nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 29.03.14 17:26
|
|
|
Mure väljasuremisega.audi 2.5 tdi
No ei saa sellest murekoormast lahti ikka.nimelt auto sureb välja väiksemate pöörete juures siis kui ise tahab.Olen foorumist uurind ja lugenud kõike
aga ei ole kellegil midagi taolist olnud.
Viga tuli peale küttefiltri vahetust kui sai pikalt mootorit ringi aetud enne kui käima läks.kas nüüd pumba elektroonika sai viga?
võib viga olla kehvas filtris mis ei lase kütet nii palju lihtsalt peale?
Endal on aju nii koos juba.. Kütuse pealevool kontrollitud,olid õhumullid sees.vahetasin tagasivoolu voolikud ära kõik ja probleem kadus,aga
väljasuremine jäi.
Välja sureb nii et lööb eelsüüteküünalde tule korra põlema ja jääb seisma,keeran siis võtit ja mootor käib jälle.Vahepeal nii 7 korda järjest.
külma mootoriga on suhteliselt uimane,aga kui mootor soe siis läheb ilusti pöörde ja on suhteliselt ergas.
Hommikul käivitades muidugi küla korralikult tahma täis ka 
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 29.03.14 19:23
|
|
|
Mis tootja filter külge läks?
|
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 29.03.14 19:53
|
|
|
Seda ei mäleta aga no rapla autoapteegist mingi mis neil kohapeal olemas oli ... Alla 10 euri maksis.
|
|
|
audipoiss
huviline
Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 b8
|
postitati 30.03.14 07:12
|
|
|
Kui omal pump uuest katki läks, siis sai pumba remontija käest küsitud infot et miks need pumbad katki lähevad. Vastus oli lihtne, et liiga vähe
kütust paagis ja ei suuda pumbaaju ära jahutada ja teine asi on odavad kütuse filtrid, mille pole element filtri korpuse külge kinni liimitud.
|
|
|
|
WVP
huviline
Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.14 12:46
|
|
|
Ära kasuta odavat filtrit, Omal oli kunagi sarnane juhus, kui panin odava filtri (oli vist sct võ miskit, sinist värvi oli), igaljuhul need ei ole
hermeetilised ja jumal teab mis filtreeriv element seal sees veel on.
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 30.03.14 16:23
|
|
|
Eks ta kõige odavam saast oli mis neil kohapeal olemas oli.Seega millist firmat eelistada?
Kui nüüd nt.on pumba ajule liiga teinud siis palju see jama maksma võib minna?
Kas üldse diagnostis mingit viga näitab selle kohta?
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 30.03.14 16:34
|
|
|
Meenutan siis oli mul opel rekordiga sama teema enam vähem.Panin auto käima ja sain nii km. jagu sõita kui suri välja.keerasin võtit ja auto kohe käis
ja jälle km sõitu.ei osanud küttefiltrit kahtlustada ja emeks seda opelit ootaski 
Peale selle oli ka golfil sama teema ja siis vahetasin filtri ära ja kõik norm.
|
|
|
WVP
huviline
Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.14 17:18
|
|
|
Ei, see pumba aju nii kergelt ei sure, nagu siin räägitakse.
Filter vali tuntud tootja oma; Hengst, knect, fram, mann, jne.. arvesta, et korralik kütusefilter maksab ca.30€
|
|
|
ludvig
huviline
Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.14 18:01
|
|
|
Korralik uus filter on jah Alates 30-euri. Viimati ostsin häda korras samale mootorile Bochi filtri 42-euri eest.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 30.03.14 18:14
|
|
|
Kui eelsoojenduse tuli põlema hakkab, siis on kindlasti ka põhjus veateatena olemas, st mingi niisama oletamine ei ole eriti viljakas tegevus.
SCT 5 jevrosel filtril ei ole häda midagi, pigem tekivad probleemid just kallimate filtritega. Minul ntx on kvaliteetfilter ummistunud praktiliselt
kohe peale paigaldamist, seetõttu ma peale sct enam muud ei ostagi.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
WVP
huviline
Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.14 18:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Kui eelsoojenduse tuli põlema hakkab, siis on kindlasti ka põhjus veateatena olemas, st mingi niisama oletamine ei ole eriti viljakas tegevus.
