Ingo
huviline
Registreerunud 04.10.03
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel VW passat 1,9 tdi
|
postitati 22.02.05 08:04
|
|
|
K:piduri süsteemil mingi karp vahel???
Autoks siis 94 S4 2,2 turbo quattro.Taga põhja all vasakul pool on mingi karp,kuhu tuleb sisse piduri toru ja läheb sealt edasi tagumisse
suportisse.Mis selle karbi ülesanne on ja mis nimi sellel karbil on?Seal peal on mingi hoob ka kuid liigub väga visalt.Kui see karp ei tööta nii nagu
peaks mis vead siis ilmnevad?
Oskab keegi vastata?
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 22.02.05 08:29
|
|
|
Reguleerib tagumiste pidurite tugevust esimeste suhtes, vastavalt tagasilla koormusele ehk siis pidurdusjõu regulaator.
Kipuvad sunnikud kinni jääma jah, tulemuseks on nõrgad tagapidurid. Maksab mitu raha 
Ulvar
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 22.02.05 08:50
|
|
|
seal küljes peaks olema sul hoob millega ta seda reguleerib.... ei mäleta kuhu see kinnitub kuid vedruga millegi külge...
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
Ingo
huviline
Registreerunud 04.10.03
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel VW passat 1,9 tdi
|
postitati 22.02.05 09:25
|
|
|
Seal küljes on jah hoob ja vedru!Vedru tuleb hoova küljest kere külge.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 22.02.05 09:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ingo
Seal küljes on jah hoob ja vedru!Vedru tuleb hoova küljest kere külge. |
Vaata uuesti, tegelikult ta tuleb tagasilla külge. Mida väiksem koormus tagasillale langeb, seda vähem antakse tagapiduritesse pidurdamisel rõhku.
Eesmärk on vältida tagasilla blokeerumist ajal, kui esirattad veel pöörlevad.
|
|
|
|
Ingo
huviline
Registreerunud 04.10.03
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel VW passat 1,9 tdi
|
postitati 22.02.05 09:54
|
|
|
Selge on jah nii nagu Black kirjutas!Tänud.
Segadust tekidas see et auto oli üles tõstetud ja see vedru tilbendas seal lõdvalt.Kui auto alla lasta siis peaks asi muutuma.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 22.02.05 09:56
|
|
|
See hoob peaks liikuma ikkagi suht vabalt seal.Proovi seda leotada mingi sprayga ja liigutada.Reeglina tekib selle regulaatori ja hoova vahele
oksiid,mis hoova kinni kiilub.
|
|
|
|
Ingo
huviline
Registreerunud 04.10.03
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel VW passat 1,9 tdi
|
postitati 22.02.05 10:51
|
|
|
Selge!
|
|
|
zagaja
huviline
Registreerunud 06.09.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A-200 20v 162kw turbo quattro avant
|
postitati 25.08.08 05:01
|
|
|
mul probleem selline. et hoob liigub ilusti aga varras kadunud, mis seda hooba tagasillaga ühendab. oskab keegi ütelda selle varda pikkust.
|
|
|