raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.03.14 21:19
|
|
|
Parempoolse rooliga vasakpoolseks .
Tervist. Küsimus siis selline, et kas keegi on kunagi teinud-kuulnud kuidas parempoolse rooliga auto ümber vasakpoolseks teha. Kas tuleb teha suuri
kulutusi/muudatusi, et asi ära teha.? Hetkel käiks jutt a4 b5-st ja a6 c5-st .
Olen kuulnud, et kerel pidavat olema olemas kõik vajalik ümbertõstmiseks paremalt vasakule ja vastupidi, aga kas sellest piisaks ? Kui keegi miskit
kuulnud sellest või omab mingisuguseid kogemusi siis võiks märku anda.
Ette tänades .
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.03.14 21:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raidoaudics
Tervist. Küsimus siis selline, et kas keegi on kunagi teinud-kuulnud kuidas parempoolse rooliga auto ümber vasakpoolseks teha. Kas tuleb teha suuri
kulutusi/muudatusi, et asi ära teha.? Hetkel käiks jutt a4 b5-st ja a6 c5-st .
Olen kuulnud, et kerel pidavat olema olemas kõik vajalik ümbertõstmiseks paremalt vasakule ja vastupidi, aga kas sellest piisaks ? Kui keegi miskit
kuulnud sellest või omab mingisuguseid kogemusi siis võiks märku anda.
Ette tänades . |
Isegi kui saad hakkama, siis legaalseks on seda pea võimatu saada.
B5 ja C5 on juba niivõrd vähekallid autod, et ümberehitusele kuluks rahulikult ühe samasuguse eksemplari hind.
|
|
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 29.03.14 21:28
|
|
|
Kõike saab ja seda ehituslikku osa vast polegi üldse karta vaja. Probleemid tekivad VINiga ja edasiste dokumentidega. Eesti ARK teda parempoolse
rooliga arvele ei võta mitte mingil juhul ning samuti ise enne ümbertehes väidab VIN asja parempoolsena sündinuks ning ümberehituseks on vaja
vastavaid pabereid, mille väljastamine on kas raske, kallis, või üldse võimatu ja ongi jokk. Lisaks on mainitud masinad nii levinud, et ei näe asjal
mõtet. Üldiselt tehakse skyline'dega siin nii, sest neid lihtsalt ei saagi LHD versioonis, kõik muud RHD isendid lähevad kohe juppideks või arvele
naaberriikidesse, kes neid kergekäelisemalt arvele võtab. Muidugi jäävad ka kaks varianti-ca 30a vanadele isenditele, millele neid nõudmisi ei
rakendata ja saab mõne x inglase arvele küll, võimalik et jälle peale pikka asjaajamist ja jauramist. Ning elades vähemalt kuus kuud välisriigis, kus
on vastupidi liiklus ning roolid, omad seal autot, tood siia "ettekäändel", et töö lõppes aga masinat ei saanud seal müüdud ja võtaks siin arvele,
siis lasevad seda ja käib ümberasuja vara erijuhtumi alla. Muusosas erilist mõtet tõmblemisel ei näe aga eks kindlasti pädevad kodanikud tulevad veel
lähemalt kommenteerima.
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.14 10:13
|
|
|
Ma paarkümmend aastat tagasi ehitasin koos teistega ümber ühte mõttetut autot, oli esiotsa pauguga paartuhat sõitnud auto, aega läks kuskil pisut üle
aasta ja tollal sai asja ilusasti veel arvele. Eks mingi rahaline võit oli ka, kuid sellel ajal olid kõvemate meeste sissetulekud ka 1000EEK/kuus
tuuris
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 30.03.14 13:15
|
|
|
Kunagi ammu ammu oli siin foorumis teema, milles C4 2.6 RHD esiveoline automaat tehti 2.5 tdi LHD quattro manuaaliks vmt. Suudab keegi viidata?
|
|
|
Janno2525
huviline
Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 V8
|
postitati 31.03.14 11:05
|
|
|
Nii palju, kui mina tean, siis ümberehituse kohta peaks paberi andma konkreetse auto margiesindus. Aga nad ei pidanud tahtma seda eriti anda, kui töö
pole nende teostatud. Kui arvestada esinduse töötunni hinda ja vajalikke juppe vahetamiseks (armatuur, kellad, roolilatt, .....), siis kahtlen, kas
sellel ümberehitusel väga pointi on.
