Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a4 1.9tdi. (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1965)
venna24
huviline



Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Harjumaa.saue
Kasutaja on eemal


postitati 11.03.14 22:56 Tsiteeri
Audi a4 1.9tdi.



Tere mure selline, et hommikul esimest käivitust tehes ei taha auto käima minna hästi.Mootoriks 1.9tdi 85kw.Pole vahet kas väljas on -5 või pluss 5.Kui starterit anda siis korra lubab siis ketrab tühja ja mingi 4.5 sec päras hakkab lubama lõpuks käivitub 7.8 sec hiljem.Kui autoga mõnda aega ringi sõita ja peale seda välja suretada ja uuesti käivitada 1-3 h hiljem käivitub ilusasti just see esimene käivitus kui öö otsa seisnud siis ei taha minna.
Ehk oskab keegi aidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 12.03.14 04:35 Tsiteeri


Pihustite tihendid tuleks ära vahetada ilmselt viga seal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
maiko26v6
huviline



Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM

postitati 12.03.14 04:57 Tsiteeri


Mul oli sama probleem. Lahenduseks oli tandempumpa tihendi vahetamine. Sealt sai lisaõhku ja küte vajus ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
venna24
huviline



Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Harjumaa.saue
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.14 15:48 Tsiteeri


Sai pihustite kõik tihendid vahetatud .Lisaks sai tandempump ka vahetatud .Polnud sellest ka kasu ehk siis tõesti tandempumba tihend.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maiko26v6
huviline



Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM

postitati 12.03.14 16:42 Tsiteeri


Pumba ja ploki vaheline tihend oli jah ära väsinud mul. Peaks kummist tihend olema, mitte plekist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
venna24
huviline



Registreerunud 16.08.12
Asukoht: Harjumaa.saue
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.14 20:11 Tsiteeri


Ma ise tean et seal plekist see sai 1a tagasi ka vahetatud .Aga nüüd käis pump küljest ja siis oleks pidanud uuesti vahetama.Samas käivitub ka ilusasti aegajalt täna hommikul poolest pöördest.Peale tööd õhtul ketrasin.Ei saa aru mis jama on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 13.03.14 04:58 Tsiteeri


Peaks enda masinal ka tandempumba tihendi uue panema kuna pihustitel sai uued tihendid pandud ja tandembumbal sai 1a tagasi pandud kummi rõngaste asemele see plekist tihend.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.2% - SQL: 60.8%]