SCT 5 jevrosel filtril ei ole häda midagi, pigem tekivad probleemid just kallimate filtritega. Minul ntx on kvaliteetfilter ummistunud praktiliselt
kohe peale paigaldamist, seetõttu ma peale sct enam muud ei ostagi. |
Ja kuhu see pask, mida filter kinni ei pea, lõpuks jõuab?
Annan sulle head nõu: ära pane üldse filtrit, nii hoiad veel 5€ kokku.
Mõtle nüüd, miks sa oled hädas oma autoga mis ei käi normaalselt!
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 30.03.14 18:45
|
|
|
Nii on.Eks siis esmalt uus filter,diagnost ja siis näeb edasi.
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 30.03.14 18:50
|
|
|
Imelik on ka veel see.et kui nt. 2 tundi seisab siis ei käivitu enam ilma eetrita ülds .Panen törtsu ära ja läheb käima ja sõidab.See paneb mind ikka
arvama et kütte temp andur vaga mis seal pumba aju sees on.Parandage kui ma eksin.Muidugi kaldun arvama,et ka pihustid on oma aja ära elanud kuna
hommikul käivitamisel viskab korralikult tossu ja käima läheb ka nii 1 pütt hakkab lubama ja siis teine ja siis kolmas ja siis läheb käima.Seejärel
kogu soome on seda tossu täis 
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 11.04.14 15:12
|
|
|
No ei saa sellest välasuremisest üle ega ümber.Hetkeseisuga sai külge siis korralik boschi filter ja vahetati teeninduses.Vahetus iseenesest käis
lihtsalt ja mingit õhutamist ega jama polnud vaja teha.Peale filtri vahetust sõitis ilusti ja välja ei surnud.
järgmisel hommikul käivitus nagu tavaliselt pika kerimise peale ja suure tossupilvega.
Heaküll lootsin siis et probleem väljasuremisega on kadunud,aga võta näpust mootori soojenedes nii 65-80 kraadi vahel hakkas jälle pihta .
Proovisin siis sõita täielikus vaikuses ja kuulsin et enne väljasuremist teeb mingi relee klõpsu,siis lööb eelsüüte tulukese põlema ja mootor sureb
välja.mingit pikka ketranmist vaja pole,et käima saada ja sõit võib jätkuda.Vahepeal teeb see relee sellist klõbinat nagu ei saaks korralikku
ühendust.diagnostis käisin ja sealt muud ei öeldud kui süüde 3 kraadi hiline.
Targad aidake nüüd loll hädast välja 
|
|
|
WVP
huviline
Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.14 21:41
|
|
|
Pakuks huupi, et aju pearelee jamab. 1.9 õmblusmasinatel on vahest juhtunud sellist jama.
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 12.04.14 06:08
|
|
|
Oskab keegi öelda kuskohas see relee asub? Plõksumine tuleb rooli alt kuskilt.
|
|
|
WVP
huviline
Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.04.14 10:15
|
|
|
Relee numbriga 109 on volksudel, audil võib vabalt ka mingi teine nr olla.
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 12.04.14 15:24
|
|
|
Eks peab asja üle vaatama.
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 04.05.14 16:43
|
|
|
Sain asja korda.Teadmiseks ka teistele et kui midagi taolist on siis tasub vaadata üle ka kõik katsmed.Nimelt minul oli aju kastis olev 60 a. kaitse
pekkis ja see seda kõike põhjustaski.auto käivitub hommikul 80 korda paremini ja välja pole siiani surnud.
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 26.05.14 17:28
|
|
|
Ei ole midagi muutunud.tundub et pumba elektroonikas mingi kala sees kuna kui välja sureb hakkab pumbas pinisema midagi.Niisama süüte sisse keeramisel
seda ei tee.
soovitage head autoelektrikut kes suudaks selle vea üles otsida.
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 03.03.15 17:43
|
|
|
Niisiis üle pika aja väike update ka selle teema kohta.Nimelt see välja suremine ja soojalt pikk käivitus oli ikkagi maha põlenud pumbaajus.Head mehed
Karlaautos tegid asja korda ja kuigi maksma läks see tohutu raha siis sõidurõõm on suurem.Nimelt lõpuks põles see pumbaaju täielikult maha nii et enam
ei käivitunud.Öeldi karlast et kui pumbal kaant peal poleks olnud siis oleks vast leek kapoti alt välja käinud .Muidugi kõik see sai alguse
küttefiltri valesti vahetamisest niiet lihtsam ja kindlam on seda teha kuskil kus ikka mehed teavad mida teevad 
|
|
|