Lehekülgi: 1 2 |
toxikboy508
huviline
Registreerunud 04.02.14
Asukoht: FIN -EST
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6
|
postitati 20.02.14 15:28
|
|
|
Audi A6 C6 3.0TDI 2004-Sedaan -toxikboy508
Tervitus kaas kannatajatele
Sai soetatud selline tagasi hoidlik isend väliselt , kuid sisemusse on mõni lisa rohkem krutitud .
Tegemist siis 2004 aastaga , 165 kw ,automaat
LS raamatu järgi klapib ,kuid ei ostnud uut autot ning kunagi ei tea , kui õige see tegelikult on
260000 jooksis eile ette siis
Pisut varustusest :
KEYLESS GO - Teeb elu kergemaks , kui tuled poest ja käed asju täis , ei ole vaja otsida tasku põhjast võtit
BI Xenon - Tulede kohapealt rahul ei ole , peab midagi ette võtma !
Nahast tuba
F1 rool kui neid nii kutsutakse
Kardinad taga , suur kardin elektriline ja toimetab ilusti ,kuid see tagurdus käigu süsteemi peaks eemaldama kuidagi , pikendaks ilmselt selle
kardina elu iga !
Parkimis andurid
Valgustus pakett
püsikas ja sellised pisemad asjad veel
Paar pilti algatuseks !
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 20.02.14 15:42
|
|
|
Nendel jooksutab siis iga kord kardinat alla-üles kui tagurdama hakata? See on tõesti paras jama, kindlasti saab selle kas MMI-st või VCDS-i abil
välja lülitada.
|
|
|
|
toxikboy508
huviline
Registreerunud 04.02.14
Asukoht: FIN -EST
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6
|
postitati 20.02.14 15:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Parkimis andurid ainult tagumised. Tulede kohta palju infot foorumis.
Muidu täitsa ilus, aga sooviks ka seest pilte.
Edu ja õnne autoga. |
Parkimis vidinad taga ainult jh !
Tegelen tulede info uurimsega
Tänud !
|
|
|
toxikboy508
huviline
Registreerunud 04.02.14
Asukoht: FIN -EST
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6
|
postitati 20.02.14 15:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: S4BiT
Nendel jooksutab siis iga kord kardinat alla-üles kui tagurdama hakata? See on tõesti paras jama, kindlasti saab selle kas MMI-st või VCDS-i abil
välja lülitada. |
Täpselt nii !
nv tulekul ja saab vast natuke põhjalikumalt uurida , mis ja kus teha kannatab/vajab
|
|
|
toxikboy508
huviline
Registreerunud 04.02.14
Asukoht: FIN -EST
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6
|
postitati 23.02.14 12:07
|
|
|
Sai suve peale mõeldud natuke...
Arvamusi ?
|
|
|
toxikboy508
huviline
Registreerunud 04.02.14
Asukoht: FIN -EST
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6
|
postitati 23.02.14 14:48
|
|
|
Mõningad vead , mis tahavad lahendust saada
Kellegil kogemusi esimese kahe veakoodiga ?
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
|
toxikboy508
huviline
Registreerunud 04.02.14
Asukoht: FIN -EST
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6
|
postitati 23.02.14 15:10
|
|
|
See EGR on nagu Gripp igal autol kallal...
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 23.02.14 15:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: toxikboy508
See EGR on nagu Gripp igal autol kallal... |
Esimene peaks olema kütusesurve, et alammäär ületatud. EGR-i saab välja progreda.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
toxikboy508
huviline
Registreerunud 04.02.14
Asukoht: FIN -EST
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6
|
postitati 23.02.14 15:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: toxikboy508
See EGR on nagu Gripp igal autol kallal... |
Esimene peaks olema kütusesurve, et alammäär ületatud. EGR-i saab välja progreda. |
Seda on tunda et kyttest jääb puudu natuke...
Esmalt siis kütte filter vahetada ja kui seis sama siis on seal miski reguleerija ?
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 23.02.14 15:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: toxikboy508
See EGR on nagu Gripp igal autol kallal... |
Ei ole. Paljudel puudub ja paljudel töötab väga hästi.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
toxikboy508
huviline
Registreerunud 04.02.14
Asukoht: FIN -EST
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6
|
postitati 23.02.14 19:40
|
|
|
On tallinnas keegi , kes EGR -i ära programmeriks ?
Lepiks kokku ja teeks ära
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 23.02.14 19:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: toxikboy508
On tallinnas keegi , kes EGR -i ära programmeriks ?
Lepiks kokku ja teeks ära |
Ikka ja jälle - kasutaja prj teeb kindlasti asja eeskujulikult ära
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
ott1
klubiliige
Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDi 2012a.quattro automaat
|
postitati 23.02.14 19:55
|
|
|
Selle kardina saab jah mmi-st välja lülitada. Omalgi algul sõitis muudkui üles alla ja siis sai välja lülitatud.
algaja audihoolik
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 23.02.14 20:00
|
|
|
Egr tuleks reaalselt eemalda ka või vähemalt veenduda, et ta korralikult kinni on.
