Lehekülgi: 1 2 |
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 27.02.14 11:47
|
|
|
Ael anomaaliad..
Tere.
Alguses maadlesin kõvasti käivitus probleemidega. Need said lahendatud pumba vahetusega.
Nüüd ei liigu auto edasi eriti enam. Nimelt millal peab AEL saavutama 0.9 bar rõhu.
Mis rpm ja mis käiguga. Autoks quattro ja manuaal kast 6k.
Ennem pumba vahetust käis auto ikka oluliselt paremini edasi.
Süüde ja küttekogused on paigas.
Ette tänades
Gert
Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!?
|
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.02.14 15:23
|
|
|
Max. pöördemomenti arvestades võiks maksimaalne rõhk sinna samasse auku jääda e. 2200 pööret. Kus maal sul siis selle rõhuni jõuab? Ja on turbo/wg
klapp/lekked üldse kontrollitud?
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 27.02.14 19:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spool
Max. pöördemomenti arvestades võiks maksimaalne rõhk sinna samasse auku jääda e. 2200 pööret. Kus maal sul siis selle rõhuni jõuab? Ja on turbo/wg
klapp/lekked üldse kontrollitud? |
Mul käitub see nii: kuskil 1900 rpm peal lükkab rõhu 0,6-0,7 peale, ja hoiab seda kuni 3300 rpm. Sealt edasi kuni 4500rpm on rõhk 0.9 bar. Kui oleks
rõhulekkeid, siis ta seda rõhku ju ei hoiaks. Turbol ja wg ei saa ju lambist peale pumba vahetust tööd lõpetada. Või väga halb kokkusattumus?
Mõte veel et äkki väljalase kinni? Pöörete peal jõuab läbi lükata?
Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!?
|
|
|
|
Geeni
huviline
Registreerunud 05.03.08
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: b6q & 90q 20vt & c5 1.9tdi q
|
postitati 27.02.14 21:11
|
|
|
Uus pump võib ka kulunud olla,kas musta ikka viskab kiirendades?
Enda AEL on ka uimane ostmisest saadik, ei ole veel mina musta tahma taga näinud!
Samas käima nagu läheb aga suurema külmaga oli pikalt vaja starterit anda et käima veaks!
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 27.02.14 21:21
|
|
|
Kontrolli alustuseks turbo juhtimisega seotud peenikesed torud-voolikud üle.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.02.14 21:29
|
|
|
Stock auto ei pea üldse tagant musta viskama, kui korras on.
Esimese asjana tuleks N75 ja selle juurde minevad voolikud üle kontrollida, samuti MAP andur.
On üks väga peenike ava, millele meeldib ära ummistuda.
|
|
|
|
Geeni
huviline
Registreerunud 05.03.08
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: b6q & 90q 20vt & c5 1.9tdi q
|
postitati 27.02.14 22:02
|
|
|
Aga samas sõbra c4 AAT AEL-i pihusti otstega on ikka hoopis teine minek ja musta viskab ka korralikult. Just see panebki mõtlema pumba kulumisele ja
külmadega on pikk käivitus.
Millist peenikesest avast ültse jutt?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.02.14 22:09
|
|
|
Kui sa sinna AEL-i pihustid paned, siis pole ju see stock, vaid kütust tuleb märksa rohkem peale.
|
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 28.02.14 02:38
|
|
|
Küte on olemas, pumpa ei kahtlusta. Läheb miinus 4 kraadiga käima ka ilma eelsüüteta. Käivitusid on igast asendist väga korralikud ja head.
Eks nv saan siis uuesti voolikud ja muu üle vaadata.
Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!?
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 28.02.14 07:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spool
Ja kuidas turbo/wg klapp/lekked üldse kontrollitud? |
Kui auto tagalt kuulates on kuulda turbo tegutsemist siis wg peab.
võid ka kapoti all otse suuga imeda / puhuda seda voolikut mis liigutab wg. membraani kuuled muutust. seda võib ka tõstetud pööretega teha saab
paremini aru,
Kui wg on kiilunud ei toimuks muutust/midagi.
Kuna ärkab originaal turbo ? kas alles 4000 kandis või ~2000 põõrdel
Või on võimalik et turbo ärkab peale tühikäiku ???
https://www.youtube.com/watch?v=IwwGcMopSV0
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 01.03.14 19:36
|
|
|
Ummistub väike väljavõtte ava, mis sisselaske kollektori tagant välja tuleb ja rõhuandurisse suundub. Lükka see peenikese traadiga läbi.
|
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 01.04.14 18:00
|
|
|
Nii. Tervitus jälle.
