Mul sama jama. Aga autoks on bensiinikas A4 2,8 Q 128kW '95.a... Umbes kuu tagasi hakkas pihta tühikäigul välja suremine. Nüüdseks on asi juba nii
tihedaks läinud, et töösooja mootoriga ei kannata enam foori all seista gaasi peal hoidmata. Olen märganud, et peale gaasi andmist toimub suremine
käppelt järgi, koha peal tiksudes gaasi näppimiseta on asi mõne võrra stabiilsem. Külmalt toimetab suht hästi ja käivitusega pole mingisuguseidki
probleeme ka kohe peale välja suremist.
Diagnostikaga mootorit üles ei leia, kahes kohas juba katsetanud.
Kütusesurve olemas, vaakumvoolikud välja vahetatud, tühikäigumootor puhastatud-kontrollitud (kuigi igaks petteks proovin üht teist kah)... Pakutakse
veel kommutaatori (milles ma ise julgen sügavalt kahelda), hallika ja lambda vigu, mida ma kindlasti kontrollima asun esimesel võimalusel.
Orgunnisin endale semmuse mootori õhulugeja. Katsetan tollega ja siis ka teise tühikäigumootoriga, seguklapi puhastuse võtan õhtul ette.
Pea paks otsas juba ja ei oska enam midagi juurde leiutada väga. Siin foorumis kah nii palju taolisi teemasid... Kuskilt midagi eriti põhjapanevat
kätte ei saa... Kuna siin aga sama värske lugu kui mul, siis noh, tundub nagu õige koht olema mure jagamiseks, kuigi eks disla ja bena erinevused ei
lase siin väga ühtesid-samu asju katsetada
EDIT: minul oli viga valesti töötavas tühikäigumootoris (kahjuks seda õigesti/valesti töötamist kontrollida ei kannata kuidagi moodi). Kõik muud vead
said nimekirjast maha kriipsutatud (loe läbi katsetatud). Pole need 078 133 455 tühikad midagi nii pommikindlad nagu mulle liialt paljud väitnud on.
Lizz nurrub nüüd ilusasti ja küttekulu 20L/40km enam kartma ei pea
Mu iseloom on selline nagu ta on, aga mu suhtumine sõltub täielikult sellest, kes ja kuidas Sina oled!
|
|