Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mure väljasuremisega.audi 2.5 tdi (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 2848)
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 29.03.14 17:26 Tsiteeri
Mure väljasuremisega.audi 2.5 tdi



No ei saa sellest murekoormast lahti ikka.nimelt auto sureb välja väiksemate pöörete juures siis kui ise tahab.Olen foorumist uurind ja lugenud kõike aga ei ole kellegil midagi taolist olnud.
Viga tuli peale küttefiltri vahetust kui sai pikalt mootorit ringi aetud enne kui käima läks.kas nüüd pumba elektroonika sai viga?
võib viga olla kehvas filtris mis ei lase kütet nii palju lihtsalt peale?
Endal on aju nii koos juba.. Kütuse pealevool kontrollitud,olid õhumullid sees.vahetasin tagasivoolu voolikud ära kõik ja probleem kadus,aga väljasuremine jäi.
Välja sureb nii et lööb eelsüüteküünalde tule korra põlema ja jääb seisma,keeran siis võtit ja mootor käib jälle.Vahepeal nii 7 korda järjest.
külma mootoriga on suhteliselt uimane,aga kui mootor soe siis läheb ilusti pöörde ja on suhteliselt ergas.
Hommikul käivitades muidugi küla korralikult tahma täis ka :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 29.03.14 19:23 Tsiteeri


Mis tootja filter külge läks?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 29.03.14 19:53 Tsiteeri


Seda ei mäleta aga no rapla autoapteegist mingi mis neil kohapeal olemas oli :D ... Alla 10 euri maksis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audipoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 b8

postitati 30.03.14 07:12 Tsiteeri


Kui omal pump uuest katki läks, siis sai pumba remontija käest küsitud infot et miks need pumbad katki lähevad. Vastus oli lihtne, et liiga vähe kütust paagis ja ei suuda pumbaaju ära jahutada ja teine asi on odavad kütuse filtrid, mille pole element filtri korpuse külge kinni liimitud.


Autoklaaside kiletamine toonimine Tartus. +372 5322 5715 http://www.toonimine.eu/
Kohtusid kiviga? Nüüd on aeg meid külastada! http://www.tartuautoklaasid.ee/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
WVP
huviline



Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.14 12:46 Tsiteeri


Ära kasuta odavat filtrit, Omal oli kunagi sarnane juhus, kui panin odava filtri (oli vist sct võ miskit, sinist värvi oli), igaljuhul need ei ole hermeetilised ja jumal teab mis filtreeriv element seal sees veel on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 30.03.14 16:23 Tsiteeri


Eks ta kõige odavam saast oli mis neil kohapeal olemas oli.Seega millist firmat eelistada?
Kui nüüd nt.on pumba ajule liiga teinud siis palju see jama maksma võib minna?
Kas üldse diagnostis mingit viga näitab selle kohta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 30.03.14 16:34 Tsiteeri


Meenutan siis oli mul opel rekordiga sama teema enam vähem.Panin auto käima ja sain nii km. jagu sõita kui suri välja.keerasin võtit ja auto kohe käis ja jälle km sõitu.ei osanud küttefiltrit kahtlustada ja emeks seda opelit ootaski :D
Peale selle oli ka golfil sama teema ja siis vahetasin filtri ära ja kõik norm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
WVP
huviline



Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.14 17:18 Tsiteeri


Ei, see pumba aju nii kergelt ei sure, nagu siin räägitakse.
Filter vali tuntud tootja oma; Hengst, knect, fram, mann, jne.. arvesta, et korralik kütusefilter maksab ca.30€


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ludvig
huviline



Registreerunud 02.03.14
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.14 18:01 Tsiteeri


Korralik uus filter on jah Alates 30-euri. Viimati ostsin häda korras samale mootorile Bochi filtri 42-euri eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 30.03.14 18:14 Tsiteeri


Kui eelsoojenduse tuli põlema hakkab, siis on kindlasti ka põhjus veateatena olemas, st mingi niisama oletamine ei ole eriti viljakas tegevus.
SCT 5 jevrosel filtril ei ole häda midagi, pigem tekivad probleemid just kallimate filtritega. Minul ntx on kvaliteetfilter ummistunud praktiliselt kohe peale paigaldamist, seetõttu ma peale sct enam muud ei ostagi.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
WVP
huviline



Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.14 18:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Kui eelsoojenduse tuli põlema hakkab, siis on kindlasti ka põhjus veateatena olemas, st mingi niisama oletamine ei ole eriti viljakas tegevus.
SCT 5 jevrosel filtril ei ole häda midagi, pigem tekivad probleemid just kallimate filtritega. Minul ntx on kvaliteetfilter ummistunud praktiliselt kohe peale paigaldamist, seetõttu ma peale sct enam muud ei ostagi.