Asi nüüd nii et sai see wg ja n75 vaheline voolik läbi puhutud. Takistusi polnud. Sai kompressoriga teisigi voolikuid puhutud, et äkki kuskilt lekivad
vms. Kõik tundub korras. Peale neid puhumisi sai nagu korraks seal madalalt 0.1 bar'i juurde. Aga see oli ajutine. Siis avastasin sellise asja, et
kui näiteks mnt peal sõita 6da käiguga....vajutad pedaali põhja, mitte midagi, ja kui nii vajutada et lased põhja, ja siis uuesti lahti pedaali, ja
kohe veel vajutada, ja nii mingi 3-5 korda( kuidas kunagi) saab auto liikuma, ja rõhu 0.6 peale.
Vahepeal täpselt selline tunne pead turbot kaasa aitama. Aga samas toimib ilusti. Vist ikka mingi juhtimise jama. Kumba ennem kahtlustada, n75 või wg?
Turbo häält ma küll summuti otsest ei kuule, nagu forsin'i videos. Samas mul orginaal väljalase kõik all ka. Mingi aeg sai ainult downpipega
proovitud, et äkki väljalase kinni kuskil, aga see ei muutunud midagi. Ikka saab enda rõhu alles 3000+ rpm'i.
Eks siis peab vist selle wg ette võtma. Äkki annab korda teha.
Tänud neile kes viitsivad kaasa mõelda.
Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!?
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 01.04.14 18:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: uaintfckme
Nii. Tervitus jälle.
Asi nüüd nii et sai see wg ja n75 vaheline voolik läbi puhutud. Takistusi polnud. Sai kompressoriga teisigi voolikuid puhutud, et äkki kuskilt lekivad
vms. Kõik tundub korras. Peale neid puhumisi sai nagu korraks seal madalalt 0.1 bar'i juurde. Aga see oli ajutine. Siis avastasin sellise asja, et
kui näiteks mnt peal sõita 6da käiguga....vajutad pedaali põhja, mitte midagi, ja kui nii vajutada et lased põhja, ja siis uuesti lahti pedaali, ja
kohe veel vajutada, ja nii mingi 3-5 korda( kuidas kunagi) saab auto liikuma, ja rõhu 0.6 peale.
Vahepeal täpselt selline tunne pead turbot kaasa aitama. Aga samas toimib ilusti. Vist ikka mingi juhtimise jama. Kumba ennem kahtlustada, n75 või wg?
Turbo häält ma küll summuti otsest ei kuule, nagu forsin'i videos. Samas mul orginaal väljalase kõik all ka. Mingi aeg sai ainult downpipega
proovitud, et äkki väljalase kinni kuskil, aga see ei muutunud midagi. Ikka saab enda rõhu alles 3000+ rpm'i.
Tänud neile kes viitsivad kaasa mõelda. |
Kui musta ei tule ei saa turbo juhtimises viga olla kui nii loogiliselt mõelda. Endal sarnane jama kuid mul soft pole originaal. Pump käis ka stendis
ja remondis kuid se ei muutnud midagi. Soft plaan PRJ til üle vaadata lasta kuid tal ajaga kitsas. Kütusekogust oled uuel pumbal muuta proovinud ikka?
Pump on sama koodiga mis vana? Turbo küljes selle väikse metalltoru puhastasid ära?
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 01.04.14 20:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: uaintfckme
Nii. Tervitus jälle.
Asi nüüd nii et sai see wg ja n75 vaheline voolik läbi puhutud. Takistusi polnud. Sai kompressoriga teisigi voolikuid puhutud, et äkki kuskilt lekivad
vms. Kõik tundub korras. Peale neid puhumisi sai nagu korraks seal madalalt 0.1 bar'i juurde. Aga see oli ajutine. Siis avastasin sellise asja, et
kui näiteks mnt peal sõita 6da käiguga....vajutad pedaali põhja, mitte midagi, ja kui nii vajutada et lased põhja, ja siis uuesti lahti pedaali, ja
kohe veel vajutada, ja nii mingi 3-5 korda( kuidas kunagi) saab auto liikuma, ja rõhu 0.6 peale.
Vahepeal täpselt selline tunne pead turbot kaasa aitama. Aga samas toimib ilusti. Vist ikka mingi juhtimise jama. Kumba ennem kahtlustada, n75 või wg?
Turbo häält ma küll summuti otsest ei kuule, nagu forsin'i videos. Samas mul orginaal väljalase kõik all ka. Mingi aeg sai ainult downpipega
proovitud, et äkki väljalase kinni kuskil, aga see ei muutunud midagi. Ikka saab enda rõhu alles 3000+ rpm'i.
Tänud neile kes viitsivad kaasa mõelda. |
Kui musta ei tule ei saa turbo juhtimises viga olla kui nii loogiliselt mõelda. Endal sarnane jama kuid mul soft pole originaal. Pump käis ka stendis
ja remondis kuid se ei muutnud midagi. Soft plaan PRJ til üle vaadata lasta kuid tal ajaga kitsas. Kütusekogust oled uuel pumbal muuta proovinud ikka?
Pump on sama koodiga mis vana? Turbo küljes selle väikse metalltoru puhastasid ära? |
Kütet saab küll ja piisavalt. Seda ma kuskil mainisin ka. Korraliku öö tekitab taha ikka. Pump on õige. Kütusekogus viimati oli mingi 2.8 ja 3 vahel
vist. Päris kõvasti on kütet peal. Millist toru sa turbo küljes motled?
Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!?
|
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.14 20:26
|
|
|
Kütusekogus liiga suur ju? Ja WG-d võiks kuidagi kontrollida küll. Originaalsummutiga peab kohapeal turbo väga hästi kuulda olema.
Turbo küljes üks toru on ainult.
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 01.04.14 21:54
|
|
|
No eelmisest pumbast sai viimane võetud. Ja küttekogus oli seal 2.2 peal. Auto toimetas ilusti. Minek oli väga normaalne. Ainult käivitusprobleemid
olid eelmise pumbaga. Igatahes eks ma mingi aeg vaatan selle toru üle. Puhastan ära, ja siis vaatab edasi.
Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!?
|
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 29.05.14 07:51
|
|
|
Loodan et postitaja autor ei pahanda, aga minu ael-i anomaaliaks on see et süüde kõigub???
Pump sai mingi aeg vahetatud, kütusetorustik kontrollitud, paak seest puhtaks pestud, uued pihustud ja teist aju ka proovitud aga ikkagi ei midagi.
Viskan vag-com-i järgi ning süüde kõigub tühikäigul kusagil 1-1,8 kraadi.
Oskab keegi sellise probleemiga aidata?
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 29.05.14 19:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yrks
Loodan et postitaja autor ei pahanda, aga minu ael-i anomaaliaks on see et süüde kõigub?
Oskab keegi sellise probleemiga aidata? |
Süüte juhtimisele ja seadmisele ära pööra tähelepanu.
Keeramis käsku täidab kütuse surve,
Tekkib see kõrgsurve pumba sees 4 labaga etteande pumba -ga = see 4 labaga tsentrifugaal pump on kinni või liiga kulunud , ei anna etteandena survet ,
eriti kuumalt,
Ajutiselt aastaid aitab sõida paagi peale liiter avtool õliga. ehk kap remont.
Võib ka sodi olla diisli väljavoolu vedru klapi sees/vahel , asub peal rihma ja pumba vahe alas sisse tuleva nafta toru kõrval võti eriline ümar
kahelt poolt lapik. (aseaine 11 padrun haamriga lapikuks)
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.14 19:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
Tsitaat: | Algselt postitas: yrks
Loodan et postitaja autor ei pahanda, aga minu ael-i anomaaliaks on see et süüde kõigub?
Oskab keegi sellise probleemiga aidata? |
Süüte juhtimisele ja seadmisele ära pööra tähelepanu.
Keeramis käsku täidab kütuse surve,
Tekkib see kõrgsurve pumba sees 4 labaga etteande pumba -ga = see 4 labaga tsentrifugaal pump on kinni või liiga kulunud , ei anna etteandena survet ,
eriti kuumalt,
Ajutiselt aastaid aitab sõida paagi peale liiter avtool õliga. ehk kap remont.
Võib ka sodi olla diisli väljavoolu vedru klapi sees/vahel , asub peal rihma ja pumba vahe alas sisse tuleva nafta toru kõrval võti eriline ümar
kahelt poolt lapik. (aseaine 11 padrun haamriga lapikuks) |
Siin ka juttu sellest klapist. http://forums.tdiclub.com/showpost.php?p=1018810&postcount=7
Lahti võtmiseks piisab 10mm lehtvõtmest.
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 01.06.14 07:53
|
|
|
Puhastasin, lõin tagasi algasendisse, midagi ei muutunud.
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.06.14 09:19
|
|
|
Tsitaat: |
Puhastasin, lõin tagasi algasendisse, midagi ei muutunud. |
Mis sul Group 004 näitab etteantuks ja tegelikuks süütenurgaks ning N108 Duty Cycle pane ka kirja.
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 01.06.14 12:53
|
|
|
Hetkel süüde tiba varaseks pandud, aga küsib 0,7 ja tegelik kõigub 5,9-7,2 vahel. Duty cycle 4,7%
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.06.14 13:51
|
|
|
See küll "tiba" varajane pole, keera ikka kõigepealt süüde paika. Pigem olgu u. kraad hilisem nii, et N108 saab reguleerida soovi korral varasemaks.
Kuid siis ilmselt ei käivitu su auto enam endist viisi.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 01.06.14 17:51
|
|
|
See ei ole jah "tiba varajane". See on ikka rämedalt varajane.
|
|
|
|
yrks
huviline
Registreerunud 08.12.06
Asukoht: paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 A6 2,5TDi Quattro, MB E280 CDI
|
postitati 01.06.14 18:53
|
|
|
No kas rämedalt või mitte, see oli eksperimenteerimise jaoks, tavaliselt ikka tunduvamalt madalam.
Aga vahet pole kas ta on seal 3 kraadi või siis 6-7 kraadi juures, sümptomid ja kõikumine sama.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |