Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: mootor jätab vahele teatud pöörete vahemikus. (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 3439)
iff
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 85kw 2.0E; VW Touran 1.9TDI

postitati 29.04.03 15:00 Tsiteeri
mootor jätab vahele teatud pöörete vahemikus.



Tegu Audi B4 80 2,0 1994.a. Mootor hakkab köhima alla 2800 pööret.Kohe tõsiselt, segab liiklemist.Kas asi küünaldes, surved on kõik korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.04.03 15:49 Tsiteeri


küünaldes võib vabalt olla, samamoodi nagu ka küünlajuhtmetes ja lambda anduris... Ise hetkel katkise lamdaga ja mootor jätab suht valusalt vahele, sest moto saab liig palju kütust peale....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
iff
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 85kw 2.0E; VW Touran 1.9TDI

postitati 29.04.03 19:09 Tsiteeri


Pöördeid peab hoidam u 2800/3000 peal, siis sellist nn konna hüppamist ei toimu.Alla selle on võimatu sõita.Samuti töötab mootor ebaühtlaselt tühikäigul, kuid ei toimu selliseid järske nõkse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 29.04.03 19:20 Tsiteeri


hammustab kuskilt õhku vahele?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aix
huviline



Registreerunud 13.04.03
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant 2,8

postitati 30.04.03 05:40 Tsiteeri


Endal on 100, 2.8 .
Vahetasin pärast sellist jama küünla juhtmed ära ja asi korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ABK 92
huviline



Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Cordoba

postitati 30.04.03 08:03 Tsiteeri


Kas kiirendamisel sellist "auku" ei ole?
Kui on siis võib selle auto tüüpviga- õhukulu mõõtja vigane olla. Asub õhufiltri kopsiku peal. Maksab mingi 5või 6K. Diagnostikas peaks see mälus olema.
Mul aitas ka see pritsungi puhastusvedelik. Ja üks asi veel- see auto ei talu lühisõite. Mootori peab korralikult soojaks sõitma. Olen sellest palju saksa foorumites lugenud ja tean ka omast käest. Kui eelmisesse töökohta oli 2,5Km siis oli pidev jama, pöörded kõikusid, kõõnlad tahmasid jne. nüüd sõidan ca.10km ja auto käitub imehästi oma vanuse kohta.
Ahjaa mootori tüüp ABK ja pritsungi tüüp Digifant.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
koit46
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 3.0

postitati 30.04.03 13:57 Tsiteeri


Millist vedelikku sa pritsungi puhastuseks kasutasid???


Tõlkis: Luule Zavoronok
Teksti luges: Malle Peedo
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
iff
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 85kw 2.0E; VW Touran 1.9TDI

postitati 30.04.03 14:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ABK 92
Kas kiirendamisel sellist "auku" ei ole?
Ei ole.... ainult kui pöörded allapoole ca 2800 lähevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ABK 92
huviline



Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Cordoba

postitati 30.04.03 15:30 Tsiteeri


To: Koit 46 Kasutasin vist Carplani oma, selline mis on skaalaga pudel mitte need variandid nagu pudel paagitäie kohta.
To: Iff Siis võib ikka mingi lambda jama olla. Lihtsam vist diagnostikasse minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ABK 92
huviline



Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Cordoba

postitati 02.05.03 19:00 Tsiteeri


Siis ju vägev ja lihtsalt pääsesid. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
iff
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 85kw 2.0E; VW Touran 1.9TDI

postitati 05.05.03 18:10 Tsiteeri


Vara hõiskasin...nimelt ilmneb probleem kuuma mootori puhul.Külma mootoriga sõites ei esine nn nõksutamist.Sai vahetatud, küünlad, kontrollitud surveid, lambda pingeid ja kõik oli normis.Kahtlustan siiski, et lambda on "seal kohas" või aju omadega sassi.Kas minna Forssi või Revalisse.Tahaks probleemist juba jagu saada......mõistus on otsas.Sõidad nagu hobuse seljas...Kusjuures kiirendab ilusti, aga nii kui pöördeid all 2800, siis kohe üks kappamine lahti läheb...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dj
huviline

