Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 4.2 D2 vs 4.2 C4 (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2587)
mikk77
huviline



Registreerunud 30.07.11
Asukoht: keila
Kasutaja on eemal

Auto: B4 + T4 + passat B5 + G2 + E150

postitati 22.02.14 14:32 Tsiteeri
4.2 D2 vs 4.2 C4



Tere seltsimehed!

Plaanin varsti mingit sorti masinat osta ja sõelale jäänud siis 4.2 A8 ja 4.2 S6(C4)
Olles eelnevalt mõned kuud S6 4.2 omanud, on mingi ettekujutus asjast olemas, kuid kumb neist oleks mõistlikum?
Ei pea silmas kütusekulu, vaid pigem lagunemise ja varuosade hinna suhet. Samuti ka varuosade kättesaadavust.
Üldiselt peaks C4 olema vist A8'st töökindlam?! Samas S'ide varuosad on tavalisest A'st kallimad.
Sooviks mingisugust diskussiooni, et miks üht eelistada teisele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 22.02.14 15:09 Tsiteeri


Neid masinaid ei saa kahjuks üheselt kuidagi võrrelda!

Kui tahad midagi reaalselt võrrelda ja taskus ka ressurssi jagub, siis pead võrdlema D2 1997+ ning C5 keret 4.2 mootoriga.

Kogu uba selles ehk ongi, et jah C4 on tore ja tugev, aga 4.2 mootorit juhib kiviajast pärit süütesüsteem, edasi veab kiviajast pärit automaatkast ja üleüldse on see loterii kuubis, et see kõik ka korralikult peale 20.a. hooramaja toimib. Manuaalkaste leiab niikuinii vähe ja kui leiabki, siis pole siduripedaali olemasolu tõttu suhteliselt millesti masina siduri enda ja veermiku juures järel (minu enda kogemused neid masinaid üle vaadates). Ülekannete lõtke võib juba kalendriga mõõta jne.

Lisaks on omaette klass vanakooli D2, ehk siis esimene väljalase ~1994-1996 koos neljase automaatkastiga. Mootor on küll paremast puust, aga kast on ikkagi seesama "ptui kurat" uimerdis. Seda vaataks ainult siis kui kõik oleks ideaalkorras, hooldusajalugu kindlalt teada ja hooldatud asi.

Kui rääkida masinast, mille soetusmaksumus jääb alla 3-4k euri, siis ma soovitaks soojalt selle valiku üle uuesti mõelda.
Kui räägid 5-8k vahemikust, siis vali praktilisuse mõttes C5 4.2 ja kui otsid mugavust ja ei hooli universaalkerest siis D2 4.2 1997+ ja viiese tiptronic kastiga, vahet siis pole kas 32V või 40V.

Hetkel lõhnab asi selle järgi, et "paugutaks" ühe suve millegagi ja siis müüks maha/lükkaks kuusankoskisse. No sel juhul on savi mis saani soetad :D.

Edit: Jäi mainimata, et vahet pole millise neist masinatest pikemalt hoidmisel soovitan paksemale rahakotile toetuda. Audi 80 ja Golfi hoolduskulude kõrvale neid panna kahjuks ei tasuks. Suvalise uue liisiriisiraketiga saaks ilmselt keskmised kulud kuus samuti madalamad kui nende vanade "jonnipunnidega". :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mikk77
huviline



Registreerunud 30.07.11
Asukoht: keila
Kasutaja on eemal

Auto: B4 + T4 + passat B5 + G2 + E150

postitati 22.02.14 16:01 Tsiteeri


Käigukasti jutt on kahe otsaga asi. Minu S6 oli automaat kastiga ja ei saa kurta küll millegi üle. Jah, tõesti, pole nii nobe kui robotkastid aga midagi eriti hullu ka pole. Lisaks on tiptronic suhteliselt halva töökindlusega. Enamus siiski tänu hooldamatusele. Vahe vana 4käigulise ja uuema 5käigulise vahel on kiirenduses pool sekundit ja kütusekulus max 1l/100km?!
Minu eesmärk ei ole Ülemiste parklas nagladel kõvaks ajada, vaid pigem soovin korralikku mugavat ja enamvähem töökindlat kulgurit, mis vajadusel ka kiiresti edasi liiguks.
Täpsustamata jäigi see asi, et võrdluses on just nimelt vana D2. Facelift D2 näeb küll kenam välja, kuid 8kW ja 1 käigu pärast ma ei maksa küll poole suuremat hinda.
Hinnapiir on enam-vähem silme-ees ning lihtne matemaatika ütleb, et pigem osta 2500ga masina ja panen remondi alla teine samapalju, kui ostan 5000 eest ja remondin 1000euri eest.
Teema lõhn võib veidi jah eksitav tunduda, tegelikult on soov ikkagi midagi pikemaks ajaks soetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 22.02.14 19:16 Tsiteeri


D2-le saab veel enamus varuosi poest ja kui poest ei taha, siis on varuosadeks müüdavaid isendeid ka piisavalt.
Minu kogemus näitab ka naljakaid asju. Näiteks on uuema prefl isendi (5se kastiga) uus el. ventikas mitu mitu korda odavam kui 94-96 aasta isendil.
Ise sihiks samuti 5se kastiga autot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 22.02.14 19:53 Tsiteeri


Sel juhul soovitan pigem 97-98 pre-facelift aegset 32V 220kw a8't koos 5'se tiptronic kastiga. Ja sellest oled juba õigesti aru saanud, et mitte 5hp24 kastid pole s*tad vaid hooldajad on olnud idioodid! Mina olin igatahes aastaid tagasi sellise masinaga pikalt rahul peale korralikku remonti, kuni üks oinas otsustas mulle minu reas vastu sõita ja asi läks mahakandmisele kõige remondiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.8% - SQL: 72.2%]