nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 01.03.14 20:02
|
|
|
kuidas töötab 2.5 tdi tagasiuvooluklapp?
Terv.kindlasti väga paljud veel ei tea kuidas tagasivooluklapp töötab ( nagu minagi ). Minu arusaamistmööda peaks olema siis selle küttefiltripealse
klapiga olema nii et ühelt poolt saab läbi puhuda aga teiselt poolt mitte või ma eksin?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 01.03.14 22:20
|
|
|
Eeldan, et jutt on filtril paiknevast klapist. Ei töötagi ta kuidagi, tegemist on täiesti tavalise ülerõhuklapiga. Tavaoludes läheb kütus läbi selle
klapi korpuse, ilma, et klapp kuidagigi töötaks, tagasi paaki. Täiesti tähtsusetu asi millest ei sõltu mitte kui midagi. Tavapärane näide kuidas saab
masinale juurde tekitada näiliselt vajalikke, vahetamist ja hooldust vajavaid sõlmi, kuidas saab ei millestki varuosade ja kulumaterjalide hulka ja
hinda suurendada.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.14 09:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Eeldan, et jutt on filtril paiknevast klapist. Ei töötagi ta kuidagi, tegemist on täiesti tavalise ülerõhuklapiga. Tavaoludes läheb kütus läbi selle
klapi korpuse, ilma, et klapp kuidagigi töötaks, tagasi paaki. Täiesti tähtsusetu asi millest ei sõltu mitte kui midagi. Tavapärane näide kuidas saab
masinale juurde tekitada näiliselt vajalikke, vahetamist ja hooldust vajavaid sõlmi, kuidas saab ei millestki varuosade ja kulumaterjalide hulka ja
hinda suurendada. |
Vale vastus.
See on termostaatklapp filtri soojendamiseks talvel.
Tänu sellele saab ikka veel sõita, ka siis kui osad automargid juba teeääres seisavad.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 02.03.14 10:32
|
|
|
Mis moodi see klapp sul seda filtrit soojendab? Minumeelest on 2.5 diisel ainuke mis talvel köie otsas liigub.
|
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.14 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Mis moodi see klapp sul seda filtrit soojendab? Minumeelest on 2.5 diisel ainuke mis talvel köie otsas liigub. |
See klapp töötab põhimõtteliselt nagu mootori termostaatki, kui temp on alla 15 kraadi siis on väiksel ringil ehk laseb kütuse otse filtrisse
tagasi.
Kui temperatuur tõuseb üle 31 kraadi siis jälle paaki tagasi(suur ring)
Peaks saama testida kui soojendada.
Sellel klapil on nool mis peab näitama paagi suunas.
Mootor võib seisma jääda kui süsteemi imetakse õhumulle. Õhk ei saa tagasi paaki enne kui klapp avaneb(+31)
Filter täitub õhuga ja mootor jääb seisma.
Sellepärast ei pruugi õnnestuda ka õhutamine pärast filtri vahetust.
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 02.03.14 18:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Eeldan, et jutt on filtril paiknevast klapist. Ei töötagi ta kuidagi, tegemist on täiesti tavalise ülerõhuklapiga. Tavaoludes läheb kütus läbi selle
klapi korpuse, ilma, et klapp kuidagigi töötaks, tagasi paaki. Täiesti tähtsusetu asi millest ei sõltu mitte kui midagi. Tavapärane näide kuidas saab
masinale juurde tekitada näiliselt vajalikke, vahetamist ja hooldust vajavaid sõlmi, kuidas saab ei millestki varuosade ja kulumaterjalide hulka ja
hinda suurendada. |
Sedasama klappi mõtlen just.Minu omal saab mõlemast toru otsast lihtsalt läbi puhuda ja ma ei teagi kas see on nüüd õige või ei.
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 02.03.14 18:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: equilibrium
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Mis moodi see klapp sul seda filtrit soojendab? Minumeelest on 2.5 diisel ainuke mis talvel köie otsas liigub. |
See klapp töötab põhimõtteliselt nagu mootori termostaatki, kui temp on alla 15 kraadi siis on väiksel ringil ehk laseb kütuse otse filtrisse
tagasi.
Kui temperatuur tõuseb üle 31 kraadi siis jälle paaki tagasi(suur ring)
Peaks saama testida kui soojendada.
Sellel klapil on nool mis peab näitama paagi suunas.
Mootor võib seisma jääda kui süsteemi imetakse õhumulle. Õhk ei saa tagasi paaki enne kui klapp avaneb(+31)
Filter täitub õhuga ja mootor jääb seisma.
Sellepärast ei pruugi õnnestuda ka õhutamine pärast filtri vahetust. |
Asjalik vastus.
|
|
|
audipoiss
huviline
Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 b8
|
postitati 02.03.14 20:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Mis moodi see klapp sul seda filtrit soojendab? Minumeelest on 2.5 diisel ainuke mis talvel köie otsas liigub. |
Mul omal on 2.5 tdi v6 diisel ja julgen vastu väita, mul pole bensiini autod -27 kraadi juures ka nii hästi käima läinud, kui seda tegi diisel.
|
|
|
|
nikolai
huviline
Registreerunud 06.02.13
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6
|
postitati 02.03.14 20:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audipoiss
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Mis moodi see klapp sul seda filtrit soojendab? Minumeelest on 2.5 diisel ainuke mis talvel köie otsas liigub. |
Mul omal on 2.5 tdi v6 diisel ja julgen vastu väita, mul pole bensiini autod -27 kraadi juures ka nii hästi käima läinud, kui seda tegi diisel.
|
+1 põhja soomes -39 ja moto tegi vb paar pööret ja käis.tegemist oli 99 aasta 110 kw ainult see kolin mis mootoriruumist tuli oli jõhker
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 03.03.14 17:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Eeldan, et jutt on filtril paiknevast klapist. Ei töötagi ta kuidagi, tegemist on täiesti tavalise ülerõhuklapiga. Tavaoludes läheb kütus läbi selle
klapi korpuse, ilma, et klapp kuidagigi töötaks, tagasi paaki. Täiesti tähtsusetu asi millest ei sõltu mitte kui midagi. Tavapärane näide kuidas saab
masinale juurde tekitada näiliselt vajalikke, vahetamist ja hooldust vajavaid sõlmi, kuidas saab ei millestki varuosade ja kulumaterjalide hulka ja
hinda suurendada. |
Et vabaneda autot tehes sellest rumalusest , Paigaldasin oma autole kütuse filtriks lisa käsipumbaga kõikide vint otsadega JAAPANLASTE filtri, (mitsud
manid ) jne...
Piduri vedeliku poti kõrval surve torude vahel http://album.ee/node/28155363/50323727
Kui targutada tagasivoolu klapist siis see on pumbas kahe tasandiline ja autol puudub boost tundlik kütuse tagasivoolu klapp, mis tagaks rikastuse
(nagu bentsu S-l) Ja dislal on puudu normaalne rikastus.
|
|
|