marcopolo
huviline
Registreerunud 07.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2,6 V6 96
|
postitati 01.05.03 12:51
|
|
|
Kasutatud õhumõõtja
Probleem selline: autoks on Audo 80 2.0 90a. ja tühikäigu pöörded kõiguvad nii palju, et hea et masin välja ei sure.Käivitama peab 3 korda ennem kui
käima jääb.Sai diagnostis käidud - öeldi et mees osta endale uus õhumõõtja (uus5000.-).leidsin ühe kasutatud aga see ei sobinud.Ühesõnaga kas peab
kasut. õhumõõtja puhul auto aasta ja mootor klappima või kas on üldse mõtet kasutatud õhumõõtjaga pead vaevata?
|
|
|
Hanc
huviline
Registreerunud 19.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Accord
|
postitati 01.05.03 19:53
|
|
|
Kindlasti tasub otsida kasutatud õhumõõtjat, selles jõuad veendumusele juba hinnasuhtele vaadates.
Kas klappima peab auto mootor kasutatud õhulugeja puhul - ilmselt küll.
Minuteada annab õhumõõtja 4ja erinevat muutuvat infot, mis kõik seotud edasisega ajus jne.
Viimasele küsimusele oskavad siinolijad kindlasti tunduvalt täpsemalt vastata.
BTW, alati võid ju esindusest ka uurida sobivuste kohta.
|
|
|
Silver
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.05.03 13:22
|
|
|
Mul täpselt sama jant. Käisin oma (A4 98a 1,9 TDI) autoga diagnostikas ja kutid helistavad ning teavitavad "rõõmusõnumit" - õhumõõtja
pekkis. Hind 4000 eek.
Aru ma ei saa aga sellest, et enne töötas kõik justkui korralikult. Turbo funkas ja mõõtjad töötasid ja masin liikus väga normaalselt edasi. Kui aga
töökojast minema sõitsin oli katastroof. Masin absoluutselt ei liigu ning vaata et traktoritele jalgu ei jääks.
Küsimus siis selline, et kas see õhumõõtja saab ka "natukene" rikkis olla. Et kõik juskui funkab aga kui targad masinad auto külge ühendada,
lülitab selle katkise õhuanduri välja vms.
|
|
|
Hanc
huviline
Registreerunud 19.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Accord
|
postitati 07.05.03 13:51
|
|
|
slk270,
mul oli täpselt sama jama oma A4-ga.
Ja asi juhtus ka Revalis - käisin seal üldse ühe teise probleemiga ja pärast selle kordategemist tekkis teine ja see samasugune, mis sul. Auto ei
liikunud üldse jne. Revalisse tagasisõites ja teemat uurides, teatasid ka nemad mulle, et õhulugeja tuksis.
See, kas tegemist mingi kahtlase värgiga või lihtsalt pimeda juhusega, et see just pärast Revali käiguga tuksi läks, ongi senini saladuseks jäänud.
Igatahes ma oma skeptilisusest Revali vastu kohe uut ei ostnud ja uurisin asja ka mujalt.
Lõppkokkuvõte oli ikkagi see, et see tuksis oli.
Nimelt on õhulugeja töö vastavalt mootori töötamisele arvutada erinevaid andmeid, seda väljendab ta teatud el. pingetugevuses, millest omakorda aju
õiged kütusesegud jne arvutab.Tuksis on üljuhul õhulugeja siis, kui ta enam õiget pinget ei anna, millest omakorda kõik segud valed ja millest
omakorda auto ebatavaline käitumine.
Minu teema lõppes sellega, et leidsin Tartust ühed pädevad sellid, kes mu mure lahendasid õhulugeja "boosteri"(üks kividega skeem)
paigaldamisega.
Selle tööpõhimõte lihtne - nimelt võimendab ta etteprogrammeeritud viisil sinu tuksis õhulugeja pinget.
Selle eelis on veel see, et seda saab ka pisut rohkemaks keerata, millest mootor saab vajadusel ka rikkamat segu ja paremini/võimsamini tööle
hakkab.
Minu variandi puhul on min +10KW tagatud
Veel üks oluline detail - nimelt, kui su õhulugeja pärast boosteri paigaldamist veel rohkem tuksi läheb,st veel madalamaid pingeid annab, on võimalik
boosterit alati peale keerata.
Lisa KW-d on ideeliselt samamoodi saadud nagu aju chipiga - vahe ainult selles, et õhulugeja booster "valetab" pisut teisest kohast.
Nüüd siis oluliseim - maksumus.