Soomeekeelne tester on huvitav. Eitea kas nad ise ka aru saavad mis veakoodid tähendavad. Tundub, et ei saa kui sa siia küsima tulid. Eestikeelsest
mina küll aru vist ei saaks.
|
|
|
toxikboy508
huviline
Registreerunud 04.02.14
Asukoht: FIN -EST
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6
|
postitati 23.02.14 20:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Egr tuleks reaalselt eemalda ka või vähemalt veenduda, et ta korralikult kinni on.
Soomeekeelne tester on huvitav. Eitea kas nad ise ka aru saavad mis veakoodid tähendavad. Tundub, et ei saa kui sa siia küsima tulid. Eestikeelsest
mina küll aru vist ei saaks. |
Saan aru mida soome k see tähendab , kuid tahtsin saada kogemusi antud veakoodidega..
Teist ja esimest v saab ilmgaiselt mõni teine asi veel tekidada
Eelsüüte kyynal ehk viimane viga , on ilmselt kõigile mõistetav
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.02.14 20:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ott1
Selle kardina saab jah mmi-st välja lülitada. Omalgi algul sõitis muudkui üles alla ja siis sai välja lülitatud. |
Mis sest välja lülitada, nähtavus ju paraneb oluliselt tagurdades. Ma saan aru, et peegli automaatne alla keeramine on tihti mitte soovitav, aga
kardina väljalülimiseks pole mina veel põhjust leidnud.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
toxikboy508
huviline
Registreerunud 04.02.14
Asukoht: FIN -EST
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6
|
postitati 23.02.14 20:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: ott1
Selle kardina saab jah mmi-st välja lülitada. Omalgi algul sõitis muudkui üles alla ja siis sai välja lülitatud. |
Mis sest välja lülitada, nähtavus ju paraneb oluliselt tagurdades. Ma saan aru, et peegli automaatne alla keeramine on tihti mitte soovitav, aga
kardina väljalülimiseks pole mina veel põhjust leidnud. |
See pikendaks selle kardina elu iga minu arvates ... Ega ta mind ei häiri yldiselt jh ,kui nii teeb
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 24.02.14 04:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: toxikboy508
Seda on tunda et kyttest jääb puudu natuke...
Esmalt siis kütte filter vahetada ja kui seis sama siis on seal miski reguleerija ? |
Mis mõttes on tunda?
Kui juba Prj juurde minek, siis las vaatab arvutiga.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 24.02.14 09:31
|
|
|
Kui latirõhk ei ole paigas, siis oled tavaliselt kiiresti avariire˛iimis.
Seda, kas kõik on korras või mitte saab proovisõiduga ja parameetrite logimisega väga kiiresti tuvastada.
Probleem võib olla ka kulunud pihustitest, kui vahepeal kusevad ja pump ei jõua peale lüüa. Vaja oleks natuke asjalikuma diagnostikaga vaadata.
|
|
|
|
toxikboy508
huviline
Registreerunud 04.02.14
Asukoht: FIN -EST
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6
|
postitati 24.02.14 15:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kui latirõhk ei ole paigas, siis oled tavaliselt kiiresti avariire˛iimis.
Seda, kas kõik on korras või mitte saab proovisõiduga ja parameetrite logimisega väga kiiresti tuvastada.
Probleem võib olla ka kulunud pihustitest, kui vahepeal kusevad ja pump ei jõua peale lüüa. Vaja oleks natuke asjalikuma diagnostikaga vaadata.
|
Tänud infi eest !!
Võimaldab seda sinu tehnika , ?
Annab ehk leppida kokku aeg `?
Edasine võib minna PS
|
|
|
toxikboy508
huviline
Registreerunud 04.02.14
Asukoht: FIN -EST
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6
|
postitati 02.03.14 19:52
|
|
|
Sai vahetatud kytte filter ja vead lahkusid..
Kuid sai vahetatud ka syyte kyynlad,kahjuks läks 1 pooleks ja ootab nyyd välja puurimist !
Kellegil kogemusi sellise asjaga ?
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 18.03.14 08:03
|
|
|
Kus on pildid uue veljega?
|
|
|
|
AudiA4Avant
huviline
Registreerunud 15.01.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS3, Cabrio B4
|
postitati 18.03.14 10:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: toxikboy508
Sai vahetatud kytte filter ja vead lahkusid..
Kuid sai vahetatud ka syyte kyynlad,kahjuks läks 1 pooleks ja ootab nyyd välja puurimist !
Kellegil kogemusi sellise asjaga ? |
Eelsüüteküünlad ikka.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |