Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 1.8T - 1998 - iDum (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1825)
iDum
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.11
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.14 16:38 Tsiteeri
Audi A6 1.8T - 1998 - iDum



Tervist!

Sai siis endale jälle Audi soetatud. Proovisin ka vahepeal teise marke. :) Eelmise Audiga jäin üpris rahule (Audi 100). Nüüd natukene uuem ja parem. :D

Mootoriks siis 1.8T 110kw, manuaal kastiga, esivedu, universaal.

Lisad: Istme soojendused, el. peeglid, kliima, 4x el aknad, käetugi taga, pool el. istmed. :D Rohkem nagu ei tule hetkel miskit pähe.

Sai ta siis ostetud kuskil Veebruaris. Sõidurõõmu oli umbes kaks nädalat kui selgus, et mootoris ei ole õlirõhku... :o Kuna Eesti on üpris pisike, sain ka teada, et autol ei ole õlirõhku olnud juba paar aastat. -.- Lasin siis selle probleemi likvideerida. Nüüd on tal vahetatud kõik rihmad ja pingutid, kett, väntvõll, saaled, õlipump ja mõned vidinad veel.
Tänu õlirõhu probleemile paigaldasin õlirõhu kella ning kuna plaanis ka Chippida/Tarkvara uuendada ja vb turborõhuga mängida siis paigaldasin ka turborõhu kella.


Püüan lähiajal ka pildid lisada. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 26.03.14 16:48 Tsiteeri


Mis täpselt õlirõhu probleemi tekitajaks oli, mis oli ennem probleemi rõhk ja milliseks jäi peale probleemi lahendamist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 26.03.14 19:52 Tsiteeri


See õlirõhu probleem on 1,8T mootoritel B5/C5 ajastust üsna levinud probleem. Tavaliselt tekib taoline probleem õlivahetusvälba tahtlikust pikendamisest ja/või ebakvaliteetse õli kasutamisest. Lihtsalt n.ö paksu tatiga tõmbab pumbal sõela umbe.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 26.03.14 20:00 Tsiteeri


Korralik laks kohe alguses välja käia. Kas said selle masina siis tõesti nii odavalt? Pilte tahaks tõesti näha ja need su mainitud "lisad"-st on ainult istmesoojendus C5 lisa :)


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
iDum
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.11
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.14 00:03 Tsiteeri


Ostes ei olnud midagi kahtlast aru saada, kuulda oli keti klõbinat, sest see oli tallad läbi söönud. Ning peale keti ja rihmade ja pingutite vahetust ei olnud mootoris kõrvalisi helisi...

Õlirõhk oli kadunud kuna väntvõll oli kahjustatud ja esimese kepsu saaled olid väga täbaras seisus. Ja ega ka teised kiita polnud. Sai siis kepsud üle mõõdetud, väntvõll vahetatud ja uued saaled peale. Nüüd on õlirõhk korras. :)


Õlirõhk on nüüd tühikäigul 1.5bar ja 1800 pöörde peale 2.9bar

Ennem oli külma mootoriga normis kuid sooja mootoriga ei saanud 1 bar'i ka kätte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 27.03.14 00:30 Tsiteeri


Huvitav, et auto ise juba karjuma ei hakanud. Mul hakkas lõpuks, aga siis oli juba hilja ja pidi ka kogu alumise otsa välja vahetama. Odavam oli uus mootor osta ja uus õlipump panna.
Olen isegi mõelnud, et õlirõhukell panna, aga pole seda siiski teinud.
Keegi tehase poolt etteantud näite oskab öelda, mis olema peaks õlirõhu näitajad?


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 27.03.14 09:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: iDum
Ostes ei olnud midagi kahtlast aru saada, kuulda oli keti klõbinat, sest see oli tallad läbi söönud. Ning peale keti ja rihmade ja pingutite vahetust ei olnud mootoris kõrvalisi helisi...

Õlirõhk oli kadunud kuna väntvõll oli kahjustatud ja esimese kepsu saaled olid väga täbaras seisus. Ja ega ka teised kiita polnud. Sai siis kepsud üle mõõdetud, väntvõll vahetatud ja uued saaled peale. Nüüd on õlirõhk korras. :)


Õlirõhk on nüüd tühikäigul 1.5bar ja 1800 pöörde peale 2.9bar

Ennem oli külma mootoriga normis kuid sooja mootoriga ei saanud 1 bar'i ka kätte.



Ma veel mõtlesin, et mu 1.8T motol on õlirõhk kuidagi lahjavõitu, seega võin vist hetkel rahul olla, kui remonditud mootoril on õlirõhku 1,5 bar. Eks õli ja õlifiltriga on võimalik seda näitu pisut kõrgemaks ajada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tune_make
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.10
Asukoht: Kuningriik Põlvamaal; Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1.8T, Audi A4 b5 2.8 Wv Passat 1.9 85kw

postitati 28.03.14 07:38 Tsiteeri


Mul endal oli aasta aega tagasi tühikäigul mõõtes 2,7 bar ja 5,5 bar pööretel. Alguses ehmatasin ka ära, kui gaas andsin lõi rõhukella korraks täiesti põhja. Liigne surve võib ka ju mootorit koormata ja kulutada, nii olen kuulnud. :)


Vahel peavad kuldsed käed olema ka mustad.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
iDum
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.11
Kasutaja on eemal


postitati 28.03.14 16:35 Tsiteeri


Paar kiiret pilti ka. :) Kunagi teen ka valges pildid. :D

http://www.upload.ee/thumb/3969559/IMG_9175a.jpg

http://www.upload.ee/thumb/3969560/IMG_9173a.jpg

http://www.upload.ee/thumb/3969561/IMG_9180a.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.0% - SQL: 75.0%]