Avatar


Registreerunud 06.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.05.03 11:10 Tsiteeri


lõhnab peetis lambda järele. Kolm kuud tagasi vaevlesin sama probleemi käes. Vahetasin küünlaid, filtreid, ei midagi.... lõpuks diagnostikasse ning uus andur. Sõidab jälle...:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ringo1
huviline



Registreerunud 08.04.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: 9JJ 850 S4

postitati 16.05.03 09:58 Tsiteeri


mul samasugune probleem tekkinud

iff räägi kas said endal korda ja mis siis viga oli ?


JõuJaam - Autohooldus ja Performance lahendused
info@joujaam.ee
58 55 88 70 / Kadaka tee 185, Tallinn
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ringo1
huviline



Registreerunud 08.04.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: 9JJ 850 S4

postitati 16.05.03 11:48 Tsiteeri


keegi äkki räägiks sellest lambda andursit lähemalt ? mis ja kus ? :P


JõuJaam - Autohooldus ja Performance lahendused
info@joujaam.ee
58 55 88 70 / Kadaka tee 185, Tallinn
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 16.05.03 18:23 Tsiteeri


Mul jõnksutas täpselt 1500 pöörde peal kui rohkem või vähem pöördeid siis töötas ilusti. Teenenduses tehti diagnost - turbo rõhu anduris oli viga vist ei saanud ühendust korralikult.


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 19.05.03 21:42 Tsiteeri


iff, soovitan sul minna Speedsteri. See asub Hipotroomi kõrval. Küsi Hannest. Mul käis omal Audi täna seal sättimises. Mul sai 2,0 mootor vahele pandud aga 1,8 aju jäi. Ühesõnaga ei liikund nii nagu pidanuks. Seal pandi peale jagaja ringi tegemist mootor üsna hästi lippama. Soovitan soojalt. Hannes on Audi´de ja volkarite peale üsna tegija. Ja hinnad on tal ka ikka kenasti odavamad kui Forsis


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 19.05.03 22:16 Tsiteeri


palju diagnoss ja näppimine umbes maksab seal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 21.05.03 13:46 Tsiteeri


Mul oli hammasrihm paigast ära. Selle paika panek + süüte sättimine läks kõigest 150 eeku. Ja ta möllas selle kallal üle tunni. Nii et üsna odav oli.
Lisaks, regulliti mul mootor 98 kütuse peale, et max võimu kätte saada mootorist. Kuna mul oli sel hetkel 95E paagis ja mootorile madal oktaanarv üldse ei sobind (hakkas klõbisema madalatel pööretel), siis kallas lisaks mulle paaki veel etüülhapet, mis tõstis oktaanarvu mingi 104 peale. Ja see kõik selle 150.- eegu sees oli.
Järjekord on ta juurde aga nii umbes nädal aega.

Muide, oskab äkki keegi öelda, kus mootori võimu saaks mõõta?


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pihus
huviline



Registreerunud 14.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0E

postitati 14.07.03 10:58 Tsiteeri
probleem



ee...olen siin foorumis uus ja olen samas ka uus audiomanik. Lugesin seda teemat ja peab tunnistama et autol sama viga nigu eelpool räägitud- kiirendamisel hakkab mootor vahele jätma ja tõmme väga kehv. see ilmus mingi paari päeva eest. ise ma pritsungi mootorit ei tunne absoluutselt. autox on mul 93. aasta B4 2.0E 85kW. Eelnevatest kirjadest loen välja et enne mingi jubina vahetust tasub diagnostikast läbi käia. Palju diagnostika maksab yldse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
iff
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 85kw 2.0E; VW Touran 1.9TDI

postitati 06.08.03 13:12 Tsiteeri


sain probleemist lahti...käisin Revalis..maksin 600 raha...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 06.08.03 13:41 Tsiteeri


Ja mida tehti???? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.7% - SQL: 58.3%]