Ütleme nii, et minul läks teema poole odavamaks vs uus õhulugejaga + boonusena lisa KW-d
Minul on tegemist küll bensinimootoriga(1,8T), aga nagu ma tartlaste jutust aru sain, pannakse seda peale ka diislitele ja seda on nad rohkem teinud,
kui bensiinidele.
Anna privas teada, kui oled tartlaste kontaktist huvitatud.
------------------------------------
Everything is worth doing is worth doing well !
|
|
|
|
Silver
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.05.03 14:30
|
|
|
Vabandan nüüd teema algataja ees, et tiba tema püstitatud teemast kõrvale oleme kaldunud. Kuna ma selle süsteemiga enne kokku pole puutunud, siis on
see ehk andestatav
Nüüd aga selle "boosteri" lisamise juurde. Milline on selle süsteemi garantii? On ka võimalus, et mehed teevad oma töö ära (mis on ½ uue
hinnast ning seega 2k ümber?) aga selgub, et kahjuks polnud sellest eriti abi ja pean ikka uue anduri hankima? St, et kas see andur on puhtalt softi
pealt või võib tal olla ka mehaaniline vigastus?
Ning küsimus, et kui olen suutnud läbi tuttava-tuttava-tuttava-tuttava uue mõõdiku hinna saada ca 2,5 k peale (mis siis pea samas hinnaklassis kui
skeemi vahetamine) , siis kumba varianti võiks/peaks töökindluse mõttes eelistama - kas uut andurit või lisa kW-dega kivi vahetust?
Loomulikult lisa kW arvelt on oodata ka kütusekulu tõusu. Kas sinu kogemuse põhjal kasvas kütuse kulu väga palju?
|
|
|
Hanc
huviline
Registreerunud 19.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Accord
|
postitati 07.05.03 14:44
|
|
|
Milline on garantii - selle variandi puhul seda ei olegi.
Küsisid ka vea kohta - see õhulugeja töötab mingi imetraadiga seal sees, mida parandada ei saa.
Seega see ongi kaudselt mehaaniline viga.
Tuksi läheb ta saastumisest.
Need lisa KW-d ei tekita erilist kütte lisakulu - lisakulu tuleb siis, kui vajutad rohkem. St booster võimaldab kõrgematel pööretel rikkamat segu.
Tavaliselt sõites imiteerib ta õhulugeja tavareziimi.
Kumma valid, on Sinu teha.
Ilmselt oleksin valinud 2500.- uue õhulugeja. Samas minul maksis uus õhulugeja 4700.-
Lisaks on uuel õhulugejal ka garantii.
Arvestame veel seda, et ega diislist nüüd boosteriga erilist "püssi" ei saavuta.
Mul on bensiinimootor ja turbo - mina märkasin ja naudin seda vahet küll.
Samas on mul pidevaölt oht, et õhulugeja üks päev läheb täiesti tuksi, st üldse ei anna enam mingisugust pinget. Siis pole ka midagi võimendada
enam
See viimane variant pidi küll vähe võimalik olema, aga siiski, siiski.
Oma riskid maandad paremini ilmselt uue ostes.
It´s Your call.
------------------------------------
Everything is worth doing is worth doing well !
|
|
|
|
marcopolo
huviline
Registreerunud 07.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2,6 V6 96
|
postitati 07.05.03 15:55
|
|
|
SLK270 kui sa saad labi tuttava,tuttava,tuttava veel 1 ohumootja sellise hinnaga(2,5k)siis anna teada.Ma olen otsinu kasutatud jube kauaning kannatus
hakkab katkema.
|
|
|
Silver
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.05.03 11:25
|
|
|
Tegemist oli kasutult seisva õhumõõtjaga (oli kunagi vale tellinud) ning nüüd rahanappuses selle soodsalt ära müüs. Seega kahjuks ei saa aidata
Kuid õnged said päris mitmele poole välja visatud ning kui veel samas hinnaklassis midagi ilmub, annan kohe teada.
|
|
|
marcopolo
huviline
Registreerunud 07.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2,6 V6 96
|
postitati 11.06.03 09:32
|
|
|
Niisiis asi niikaugel et kui gaasi peal ei hoia sureb mootor välja aga õhumõõtjat leidnud ei ole.Küsin et kas kellelgi kuskil on või saab vaadata
kuskilt Lõuna-Eesti romulatest või mida iganes kasutatud õhumõõtjat, mille Boschi kood on: 0438121087 ning Audi kood on:048133353.Olen tänulik
igasuguse infi eest
|
|
|