Ja kuhu see pask, mida filter kinni ei pea, lõpuks jõuab?
Annan sulle head nõu: ära pane üldse filtrit, nii hoiad veel 5€ kokku.
Mõtle nüüd, miks sa oled hädas oma autoga mis ei käi normaalselt!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 30.03.14 18:45 Tsiteeri


Nii on.Eks siis esmalt uus filter,diagnost ja siis näeb edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 30.03.14 18:50 Tsiteeri


Imelik on ka veel see.et kui nt. 2 tundi seisab siis ei käivitu enam ilma eetrita ülds .Panen törtsu ära ja läheb käima ja sõidab.See paneb mind ikka arvama et kütte temp andur vaga mis seal pumba aju sees on.Parandage kui ma eksin.Muidugi kaldun arvama,et ka pihustid on oma aja ära elanud kuna hommikul käivitamisel viskab korralikult tossu ja käima läheb ka nii 1 pütt hakkab lubama ja siis teine ja siis kolmas ja siis läheb käima.Seejärel kogu soome on seda tossu täis :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 11.04.14 15:12 Tsiteeri


No ei saa sellest välasuremisest üle ega ümber.Hetkeseisuga sai külge siis korralik boschi filter ja vahetati teeninduses.Vahetus iseenesest käis lihtsalt ja mingit õhutamist ega jama polnud vaja teha.Peale filtri vahetust sõitis ilusti ja välja ei surnud.
järgmisel hommikul käivitus nagu tavaliselt pika kerimise peale ja suure tossupilvega.
Heaküll lootsin siis et probleem väljasuremisega on kadunud,aga võta näpust mootori soojenedes nii 65-80 kraadi vahel hakkas jälle pihta :( .
Proovisin siis sõita täielikus vaikuses ja kuulsin et enne väljasuremist teeb mingi relee klõpsu,siis lööb eelsüüte tulukese põlema ja mootor sureb välja.mingit pikka ketranmist vaja pole,et käima saada ja sõit võib jätkuda.Vahepeal teeb see relee sellist klõbinat nagu ei saaks korralikku ühendust.diagnostis käisin ja sealt muud ei öeldud kui süüde 3 kraadi hiline.



Targad aidake nüüd loll hädast välja :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
WVP
huviline



Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.14 21:41 Tsiteeri


Pakuks huupi, et aju pearelee jamab. 1.9 õmblusmasinatel on vahest juhtunud sellist jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 12.04.14 06:08 Tsiteeri


Oskab keegi öelda kuskohas see relee asub? Plõksumine tuleb rooli alt kuskilt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
WVP
huviline



Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.14 10:15 Tsiteeri


Relee numbriga 109 on volksudel, audil võib vabalt ka mingi teine nr olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 12.04.14 15:24 Tsiteeri


Eks peab asja üle vaatama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 04.05.14 16:43 Tsiteeri


Sain asja korda.Teadmiseks ka teistele et kui midagi taolist on siis tasub vaadata üle ka kõik katsmed.Nimelt minul oli aju kastis olev 60 a. kaitse pekkis ja see seda kõike põhjustaski.auto käivitub hommikul 80 korda paremini ja välja pole siiani surnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 26.05.14 17:28 Tsiteeri


Ei ole midagi muutunud.tundub et pumba elektroonikas mingi kala sees kuna kui välja sureb hakkab pumbas pinisema midagi.Niisama süüte sisse keeramisel seda ei tee.

soovitage head autoelektrikut kes suudaks selle vea üles otsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nikolai
huviline

Avatar


Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 03.03.15 17:43 Tsiteeri


Niisiis üle pika aja väike update ka selle teema kohta.Nimelt see välja suremine ja soojalt pikk käivitus oli ikkagi maha põlenud pumbaajus.Head mehed Karlaautos tegid asja korda ja kuigi maksma läks see tohutu raha siis sõidurõõm on suurem.Nimelt lõpuks põles see pumbaaju täielikult maha nii et enam ei käivitunud.Öeldi karlast et kui pumbal kaant peal poleks olnud siis oleks vast leek kapoti alt välja käinud .Muidugi kõik see sai alguse küttefiltri valesti vahetamisest niiet lihtsam ja kindlam on seda teha kuskil kus ikka mehed teavad mida teevad :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.3% - SQL: 60.7%]