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 02.04.14 09:37
|
|
|
Kui väga vaja on siis saab ilusti kõigega hakkama.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 02.04.14 14:54
|
|
|
Tänasel päeval seda kompotti enam paraku legaalseks ei saa. Kui keegi soovib vaielda või otsida põhjendusi siis võib otsida üles tehnika osakonnast
Taaniel Tigase ja temaga edasi arutada.
|
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.14 18:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Tänasel päeval seda kompotti enam paraku legaalseks ei saa. Kui keegi soovib vaielda või otsida põhjendusi siis võib otsida üles tehnika osakonnast
Taaniel Tigase ja temaga edasi arutada. |
Tead, et legaalseks kindlasti ei saa, aga põhjendusi tuua ei oska ?
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.14 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: püstolett
Kui väga vaja on siis saab ilusti kõigega hakkama. |
Usun ka, aga iseasi kui kalliks see jama minna võib, arvatavasti pointless !?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.04.14 05:25
|
|
|
Põhjenduseks tuuakse tõenäoliselt see, et tehase poolt turvaliselt vasakpoolse rooliga ehitatud autosid on turul lademetes võtta. Ainult see, et sa UK
masina odavaga kätte saad, ei ole järjest kosuva avaliku sektori järjest progressiivsema kõige vati sisse mähkimise soovi arvestades piisav argument.
|
|
|
|
RainerAK
huviline
Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.8 Quattro, A4 1.8T Quattro
|
postitati 03.04.14 06:10
|
|
|
No olgem ausad, ega seda väga vaja ka ei ole, et iga käpard hakkaks omal käel auto rooli- ja pidurisüsteemi teipi ja traati kasutades ümber ehitama.
Seal on ikka õige mitmeid asju, mida saab valesti teha. Kui on soov ja ressurss, et korralikult teha, siis esindus aitab.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 03.04.14 06:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raidoaudics
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Tänasel päeval seda kompotti enam paraku legaalseks ei saa. Kui keegi soovib vaielda või otsida põhjendusi siis võib otsida üles tehnika osakonnast
Taaniel Tigase ja temaga edasi arutada. |
Tead, et legaalseks kindlasti ei saa, aga põhjendusi tuua ei oska ? |
Sul miskit närib?
Jah tean, kuna antud isik pidas meile sel teemal pika loengu antud teemal ca aasta tagasi. Samas ma andsin piisavad kontaktid, et see seletataks
Teiepoolse huvi puhul lahti isiku poolt, kes on antud asjas 100% pädev. Mina ei ole ARK-i ja selle tehnoosakonnaga seotud ühestki otsast, seega ma
leian, et ma ei pea hakkama siin põhjendusi tooma.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.14 07:02
|
|
|
Fakt on see, et mainstream masinaid ei saa üldjuhul arvele, kui selline ümberehitus on tehtud, kui jus esinduse tehtud asi pole.
Sa võid seda juttu mitte kuulata, osta need autod, matta sinna hunnik raha ja ehitada need oma kuuris/garaa˛is ümber, aga pärast sõidad ikka Leedu või
Läti numbritega ringi
Lisaks nagu eelpool öeldud ei tasu antud autode puhul selline ehitus nagunii ära, kuna nende soetushind on juba vasakpoolse rooliga nii odavaks
läinud.
|
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.14 15:55
|
|
|
Targad lugege küsimust, mitte ärge hakake siin rääkima, et pole mõtet ja ei tasu ära jne jne. Küsimus oli kuidas teha parempoolse rooliga ümber
vasakpoolseks mitte, et kas arvele saab ja kas rahaliselt tasub jms. Väga vabandan kui kellelegi see postitus ei istu, aga jäägem ikka algse küsimuse
juurde, mitte ärge hakake siin teiste rahakottides ja oskustes sõna võtma, kui endal antud "küsimuse" kohta huvi puudub
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
|