Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 80 1.9 66kw Ei kiirenda.TUIM (viga leitud) (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 4212)
Raido06
huviline



Registreerunud 08.04.12
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro,audi 80 b4 2.066kw x10,b4 2.0 85kw x4,audi 80 b3 1.8 66kw x3,audi 80b3 1.6tdi x2,audi 80 b4 1.9tdi,passat

postitati 18.02.14 18:59 Tsiteeri
Audi 80 1.9 66kw Ei kiirenda.TUIM (viga leitud)



Tere.
Mure nimelt järgmine:kiirendus on kuidagi jube aeglane,pöördesse kohapeal läheb,kiirendusel jääks nagu nälga.Turbo vilin salongi kuulda ja kui pedaal täiesti põhja vajutada siis kiirendab aga vaevaliselt.
Oskab keegi Mustamäel aidata või anda nõu kust viga otsida?
Homme lähen diagnosti,kirjutan ka siia mis vea koodid esinesid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raido06
huviline



Registreerunud 08.04.12
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro,audi 80 b4 2.066kw x10,b4 2.0 85kw x4,audi 80 b3 1.8 66kw x3,audi 80b3 1.6tdi x2,audi 80 b4 1.9tdi,passat

postitati 19.02.14 16:31 Tsiteeri


Täna sai käidud diagnostikas mis ei näidanud ühtki viga.
Peale selle et tuim on,peab kohalt minnes gaasi vajutama korralikult,muidu tekib tunne et sureb välja.Turbo taha tuleku momenti ka ei suuda tuvastada,nagu ei tulekski järgi.Käivitamine pole muutunud,ikka väga ilusti!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 19.02.14 17:14 Tsiteeri


Kui turbo vilin salongi kuulda ja autol jõudu pole, siis ilmselt süüdlaseks kas sisselaske ja intercooleri või turbo ja intercooleri vaheline lõdvik. Vaata üle, enda rida viiesel oli katki intercoolerit ja sisselaset ühendav lõdvik ja sümptomid olid samad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rain0102
huviline



Registreerunud 11.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.14 18:24 Tsiteeri


66kw diisel ei kiirendagi mitte ühestki otsast. Kiirendamiseks oleks vähemalt 100kw rohkem vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raido06
huviline



Registreerunud 08.04.12
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro,audi 80 b4 2.066kw x10,b4 2.0 85kw x4,audi 80 b3 1.8 66kw x3,audi 80b3 1.6tdi x2,audi 80 b4 1.9tdi,passat

postitati 19.02.14 20:05 Tsiteeri


Eks ma homme vaatan neid lõdvikuid,lähen homme õhtul ka ühe diisli asjatundja juurde,kellelt pidi abi saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 19.02.14 21:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rain0102
66kw diisel ei kiirendagi mitte ühestki otsast. Kiirendamiseks oleks vähemalt 100kw rohkem vaja.


bla bla bla....No päris 30s oodata poel vaja ,et maanteel lubatud sõidukiirus kätte tuleks.

Diagnostika, jälle müüdi diagnostika pähe veakoodide lugemist.

Kas enne jõu ärakadumist ka midagi võõrast täheldasid, näiteks et auto oleks liikunud tiba paremini? Võimalik et midagi juhtus turbo juhtimisega, osta poest manomeeter(kuni 1-bar) ja ühenda see kolmikuga aju mineva vooliku vahele. Täitsa võimalik, et on ka kuskil rõhu lekke.
Käivitub normaalselt? "Diagnostik" pidi sul nägema ka süütenurka arvutiga, ilmselt sa seda ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raido06
huviline



Registreerunud 08.04.12
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro,audi 80 b4 2.066kw x10,b4 2.0 85kw x4,audi 80 b3 1.8 66kw x3,audi 80b3 1.6tdi x2,audi 80 b4 1.9tdi,passat

postitati 19.02.14 21:36 Tsiteeri


Käivitub väga ilusti,hommikul pool pööret ja käib,soojalt keera ainult võtit,eelsüüdet ei vaja.
Olen masina värske omanik,ostu hetkel liikus paremini.Hetkel pole möödasõitu võimalik teha,ei lähe lihtsalt,arvan et tipp kiirust ka pole(tahan homme proovida aga arvan et 130 tuleb väga suure vaevaga)
Tegu oli siis tõesti vea koodide lugemisega.
Hetkel nagu vabalthingav diisel,ei anna selle mõõtuki välja,just omsin 1.6 59kw b3 diislit ja see oli lennuk 1.9 66kw kõrval mida hetkel oman.

Samas küsiks ka,et mida peaks auto siis tegema kui õhulugeja pistik tagant ära võtta?Ma seda tegin ja pöörded üle 1200 ei tõusnud.
Kohapeal gaasi põhja pannes tagant musta tossu tuleb väga minimaalselt,sõidu ajal ei tule üldse.
Mis on egr klapi ülesanne?Selle küljelt august sisse vaadates liikumist ei toimu,kuigi peaks?
Seda rõhu mahalaadimist saab homme proovida,homme vahetan hüdrotõukurid ära ja siis uurin n4id voolikuid.Homme peaks ka Priit (sõle 27a) asja üle vaatama,äkki saan ka sealt abi.
Tänud kaasamõtlejatele!


Täna vahetasin tõukurid ära ja uurisin,kas katkised torusid on.Midagi katkist ma ei leidnud.Ttäna ei saanud ka Priidu juurde,homme äkki saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kpunk
huviline



Registreerunud 10.09.11
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi b4 avant 1,9tdi

postitati 20.02.14 19:26 Tsiteeri


Arvatavasti saab vähe kütust ,tuleb pumbakaant liigutada juhi poole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raido06
huviline



Registreerunud 08.04.12
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro,audi 80 b4 2.066kw x10,b4 2.0 85kw x4,audi 80 b3 1.8 66kw x3,audi 80b3 1.6tdi x2,audi 80 b4 1.9tdi,passat

postitati 20.02.14 21:12 Tsiteeri


Pumpa ma ise puutuda ei julge,oled sa seda ennem teinud ja oleksid sümboolse tasu eest nõus seda ka minu autol tegema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raido06
huviline



Registreerunud 08.04.12
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro,audi 80 b4 2.066kw x10,b4 2.0 85kw x4,audi 80 b3 1.8 66kw x3,audi 80b3 1.6tdi x2,audi 80 b4 1.9tdi,passat

postitati 21.02.14 16:01 Tsiteeri


Käisin täna Priidu juures ja ta vaatas asja üle.
Selgus,et õhulugeja on korras.Sai ka veidi süüdet varasemaks muditud ja veidi paremini hakkas minema,aga ideaalist ikka kaugel.Lähimal vaatlusel selgus ka tõsiasi,et keegi on pumba kaane ühe tagumise nurga puruks keeranud ja sealt ajab ka diislit veidi välja.
Kokku sai siis lepitud,et vahetab järgmine nädala algus pumba kaane ära ja vaatab kas minek paraneb.Priit oli ise positiivne ja ütles,et ega ta ennem jonni ei jäta kui viga käes ja minek korda saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raido06
huviline



Registreerunud 08.04.12
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro,audi 80 b4 2.066kw x10,b4 2.0 85kw x4,audi 80 b3 1.8 66kw x3,audi 80b3 1.6tdi x2,audi 80 b4 1.9tdi,passat

postitati 25.02.14 15:20 Tsiteeri


Täna sai siis vaadatud uuesti lõdvikuid ja muid asju mis võivad mu probleemi põhjustada.
Lugesin foorumist,et turbo all olev hoob peab liikuma,mul ei liigu see käsitsi liigutades,ei liigu ka gaasi vajutades mitte kuhugi poole.
Sellest ka küsimus,sain ma õieti aru,et see hoob peab seal liikuma?Ja kui peab kas ka käsitsi liigutades või gaasi vajutades?
Vaatasin 2.5 v6 diisel audil seda hoovakest,käima pannes liikus see kohe üles,välja suretades alla ja gaasi vajutades liikus see ka veidi üles alla.Minu oma peaks ju seda sama tegema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.14 15:48 Tsiteeri


Ei pea liikuma see hoob.
Käega liigutades liigub väga raskelt.
Liikuma hakkab siis kui turbo liigselt puhub.

Hammasrihm on ikka õigesti peal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kunnark
huviline



Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E39

postitati 25.02.14 15:52 Tsiteeri


Jah ülerõhu klapi varrast peab suutma käega liigutada, mina enda omal vähemalt suudan. Mul oli see samamoodi kinni tahmunud ja ülerõhuklapp ei avanenud ning mootor läks limp modesse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raido06
huviline



Registreerunud 08.04.12
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro,audi 80 b4 2.066kw x10,b4 2.0 85kw x4,audi 80 b3 1.8 66kw x3,audi 80b3 1.6tdi x2,audi 80 b4 1.9tdi,passat

postitati 25.02.14 18:10 Tsiteeri


Mis tähendab "limp mode" ??
Rihm paigas,pump paigas-nendes viga olla ei saa.Õhulugeja korras,voolikud korras.
Turbo lõdvikutesse ei teki ka survet nagu 1.9 81kw mootoril see tuleb kui gaasi anda korralikult.Rõhk nagu ei jääks pidama,kahtlustan siiski mingit klappi mis ei hoia rõhku kinni.
Olen päris palju lugenud igasugustest foorumitest ja räägitakse ka nendest klappidest mis rõhku kinni ei hoia.

Et see hoob liikuma saada peab turbo maha võtma?
Oskab keegi seda asja ise üle vaadata,loomulikult ei jää vaev tasumatta!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 25.02.14 19:36 Tsiteeri


Limp mode = avarii re˛iim.
Turborõhk mõõdetud? Ma ei tea mis turbo sel peal on, aga garret turbol peaks seda klappi ilusasti nägem, kui summuti toru turbo küljest eemaldada.
PILT


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raido06
huviline



Registreerunud 08.04.12
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro,audi 80 b4 2.066kw x10,b4 2.0 85kw x4,audi 80 b3 1.8 66kw x3,audi 80b3 1.6tdi x2,audi 80 b4 1.9tdi,passat

postitati 26.02.14 19:20 Tsiteeri


Tänan info eest.
Järgmine nädal lammutan laiali turbo,kontrollin selle turbo sisese klapi ja vaakum klapi ära,nagu tundub siis kummagis neis see viga peidus ongi.Lisan ka pildimaterjali ja juttu,mis avastused seal olid ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raido06
huviline



Registreerunud 08.04.12
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro,audi 80 b4 2.066kw x10,b4 2.0 85kw x4,audi 80 b3 1.8 66kw x3,audi 80b3 1.6tdi x2,audi 80 b4 1.9tdi,passat

postitati 10.03.14 10:54 Tsiteeri


Tere.Sain siis lõpuks veale jäile,nüüd pill liigub.
Kinni oli turbo ülerõhu klapp ja kinni oli ta jäänud lahtisesse asendisse,kõik rõhk läks otse sumpasse.Veel selgus,et üks vaakum jagaja oli vigane,klapp koguaeg lõksus sees.

Tänan kõiki kes kaasa mõtlesid ja aidata üritasid,jutul põhjal on loomulikult seda raske teha!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.3% - SQL: 68.7%]