsika veel.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 02.04.14 12:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
...
Diffasel on AFN, mis ka 200kw kanti välja annab el. pumbaga.
... |
Ma võin praegu eksida ja Sa räägid mingist muust autost, aga AFN on 1.9, mitte 2.5...
Tsitaat: | Algselt postitas: diffas
...
-Mootor on 2.5 v6 TDi AKN 110kw/310nm -> 204kw/570nm
... |
Mitte, et ma nokkida tahaks, vaid tundus uskumatu, et 81kW-st suudetud teha ~200kW ja tahtsin selle kohta lugeda.
|
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 02.04.14 13:20
|
|
|
See 200kw on siiski AFN, aga Twisteri oma. Reaalne dyno paber ka olemas ning kevadeks loodame lisa sellele mootorile
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 02.04.14 13:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattrodiisel
See 200kw on siiski AFN, aga Twisteri oma. Reaalne dyno paber ka olemas ning kevadeks loodame lisa sellele mootorile |
Eks kui raha on, on kõik võimalik...
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 02.04.14 13:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Ma võin praegu eksida ja Sa räägid mingist muust autost, aga AFN on 1.9, mitte 2.5... |
Üks täht läks valesti, ma arvan, et kõik teadlikud said aru, et AKN, mitte AFN.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 02.04.14 14:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Üks täht läks valesti, ma arvan, et kõik teadlikud said aru, et AKN, mitte AFN. |
Kahjuks ma tean vaid mõndade diislite mootorit tähiseid (üks neist AFN) ja ei tulnud selle pealegi, et äkki kirjaviga. Pigem tuli küsimus selle peale,
et diffasel on foorumis vaid selle 2.5 kohta teema, et äkki on tal veel mingi ~200kW 1.9 ka, millest foorumis juttu pole tehtud või pole mulle silma
jäänud. Oleks olnud huvitav lugeda.
(Twisteri teemast ei loe ma küll kusagilt kiiruga välja ~200kW, ainult üks graafik ja seal 160,2 hp?/kW? kui hp, siis ~120kW).
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 02.04.14 14:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Üks täht läks valesti, ma arvan, et kõik teadlikud said aru, et AKN, mitte AFN. |
Kahjuks ma tean vaid mõndade diislite mootorit tähiseid (üks neist AFN) ja ei tulnud selle pealegi, et äkki kirjaviga. Pigem tuli küsimus selle peale,
et diffasel on foorumis vaid selle 2.5 kohta teema, et äkki on tal veel mingi ~200kW 1.9 ka, millest foorumis juttu pole tehtud või pole mulle silma
jäänud. Oleks olnud huvitav lugeda.
(Twisteri teemast ei loe ma küll kusagilt kiiruga välja ~200kW, ainult üks graafik ja seal 160,2 hp?/kW? kui hp, siis ~120kW).
|
1.9 on Freezeril veel võimsamaks tehtud. Kui palju täpsemalt pole kursis, aga eks teemas midagi ikka kirjas.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 02.04.14 18:47
|
|
|
Twisteri oma oli kindlasti võimsam kui 120kw, ta sõitis miili peale ligemale 220km/h kui õieti mäletan.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 02.04.14 19:01
|
|
|
Kas mitte 160kw rattast ei olnud?
|
|
|